Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουλίου 05, 2008, 05:09:15 μμ

Τίτλος: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 05, 2008, 05:09:15 μμ
παρουσιες,σχολια εδω  ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::gathering:: ::gathering:: ::talking_smilie::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουλίου 07, 2008, 10:58:24 μμ
Απών για 2η συνεχόμενη φορά αυτόν τον μήνα.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:24:25 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:26:31 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί  :evil: ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:28:15 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί  :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:30:58 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί  :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::

δε μιλάω για μένα  ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι  :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: gkontog στις Ιουλίου 07, 2008, 11:33:59 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί  :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::

δε μιλάω για μένα  ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι  :lol:
Nαι! Και αυτό φαρδύ σου πέφτει!
Ασε που έτσι και βάλεις δικιά μου πυτζάμα, πρώτον θα χρειαστείς χάρτη για να μη χαθείς και δεύτερον αμα κάνεις μια μεταβολή η πυτζάμα δεν θα κουνηθεί από τη θέση της... ::glossa::

ΥΓ
Γιατί βρε θα λείπεις; :( :( :( :( :(
Τίτλος: Απ: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: philio στις Ιουλίου 07, 2008, 11:38:31 μμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί  :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::

δε μιλάω για μένα  ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι  :lol:
Nαι! Και αυτό φαρδύ σου πέφτει!
Ασε που έτσι και βάλεις δικιά μου πυτζάμα, πρώτον θα χρειαστείς χάρτη για να μη χαθείς και δεύτερον αμα κάνεις μια μεταβολή η πυτζάμα δεν θα κουνηθεί από τη θέση της... ::glossa::

ΥΓ
Γιατί βρε θα λείπεις; :( :( :( :( :(

...τώρα εξηγείται γιατί θα λείπω...πρέπει να έχω χαθεί στη πυτζάμα σου  :shock: :shock: :shock:



...αρχίσανε τα Σ/Κ στο Πόρο...εθιμοτυπικές επισκέψεις στην διακοπεύουσα οικογένεια  :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Symeon στις Ιουλίου 07, 2008, 11:53:02 μμ
Παρών .
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 08, 2008, 02:20:23 πμ
Αυτή τη φορά θα έρθω!

Ε, τότε θα έρθω και εγώ!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιουλίου 08, 2008, 11:06:01 πμ
Δεν το χάνω παρόλη τη ζέστη...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 11:11:26 πμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: arcadios στις Ιουλίου 08, 2008, 12:16:12 μμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D

δεν φέρνεις και το fantomaki  (fantom δεν ηταν???  :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης   ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 12:36:01 μμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D

δεν φέρνεις και το fantomaki  (fantom δεν ηταν???  :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης   ::glossa::

θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: CROW στις Ιουλίου 08, 2008, 12:44:26 μμ
Παρων.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 08, 2008, 02:04:10 μμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D

δεν φέρνεις και το fantomaki  (fantom δεν ηταν???  :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης   ::glossa::

θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:

Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 08, 2008, 02:15:25 μμ
... Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!

Δυστυχώς εγώ μάλλον δεν θα έρθω να σε "περιλάβω" και από κοντά  ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: tanisg στις Ιουλίου 08, 2008, 02:46:14 μμ
που θα γινει???
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Double Ugly στις Ιουλίου 08, 2008, 02:51:25 μμ
Παρά το πένθος (http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=9218.0) που έχει καταπλακώσει την οικογένεια αποφάσισα να μην ματαιώσω το προγραμματισμένο για τις 10/7 ταξίδι για την ορκωμοσία της ΣΙ και να μη γίνει και το χατήρι της κουφάλας της εργοδοσίας... :evil:
Τα λέμε το Σάββατο...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιουλίου 08, 2008, 03:00:46 μμ
που θα γινει???

http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=1079.0
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: PanPan στις Ιουλίου 08, 2008, 03:03:12 μμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D

δεν φέρνεις και το fantomaki  (fantom δεν ηταν???  :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης   ::glossa::

θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:

Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!

οκ ευχαριστώ, θα δούμε μιας και είναι και βρέφος ακόμα και φοβάται να βγει έξω μόνο του ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 08, 2008, 03:15:41 μμ
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D

δεν φέρνεις και το fantomaki  (fantom δεν ηταν???  :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης   ::glossa::

θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:

Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!

οκ ευχαριστώ, θα δούμε μιας και είναι και βρέφος ακόμα και φοβάται να βγει έξω μόνο του ::glossa::

Θα του φέρω ένα Tiger να το προσέχει. ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: arcadios στις Ιουλίου 08, 2008, 06:24:25 μμ
ωραία.. συνεννοηθειτε ... να φερω εγω τη camera... και χωρο θα βρούμε...(αα και ενα σεντόνι μπλε  :P )
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 09, 2008, 11:30:08 πμ
...(αα και ενα σεντόνι μπλε  :P )

πετσέτα θαλάσσης μπλε σου κάνει;  ::glossa:: 
ΜΕΣΑ κι εγώ τελικά  :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Lman στις Ιουλίου 09, 2008, 11:39:42 πμ
και εγώ και εγώ μέσα    :lol: :lol: :lol: :lol:....................... αυτή τη φορά δεν θα δουλέψω Σάββατο ...........................  αλλά Κυριακή   :evil: :evil:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 09, 2008, 06:23:24 μμ
και εγώ και εγώ μέσα    :lol: :lol: :lol: :lol:....................... αυτή τη φορά δεν θα δουλέψω Σάββατο ...........................  αλλά Κυριακή   :evil: :evil:

Τρέχω να προλάβω να αγοράσω ψωμί πριν γκρεμιστούν οι φούρνοι :!:
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: thanasis87 στις Ιουλίου 09, 2008, 08:32:21 μμ
Μετά από πολύ καιρό δηλώνω παρών! (έχω να σας δω από το Μεγάλο Σάββατο!) :mrgreen: Κατά τις 12:30 να έρθω είναι καλά?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: GosVa στις Ιουλίου 11, 2008, 03:03:45 μμ
Λεω να ερθω κι εγω...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Ιουλίου 12, 2008, 01:46:04 πμ
Παρών κι εγώ!  ::icon_thumright:: ::salut::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 12 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: kostas στις Ιουλίου 12, 2008, 10:28:53 πμ
Θα προσπαθήσω να έρθω και εγώ.