Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: CROW στις Ιανουαρίου 03, 2006, 11:27:31 μμ

Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 03, 2006, 11:27:31 μμ
Εχει κανεις καποιο μοντελο αυτης της (φτηνης) σειρας,γιατι σκεφτομαι να παρω εναν και θελω τη γνωμη καποιου που να τον εχει  δουλεψει. :?:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Θανάσης στις Ιανουαρίου 05, 2006, 09:35:25 μμ
HP-BCS Με το χρωμα απο κατω και με tip τιπου σταγονας (ΣΦΗΝΟΤΟ)= ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ!!!!! :)
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Ιανουαρίου 05, 2006, 11:10:19 μμ
Καλησπέρα, αν εννοείς αυτόν που σου έχω παρακάτω στο link τον χρησιμοποιώ έναν χρόνο περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν είναι όμως τόσο φτηνός, εγώ τον είχα αγοράσει μέσω γνωστού μου σε πολύ προνομιακή τιμή αλλά η τιμή του αν θυμάμαι καλά ήταν πάνω από 120EUR. Πάντως όπως σου είπα παραπάνω είμαι πολύ ευχαριστημένος απ' όλες τις απόψεις και πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή αγορά.

Click to see the original size.
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Θανάσης στις Ιανουαρίου 06, 2006, 08:56:14 πμ
Δεν εχει καλη εικονα και δεν μπορω να καταλαβω... Παντος ειναι της σειρας ECLIPSE και αν επισκευτεις το site της ΙWATA θα δεις εικονα και χαρακτηριστικα. Εχει πολυ πανω απο 120Ε :(  Ισως το μονο του ελατομα
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 07, 2006, 12:34:23 πμ
Παράθεση από: Μιχάλης Αποστράκης
Καλησπέρα, αν εννοείς αυτόν που σου έχω παρακάτω στο link τον χρησιμοποιώ έναν χρόνο περίπου και είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν είναι όμως τόσο φτηνός, εγώ τον είχα αγοράσει μέσω γνωστού μου σε πολύ προνομιακή τιμή αλλά η τιμή του αν θυμάμαι καλά ήταν πάνω από 120€. Πάντως όπως σου είπα παραπάνω είμαι πολύ ευχαριστημένος απ’ όλες τις απόψεις και πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή αγορά.

http://img326.imageshack.us/my.php?image=iwataravolution29xj.jpg

Ναι,αυτο το μοντελο θα παρω.Η κανονικη τιμη του ειναι 149 ευρω αλλα ματρητα γαρ θα φτασει γυρω στα 120.Σιγουρα δεν ειναι τζαμπα,αλλα μην περιμενουμε ενας αερογραφος  με αυτη την ποιοτητα κατασκευης να εχει την ιδια τιμη με τους ταιβανεζικους!Ευχαριστω παντως Μιχαλη για την απαντηση σου,αυριο το πρωι θα γινει η αγορα! :P  :P  :P
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Δημητρης στις Ιανουαρίου 07, 2006, 12:57:50 πμ
Έχω τον φτηνό της σειράς SAR (μονής λειτουργίας) έχοντας δουλέψει και τον αντίστοιχο Badger (σειρά 200) μπορώ να πω ότι ο Iwata είναι ανώτερος σε όλους τους τομείς και ιδιαίτερα στον τομέα ευκολίας καθαρίσματος. Τον προτείνω ανεπιφύλακτα. Αν μπορείς παρήγγειλε από ΗΠΑ ή Ιαπωνία, θα σου βγει πολύ φτηνότερα.
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Ιανουαρίου 07, 2006, 03:07:15 πμ
Άντε καλορίζικος, να είσαι σίγουρος ότι θα τον ευχαριστηθείς ειδικά στον τομέα του καθαρισμού, όπως είπε και ο HARTMAN,  είναι φοβερά εύκολος..
 Καλές δημιουργίες..
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 07, 2006, 05:03:27 μμ
Τελικά τι έγινε Δημήτρη, τον αγόρασες τον IWATA; Πώς τον βλέπεις;  8)
Σε καμιά δεκαπενταριά μέρες κατεβαίνω Αθήνα και αν τα οικονομικά μου το επιτρέψουν λέω να κάνω κι εγώ την κίνηση. Θα τον παράγγελνα απ' έξω για πιό φτινά αλλά δεν χρησιμοποιώ πιστωτική.
Άντε και καλά βαψίματα φίλε!!!  :wink:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 07, 2006, 11:03:14 μμ
0 Iwata προσεληφθει και αυριο πιανει δουλεια!Τελικα Παναγιωτη πηρα τον ECLIPSE HP-BCS στα 135 ευρω.κατασκευαστικα ειναι σουπερ,στην πραξη θα δω αυριο. :P  Ευχαριστω και θα ριξω και ενα βαψιμο για παρτη σου! :D
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: 117tacan στις Ιανουαρίου 08, 2006, 01:16:12 πμ
Παράθεση από: CROW
0 Iwata προσεληφθει και αυριο πιανει δουλεια!Τελικα Παναγιωτη πηρα τον ECLIPSE HP-BCS στα 135 ευρω.κατασκευαστικα ειναι σουπερ,στην πραξη θα δω αυριο. :P  Ευχαριστω και θα ριξω και ενα βαψιμο για παρτη σου! :D


Θέλω σχόλια πάνω στην δουλεία για τον Iwata γιατί ψήνομαι να πάρω έναν  :twisted:
Μόλις έρθει το Δ΄ ΚΠΣ  :roll:  :cry:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 08, 2006, 08:01:08 μμ
Παράθεση από: 117tacan
Παράθεση από: CROW
0 Iwata προσεληφθει και αυριο πιανει δουλεια!Τελικα Παναγιωτη πηρα τον ECLIPSE HP-BCS στα 135 ευρω.κατασκευαστικα ειναι σουπερ,στην πραξη θα δω αυριο. :P  Ευχαριστω και θα ριξω και ενα βαψιμο για παρτη σου! :D


Θέλω σχόλια πάνω στην δουλεία για τον Iwata γιατί ψήνομαι να πάρω έναν  :twisted:
Μόλις έρθει το Δ΄ ΚΠΣ  :roll:  :cry:


Παρομοίως   :wink:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 09, 2006, 01:12:36 πμ
Λοιπον,εχουμε και λεμε.Το εργαλειο κανει φοβερο στρωσιμο του χρωματος,ειναι παιχνιδακι στο καθαρισμα και στο λυσιμο-δεσιμο ΑΛΛΑ κατα την γνωμη μου εχει 2 ελατωματα.Η σκανδαλη στην καθετη διαδρομη της (αερας) ειναι ουσιαστικα on-off.Πατας ελαφρα,τιποτα!Πατας πιο πολυ,φουλ πιεση.Συμφωνα με εγκυρες πηγες ειναι χαρακτηριστικο της Iwata στα περισοτερα μοντελα της.Το δευτερο προβλημα ειναι το μπεκ ειναι τελικα υπερβολικα μεγαλο (0,5) με αποτελεσμα με την παραμικρη κινηση της σκανδαλης προς τα πισω, και σε συνδιασμο με τον προβληματικο ελεγχο του αερα,να ριχνει το χρωμα της αρκουδας! :evil: Για να μην παρεξηγηθω ειναι ο εκτος μου αερογραφος αρα δεν ειμαι ακριβως αρχαριος!Πιστευω πως με τον καιρο θα τον συνηθησω αλλα πρωτα θα αλαξω το μπεκ με πιο μικρο (0,35) και θα του βαλω και την εξτρα λαβη με την προρυθμιση.Υποψην οτι η σειρα Revolution που ειναι λιγο πιο φτηνη απο την  Eclipse για την οποια μιλαμε εχει επισης το μεγαλο μπεκ και δεν δεχεται μικροτερο.Τελικα η γνωμη μου ειναι οτι αν αγοραστουν και τα παραπανω εξτρα ανταλακτικα προκειται για ενα εξαιρετικο εργαλειο παρολο που το κοστος φτανει περιπου τα 200 ευρω.Η ποιοτητα κατασκευης του δικαιολογει απο μονη της το μεγαλυτερο κοστος.Το τελικο αποτελεσμα ειναι ενας πολυ ευελικτος αερογραφος ικανος και για τον πιο απαιτητικο μοντελιστη.Περισοτερα νεα μετα τις μετατροπες. :wink:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 09, 2006, 10:04:55 πμ
Δημήτρη ευχαριστώ πολύ για το review, πολύ κατατοπιστικό. Νομίζω πως με τη μετατροπή ο αερογράφος δε θα παίζεται.   :shock:
Μακάρι να μπορέσω να εξοικονομήσω την απαιτούμενη 200άρα για την αγορά του.  :(
Ελπίζω να μπορέσουμε να τα πούμε και από κοντά σε καμιά 20αριά μέρες.   :D
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 09, 2006, 10:51:54 πμ
Παιδιά συγνώμη που ενοχλώ πάλι για το ίδιο θέμα (τoν IWATA), αλλά έψαξα στο internet για τη σειρά Eclipse και βρήκα τον HP-BCS στα 75 ευρώ + έξοδα αποστολής.  :shock:
http://www.dixieart.com/Eclipse.html  
Μήπως κάποιος μας κλέβει;
Βέβαια δεν ξέρω τι πληρώνουν από φόρους και άλλα τέτοια οι εισαγωγείς, αλλά είναι διπλάσια σχεδόν τιμή (ο Δημήτρης τον αγόρασε 135 ευρώ).
Ξέρει κανείς τι παίζει;  :?
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Heater στις Ιανουαρίου 09, 2006, 11:00:25 πμ
Μητσο....οταν ειναι να βαψω το δωματιο μου να σε φωναξω να φερεις και τον αερογραφο?? Με το χρωμα που βγαζει δεν θα μας παρει πανω απο μια μερα!!!  :lol:  :lol:

(και σου ειπα παρε τον HP-B να βρεις την υγεια σου!!!
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 09, 2006, 11:17:05 πμ
Ρε Heater αυτός (HP-B) δεν κάνει για χρώματα σμάλτου.
Μόνο για ακριλικά (ή κάνω λάθος).  :?:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Heater στις Ιανουαρίου 09, 2006, 11:53:13 πμ
Σειρουλα...για τα παντα κανει!!! τον εχω απο το '89 και δεν εχει βγαλει ουτε ενα προβλημα με τα χρωματα. Ακομη και σχετικα πηχτα χρωματα ψεκαζει!!!!
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Ιανουαρίου 09, 2006, 12:57:55 μμ
Παράθεση από: CROW
Λοιπον,εχουμε και λεμε.Το εργαλειο κανει φοβερο στρωσιμο του χρωματος,ειναι παιχνιδακι στο καθαρισμα και στο λυσιμο-δεσιμο ΑΛΛΑ κατα την γνωμη μου εχει 2 ελατωματα.Η σκανδαλη στην καθετη διαδρομη της (αερας) ειναι ουσιαστικα on-off.Πατας ελαφρα,τιποτα!Πατας πιο πολυ,φουλ πιεση.Συμφωνα με εγκυρες πηγες ειναι χαρακτηριστικο της Iwata στα περισοτερα μοντελα της.Το δευτερο προβλημα ειναι το μπεκ ειναι τελικα υπερβολικα μεγαλο (0,5) με αποτελεσμα με την παραμικρη κινηση της σκανδαλης προς τα πισω, και σε συνδιασμο με τον προβληματικο ελεγχο του αερα,να ριχνει το χρωμα της αρκουδας! :evil: Για να μην παρεξηγηθω ειναι ο εκτος μου αερογραφος αρα δεν ειμαι ακριβως αρχαριος!Πιστευω πως με τον καιρο θα τον συνηθησω αλλα πρωτα θα αλαξω το μπεκ με πιο μικρο (0,35) και θα του βαλω και την εξτρα λαβη με την προρυθμιση.Υποψην οτι η σειρα Revolution που ειναι λιγο πιο φτηνη απο την  Eclipse για την οποια μιλαμε εχει επισης το μεγαλο μπεκ και δεν δεχεται μικροτερο.Τελικα η γνωμη μου ειναι οτι αν αγοραστουν και τα παραπανω εξτρα ανταλακτικα προκειται για ενα εξαιρετικο εργαλειο παρολο που το κοστος φτανει περιπου τα 200 ευρω.Η ποιοτητα κατασκευης του δικαιολογει απο μονη της το μεγαλυτερο κοστος.Το τελικο αποτελεσμα ειναι ενας πολυ ευελικτος αερογραφος ικανος και για τον πιο απαιτητικο μοντελιστη.Περισοτερα νεα μετα τις μετατροπες. :wink:



Καλημέρα. Με ενδιέφερε και εμένα το μικρότερο μπεκ για τον REVOLUTION.. Είπες δεν το παίρνει? Για την λαβή δεν με ενδιαφέρει τόσο, για το μπεκ όμως είναι πρόβλημα. Σίγουρα δεν το παίρνει? Δεν βλέπω διαφορές
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 10, 2006, 12:23:49 πμ
Οι Revolution εχουν εντελως διαφορετικη κατασκευη στο μπεκ τους,το οποιο ειναι βιδωτο,απο τους Eclipse που εχουν σφηνωτο τυπου σταγονας. :wink:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Heater στις Ιανουαρίου 10, 2006, 11:23:36 πμ
@Crow: Και αλλο γατι στο φορουμ!!!!!!!!! Αυτος απο τι το επαθε??? απο overdose καφεινης???? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 10, 2006, 12:53:28 μμ
Παράθεση από: Heater
@Crow: Και αλλο γατι στο φορουμ!!!!!!!!! Αυτος απο τι το επαθε??? απο overdose καφεινης???? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Κι εγώ που νόμιζα ότι γέννησε η δική σου και του έδωσες ένα γατί (χι χι χι …)!!!   :lol:  :lol:  :lol:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 14, 2006, 10:10:59 μμ
Σας εχω νεα!Ο αντιπροσωπος της Iwata (μην μου πειτε οτι δεν ξερετε ποιος ειναι...) δεν εχει ΟΥΤΕ ΜΠΕΚ,ΟΥΤΕ ΒΕΛΟΝΑ,ΟΥΤΕ ΛΑΒΗ!!! :evil:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Ιανουαρίου 14, 2006, 10:35:50 μμ
ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

ΕΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

 :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: Θανάσης στις Ιανουαρίου 15, 2006, 08:38:18 πμ
Περιεργο. Εμενα με εχει εξυπηρετησει αψογα και μου τα εδωσε ολα.Μεχρι και κορονα
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: tdm900 στις Φεβρουαρίου 23, 2006, 09:03:05 μμ
Ρε παιδιά πήρα τηλ σήμερα στο plastimodellismo και μου λενε για τον ECLIPSE HP-BCS τιμή μετρητοίς 196 ευρώ. Ήρθε η Πρωταπριλιά και δεν το κατάλαβα?
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: CROW στις Φεβρουαρίου 24, 2006, 04:07:23 μμ
Παράθεση από: tdm900
Ρε παιδιά πήρα τηλ σήμερα στο plastimodellismo και μου λενε για τον ECLIPSE HP-BCS τιμή μετρητοίς 196 ευρώ. Ήρθε η Πρωταπριλιά και δεν το κατάλαβα?
Η κανονικη τιμη του οταν τον ειχα παρει ηταν 165 ευρω αλλα επεσε μετα απο παζαρι στα 140.Μηπως ειδες καποιο αλλο μοντελο της σειρας?
Τίτλος: IWATA REVOLUTION
Αποστολή από: tdm900 στις Φεβρουαρίου 24, 2006, 07:39:13 μμ
Τηλέφωνο πήρα και ρώτησα για το συγκεκριμένο μοντέλο τώρα αν έκανε λάθος ο πωλητής δεν μπόρεσα να μάθω αφού μου έπεσε το τηλέφωνο από τα χέρια...