Καλημέρα παιδιά,
Νέο project στον πάγκο, αυτή τη φορά tamiya's 1/32 P-51D!!!
Το σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι μια κατασκευή ΟΟΒ
Αγόρσα κάτι καλούδια....παρόλα αυτά ο εξαιρετικός πινακας του Barracuda δεν θα χρησιμοποιηθεί καθόσον αποφάσισα να φτιάξω ένα D-5 μοντέλο που έχει διαφορετικό IP.
Για αυτό τον λόγο στράφηκα στην Quinda που είναι και η μόνη που έχει 32άρη early πίνακα για το ταμιγια!! Έχει και η yahu αλλά για το ρεβελ!!
Περισσότερα με τις διαφορες ενός ερλι Μάσταγκ παρακάτω!!
The profile..."Little Eva III", Capt. James "Sully" Varnell, 52nd Fighter Group, 2nd Fighter Squadron, Italy, 1944.
James "Sully" Varnell was the MTO's third-ranking ace with 17 victories and ranked as number 10 among Mustang aces. This little-known ace scored all of his 17 victories within 67 days, making him one of the fastest-scoring aces ever. Tour expired, he's rotated home to train other pilots while Dalebroux & Jones became Lt. Hans Zachmann's men. Killed in a Flying Accident 9 April, 1945, near Pinellas Field, Florida. Varnell is the 10th ranked Mustang Ace of WW2.
Ανοίγοντας το κουτί το πρωτο πράγμα που μου έκανε λάσχημη εντυπωση, είχα διαβάσει για αυτό αλλά άλλο να το βλέπεις ο ίδιος, ήταν τα άπειρα pin or sink marks ιδιαίτερα στις φωλιές και στα εσωτερικά των κασπακιών του κινητήρα τα οποία σημειωτέον είναι πολύ λεπτά!!! Το επόμενο ήταν τα υπερυψωμένα κεφάλια από τις βίδες με μεγεθος σαν το κεφάλι μου!! Εννοείται ότι θα έπρεπε να είναι flush με την ατρακτο!!!
Έτσι ξεκίνησα...
Αρχικά μαρκάρωντας την θέση και μετα τριβωντας....παράλληλα διόρθωσα και άλλες μικρές λεπτομέρειες που δεν υπήρχαν σε ενα D-5 μοντέλο.
- ''There was no oil radiator drain added until P-51D-10-NA production, so along the bottom of the lower cowling panel, there is no oil drain access door. There was also yet to be a fuel strainer access door added to the lower cowling panel, until late D-model production. So only a single door (on the left) for the ground heater duct, Midway through the bottom cowling''
Το έγραψα όπως το βρήκα για να μεταφέρω σωστά την πληροφορία
this....
instead of this..
Κυανικρυλική, τρίψιμο και χαραξη της ground heater duct acces door!!
Επόμενη διόρθωση παράλληλα με τις βίδες στο upper cowling...
''On early P-51D's, the oil filler access door on the rear top left cowling should have the same size as the aftercoolant door just in front of it. The oil access door would not be enlarged until P-51D-20-NA production, when a dip stick was provided, requiring additional room to be accessed''
Έτσι...
Επίσης αντικατέστησα τα carburettor intakes με αυτά του barracuda!!
.....