Πολύ όμορφη έκθεση, με επισκέπτες και εκθέτες από όλη σχεδόν την Ευρώπη!
Τα εκθέματα απ΄ότι διακρίνω είναι αρκετά και μερικά εντυπωσιακά σε ποιότητα κατασκευής τους!
Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και βέβαια σε όσους διακρίθηκαν

.
Και του χρόνου...
