Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stavros στις Σεπτεμβρίου 18, 2008, 05:00:46 μμ
-
Δείτε αυτό,
(http://img134.imageshack.us/img134/7619/getimagephpro6.jpg)
Οι Ναυπλιώτες ας μας ενημερώσουν. δείχνει ενδιαφέρον
Σ.Σ.
[modbreak]Oι φωτογραφίες διορθώθηκαν από τον Admin για σωστή προβολή τους στο forum[/modbreak]
-
Ναι το εμαθα σημερα το πρωι! Θα παω και θα σας ενημερωσω και με οπτικο υλικο! ::salut::
-
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση, Σταύρο.
@ Geokid
αν δεν σου είναι κόπος, μπορείς να πάρεις CD και αναμνηστικά για μένα;
(και κανονίζουμε για τρόπο μεταφοράς κλπ.)
-
:oops: :oops: τωρα το ειδα το τοπικ...εκανα κι εγω ποστ στο Ημερολόγιο εκδηλώσεων αεροπορικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα 2008
κι εγω για τα αναμνηστικα και το cd ενδιαφερομαι...Geokid αν ειχες την καλοσυνη και για μενα... :oops: :roll:
-
Ok παιδια θα σας ενημερωσω! ::salut::
-
thanks!!! ::icon_thumright::
-
εαν είναι δυνατόν θα ήθελα κι εγώ ότι υλικό μοιραστεί εκεί
ευχαριστώ εκ των προτέρων
::salut::
Σ.Σ.
-
ʼν δέν είναι κόπος θα ήθελα και εγώ από το υλικό που θα μοιραστεί ::icon_thumright::
-
Ευχαριστούμε πολύ!
-
Tα εγκαινια της εκθεσης ειναι αποψε στις 20:30! Δυστηχως αποψε δεν θα μπορεσω να παω διοτι βρισκομαι στην δουλεια η οποια απεχε 5 μετρα :shock: απο την εκθεση και καθομαι και χαζευω τους γαλοναδες και τα... ψηλα τακουνια που πανε προς τα εκει :mrgreen:! Αυριο η εκθεση αν καποιος θελει να παραστει θα ειναι ανοικτη απο τις 10 εως τις 1 το μεσημερι! Αυριο θα παω και εγω! ::salut::
-
Κι εγώ σήμερα εφημερεύω στο ΓΝ ʼργους.. Μπορεί να περάσω αύριο πρώτα ο Θεός..
-
Δειτε ρε παιδες αν μπορεσετε να παρετε το cd γιατι ελεγε οτι χθες στα εγκαινια μοιραζοταν...να κανουμε copies να δουμε περι τινος προκειται...δεν βλεπετε απο χθες πεσαμε σαν τα "κορακια" ολοι...μας καιει το θεμα χαχα :mrgreen:
-
Σημερα προλαβα και επισκεφθηκα το χωρο της εκθεσης! Δυστηχως δεν μοιραζανε αναμνηστικα τουλαχιστον σημερα και τα CD ειχαν εξαντληθει απο τι μου ειπε ο υπευθηνος που βρισκοταν εκει αλλα αυριο θα το βρουμε! Να πω οτι εχω βγαλει φωτο απο τα ΠΑΝΤΑ και θα φτιαξω και ενα δικο μου CD! Θα τα στειλω σε εναν ανα πολη και αυτος σας το μοιραζει! ::icon_thumright::
Και ενα μικρο δειγμα:
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200202.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200210.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200226.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200234.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200238.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200242.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200245.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200199.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200193.jpg)
(http://i150.photobucket.com/albums/s82/geokid29/Ek8esi%20PA%20Argos%202008/P9200189.jpg)
-
Γιατί εμένα στις μισές τουλάχιστον φωτό μου φαίνεται ότι βλέπω υλικό από το υπόστεγο του Τατοϊου σε διαφορετικό φόντο? Δεν διαφωνώ πάντως με την κίνηση. Μακάρι να γίνουν και άλλες παρόμοιες εκθέσεις ανά την Ελλάδα για όσους δεν είχαν την ευκαιρία να πάνε κάποια στιγμή στο Τατόι. ʼλλωστε εκεί η αλήθεια είναι ότι παρασύρεσαι από τα πολλά αεροσκάφη και δεν δίνεις συνήθως την απαραίτητη προσοχή στα υπόλοιπα εκθέματα του υποστέγου. Συν το ότι αν καταλαβαίνω καλά κάποια εκθέματα προέρχονταν από άλλα αντίστοιχα Μουσεία. Υλικό εκτός αυτού των Μουσείων υπήρχε?
-
Οχι οτι βλεπετε στις φωτο! Πραγματι απο τι μου ειπαν τα περισσοτερα ηταν απο την Τριπολη και αλλα απο συλλεκτες!
-
Τα DVD/CD εφυγαν! Οσοι θελουν και αυτοι να τα αποκτησουν μπορουν να επικοινωνησουν με phantomphlyer για Θεσ/νικη και Sjmygian για Αθηνα! ::salut::
-
Ευχαριστούμε πολύ ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
::proskino:: ::proskino:: ::proskino::