Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουλίου 05, 2008, 05:09:15 μμ
-
παρουσιες,σχολια εδω ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::gathering:: ::gathering:: ::talking_smilie::
-
Απών για 2η συνεχόμενη φορά αυτόν τον μήνα.
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί :evil: ::glossa::
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::
δε μιλάω για μένα ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι :lol:
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::
δε μιλάω για μένα ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι :lol:
Nαι! Και αυτό φαρδύ σου πέφτει!
Ασε που έτσι και βάλεις δικιά μου πυτζάμα, πρώτον θα χρειαστείς χάρτη για να μη χαθείς και δεύτερον αμα κάνεις μια μεταβολή η πυτζάμα δεν θα κουνηθεί από τη θέση της... ::glossa::
ΥΓ
Γιατί βρε θα λείπεις; :( :( :( :( :(
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
A! δεν σηκώνουμε απειλές...και είμαστε αρκετοί :evil: ::glossa::
Σιγά! Πόσοι είσαστε δηλαδή; Εσύ για πόσους μετράς; Που η πυτζάμα σου έχει μόνο μία ρίγα και αυτή στενή! ::glossa::
δε μιλάω για μένα ::glossa:: εγώ ούτως ή άλλως δεν θα είμαι ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
...δε λες που η πυτζάμα μου έχει ένα πατζάκι :lol:
Nαι! Και αυτό φαρδύ σου πέφτει!
Ασε που έτσι και βάλεις δικιά μου πυτζάμα, πρώτον θα χρειαστείς χάρτη για να μη χαθείς και δεύτερον αμα κάνεις μια μεταβολή η πυτζάμα δεν θα κουνηθεί από τη θέση της... ::glossa::
ΥΓ
Γιατί βρε θα λείπεις; :( :( :( :( :(
...τώρα εξηγείται γιατί θα λείπω...πρέπει να έχω χαθεί στη πυτζάμα σου :shock: :shock: :shock:
...αρχίσανε τα Σ/Κ στο Πόρο...εθιμοτυπικές επισκέψεις στην διακοπεύουσα οικογένεια :wink:
-
Παρών .
-
Αυτή τη φορά θα έρθω!
Ε, τότε θα έρθω και εγώ!
-
Δεν το χάνω παρόλη τη ζέστη...
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης ::glossa::
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης ::glossa::
θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:
-
Παρων.
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης ::glossa::
θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:
Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
-
... Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
Δυστυχώς εγώ μάλλον δεν θα έρθω να σε "περιλάβω" και από κοντά ::glossa:: ::glossa::
-
που θα γινει???
-
Παρά το πένθος (http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=9218.0) που έχει καταπλακώσει την οικογένεια αποφάσισα να μην ματαιώσω το προγραμματισμένο για τις 10/7 ταξίδι για την ορκωμοσία της ΣΙ και να μη γίνει και το χατήρι της κουφάλας της εργοδοσίας... :evil:
Τα λέμε το Σάββατο...
-
που θα γινει???
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=1079.0
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης ::glossa::
θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:
Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
οκ ευχαριστώ, θα δούμε μιας και είναι και βρέφος ακόμα και φοβάται να βγει έξω μόνο του ::glossa::
-
ΠΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ :D :D :D :D
δεν φέρνεις και το fantomaki (fantom δεν ηταν??? :mrgreen:) να του κάνουμε μια φωτογράφιση της προκοπης ::glossa::
θα το φερνα αλλά έρχομαι και φεύγω με λεωφορείο οπότε είναι λίγο δύσκολο :cry: κάτι θα κάνουμε για αυτό πάντως :mrgreen:
Αν είναι να το φέρεις, έρχομαι και σε φέρνω εγώ!
οκ ευχαριστώ, θα δούμε μιας και είναι και βρέφος ακόμα και φοβάται να βγει έξω μόνο του ::glossa::
Θα του φέρω ένα Tiger να το προσέχει. ::glossa::
-
ωραία.. συνεννοηθειτε ... να φερω εγω τη camera... και χωρο θα βρούμε...(αα και ενα σεντόνι μπλε :P )
-
...(αα και ενα σεντόνι μπλε :P )
πετσέτα θαλάσσης μπλε σου κάνει; ::glossa::
ΜΕΣΑ κι εγώ τελικά :D
-
και εγώ και εγώ μέσα :lol: :lol: :lol: :lol:....................... αυτή τη φορά δεν θα δουλέψω Σάββατο ........................... αλλά Κυριακή :evil: :evil:
-
και εγώ και εγώ μέσα :lol: :lol: :lol: :lol:....................... αυτή τη φορά δεν θα δουλέψω Σάββατο ........................... αλλά Κυριακή :evil: :evil:
Τρέχω να προλάβω να αγοράσω ψωμί πριν γκρεμιστούν οι φούρνοι :!:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Μετά από πολύ καιρό δηλώνω παρών! (έχω να σας δω από το Μεγάλο Σάββατο!) :mrgreen: Κατά τις 12:30 να έρθω είναι καλά?
-
Λεω να ερθω κι εγω...
-
Παρών κι εγώ! ::icon_thumright:: ::salut::
-
Θα προσπαθήσω να έρθω και εγώ.