Πιστεύω να έρθω και εγώ (δεύτερη δυναμική (γέλια απο το κοινό) εμφάνιση).
Λέτε να καταντήσει "αρρώστια' γιατρέ ;;

Και μια ερώτηση: Το (βαρύ) έντυπο και αφισσιακό (εκ του λύματος "αφίσσα") υλικό από την Defendory που ξέμεινε το περασμένο Σάββατο το πήρα σπίτι να μην μείνει εκεί και πάει χαμένο. Να τα φέρω; Τα ξέχασε κάποιος, τα θέλει κάποιος;
Α, έχω και το HAF Yearbook vol.2, που ζήτησε ο Νίκος Τσίτσος, να το φέρω;
Π.