Συνάδελφοι παρακαλώ για τα (προπελάτα) μοντελιστικά φώτα σας:
Έχω στο ντουλάπι αυτό το γνωστό, φτηνό και ωραίο κιτ:
http://www.internetmodeler.com/1999/june/first-looks/revell_hurricane_iib.htmΤο Hurricane Mk IIb της Revell δίνει δύο επιλογές:
601 Sqn (αυτό του κουτιού) με χρώματα τα
ΠΡΑΣΙΝΟ (ΠΑΝΩ): Revell 65 - σκούρο πράσινο, εδώ μάλλον κάνει και το Hu116
ΜΠΛΕ (ΠΑΝΩ): Revell 79 - μπλε... Αιγαίου, κάποια conversion charts δίνουν το Hu144
ΓΚΡΙ (ΚΑΤΩ): Revell 57 - ανοικτό γκρι (που ίσως τίνει προς το γαλάζιο; )
και
402 Sqn (και συγκεκριμένα αυτό)

με το πάνω μπλε να προτείνεται κάπως πειραγμένο, δηλαδή:
ΜΠΛΕ (ΠΑΝΩ): Revell 79 + 48 + 57 (80%+10%+10%)
όπου 48='πράσινο λίμνης' (άρα το μπλε θα το κάνει πιο πετρόλ στην απόχρωση)
και το 57 είναι το κάτω γκρι, άρα θα ξανοίξει λίγο το πετρόλ χρώμα.
Σας λέει κάτι η συγκεκριμένη απόχρωση; Έχετε κάποια εγχρωμη φωτό (μοντέλου, γιατί για κανονικό δύσκολο μου φαίνεται) που να δείχνει περί τίνος πρόκειται; Είναι κάτι το ιδιαίτερο ή απλά μία εναλλακτική περίπτωση;
