Μετά από το τραγικό συμβάν με τη σύγκρουση των 2 αεροσκαφών λίγο έξω από την Κάρπαθο με αποτέλεσμα τον χαμό του ήρωα μας Κώστα Ηλιάκη, η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να λάβει σοβαρά πλέον τα μέτρα της... Ξεκίνησε το πρόγραμμα αγοράς των πιο σύγχρονων αεροσκαφών στον κόσμο την εποχή εκείνη, των F-22A. Διαθέτοντας πλήρεις δυνατότητες απόκριψης (stealth) με τεράστιο εσωτερικό οπλικό φορτίο, αλλά και δυνατότητες μεταφοράς εξωτερικού φορτίου, με απαρράμιλες δυνατότητες ελιγμών και κινητήρες τελευταίας γενιάς με δυνατότητα μεταβαλόμενης ώσης, θα αποτελούσε πλέον την αιχμή του δόρατος της πολεμικής μας αεροπορίας και τον φόβο κ τρόμο των Τούρκων.
Το πρόγραμμα τελικά πήρε την έγκριση του, και η αγορά 30+15 F-22A ήταν πλέον πραγματικότητα! Τα πρώτα αεροσκάφη θα παραδίδοταν το καλοκαίρι του 2008, με αναμενόμενη χρονική εκτίμηση παραλαβής όλων των αεροσκαφών γύρω στα τέλη του 2010. Οι Έλληνες πιλότοι ανυπομονούσαν να πάρουν στα χέρια τους το εκπληκτικό αυτό αεροσκάφος, και πάνω απ'όλα ήθελαν να δουν κατά πόσο μπορούσε να πραγματοποιήσει τις τόσο πολύ διαφημιζόμενες ικανότητες του. Μετά την παραλλαβή των πρώτων αεροσκαφών, η εκπαίδευση άρχισε με εντατικούς ρυθμούς, και μέσα σε λίγες εβδομάδες οκτώ πιλότοι μας ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για να πιλοτάρουν το πιο ακριβό αεροσκάφος που είχε προμηθευτεί ποτέ η Ελλάδα.
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι το δεύτερο που παραλήφθηκε από τη Πολεμική μας Αεροπορία (εξ'ου και ο σειριακός αριθμός 002) στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2008.
Το μοντέλο τελείωσε σήμερα, οπότε μπορούμε και επίσημα πλέον να κλείσουμε το πρώτο HELLENIC WHAT IF, Group Build. Μερικές φωτό τις παραθέτω παρακάτω :
Το πιλοτήριο του F-22 έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις, με κάθισμα ACESS-II της LEGEND, βελτιωτικό της Eduard στο πιλοτήριο, H.U.D. φτιαγμένο απο φύλλο πλαστικού μιας και το αντίστοιχο που έδινε η Italeri, ήταν για πέταμα. Το ποιό δύσκολο εγχείρημα τα κουμπιά των τεσσάρων οθονών στο πίνακα οργάνων... 80 στον αριθμό, κόπηκαν και κολλήθηκαν το καθένα ξεχωριστά με FUTURE (ένα εγχείρημα για γερά νεύρα) για να δώσουν το αποτέλεσμα που βλέπετε!
Οι σωλήνες pitot είναι scratch μιας και του κιτ ήταν εκτός κλίμακας. Λεπτό φύλλο πλαστικού και χάλκινο σύρμα για την κεραία τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.