Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:00:46 μμ

Τίτλος: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ. 2008
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:00:46 μμ
Δείτε αυτό,

(http://img134.imageshack.us/img134/7619/getimagephpro6.jpg)

Οι Ναυπλιώτες ας μας ενημερώσουν. δείχνει ενδιαφέρον
Σ.Σ.



[modbreak]Oι φωτογραφίες διορθώθηκαν από τον Admin για σωστή προβολή τους στο forum[/modbreak]
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:37:46 μμ
Ναι το εμαθα σημερα το πρωι! Θα παω και θα σας ενημερωσω και με οπτικο υλικο!  ::salut::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:45:44 μμ
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, Σταύρο.


@ Geokid

αν δεν σου είναι κόπος, μπορείς να πάρεις CD και αναμνηστικά για μένα;
(και κανονίζουμε για τρόπο μεταφοράς κλπ.)
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 08:37:01 μμ
 :oops: :oops: τωρα το ειδα το τοπικ...εκανα κι εγω ποστ στο Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008 

κι εγω για τα αναμνηστικα και το cd ενδιαφερομαι...Geokid αν ειχες την καλοσυνη και για μενα... :oops: :roll:


Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:06:28 μμ
Ok παιδια θα σας ενημερωσω! ::salut::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:08:17 μμ
thanks!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 09:48:11 μμ
εαν είναι δυνατόν θα ήθελα κι εγώ ότι υλικό μοιραστεί εκεί
ευχαριστώ εκ των προτέρων
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 10:32:40 πμ
ʼν δέν είναι κόπος θα ήθελα και εγώ από το υλικό που θα μοιραστεί  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 01:53:42 μμ
Ευχαριστούμε πολύ!
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 19, 2008, 08:31:58 μμ
Tα εγκαινια της εκθεσης ειναι αποψε στις 20:30! Δυστηχως αποψε δεν θα μπορεσω να παω διοτι βρισκομαι στην δουλεια η οποια απεχε 5 μετρα  :shock: απο την εκθεση και καθομαι και χαζευω τους γαλοναδες και τα... ψηλα τακουνια που πανε προς τα εκει  :mrgreen:! Αυριο η εκθεση αν καποιος θελει να παραστει θα ειναι ανοικτη απο τις 10 εως τις 1 το μεσημερι! Αυριο θα παω και εγω! ::salut::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 20, 2008, 12:17:14 μμ
Κι εγώ σήμερα εφημερεύω στο ΓΝ ʼργους.. Μπορεί να περάσω αύριο πρώτα ο Θεός..
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 20, 2008, 01:07:26 μμ
Δειτε ρε παιδες αν μπορεσετε να παρετε το cd γιατι ελεγε οτι χθες στα εγκαινια μοιραζοταν...να κανουμε copies να δουμε περι τινος προκειται...δεν βλεπετε απο χθες πεσαμε σαν τα "κορακια" ολοι...μας καιει το θεμα χαχα :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 20, 2008, 04:06:28 μμ
Σημερα προλαβα και επισκεφθηκα το χωρο της εκθεσης! Δυστηχως δεν μοιραζανε αναμνηστικα τουλαχιστον σημερα και τα CD ειχαν εξαντληθει απο τι μου ειπε ο υπευθηνος που βρισκοταν εκει αλλα αυριο θα το βρουμε! Να πω οτι εχω βγαλει φωτο απο τα ΠΑΝΤΑ και θα φτιαξω και ενα δικο μου CD! Θα τα στειλω σε εναν ανα πολη και αυτος σας το μοιραζει!  ::icon_thumright::

Και ενα μικρο δειγμα:

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200202.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200210.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200226.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200234.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200238.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200242.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200245.jpg)

(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200199.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200193.jpg) (http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200189.jpg)
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: fisherman στις Σεπτεμβρίου 21, 2008, 08:53:54 πμ
Γιατί εμένα στις μισές τουλάχιστον φωτό μου φαίνεται ότι βλέπω υλικό από το υπόστεγο του Τατοϊου σε διαφορετικό φόντο? Δεν διαφωνώ πάντως με την κίνηση. Μακάρι να γίνουν και άλλες παρόμοιες εκθέσεις ανά την Ελλάδα για όσους δεν είχαν την ευκαιρία να πάνε κάποια στιγμή στο Τατόι. ʼλλωστε εκεί η αλήθεια είναι ότι παρασύρεσαι από τα πολλά αεροσκάφη και δεν δίνεις συνήθως την απαραίτητη προσοχή στα υπόλοιπα εκθέματα του υποστέγου. Συν το ότι αν καταλαβαίνω καλά κάποια εκθέματα προέρχονταν από άλλα αντίστοιχα Μουσεία. Υλικό εκτός αυτού των Μουσείων υπήρχε?
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 22, 2008, 05:48:29 μμ
Οχι οτι βλεπετε στις φωτο! Πραγματι απο τι μου ειπαν τα περισσοτερα ηταν απο την Τριπολη και αλλα απο συλλεκτες!
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Geokid στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:43:43 μμ
Τα DVD/CD εφυγαν! Οσοι θελουν και αυτοι να τα αποκτησουν μπορουν να επικοινωνησουν με phantomphlyer για Θεσ/νικη και Sjmygian για Αθηνα! ::salut::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: Sjmygian στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:59:00 μμ
Ευχαριστούμε πολύ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Εκθεση για την Αεροπορία στο Αργος - 19 Σεπ 08
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 23, 2008, 01:59:58 μμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::