Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 12, 2008, 12:45:31 μμ

Τίτλος: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 12, 2008, 12:45:31 μμ
παρουσιες και λοιπα εδω στο γνωστο σημειο :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1079.0.html

 ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::

::lovemodel::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: opelcorsa-a στις Οκτωβρίου 13, 2008, 07:06:37 πμ
Μπωρει να μπορεσω να ερθω.
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: CROW στις Οκτωβρίου 13, 2008, 12:18:01 μμ
Μεσα και εγω!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:53:58 μμ
Αυτη τη φορα και για πρωτη φορα θα ειμαι κι εγω παρων.το μερος το πιασα,ξερω επισης οτι ξεκινατε να μαζευεστε νωρις το μεσημερι.Τι ωρα περιπου?
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:01:49 μμ
1230 και μετά...
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριο&
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:02:04 μμ
Αυτη τη φορα και για πρωτη φορα θα ειμαι κι εγω παρων.το μερος το πιασα,ξερω επισης οτι ξεκινατε να μαζευεστε νωρις το μεσημερι.Τι ωρα περιπου?
Από τις 1200 όλο και κάποιοι τρελλοί μοντελιστές θα είναι εκεί.

Ουπς! Με πρόλαβε ο Κώστας από πάνω. Μην του πείτε για το δικό μου post γιατί θα φωνάζει. Σσσσσσ... την κάνω ήσυχα...
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:05:50 μμ
εκτος απροοπτου κι εγω παρων απο νωρις,οποτε θα βρεθουμε Γιωργο, ::icon_thumright:: με το καλο να μας ερθεις,(σου στελνω το τηλ. μου με πμ ::salut:: )
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:07:40 μμ
οκ θα είμαι εκεί. ανυπομονώ να τα πούμε απο κοντά ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Οκτωβρίου 14, 2008, 09:23:05 μμ
οκ θα είμαι εκεί. ανυπομονώ να τα πούμε απο κοντά ::salut:: ::salut::
::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Ωπππ, άντε μπράβο να τα πούμε και από κοντά. Καλώς να'ρθεις!!!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 14, 2008, 10:07:12 μμ
Παρών και εγώ εκτός απροόπτου .
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: GosVa στις Οκτωβρίου 16, 2008, 10:11:13 μμ
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: opelcorsa-a στις Οκτωβρίου 17, 2008, 07:01:47 πμ
Εγω δεν θα μπωρεσω να ερθω. :(
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Οκτωβρίου 17, 2008, 09:33:26 πμ
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
To πτυχίο από την σχολή ή από την μάνα πατρίδα??
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικής "Σάββατο 18 Οκτωβριου 2008"
Αποστολή από: GosVa στις Οκτωβρίου 17, 2008, 10:43:16 μμ
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
To πτυχίο από την σχολή ή από την μάνα πατρίδα??

Aπο τη σχολη. Το αλλο σε 116 μερες...