Modelclub.gr Φόρουμ

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stingray στις Ιούνιος 27, 2011, 12:48:41 μμ

Τίτλος: Μηχανολογική ερώτηση άσχετου: τι είναι αυτό;
Αποστολή από: Stingray στις Ιούνιος 27, 2011, 12:48:41 μμ
Καλησπέρα!

Ξεκίνησα σήμερα να φτιάξω μια Camaro του 1980 (για την οποία παράτησα την Chevrolet Bel Air του 1957). Εκεί λοιπόν που έκοβα τα κομμάτια για να μπουν για πλύσιμο, βρήκα αυτό (συγχωρήστε την κατάστασή του, κάνει μπάνιο στην χλωρίνη να του φύγει το plating):
(http://postimage.org/image/2zgb318hw/) (http://postimage.org/image/2zgcqkkzo/) (http://postimage.org/image/2zgee3xhg/)
Τώρα, εγώ είμαι εντελώς άσχετος με μηχανές. Τι είναι αυτό το πράγμα; Που καταλήγει; Επίσης, ο κινητήρας είναι όπως τον βλέπετε. Σηκώνει καμμιά λεπτομέρεια, κάνα καλώδιο τίποτα, να βάλω κι εγώ λίγο δαχτυλάκι σε detailing και scratchbuilding; Βάσει ενός Google image search φαίνεται πως ο κινητήρας είναι κόκκινος, με χρώμια και μαύρο, αλλά δεν έχω ιδέα τι είναι το υπόλοιπο συνοθύλευμα καλωδίων, σωλήνων κλπ. Υπάρχει κάποιος τρόπος να 'γεμίσω' λίγο το καπώ με μια σχετική αληθοφάνεια; Τι θα λέγατε οτι είναι τα βασικά πράγματα που δεν πρέπει να λείπουν από έναν κινητήρα;

Τίτλος: Απ: Μηχανολογική ερώτηση άσχετου: τι είναι αυτό;
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιούνιος 27, 2011, 12:51:34 μμ
Αυτό το στογγυλό χρωμιομένο κατασκεύασμα, είναι το φίλτρο αέρα του κινητήρα. Ο σωλήνας που έχει πέρνει αέρα από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και τον οδηγεί στο καρμπυρατέρ που βρίσκεται στο κέντρο του κινητήρα!
Τίτλος: Απ: Μηχανολογική ερώτηση άσχετου: τι είναι αυτό;
Αποστολή από: Stingray στις Ιούνιος 27, 2011, 12:53:06 μμ
Α, ωραίος. Άρα δεν καταλήγει κάπου; Παραμένει στον άερα το στόμιο του σωλήνα, έτσι;
Τίτλος: Απ: Μηχανολογική ερώτηση άσχετου: τι είναι αυτό;
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιούνιος 27, 2011, 12:54:55 μμ
Λογικά ναι, σε πολλά αυτοκίνητα απλά κατέληγε όπως και σε αυτό που έχεις. ;)
Τίτλος: Απ: Μηχανολογική ερώτηση άσχετου: τι είναι αυτό;
Αποστολή από: pro_crossaro στις Αύγουστος 25, 2011, 02:51:42 πμ
Ουσιαστικά αυτό δεν είναι το φίλτρο, αλλά το φιλτροκούτι. Δηλαδή ένα δοχείο, μέσα στο οποίο βρίσκεται το φίλτρο αέρα. Στα παλιά αυτοκίνητα συνήθως είχε ένα στόμιο που σταματούσεστον "αέρα" εντός του χώρου της μηχανής. Σιγά σιγά κατάλαβαν ότι ο θέλουμε ψυχρότερο αέρα από έξω, και σιγά σιγά απέκτησαν προεκτάσεις, που στα σημερινά μοντέλα οδηγούν μέχρι πίσω από τη μάσκα συνήθως.

Δυστυχώς το μοντέλο που έχεις στα χέρια σου έχει πολλά λάθη, και μου φαίνεται δύσκολο να το κάνεις όπως στο αυθεντικό. Παρόλα αυτά αν θες να προσπαθήσεις σου παραθέτω μερικές φωτογραφίες από αγγελίες στο mobile.de ώστε να πάρεις μία ιδέα.

Οι παρακάτω δύο αγγελίες μας δείχνουν πως είναι ένα αυθεντικός small block:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=149050459&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=146846208&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2


Στις παρακάτω βλέπουμε δύο ελαφρώς διαφορετικά φιλτροκούτια, και συνήθως πλέον τέτοια βλέπεις όταν ανοίγεις καπό σε αμερικάνικο χωρίς ψεκασμό:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=149337935&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=146789649&action=topInCategory&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1975-01-01&maxFirstRegistrationDate=1980-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2