λοιπον να οργανωθούμε λιγο .. εεε
οι πρωτοι λογικα θα είμαστε εκει κατα τις 9:30 να φτιάξουμε το "σκηνικό" .. η μπάντα λογικά κατα τις 10 με 10:30 θα εχει στήσει τα όργανα ..
κλασσικά, υπάρχει έλλειψη σε καρεκλες .. οποτε οποιος μπορεί να φερει και καμια μαζι του θα βοηθήσει.
ψιψιψίνια και κοκοψόψαρα φαγώσιμα ειναι πάντα ευπρόσδεκτα (το catering κανει απεργία ...

) θα μεριμνήσω και για λίγο "διαλυτικό" για καλύτερη ροή στο χρώμα