Να και η πρόοδος στο Avenger εν μέσω άπειρων διακοπών για εργασιακά θέματα

Αρχικά περάστηκε άσπρο Gunze H11

Μετά έπεσε το σχετικό μασκάρισμα το οποίο παρά το ότι έχουμε να κάνουμε με ένα δίχρωμο αεροπλάνο, πήρε τελικά αδικαιολόγητα πολύ ώρα...

Τελικά σα μοντελιστής μάλλον είμαι βαρετός, τα ίδια και τα ίδια κάνω... Ακολούθησε pre-shading με μαύρο Humbrol 33, βάψιμο το γκρίζο Humbrol 140 (ευχαριστώ jogiav!), ξεμασκάρισμα, παρκετίνη (πάντα

) και αφού στέγνωσε και επειδή το άσπρο είναι ότι πρέπει για να σου χαλάσει το ΣΚ, η κοιλιά του αεροπλάνου που θα ακουμπάει συνέχεια κάτω κατά την υπόλοιπη κατασκευή, καλύφθηκε με masking tape.
Σειρά είχαν οι αντιολισθητικές επιφάνειες οι οποίες μασκαρίστηκαν με ευρεία χρήση γαλλικών, βάφτηκαν με Humbrol 33 και περάστηκαν παρκετίνη. Οπως βλέπετε ο ανυπόμονος gkontog κόλλησε και ένα εθνόσημο. Ευτυχώς, το γιατί στη συνέχεια. Μετά εκ νέου μασκάρισμα και ψιλοδιορθώσεις σε ατέλειες στο γκρίζο...

Την επομένη το πρωί το σήμα της Hasegawa μου έδωσε ένα εγκεφαλικό! Το λευκό έδειχνε περιοχές όπου φαινόταν σαν να είχε κολλήσει στο αεροπλάνο και έδειχνε πιο γκρίζο και περιοχές που έμοιαζαν να μην έχουν κολλήσει και φαινόντουσαν πιο άσπρες

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν επιεικώς απαίσιο! Το σήμα αφαιρέθηκε, βρέθηκε αντικαταστάτης από ένα F4U της Heller και αποφάσισα να βάψω άσπρο κάτω από το σήμα για να μην έχω τα ίδια τραβήγματα. Με ένα κομμάτι ρυζόχαρτο αντέγραψα την περίμετρο του σήματος φροντίζοντας να είμαι περίπου 1mm πιο μέσα από το σήμα. Εκοψα το ρυζόχαρτο, το κόλλησα πάνω στην πτέρυγα και ψέκασα άσπρο της Gunze.

Και ιδού το αποτέλεσμα το οποίο αρέσκομαι να λέω πως ήταν επιτυχές! Το σήμα της Heller έκατσε πάνω τέλεια. Ξέρετε τα σήματα της Heller και της Airfix, για μένα τουλάχιστον, όταν είναι in register, είναι από τα καλύτερα που έχω δουλέψει. Δεν ξέρω αν σας έχω πει για τα Italeri

Η χαρά μου όμως κράτησε πολύ λίγο...

Πόσο άσπρο είναι το άσπρο; Εδώ βλέπετε την άποψη της Gunze σε αντιπαραβολή με την άποψη της Hasegawa. Και επειδή εγώ ήθελα Avenger και όχι καρνάβαλο, έξω το σήμα και αντικατάσταση με άλλα από το P-47 της Revell μιας και αυτά της Heller ήταν πολύ μεγάλα για τα πλαϊνά της ατράκτου.

Να λοιπόν το σήμα της Revell. Εντάξει, και αυτό έχει μια μικρή διαφορά αλλά με wash και βερνίκια δεν θα φαίνεται. Σειρά έχουν οι αριθμοί. Η Hasegawa αποφάσισε να δώσει σήματα για το παντελώς άγνωστο black 12 της VC-42, CVE-9 USS Bogue, και όχι το black 21 της ίδιας μοίρας το οποίο είχε ένα επεισοδιακό και ευτυχώς χωρίς απώλειες τέλος για το οποίο υπάρχουν και φωτογραφίες. Εντάξει θα μου πείτε, μικρό το κακό, τι 12 τι 21. Αυτό είπα και εγώ και άρχισα να κόβω τους αριθμούς και να τους κολλάω χώρια...

Μέχρι που έφτασα στον ανθυπονουμερίδιο στο cowling του κινητήρα και κόντεψα να γκρεμίσω με το κεφάλι τον τοίχο δίπλα μου

Τελικά κάπως τα κατάφερα και στις δύο πλευρές...

Τελευταία εργασία για σήμερα η έλικα και τα σκέλη προσγείωσης στα οποία σκέφτομαι να προσθέσω και τους σωλήνες για τα φρένα (ή μπορεί και να μου περάσει, δεν ξέρω). Αν σας φαίνεται παράξενος ο χρωματισμός της έλικας έχετε δίκιο, έχω όμως φωτογραφική απόδειξη για το οτι ήταν έτσι, θα ποστάρω φωτό με το τέλος της κατασκευής που θα βάλω και δύο λόγια για το αεροσκάφος.

Αυτά μέχρι τώρα. Καλή σας νύχτα
