Αποστολέας Θέμα: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.  (Αναγνώστηκε 38705 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος phantom_phixer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1112
  • Age: 48
  • Τόπος: LGTG
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 11:09:08 πμ »
Δεν ξέρω τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο Fantasma όταν τόνιζε το πλόιμο. Ίσως απλά να έδωσε έμφαση στο ότι σε αντίθεση με άλλα εκθέματα του Μουσείου, αυτό ήρθε πετώντας, επομένως θεωρητικά μπορεί να συνεχίσει να πετάει (αν δεν είναι στα όρια συμπλήρωσης των ωρών του). Δεν ξέρω τι έχουν σκοπό να κάνουν με το Dornier...

Μάλλον η κατάλληλη λέξη θα ήταν «λειτουργικό» αφού υπάρχει η σκέψη να βάζουν μπροστά τους κινητήρες που και που. Γιατί για πτήσεις ερχόμαστε στο θέμα των ωρών που ανέφερε ο φίλος fisherman.

...Επίσης, δεν ξέρω γιατί δεν σκέφτηκε κανείς, ή αν το σκέφτηκε γιατί δεν υλοποιήθηκε το βάψιμο της συγκεκριμένης Dakota με τα χρώματα με τα οποία επιχειρούσε στην Κορέα...

Είναι αυτή η λέξη που αρχίζει από Β και που προκαλεί αλλεργία...

Μήπως θα πρέπει κάποια στιγμή να περάσει από το Μουσείο για αυτή τη δουλειά? (εφόσον φυσικά έχουν σκοπό να την διατηρήσουν πλόιμη) Κατά τη γνώμη μου η συμμετοχή της στον συγκεκριμένο πόλεμο είναι πιο σημαντική από το γεγονός ότι ήταν η τελευταία που χρησιμοποιήθηκε επιχειρησιακά στην Ευρώπη για να διατηρεί τα τελευταία της χρώματα. Γιατί από τέτοιες πρωτοτυπίες η ΠΑ έχει αρκετές: πετάει τα τελευταία Α-7 στον κόσμο, το τελευταίο YS-11 στην Ευρώπη, τα μοναδικά (και προφανώς τελευταία) επιχειρησιακά Τ-2 στην Ευρώπη και πλέον τελευταία και στον κόσμο (για εκπαίδευση), κ.ο.κ. Απ' όσο γνωρίζω, όλες οι αεροπορίες φροντίζουν οι αεροπορικοί θρύλοι που διατηρούν σε πτήση να θυμίζουν λαμπρές σελίδες της ιστορίας τους, βαμμένοι ανάλογα. Το ότι εξαντλήσαμε και το τελευταίο περιθώριο στην εκμετάλλευση των C-47 είναι βέβαια ιστορικό δεδομένο, αλλά δεν είναι και για να το καυχιόμαστε. Ακόμη και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες βάφουν κάποια σύγχρονα αεροπλάνα τους με τα κλασικά χρώματα διαφημίζοντας το ότι ήταν από τους πρωτοπόρους στον τομέα των αερομεταφορών. Εμείς όμως τελικά ίσως δεν φημιζόμαστε για τη διαφήμιση της αεροπορικής τουλάχιστον ιστορίας μας και το αποδεικνύουμε καθημερινά. Για να μην αναφερθώ σε δικαιολογίες που έχω ακούσει (ευτυχώς όχι από επίσημα χείλη), του στυλ πως θα πετάει αεροπλάνο που θα γράφει "Royal Hellenic Air Force"?  :shock:

Πολύ σωστά όλα αυτά που λες. Και να πω κι εγώ την γκρίνια μου επί του συγκεκριμένου θέματος, οι αφίξεις αεροσκαφών σε μουσεία στις υπόλοιπες πολιτισμένες χώρες είναι μείζον γεγονός για το κάθε μουσείο και οργανώνονται και προβάλλονται στο μέγιστο. Τα οφέλη νομίζω δεν χρειάζεται να τα αναλύσω εδώ. Όμως εδώ χάθηκε άλλη μια ευκαιρία…

ΥΓ. Αχ κύριε markpa θέλουμε το input σας κολασμένα!  :mrgreen:


Κώστας Πάντιος
Some of my military aviation photos here

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 39
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουαρίου 04, 2009, 01:34:50 μμ »
Δεν ξέρω τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο Fantasma όταν τόνιζε το πλόιμο. Ίσως απλά να έδωσε έμφαση στο ότι σε αντίθεση με άλλα εκθέματα του Μουσείου, αυτό ήρθε πετώντας, επομένως θεωρητικά μπορεί να συνεχίσει να πετάει (αν δεν είναι στα όρια συμπλήρωσης των ωρών του). Δεν ξέρω τι έχουν σκοπό να κάνουν με το Dornier. Αλλά αν είναι να συνεχίσει να πετάει κάτι, καλό θα ήταν αυτό να είναι η γνωστή Dakota, γιατί αν ισχύουν αυτά που έχω ακούσει κάτι τέτοιο δεν είναι δεδομένο για το μέλλον.
Ξεχνα τις πτησεις με Dakota.

Παράθεση
Για να μην αναφερθώ σε δικαιολογίες που έχω ακούσει (ευτυχώς όχι από επίσημα χείλη), του στυλ πως θα πετάει αεροπλάνο που θα γράφει "Royal Hellenic Air Force"?  :shock:
Συμπλεγματικοι ψευτοπροοδευτικοι...ξεχνατε οτι σε αναλογο υφος ειχε εκφραστει η σκεψη να αντικατασταθει το σημα με τους ομοκεντρους κυκλους επειδη λεει θυμιζει τη Βασιλεια...ελεος...

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 02:34:36 πμ »
Παράθεση
Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει και ιπτάμενο προσωπικό στη μονάδα?

Θα αστειέυεσαι...


Παράθεση
Ίσως απλά να έδωσε έμφαση στο ότι σε αντίθεση με άλλα εκθέματα του Μουσείου, αυτό ήρθε πετώντας, επομένως θεωρητικά μπορεί να συνεχίσει να πετάει (αν δεν είναι στα όρια συμπλήρωσης των ωρών του).


+1
Θεωρητικά έτσι έχουν τα πράγματα... Στην πράξη θα δούμε τί θα γίνει... Άς το βάζουν μπροστά τουλάχιστον και στο μέλλον βλέπουμε...

Παράθεση
"Royal Hellenic Air Force"? 


Μή, τζίζ, κακό...

Κάποτε πάντως είναι καιρός να ωριμάσουμε...
ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστης
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 46
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουαρίου 05, 2009, 07:27:09 πμ »
Παράθεση
"Royal Hellenic Air Force"? 


Μή, τζίζ, κακό...

Κάποτε πάντως είναι καιρός να ωριμάσουμε...

Δεν το βλέπω, γιατί εάν ωριμάσουμε, θα πέσουν...

Αποσυνδεδεμένος ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 549
  • Τόπος: Γαύδος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #29 στις: Μαρτίου 09, 2009, 04:47:09 μμ »
Στην ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ/ΦΕΒ 2009 (εκδόσεις ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ), διαβάσαμε την παρακάτω είδηση:



Θυμίζω ότι α/φη SPAD XIII και VII υπηρέτησαν με τα ελληνικά χρώματα στους Βαλκανικούς και στη Μ.Ασία. Στο νετ μπορεί κανείς να βρει και άλλες φωτό των εκπληκτικών δημιουργημάτων της ανωτέρω εταιρείας και του εμπνευστή της Roger Freeman.

Και ο απλός φίλος του Μ/Π.Α. έρχεται και αναρωτιέται : γιατί να μην μπορούμε και εμείς εδώ να ονειρευόμαστε μια replica ενός SPAD ή ενός PZL-24 αφού δεν αξιωθήκαμε ενός πραγματικού;

Αποσυνδεδεμένος Eagle

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2355
  • Age: 47
  • Τόπος: Ναύπλιο
  • ΕΛΛΑΣ
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #30 στις: Μαρτίου 09, 2009, 06:31:52 μμ »
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που εμείς οι μοντελιστές στην Ελλάδα θεωρούμαστε περίεργοι και "άρρωστοι"! Περίμενες εσύ να ενδιαφερθεί κάποιος και να γίνει αναπαράσταση αεροσκάφους; Εδώ το Μουσείο της Π.Α. είναι ανοικτό μόνο με ραντεβού καθημερινές μέρες και ώρες!

Όπως διάβασες στο άρθρο η αποκατάσταση έγινε στις ΗΠΑ όπου υπάρχει κόσμος που εκτιμά και διαφυλλάσει την ιστορία της χώρας του(έστω και πρόσφατη).

Εδώ φίλε μου ισχύουν άλλοι κανόνες!  :twisted:

Αποσυνδεδεμένος Zero 3

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: Πελοπόννησος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #31 στις: Μαρτίου 09, 2009, 09:21:20 μμ »
Σωστος ο Eagle.
Ειναι θεμα παιδειας-νοοτροπιας.Εχουμε δρομο ακομα.

Αποσυνδεδεμένος Sjmygian

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1272
  • modelclub.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #32 στις: Μαρτίου 10, 2009, 02:52:57 μμ »
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο που εμείς οι μοντελιστές στην Ελλάδα θεωρούμαστε περίεργοι και "άρρωστοι"! Περίμενες εσύ να ενδιαφερθεί κάποιος και να γίνει αναπαράσταση αεροσκάφους; Εδώ το Μουσείο της Π.Α. είναι ανοικτό μόνο με ραντεβού καθημερινές μέρες και ώρες!

Όπως διάβασες στο άρθρο η αποκατάσταση έγινε στις ΗΠΑ όπου υπάρχει κόσμος που εκτιμά και διαφυλλάσει την ιστορία της χώρας του(έστω και πρόσφατη).

Εδώ φίλε μου ισχύουν άλλοι κανόνες!  :twisted:

Αν και συμμερίζομαι την άποψη σου για την άσχημη κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα σε τέτοια θέματα, θα επισημάνω ότι στο Μουσείο της ΠΑ (μια και μιλάμε για αυτό) υπάρχουν άνθρωποι με μεράκι που ενδιαφέρονται για τέτοια θέματα και κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, συχνά εκπλήσσοντας μας ευχάριστα.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια
--------------------------------------------------
clopy & paste
επειδή και η αντιγραφή θέλει μυαλό

Αποσυνδεδεμένος Stavros

  • Stavros Soulis - IPMS Hellas #228
  • Εκπρόσωποι Συλλόγων
  • Scale 1/32
  • ***
  • Μηνύματα: 8953
  • Age: 55
  • Τόπος: Αθήνα - IMFLandia
  • save the last kit for me
    • http://www.ipms-hellas.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #33 στις: Μαρτίου 10, 2009, 03:35:28 μμ »
όρεξη υπάρχει
αλλά
λεφτά δεν υπάρχουν
Σ.Σ.

Αποσυνδεδεμένος Fantasma337

  • ACIG Team Member
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 900
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://acig.org
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #34 στις: Μαρτίου 10, 2009, 09:19:06 μμ »
Δυστυχώς λείπει και η διάθεση από τα προϊστάμενα κλιμάκια, γιατί ακόμα και σε περιπτώσεις που το κόστος για την ΠΑ είναι μηδενικό (0), αιτήματα του Μουσείου δεν εγκρίνονται...  :evil:
ACIG Team Member
http://hafcphotos.cs.net/

ΜΑΧΙΜΩΤΑΤΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ (Αριστοτέλης)

Αποσυνδεδεμένος kongrigo

  • ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ PATCHES!!!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 528
  • ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ PATCHES !!!
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #35 στις: Μαρτίου 11, 2009, 08:14:27 πμ »
όρεξη υπάρχει
αλλά
λεφτά δεν υπάρχουν
Σ.Σ.

όρεξη ΔΕΝ υπάρχει
αλλά
λεφτά υπάρχουν

kongrigo  :oops: :wink:
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, πρέπει να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας..

[/u

Αποσυνδεδεμένος fisherman

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1033
  • Age: 56
  • Τόπος: Χανιά
    • http://hafcphotos.cs.net/
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #36 στις: Μαρτίου 11, 2009, 09:39:07 πμ »
Kongrigo, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω μαζί σου, μόνο και μόνο επειδή δεν διευκρινίζεις το που δεν υπάρχει όρεξη. Γιατί απ' όσο ξέρω ιδέες εντός του Μουσείου υπάρχουν, ακόμη και για τις ρέπλικες που αναφέρθηκαν, όρεξη επίσης απ' ότι ξέρω υπάρχει (εντός του Μουσείου πάλι), αλλά άλλες φορές κολλάμε στα λεφτά που είπε ο Σταύρος και άλλες στην όρεξη των "από πάνω" που ανέφερε ο Fantasma.
Γιώργος Ψαρράς

Αποσυνδεδεμένος kongrigo

  • ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ PATCHES!!!
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 528
  • ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ PATCHES !!!
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #37 στις: Μαρτίου 11, 2009, 01:26:47 μμ »

Διευκρινίζω, υπονοώ ότι λεφτά υπάρχουν χρεωμένα στο ΓΕΑ
 πχ  10 δραχμές. Από αυτά 4 θα πάνε για τις πτήσεις, 3 για τους μισθούς (λέμε), 1 συντήρηση και  1 διάφορα.

Ποιος τώρα θα εισηγηθεί όλα αυτά τα πράγματα ;!
«Είσαι τρελός κ Επισμηναγέ. Εδώ αναχαιτίζουμε τούρκους στο Αιγαίο.!!! Και που να βρούμε τώρα προσωπικό. Το ΓΕΑ γεμάτο είναι!!!»

Ο 1ος και 2ος Αρχάγγελος έγινα από την προσωπική τρέλα του Υπουργού και του Α/ΓΕΑ και όχι μέσα από ένα οργανωμένο πρόγραμμα μεταξύ των Υπουργείων Αμύνης,
Τουρισμού (βλέπε τουρίστες από εξωτερικό και εγχώριους και κάνε πακέτα με μεγάλα συγκροτήματα για πακέτα),
Ανάπτυξης (να γίνει φτιάξουμε και μια αίθουσα στην Χαλκίδα που να εξυπηρετεί συνεδριακό αεροπορικό τουρισμό),
Παιδείας (να στείλουν τις καθημερινές σχολεία στο αεροδρόμιο, αφού μια ομάδα από Αξιωματικούς επισκεφτεί τα σχολεία –  «δολοφόνε των λαών τι λες εκει!»), Μεταφορών να βάλει charter της τότε δημόσιας ΟΑ να φέρει τουρίστες επί πληρωμή από Αγγλία με προσγείωση στην Τανάγρα, «δεν πας καλά μεγάλε!!!»)
 
Ένα πρωϊ ξύπνησε και είπε. «θα κάνω το 1ο  air show στην Ελλάδα και θα αποκτήσω … υστεροφημία»

Τα λεφτά στον 1ο Αρχάγγελο ΠΩΣ  βρέθηκαν;

Ορεξη δεν υπάρχει στον Υπουργό να δώσει λεφτά
Ορεξη δεν υπάρχει στον ΓΕΑ να ζητήσει λεφτά
Ορεξη δεν υπάρχει να δημιουργηθεί η κουλτούρα (τί να κάνεις ένα Μουσείο με όπλα !!! )


Ωχ αδερφέ σε 30’ λεπτά σχολάω


Λεφτά υπάρχουν πολλά.
Διάθεση να ζητηθούν, ΜΗΔΕΝ.
Ως ηγήτορες των ιδεών μας, πρέπει να αντεπεξέλθουμε στις πιέσεις των ιδανικών μας..

[/u

Αποσυνδεδεμένος Orion

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 127
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
    • http://www.anaxaitisi.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #38 στις: Μαρτίου 14, 2009, 01:59:28 μμ »
Λεφτά σίγουρα υπάρχουν αλλά πονάμε στο σχεδιασμό της όποιας ενέργειας και δέν μιλάμε για τρελά ποσά.

Η διαφορά μας με άλλους λαούς είναι ότι σχεδιάζουμε κάτι σε μια νύχτα και το κατασκευάζουμε για 30 χρόνια, ενώ άλλοι πολιτισμένοι λαοί σχεδιάζουν για 30 χρόνια και το κάνουν σε μια νύχτα γιαυτό και πονάμε στον σχεδιασμό.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε την μερική "επίθεση" που δέχτηκε η Π.Α κατά τον πρώτο Αρχάγγελο όταν την επομένη κιόλας του airshow άρχισε να γίνεται αναφορά στο οικονομικό θέμα από διάφορους κάφρους δημοσιογράφους που μέσα στην καφρίλα και την μιζέρια τους θέλουν να είναι όλοι μίζεροι σαν αυτούς και βρήκαν το μεγάλο θέμα.

Οι ίδιοι κάφροι θα επιτεθούν ξανά στο μουσείο και την Π.Α για την αναπαλαίωση του Spitfire, (εδώ θα είμαστε και θα το ξαναδούμε), όταν δίνουν απλόχερα εκατομμύρια για τον όποιον κουνάει τον κώλο του από εδώ και από εκεί και δεν ανοίγει ρουθούνι.

Για όλους εμάς (τους περίεργους) δεν υπάρχει τίποτε σχεδόν πέρα από τα τυπικά σε αντίθεση με άλλες χώρες που έχουν ανεπτυγμένη παιδεία (με την ευρήτερη έννοια, οδική, αεροπορική κ.τ.λ) γιατί απλά κάποιοι θεωρούν ότι ο Έλληνας πρέπει να ζει με την μιζέρια του, όσο πιο μίζερος τόσο πιο ελεγχόμενος.

Όλη μέρα στο Τατιάνα για να λέμε ... υπάρχουν και χειρότερα, αυτό το μοντέλο Έλληνα εξυπηρετεί καλύτερα.

θα το πάω λίγο πιο μακρυά.

25-30.000 Έλληνες μετακινούνται κάθε φορά στην Τουρκία για το Moto GP με τις μοτοσυκλέτες τους, όταν εμείς δεν έχουμε ΑΚΟΜΗ μία πίστα αγώνων, τι έχουν εκεί που δεν έχουμε εδώ ?

ΓΙΑΤΙ να γίνεται το RED BULL AIR RACE και στην Κωνσταντινούπολη και να μην γίνεται και στην Ελλάδα, τι έχουν εκεί που δεν έχουμε εδώ ?

Καί τα δύο έχουν μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον φυσικά αλλα τί μας νοιάζει εμάς.

Κανένας δεν πρόκειται να απαντήσει στις δύο πολύ απλές ερωτήσεις και τολμούν να μιλάνε για τουρισμό στην Ελλάδα όταν τον τουρισμό τον έχουν στον αυτόματο πιλότο τα τελευταία 30χρόνια, (επί εποχής ΖORBA THE GREEK).

Το γενικό αποτέλεσμα είναι ότι όποιος ρομαντικός προσπαθεί να κάνει οτιδήποτε πέρα από όλα έχει να αντιμετωπίσει και τις επιθέσεις των μίζερων κάφρων, όποιοι και αν είναι αυτοί και με όποια ιδιότητα (πολιτική, δημοσιογραφική κ.ο.κ).

Στον Αρχάγγελο 2005 υπήρχε το Storch του Κυριακού που οι πληροφορίες που είχα ήταν οτι θα πετούσε το Σάββατο όμως δέν πέταξε γιατί ο Δήμαρχος του εκεί Δήμου δέν δέχτηκε το γεγονός οτι θα πετάξει η σβάστιγκα πάνω απο την Τανάγρα, μακάρι να μου πεί κάποιος οτι δέν έγινε έτσι αλλα αυτήν την πληροφορία είχα και πιστεύω πως έτσι έγινε, το αναφέρω ώς παράδειγμα στενομυαλιάς κάποιων και να δικαιολογήσω και το Royal Hellenic Airforce που αναφέρατε πιό πάνω.

Και τέλος φταίμε και εμείς οι ίδιοι γιατί δεν κάνουμε τίποτε πέρα από το να καρφωνόμαστε σε έναν καναπέ και να έχουμε άποψη για όλα.

Ο μόνος τρόπος κατά την γνώμη μου να ενισχυθεί το μουσείο είναι με την βοήθεια πολιτών μέσω εθελοντικής εργασίας, σε όλες τις χώρες το ίδιο γίνεται και έχουμε δει τα αποτελέσματα.
Έχουμε μάθει μόνο να ρίχνουμε ευθύνες και αν δεν έρθει κάποιος να καθαρίσει το χιόνι στην πόρτα μας φωνάζουμε πού είναι οι υπεύθυνοι.

Μας πειράζει εάν δούμε ένα ξεφουσκωμένο λάστιχο ενός αεροπλάνου στο μουσείο αλλα δέν κάνουμε τίποτε για να το φουσκώσουμε.

Πρίν ένα χρόνο έκανα την πρόταση αλλά τελικά με λύπη διαπίστωσα ότι το μόνο μας πρόβλημα είναι ο καναπές.

Ιανουάριος 2008 ( http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,6856.msg139923.html#msg139923 )

Μιάς και ο τίτλος είναι Γνώμες, Προτάσεις, Κριτική μπορώ να κάνω τα δύο πρώτα αλλα δέν μπορώ να κάνω κριτική στο Μουσείο Π.Α

Ναι κύριοι φταίμε και εμείς.

Συζητάμε για ένα θέμα για το τί θέλουμε να μας προσφέρουν όταν εμείς δέν θέλουμε να προσφέρουμε τίποτε.

Τα υπόλοιπα στην κρίση σας.
Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας

http://www.anaxaitisi.gr

Falco

  • Επισκέπτης
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #39 στις: Μαρτίου 14, 2009, 03:25:16 μμ »
Στον Αρχάγγελο 2005 υπήρχε το Storch του Κυριακού που οι πληροφορίες που είχα ήταν οτι θα πετούσε το Σάββατο όμως δέν πέταξε γιατί ο Δήμαρχος του εκεί Δήμου δέν δέχτηκε το γεγονός οτι θα πετάξει η σβάστιγκα πάνω απο την Τανάγρα, μακάρι να μου πεί κάποιος οτι δέν έγινε έτσι αλλα αυτήν την πληροφορία είχα και πιστεύω πως έτσι έγινε, το αναφέρω ώς παράδειγμα στενομυαλιάς κάποιων και να δικαιολογήσω και το Royal Hellenic Airforce που αναφέρατε πιό πάνω.
Δεν μου ακούγεται λογικό, διότι ο Δήμαρχος είναι ο τελευταίος τροχός της άμαξας και δεν είναι αυτός που θα αποφασίσει τι θα πετάξει που και πότε. Η λογική αυτή πάντως (αν πράγματι συνέβη έτσι ή κάπως έτσι) δεν είναι δικό μας προνόμιο - αρκεί να κάνεις κλικ σε διεθνή φόρουμ μοντελισμού και picture galleries στα οποία θα παρατηρήσεις πως οι φωτογραφίες των παρουσιαζόμενων υπό κλίμακα μοντέλων Γερμανικών α/φων Β' ΠΠ έχουν blur/pixel επεξεργασία στο κάθετο σταθερό της ουράς για να μην φαίνεται η σβάστιγκα. Λες και από εκεί κάποιος θα πάρει τον στραβό το δρόμο...

Αποσυνδεδεμένος Orion

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 127
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
    • http://www.anaxaitisi.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #40 στις: Μαρτίου 16, 2009, 03:28:37 μμ »
Το Storch ήρθε πετώντας στην Τανάγρα και ακόμη και εγώ ήξερα πως θα πετάξει προς το τέλος του προγράμματος, τώρα πόσο τυχαίο είναι 3 διαφορετικά άτομα να μου πούν τον ίδιο λόγο δέν μου δίνει περιθώρια να πώ πως δέν έγινε έτσι, μέχρι να βγεί κάποιος να πεί κάτι διαφορετικό.

Μπορεί να είναι ο τελευταίος τροχός αλλα αυτούς τους τροχούς να τους φοβάσαι περισσότερο, τα μικρά τα γραναζάκια κινούν τα μεγάλα.

Σημασία έχει οτι δέν το είδαμε ζωντανό και άν ο λόγος ήταν αυτός τότε...
Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας

http://www.anaxaitisi.gr

Αποσυνδεδεμένος Zero 3

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 111
  • Τόπος: Πελοπόννησος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #41 στις: Μαρτίου 18, 2009, 07:28:02 μμ »
Στην Γερμανία νομίζω ότι υπάρχει νομοθεσία που απαγορεύει την δημόσια προβολή της σβάστικας.
Για αυτό και η Revell, τουλάχιστον παλιά, δεν έδειχνε ούτε έδινε σβάστικες στα μοντελα της Luftwaffe Β' π.π.
 Για το Storch στην Ταναγρα το 2005 διαβάζοντας τα παραπάνω έχω τώρα μια απάντηση.Αν και κάτι είχε περάσει απο το μυαλό μου.
Είχα τότε αναρωτηθεί γιατί είχε έρθει εκεί αφού δεν εκτέθηκε.
Το είχα δει κλεισμένο σε ενα υπόστεγο μόνο του στην άλλη άκρη του Αεροδρομίου την παρασκευή και την δευτέρα να φεύγει πετώντας ψηλά-ψηλά για Τατόι.
Το είχαν κριμένο!
Κρίμα.


Αποσυνδεδεμένος ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 549
  • Τόπος: Γαύδος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #42 στις: Μαΐου 06, 2009, 04:47:42 μμ »
Στο NATURE/Απριλίου πληροφορούμαστε ότι μισό μίλι δυτικά της Νάξου και σε βάθος 34 μ. αναπαύεται ένα -ακόμη- Bristol Beaufighter, που καταρρίφθηκε από ένα Arado 126 στην μεταξύ τους αερομαχία στις 30 Οκτωβρίου 1943. Το διμελές πλήρωμά του διασώζεται. Είναι ένα από τα 100 μαχητικά του τύπου που έχασε η RAF στην Ελλάδα. 
Είμαι περισσότερο από σίγουρο ότι η ύπαρξή του είναι γνωστή στις αρμόδιες ελληνικές αρχές και ειδικά στο Μ/ΠΑ.
Το ρώτημα είναι : τι κάνουμε ;
- Το αφήνουμε στην ησυχία του;
- Το ανελκύουμε, το συντηρούμε όπως-όπως και έχει "την τύχη" των  Ju-52 και Ju-87 και του Βlenheim ;


Αποσυνδεδεμένος Orion

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 127
  • Τόπος: Ηράκλειο Κρήτη
    • http://www.anaxaitisi.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #43 στις: Μαΐου 06, 2009, 08:01:16 μμ »
H δουλειά που έχει γίνει στα άλλα αεροπλάνα είναι καταπληκτική, όπως και στα ευρήματα (οπλισμός, προσωπικά αντικείμενα) και θεωρώ ότι η λέξη "τύχη" δεν ταιριάζει γιατί κάποιος που θα το δει θα νομίζει πως κακώς τα βγάλανε.

Προσωπική μου άποψη άλλα αυτά που είδα στο μουσείο στην επίσκεψη μας πριν από ένα μήνα περίπου και η δουλειά που έχει γίνει με τις όποιες δυσκολίες αξίζει συγχαρητήρια, το λιγότερο.

Εάν αρχίσουμε να συζητάμε με το τι θα κάνουμε με το κάθε αεροπλάνο που υπάρχει στο βυθό της θάλασσας χωρίς να δούμε τις δυσκολίες που παρουσιάζουν στην αποκατάσταση και την φύλαξη νομίζω πως θα κάνουμε λάθος.

Άλλες χώρες δεν έχουν τα ίδια πρόβλημα γιατί τα αεροπλάνα βρέθηκαν σε λίμνες με γλυκό νερό και η λάσπη προστάτεψε τα αεροπλάνα, η διάβρωση της θάλασσας είναι εντελώς διαφορετική και δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός για να το κρίνει αυτό.

Παραθέτω μία φωτογραφία για να δείτε πώς είναι αυτά που βγάζουν απο λίμνες και όπως βλέπετε είναι ανέπαφα σχεδόν και μιλάμε για ένα μεγάλο αεροπλάνο όπως το JU 88



Και το He 111 που βγάλανε είναι στην ίδια κατάσταση και έχει το χρώμα του επάνω



Πολλά από αυτά ήταν σε λίμνες που χρησιμοποιήθηκαν ώς προσωρινά αεροδρόμια όταν ήταν παγωμένες, κατά την υποχώρηση τους οι Γερμανοί πήραν μόνο διάφορα εξαρτήματα και τα αεροπλάνα απλά βυθίστηκαν στην πάτο των λιμνών χωρίς άλλες φθορές.

Η λάσπη τα προστάτεψε και πολλά από αυτά ίσως τα δούμε ακόμη και στον αέρα κάποια στιγμή, αυτά που είναι στο Αιγαίο έχουν μετατραπεί σε μάζες από λαμαρίνες και η διάβρωση τα έχει καταστρέψει σε μεγάλο βαθμό.
Πανελλήνιος Σύλλογος Φίλων Πολεμικής Αεροπορίας

http://www.anaxaitisi.gr

Αποσυνδεδεμένος ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 549
  • Τόπος: Γαύδος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #44 στις: Μαΐου 07, 2009, 09:59:55 πμ »
Η λάσπη τα προστάτεψε και πολλά από αυτά ίσως τα δούμε ακόμη και στον αέρα κάποια στιγμή, αυτά που είναι στο Αιγαίο έχουν μετατραπεί σε μάζες από λαμαρίνες και η διάβρωση τα έχει καταστρέψει σε μεγάλο βαθμό.

Στα μεγάλα βάθη όπου παρατηρείται έλλειψη οξυγόνου, η διάβρωση των μετάλλων είναι αργή.
Εν πάσει περιπτώσει, το Μ/ΠΑ έχει εντοπίσει 43 α/φη στις ελληνικές θάλασσες μέχρι στιγμής, γερμανικά και βρεττανικά,  από τα οποία κάποια εξ αυτών έχει διαπιστωθεί από τους ειδικούς του ΚΟΣΥΘΕ της ΜΑΚ ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση..

Αποσυνδεδεμένος ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 549
  • Τόπος: Γαύδος
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #45 στις: Μαΐου 19, 2009, 08:53:30 μμ »
Ένα ενδιαφέρον βιβλίο πάνω στο θέμα του νήματος. Το συγκεκριμένο νομίζω ότι δεν κυκλοφόρησε ευρύτερα στο
εμπόριο, αλλά στα ειδικά βιβλιοπωλεία και σε περιορισμένο αριθμό. Πολύ αξιόλογο.


Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 39
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #46 στις: Μαΐου 20, 2009, 01:28:34 μμ »
ειναι παλια εκδοση; ...ποτε κυκλοφορισε; :roll:

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #47 στις: Μαΐου 20, 2009, 01:31:09 μμ »
Πραγματικά ενδιαφέρον βιβλίο!Έχω την τύχη να το έχω, το είχα βρει τυχαία στους πάγκους με τα βιβλία δίπλα στο Allou fun park!

Αποσυνδεδεμένος phantomphlyer

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • Age: 39
  • Τόπος: Bogotá
  • Stay SPOOKED in Bogotá
    • delivery-volos.gr
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #48 στις: Μαΐου 20, 2009, 01:33:34 μμ »
ξαναρωταω: ειναι παλια εκδοση; ...ποτε κυκλοφορισε;  ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Σιόλος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Age: 38
  • Τόπος: Αγρινιο
  • Δημήτρης Σιόλος-IPMS 1314
Απ: Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας. Γνώμες, προτάσεις, κριτική.
« Απάντηση #49 στις: Μαΐου 20, 2009, 01:36:33 μμ »
Αν δεν απαντήσει ο Χαρίδημο, θα σου πω τη Δευτέρα, γιατί το έχω στο Αγρίνιο κ εγώ είμαι στην Αθήνα

Tags: