Αποστολέας Θέμα: Universal Carrier MkII Tamiya 1/35  (Αναγνώστηκε 4518 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karld76

• Scale 1/48
  • *
  • Τόπος: Γλυφάδα-Aθήνα
  • Κάρολος Δαρκαδάκης
Universal Carrier MkII Tamiya 1/35
« στις: Μαΐου 19, 2013, 10:31:36 πμ »
 Καλημέρα σε όλη τη μοντελιστική παρέα.Θα συμμετάσχω σε αυτό το GB με το παρακάτω κιτ μαζί με τα Photoetched του:

το κιτ παρά τα χρονάκια του είναι αρκετά καλό,μόνο που έχουν κιτρινίσει λίγο οι χαλκομανίες,θα δω όταν φτάσει η ώρα πως θα το διορθώσω αυτό.Επειδή όπως ανέφερα και στην ενότητα σχετικά με το GB:British steel είμαι άσχετος περί τ'αρματικά κι είναι το πρώτο τέτοιο κιτ με το οποίο καταπιάνομαι,επιζητώ τη βοήθειά σας μπας και στο τέλος βγει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.Σύντομα θ'ακολουθήσει update των εργασιών. ::salut::

Συνδεδεμένος Dimitris 72

• Braille Scale Oddity
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • Τόπος: Ηλιούπολη Αθήνα
Απ: Universal Carrier MkII Tamiya 1/35
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 19, 2013, 12:27:44 μμ »
Καλώς όρισες στα... ερπετά Κάρολε  :mrgreen:.
Για ότι χρειαστείς, μη διστάσεις: Εδώ είμαστε!!! Καλή αρχή και καλή συνέχεια  ::salut::

ΔΚ

Αποσυνδεδεμένος karld76

• Scale 1/48
  • *
  • Κάρολος Δαρκαδάκης
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 19, 2013, 06:14:33 μμ »
  Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη,η κατασκευή θα πάει σιγά σιγά για να διορθώνονται τυχόν πατάτες εγκαίρως,οι απορίες πολλές και θα χρειαστώ σίγουρα τη βοήθεια σου. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

• Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 20, 2013, 12:29:13 πμ »
Πολύ ωραίο θέμα, που πιστεύω θα το ευχαριστηθείς όπως το ευχαριστήθηκα και εγώ. Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

ΥΓ Βέβαια British είναι, αλλά steel δεν έχει παρά ένα λεπτό φυλλαράκι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (αστειεύομαι)

Αποσυνδεδεμένος bloden

• Scale 1/48
  • *
  • Τόπος: ΑΙΓΑΛΕΩ
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 21, 2013, 11:03:35 πμ »
Καλημερα φιλε μου και καλη αρχη σε ενα θεμα που μου αρεσει πολυ