Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: Charlie στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 05:30:20 μμ
Ψηφισα 15,21,22.Η 22 μακραν η πιο ωραια ::icon_thumright:: .
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 05:57:41 μμ
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 06:12:51 μμ
Εγω ψηφιζω 19 & 22... :wink:
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 06:40:21 μμ
5, 20 & 22 ψήφισα εγώ
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: dsamba στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 07:41:31 μμ
:wink: 22-15-19 ::icon_thumright::
::salut::
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 07:58:23 μμ
όλοι βλέπω την 2 έχουμε βάλει στόχο :mrgreen: :mrgreen:
την 22 και εγώ συν κάποιες άλλες .....
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: DimBoud στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 08:16:31 μμ
Παιδιά, ευχαριστώ για την ανταπόκριση..
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: jim-eta στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 08:23:04 μμ
Την 22 γιατί προσδίδει την ώρα του πολεμιστή σε συνάρτηση ιμε το πλήρωμα στο βάθος και το άλλο το Fandom να είναι έτοιμο για αποστολή στο γαλανόλευκο Αιγαίο.
Τίτλος: Απ: Έκθεση Φωτογραφίας "Αεροπορική Ιδέα" (βοηθήστε!)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Σεπτεμβρίου 27, 2008, 11:04:11 μμ