Ξεκινάω ένα Φωτομπαλοφτύστη (

) στην 1:32 της Hasegawa αλλά όπως σχεδόν πάντα μου συμβαίνει τελευταία, οι οδηγίες της Hasegawa είναι επιεικώς γελοίες (το κιτ είναι ιδιαίτερα παλιό) και τα χρώματα που προτίνει φθάνουν έως και τις 4 διαφορετικές αναμίξεις

. Επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να κάθομαι με το σταγονόμετρο, ζητάω τα φώτα των γκοσάδων στα Spitfire και να μου πουν αν γνωρίζουν,
1. Το interior green που βάφονταν το εσωτερικό τους είναι το ίδιο με αυτό των αμερικάνικων αεροσκαφών? Ποία είναι η αντιστοιχία του σε Gunze ή Μοdel Master?
2. To καμουφλάζ του είναι τρίχρωμο με τις επάνω επιφάνειες βαμένες στο συνδυασμό Khaki Green (?!?) + Blue Gray (!?!?) , και με τις κάτω επιφάνειες βαμένες με ένα πολύ ανοιχτό Sea grey (άλλο και τούτο

). Αντιστοιχίες σε Gunze ή Model Master??!
3. Κόκπιτ και φωλεές βάφονταν με το ίδιο χρώμα ?? (interior green)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις.
