Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 12, 2008, 12:45:31 μμ
-
παρουσιες και λοιπα εδω στο γνωστο σημειο :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1079.0.html
::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering::
::lovemodel::
-
Μπωρει να μπορεσω να ερθω.
-
Μεσα και εγω!
-
Αυτη τη φορα και για πρωτη φορα θα ειμαι κι εγω παρων.το μερος το πιασα,ξερω επισης οτι ξεκινατε να μαζευεστε νωρις το μεσημερι.Τι ωρα περιπου?
-
1230 και μετά...
-
Αυτη τη φορα και για πρωτη φορα θα ειμαι κι εγω παρων.το μερος το πιασα,ξερω επισης οτι ξεκινατε να μαζευεστε νωρις το μεσημερι.Τι ωρα περιπου?
Από τις 1200 όλο και κάποιοι τρελλοί μοντελιστές θα είναι εκεί.
Ουπς! Με πρόλαβε ο Κώστας από πάνω. Μην του πείτε για το δικό μου post γιατί θα φωνάζει. Σσσσσσ... την κάνω ήσυχα...
-
εκτος απροοπτου κι εγω παρων απο νωρις,οποτε θα βρεθουμε Γιωργο, ::icon_thumright:: με το καλο να μας ερθεις,(σου στελνω το τηλ. μου με πμ ::salut:: )
-
οκ θα είμαι εκεί. ανυπομονώ να τα πούμε απο κοντά ::salut:: ::salut::
-
οκ θα είμαι εκεί. ανυπομονώ να τα πούμε απο κοντά ::salut:: ::salut::
::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Ωπππ, άντε μπράβο να τα πούμε και από κοντά. Καλώς να'ρθεις!!!
-
Παρών και εγώ εκτός απροόπτου .
-
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
-
Εγω δεν θα μπωρεσω να ερθω. :(
-
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
To πτυχίο από την σχολή ή από την μάνα πατρίδα??
-
Μαλλον θα καταφερω να ερθω κι εγω (μαζι με το πτυχιο μου...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!) ::salut::
To πτυχίο από την σχολή ή από την μάνα πατρίδα??
Aπο τη σχολη. Το αλλο σε 116 μερες...