Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια σε αρχάριο ..  (Αναγνώστηκε 3261 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stavrosg

• Scale 1/144
  • *
Βοήθεια σε αρχάριο ..
« στις: Ιανουαρίου 04, 2011, 03:21:50 μμ »
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα, καλή χρονιά σε όλους.
Να αναφέρω ότι είμαι εντελώς άσχετος με τον μοντελισμό γενικά αλλά με όλα αυτά που διαβάζω κ βλέπω  μου περάσατε το μικρόβιο, :D  :D  :D !!!

Την περασμένη εβδομάδα όπως καθάριζα το υπόγειο του σπιτιού μου, βρήκα μερικά πραγματάκια τα οποία μου τα ειχε πάρει ο πατέρας μου αρχές της δεκαετίας του 70 ,μια παλιά μηχανή, μερικά βαγόνια, ένα μετασχηματιστή 220v A.C (total power 16.6 VA  ,power available for dc working 4-12 VOLT at 0.8amps, AC at14 and 0,5 Amps ) και μερικές γραμμές όλα είναι LIMA .Δυστυχώς απ ότι διάβασα στο forum η LIMA δεν υπάρχει πλέον,oπότε χρειάζομαι την βοηθειά σας να μπορέσω σιγά σιγά να τα στήσω, εάν αυτο ειναι δυνατόν ...
Πρώτα θ ρωτήσω για τον μετασχηματιστή που, μπορώ να βρω αντίστοιχο ή να επισκευάσω αυτόν που έχω.
Δεύτερο τι γραμμές μπορώ να πάρω (αυτές που έχω είναι πλάτους 16,5mm ).
Ανεβάζω κ μερικές φωτογραφίες τις μηχανής, του μετασχηματιστή όπως κ του σχεδίου που σκέφτομαι να φτιάξω.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος Dimmu Borgir

• Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: Εξαρχεια-Αθηνα
  • Klein Mein
Απ: Βοήθεια σε αρχάριο ..
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 04, 2011, 03:25:26 μμ »
Καλησπέρα!Η Lima υπάρχει και είναι εταιρία του ομίλου Hornby!Κυκλοφορούν διάφορα κομμάτια και εισαγωγέας είναι ο Κ.Καλφάκης (210-3642889 Ιπποκράτους 63) ::icon_thumright::
I ride my fate with all my hate!!!

Αποσυνδεδεμένος stavrosg

• Scale 1/144
  • *
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 10:27:28 πμ »
κ κατι μηπως μπορει καποιος να μου πει το μοντελο που εχω τι κλιμακα ειναι ,οι γραμες εχουν διαμετρο 16,5mm
ευχαριστω..

Αποσυνδεδεμένος mantos

• Scale 1/144
  • *
  • Τόπος: Καβάλα
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 05, 2011, 10:50:42 πμ »
Καλημέρα κι από μένα και καλώς όρισες.