Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Περικλής στις Ιουλίου 26, 2008, 11:26:07 μμ

Τίτλος: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουλίου 26, 2008, 11:26:07 μμ
Αυτο το Σ/Κ διοργανωθηκε το 20ο Sunderland International Air Show αλλα ο Εγγλεζικος καιρος μας τα εκανε σ@$@$τα!!! Ειχε τοση ομιχλη που σημερα δεν πεταξε τιποτα!!!!!! Εαν εχει καλο καιρο αυριο, Typhoon, Tornado, F-16 (βελγιο, ολλανδια) και φυσικα Red Arrows!!!!
Aπο στατικα ειχε μονο Harrier GR7 και Red Arrow Hawk.
Ελπιζω να σας αρεσουν οι φωτο. Αμα βγαλω αυριο απο τιε επιδειξεις θα τις βαλω!


















































Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 26, 2008, 11:33:57 μμ
πολυ ωραιο walkaround Περι,σε ευχαριστουμε ρε πατριδα ::salut::
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουλίου 26, 2008, 11:40:58 μμ
υποχρεωση μου  ::icon_thumright::

Ετοιμαζω και το δευτερο!
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουλίου 26, 2008, 11:45:48 μμ
Red Arrows Hawk


















































Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: dedalos στις Ιουλίου 27, 2008, 12:03:53 πμ
Να χ3σω τα "κρατικα μυστικα" μας  ::glossa:: ::glossa::που δεν μπορουμε να βγαλουμε ενα χαρβαλο φωτογραφια και εκει οι ανθρωποι βαζουν τα παιδακια μεσα να παιξουν.......... :shock:
Μεσα στην ανεση πρεπει να ηταν ο πιλοτος βλεπω Περικλη!!
Αναπαυτικοτατο το καθισματακι του!! :roll:
Αν και δεν ειμαι του πετουμενου(απο αποψη κατασκευης δεν με ενθουσιαζει το πραμα),ωστοσο μου αρεσει να τα βλεπω..ιδιως τοσο close up!!
Να'σαι καλα Περικλη!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: jogiav στις Ιουλίου 27, 2008, 12:09:12 πμ
Υπέροχες φωτογραφίες Περικλή, ευχαριστούμε!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: mirrage στις Ιουλίου 27, 2008, 12:09:58 πμ
Γιατί βρε στον Αρχάγγελο δεν έβγαλες photo το RF-4E??
Βέβαια δεν έχεις και 100% άδικο αλλά δεν γίνεται πάντα
αυτή η χαζομάρα με τις photos.
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουλίου 27, 2008, 12:43:44 πμ
Να χ3σω τα "κρατικα μυστικα" μας  ::glossa:: ::glossa::που δεν μπορουμε να βγαλουμε ενα χαρβαλο φωτογραφια και εκει οι ανθρωποι βαζουν τα παιδακια μεσα να παιξουν.......... :shock:
ʼν καταλαβαίνω καλά, αυτά είναι dummies ή εκπαιδευτικά airframes και όχι επιχειρησιακά αεροσκάφη... Υποθέτω πως ο λόγος ύπαρξής τους είναι προφανώς η στενότερη επαφή με το κοινό!
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 27, 2008, 12:53:35 πμ
Νικο δε νομιζω,δες το πιλοτηριο του HAWK,εχει προστατευτικο τζαμι στο πινακα οργανων :!: (με επιφυλαξη το λεω ετσι? :) )
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουλίου 27, 2008, 01:04:34 πμ
Plexiglass υπάρχει και στις πλαινές κονσόλες, το κάθισμα όμως σίγουρα δέν είναι εκτινασσόμενο, ενώ και η "τάπα" στην εξαγωγή δέ μοιάζει για FOD cover αλλά για κάτι πιό μόνιμο! :wink:
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 27, 2008, 01:12:58 πμ
ενώ και η "τάπα" στην εξαγωγή δέ μοιάζει για FOD cover αλλά για κάτι πιό μόνιμο! :wink:

παντως στην εξαγωγη εχει και τα σωληνακια διαφυγης του καπνου,δε ξερω αν τα ειδες,οπως και να χει βεβαια λατρεια κατι ξερεις παραπανω  ::icon_thumright:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουλίου 27, 2008, 01:19:10 πμ
Σίγουρα δέν ξέρω, αυτή την εντύπωση έχω όμως! :wink:
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουλίου 27, 2008, 01:31:51 πμ
Παιδια αμα παω αυριο θα ρωτησω να μαθω γιατι δεν το εκανα σημερα!!! Το χαριερ μια χαρα επιχειρησιακο μου φανηκε! το χοκ θα το ψαξω!
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: mmaker στις Ιουλίου 27, 2008, 03:52:08 πμ
Mάλλον είναι έτσι λόγω του ότι οι Red Arrows πετούν μόνο απ την μπροστινή θέση...
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουλίου 27, 2008, 10:07:41 πμ
 ::arrowdown:: Το αερόφρενο απο ένα επιχειρησιακό Hawk 128...
[imgt]http://data3.primeportal.net/hangar/howard_mason/hawk_128/images/hawk_128_14_of_29.jpg[/imgt]

 ::arrowdown:: ...και του "Red Arrows" στο Sunderland!
[imgt]http://i44.photobucket.com/albums/f50/periklis_sale/sunderland%20air%20show/hawk/P1000902.jpg[/imgt]

 ::arrowdown:: Οι φωλέες ενός επιχειρησιακού...
[imgt]http://www.grubby-fingers-aircraft-illustration.com/images/Hawk_A27-28_15_med.jpg[/imgt]

 ::arrowdown:: ...και του "Red Arrows"! Σάν να του λείπουν κάποια πράγματα!
[imgt]http://i44.photobucket.com/albums/f50/periklis_sale/sunderland%20air%20show/hawk/P1000909.jpg[/imgt]

Μόνο τα σκέλη μου μοιάζουν να είναι αυθεντικά και στο Hawk & στο Harrier!
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 27, 2008, 11:08:41 πμ
Το Harrier είναι επαναφορτιζόμενο :?:
Γιατί είδα σε μία φώτο μια τεράστια πρίζα :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: Markpa στις Ιουλίου 27, 2008, 03:03:14 μμ
Πρόκειται για FSM (full scale models). Είναι μια αρκετά καλή και οικονομική λύση για να αποκτήσει ενα μουσείο ή συλλογή, δείγματα αεροσκαφών που του λείπουν. Το συγκεκριμένο Harrier δε εκτείθετο φέτος την άνοιξη στον προαύλιο χώρο του Hendon για τους εορτασμούς της επετείου των Falklands. Στο Hendon επίσης το Spitfire και Hurricane που εκτείθενται στον προαύλιο χώρο, καθώς και το Eurofighter που μέχρι πρότινος εκτείθετο στο υπόστεγο Milestones of Flight και τώρα εκτίθεται στην είσοδο ειναι και αυτά FSM.
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: nick2 στις Ιουλίου 27, 2008, 05:09:03 μμ
Πρόκειται για FSM (full scale models). Είναι μια αρκετά καλή και οικονομική λύση για να αποκτήσει ενα μουσείο ή συλλογή, δείγματα αεροσκαφών που του λείπουν. Το συγκεκριμένο Harrier δε εκτείθετο φέτος την άνοιξη στον προαύλιο χώρο του Hendon για τους εορτασμούς της επετείου των Falklands. Στο Hendon επίσης το Spitfire και Hurricane που εκτείθενται στον προαύλιο χώρο, καθώς και το Eurofighter που μέχρι πρότινος εκτείθετο στο υπόστεγο Milestones of Flight και τώρα εκτίθεται στην είσοδο ειναι και αυτά FSM.

        Ενδιαφέρον...................


        Ήταν φανερό πως κάτι δεν πήγαινε καλά,ειδικά βλέποντας τα "χύμα" καλώδια στο κόκπιτ καθώς καί τις παράξενες βίδες στους κυλίνδρους ενεργείας των σκελών προσγείωσης του harrier.
        Πάντως δεν είναι κακή λύση,ειδικά αν σκεφτούμε το μικρό βάρος καί την εύκολη αποσυναρμολόγηση,μεταφορά καί επανασυναρμολόγηση.


        Καί σαν μοντέλο 1/1 να το δούμε.............δεν είναι κι άσχημο. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Sunderland International Air Show 2008
Αποστολή από: jim-eta στις Ιουλίου 28, 2008, 07:04:38 πμ
Ευχαριστούμε Περικλή για τις καταπληκτικές φωτογραφίες ,να είσαι καλά.