Ένα teaser κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του postshading και των φωτοσκιάσεων. Ακόμη χρειάζεται να περαστούν και τα 4 χρώματα για μικροδιορθώσεις και μερικές ακόμη φωτοσκιάσεις - φθορές χρήσης. Αποφάσισα να προσθέσω και από 3 έως 4 τουρκικά σημαιάκια ακριβώς κάτω από τον πιλότο! Ο νοών νοείτο . Φωτό ακολουθεί παρακάτω, η συνέχεια λίαν συντόμως, και βέβαια η κατασκευή επιτέλους οδεύει στο τέλος της.
Φίλε θα ήθελα να σου ζητήσω άν μπορείς να μας πεις 2 λόγια για το weathering και πώς έχεις αποδώσει τόσο όμορφα τα panel?
Έχω εντιπωσιαστεί!!!!
Ευαχαριστώ
. Σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή κίνηση να φτιάξω ένα άρθρο της κατασκευής του από την αρχή έως το τέλος. Θα εξηγήσω μέσα σε αυτό και αυτή τη διαδικασία της παλαίωσης με όση λεπτομέρεια γίνεται. Με λίγα λόγια μπορώ να σου πω πως όλα βασίζονται στην ποιότητα και την απόδοση του αερογράφου που χρησιμοποιείς, καθώς και το βαθμό εμπειρίας που έχεις βάφοντας με αυτόν.
Ξεκίνησα ψεκάζοντας τα βασικά χρώματα με ελεύθερο χέρι. Στη συνέχεια ξανοίγοντας το κάθε χρώμα της παραλλαγής ξεχωριστά ψέκαζα σε πολύ λεπτή δέσμη, και σε επιλεκτικά σημεία ώστε να μην παραβιάσω την περιοχή κάποιου άλλου χρώματος, τα πάνελ και τα σημεία καταπόνησης του αεροσκάφους (η ποιό ανοιχτή απόχρωση της φωτοσκίασης πρέπει να συγκεντρώνεται στο κέντρο του πάνελ) . Στη συνέχεια με ακριβώς την ίδια τεχνική αλλά αυτή τη φορά με σκουρότερες αποχρώσεις τόνισα της άκρες των πάνελ και μερικές γραμμώσεις όπως αυτό συμβαίνει στα καταπονημένα ελληνικά μας αεροσκάφη. Έπονται ακόμη 2 βήματα σε αυτή τη τεχνική, ένα για τη διόρθωση μερικών υπερτονισμένων φωτοσκιάσεων, και άλλο ένα μετά την τοποθέτηση των σημάτων στο οποίο θα ψεκαστεί πάλι επιλεκτικά με μια απόχρωση του γκρι το αεροσκάφος ούτως ώστε τα σήματα να δέσουν με την παραλλαγή και την παλαίωση.
Περισσότερα στο επερχόμενο άρθρο!