Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουλίου 04, 2008, 02:49:46 πμ

Τίτλος: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 04, 2008, 02:49:46 πμ
Απο 18 Οκτωβρίου έως 1 Νοεμβρίου η Π.Α θα συμμετέχει με 3  F-16 στην [wiki=]RED FLAG[/wiki] ::eusa_clap:: ::salut::

Οποιος ξερει περισσοτερα ας γραψει ::salut::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 04, 2008, 04:23:58 μμ
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε οι πιλότοι μας θα ρίχνουν ξύλο και εκτός Ευρώπης :!: :!: :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Ιουλίου 04, 2008, 04:25:48 μμ
NICE... 8) Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Eagle στις Ιουλίου 08, 2008, 04:26:22 μμ
Το κατάλαβαν επιτέλους οι ανώτεροι της Π.Α. πως θα πρέπει να συμμετέχουν σε ασκήσεις αυτού του είδους;

ʼντε να δούμε τι θα γίνει! Είναι πολύ δύσκολη άσκηση που απαιτεί απόλυτη αφοσίωση και οι αμερικανοί είναι πολύ αυστηροί οικοδεσπότες. Ας ελπίσουμε πως τα πληρώματα που θα πάρουν μέρος θα καρπωθούν αρκετά από την άσκηση.
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 08, 2008, 10:02:35 μμ
Λέγε, λέγε το κοπέλλι κάνει την ΠΑ και θέλει
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουλίου 18, 2008, 06:42:38 μμ
Εαν οι ημερομηνιες ειναι σωστες τοτε μιλαμε για Red Flag - Alaska. Ενδιαφερουσα επιλογη απο την Π.Α.!

Το σχετικο site εδω: http://www.eielson.af.mil/library/redflag-alaska.asp
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: staticjim στις Ιουλίου 18, 2008, 06:52:29 μμ
Το κατάλαβαν επιτέλους οι ανώτεροι της Π.Α. πως θα πρέπει να συμμετέχουν σε ασκήσεις αυτού του είδους;

ʼντε να δούμε τι θα γίνει! Είναι πολύ δύσκολη άσκηση που απαιτεί απόλυτη αφοσίωση και οι αμερικανοί είναι πολύ αυστηροί οικοδεσπότες. Ας ελπίσουμε πως τα πληρώματα που θα πάρουν μέρος θα καρπωθούν αρκετά από την άσκηση.

Συμφωνω με το φιλο γιαννη διοτι το Red Flag δεν ειναι να βγεις νικητης αλλα να παρεις εμπειρια πραγματικης μαχης οσο γινεται δυνατον ..... εχω δει ενα ντοκιμαντερ και ο πιλοτος που ελεγε την εμπειρια του ειπε οτι τον καταριψανε στις 3 πρωτες συμμετοχες αλλα ουτως η αλλως θα σε καταριψουν γιατι τα σεναρια και τα θεατρα μαχης ειναι τρελα και σε "κυνηγανε" απολες τις μπαντες αερα στερια θαλλασα και γινεται ενας ψιλοχαμος ...... γενικα εκει δοκιμαζονται εκτος απο τους πιλοτους και πληρωματα εδαφους , επικοινωνιων ,awacs κατα ποσο συνεργαζονται ολοι αυτοι μαζι ..... αποτι καταλαβα απο το ντοκυμαντερ ειναι ωραιο να λες ειμαστε και οι πρωτοι αλλα οταν ερχεται η ωρα εκεινη περνεις "γραμμη" το ποσο διαφορετικα ειναι τα πραγματα !
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Hellraiser στις Ιουλίου 18, 2008, 09:24:47 μμ
Παιδια δεν μας αναφερει πουθενα στο σαιτ! Σιγουρα ειναι αγκυρη η πληροφορια?
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Sjmygian στις Ιουλίου 18, 2008, 09:44:32 μμ
Παιδια δεν μας αναφερει πουθενα στο σαιτ! Σιγουρα ειναι αγκυρη η πληροφορια?

Το είπε ο Α/ΓΕΑ σε συνέντευξη του στο HAFy που κυκλοφορεί ότι αεροσκάφη της ΠΑ θα συμμετάσχουν σε RedFlag.
Επειδή όμως δεν έχω το τέυχος μπροστά μου, δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν αναφέρθηκε συγκεκριμένη ημερομηνία
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 20, 2008, 11:45:01 πμ
To ντοκυμαντέρ υπάρχει για όποιον ενδιαφέρετε σε Full HD :wink:
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: sluff στις Ιουλίου 22, 2008, 04:42:45 μμ
αντε ντεεε........καιρος ηταν να ξεφυγουμε απο την απομωνωση!!!
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: prokroust στις Ιουλίου 24, 2008, 03:57:17 μμ
Εκεί πραγματικά είναι η elite των αεροποριών.

Αλλά πιστεύω ότι οι δικοί μας θα τα καταφέρουν διότι είναι εμπειροι σε ΚΣ.
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: nek στις Αυγούστου 03, 2008, 01:14:34 πμ
οντως αληθευει
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: PREDATOR στις Σεπτεμβρίου 13, 2008, 02:40:37 πμ
Σωστόν! Η ΠΑ θα συμμετάσχει -αν δεν κάνω λάθος- με 4-6 F-16C/D Blk 52+ της 343 Μοίρας.
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 16, 2008, 08:30:38 μμ
Περισσοτερα εδω ::salut::
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2130&st=0&sk=t&sd=a
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 16, 2008, 09:20:37 μμ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ NELLIS (http://www.flickr.com/photos/allenrockwell/2946391854/)...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: kongrigo στις Οκτωβρίου 17, 2008, 12:08:08 μμ
Η επίσημη ανακοίνωση

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=3092
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Οκτωβρίου 17, 2008, 02:28:29 μμ
Καλή φάση...να δούμε τι μπορούν να μας μάθουν οι Αμερικάνοι απο τακτικές και τί εφαρμόζεται απο αυτά ή τί όχι....
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 18, 2008, 12:01:49 μμ
5 F-16's from the Hellenic Air Force recover at Nellis AFB. HAF is here for Red Flag 09-1. Callsign 'ROCKET'. ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

&hl=en&fs=1

copyright youtube user "8081rt"
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 21, 2008, 05:11:17 μμ
κι άλλο βίντεο...από την άσκηση!

http://www.flickr.com/photos/allenrockwell/2959729083/in/pool-734792@N25
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 29, 2008, 12:56:05 μμ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ NELLIS 2...

http://www.fencecheck.com/forums/index.php/topic,16984.msg205579.html#msg205579

http://www.fencecheck.com/forums/index.php/topic,16984.msg205256.html#msg205256

http://www.fencecheck.com/forums/index.php/topic,16984.msg205669.html#msg205669
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 31, 2008, 06:24:37 μμ
http://strategy-geopolitics.blogspot.com/2008/10/red-flag_31.html
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 31, 2008, 11:48:42 μμ
http://strategy-geopolitics.blogspot.com/2008/10/red-flag_31.html



η φωτο ειναι απο το παραπανω link....ρε παιδια ολα καλα κι ολα ωραια,μηπως υπερβαλουμε λιγακι??? μακαρι να αληθευει το δημοσιευμα αλλα ετσι φορα παρτιδα πηγαμε και τα πηραμε ολα αμπαριζα??? :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 01, 2008, 12:08:33 πμ
Όποιος βρει άσκηση που να μην "ρίξαμε ξύλο" κερδίζει ραχάτ λοκούμ...

Καλό θα είναι να μην επικεντρώνουμε σε ποδοσφαιρικού επιπέδου "σκορ"... Η ουσία του να μετέχεις σε μιάν άσκηση -πόσο μάλλον στην μεγαλύτερη Αεροπορική άσκηση στον κόσμο- είναι να γίνουν λάθη ώστε να μάθουμε και να βελτιωθούμε...  Lessons learned...

Οι συγκεκριμένοι που πήγαν στο ράντσο είναι από τους καλύτερούς μας Αεροπόρους... Επαγγελματίες με όλη τη σημασία της λέξης...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Νοεμβρίου 01, 2008, 02:25:34 πμ
Γιατι να μην υπερβαλουμε και λιγο??? :D :D :D :D Αλλωστε αλλοι και αλλοι μεγαλοποιουν για να μην πω τερατοποιουν τα πραγματα....&οι δικοι μας πιλοτοι δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα ειδικα απο τα αμερικανακια. Τοσο χρονια αναχαιτισεις στο αιγαιο εχουν ριξει.... :D
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 01, 2008, 02:37:35 πμ
Εντάξει, τo "ξύλο" και η διαδικασία του "ξυλου" είναι πάντοτε έννοια σχετική...Μή μπώ σε λεπτομέρειες δέν έχει νόημα...

Μπορεί οι Αμερικάνοι να εντυπωσιάστηκαν απο τους Έλληνες "STAR" αλλά αυτό δέ σημαίνει πως δέ θα μάθουμε και μεις πράγματα απο αυτούς...αλλωστε ποιός ο λόγος της αποστολής?

Είναι πολλά τα είδη αποστολών που εξομοιώνονται εκει πέρα παντως με μεγάλη ρεαλιστικότητα...

Πάντως πραγματικά δέ θυμάμαι να πήγαμε ποτέ σε άσκηση και να μήν αποσπάσαμε κολακευτικά σχόλια...
Έτσι και εδώ... ;-)

Εγώ απλά θα ευχηθώ καλή επιστροφή στα "Αστέρια" της 343 Μοίρας...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 01, 2008, 02:40:11 πμ
+1
...ωραιος ο Πανος ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: 337.x στις Νοεμβρίου 01, 2008, 10:08:50 πμ
Λογικά πρέπει να εχουν γυρίσει  :?:
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 01, 2008, 01:19:10 μμ
χθες τελειωσε η ασκηση...ειναι αδυνατο να εχουν γυρισει!
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: kostas στις Νοεμβρίου 01, 2008, 03:05:27 μμ
Λογικά πρέπει να εχουν γυρίσει  :?:

Ειναι ακόμα εδώ  ::salut::.
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Νοεμβρίου 06, 2008, 05:58:24 μμ

Δίδαξαν πως ρίχνουν "ξύλο" στο Αιγαίο οι 16αριδες στο Red Flag.  ::nutkick:::twisted: ::salut::
Χτες επέστρεψε η αποστολή από Αμερική και από "πρώτο χέρι" έμαθα
180 περίπου καταγεγραμμένες καταρρίψεις υπέρ με 8 κατά (με τις πέντε  φιλικές!) ::avgreekflag5pn:: ::good_job_smilie::
Αν ξέρει κανένας κάτι περισσότερο ας μας ενημερώσει.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 06, 2008, 06:06:33 μμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
ΟΛΕ ΟΛΕ ΟΛΕ :!: :!: :!:
GREEK TSOLIAS τώρα και στο Αμέρικα.
Μπράβο στα παλικάρια μας :!:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Νοεμβρίου 06, 2008, 07:16:28 μμ
Αυτα ειναι!!!!!ΟΛΕ-ΟΛΕ-ΟΛΕ
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 06, 2008, 07:46:40 μμ
Εγώ άλλα άκουσα! Ναι βέβαια τα πήγανε καλά στις εμπλοκές αλλά η Red Flag δεν είναι μόνο ACM (Air Combat Manuevring). Πρόκειται για την καλύτεη άσκηση σε θέματα σχεδιασμού, συντονισμού και διακλαδικών επιχειρήσεων, σημεία που η Π.Α. πονάει λιγάκι.

Αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Γιάννης μπράβο στα παιδιά, να ναι πάντα καλά και να μας δοξάζουν, αλλά και λίγη αυτοσυγκράτηση κάνει καλό.
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Νοεμβρίου 06, 2008, 08:56:23 μμ
Sinxaritiria sta palikaria mas  ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece:: ::flag-greece::
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 06, 2008, 10:13:36 μμ
Μακάρι να είναι έτσι όπως ακούγεται και να διέπρεψαν ανάμεσα απο όλους τους άλλους οι Έλληνες "STARS"...
Η 343Μ και μόνο που συμμετείχε σε μία άσκηση όπως η Red Flag είναι απο μόνο του ιστορικό γεγονός...!

Μπράβο στα παιδιά!
Είμαστε όλοι περήφανοι γι αυτούς!
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 07, 2008, 05:28:20 πμ
Μέρος διάλεξης στο Ράντσο για τα Ινδικά Su-30MKI που έλαβαν μέρος στην προηγούμενη Red Flag...


&hl=en&fs=1&rel=0

Για να μην περνάμε τα Αμερικανάκια για..."Αμερικανάκια"...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 07, 2008, 09:19:26 πμ
κι υστερα λεμε για τα δικα μας βιντεο απο τις αερομαχιες... :evil:
αυτα ποιος μακακας τα ανεβασε...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 07, 2008, 10:15:41 πμ
Όπως ανέβηκαν...έτσι κατέβηκαν... ;-)

Τεσπα...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 07, 2008, 07:07:39 μμ
Μιά περίληψη:

Παράθεση
USAF Pilot Critiques Red Flag Action

Nov 5, 2008
David A. Fulghum and Graham Warwick

Indian pilots flying Su-30MKIs are extremely professional, but they're still
learning how to best fight with their new aircraft.
That opinion comes from an unidentified, senior F-15 pilot taped while
briefing senior retired U.S. Air Force officers about the most recent Red
Flag exercise. The video was made available online at YouTube.com.
The French pilots flying the new Dassault Rafale appeared to be there to
collect electronic intelligence on the Indian aircraft, contends the USAF
pilot, who wears an Air Force Weapons School graduate patch.
The French were originally going to bring the older Mirage 2000-5 until they
discovered the Indians were bringing their new Su-30MKIs, the pilot says.
They then switched and brought their Rafales with more sophisticated
electronic surveillance equipment.
Once at Red Flag, "90 percent of the time they followed the Indians so when
they took a shot or got shot" they would take a quick shot of their own and
then leave," he said. "They never came to any merges," which starts the
dogfighting portion of any air-to-air combat. He asserts that French pilots
followed the same procedure during Desert Storm and Peace Keeping exercises.
When U.S. aircrews were flying operations, the French would fly local
sorties while "sucking up all the trons" to see how U.S. electronics, like
radars, worked, according to the pilot.
He praised the Indians as extremely professional and said they had no
training rule violations. However, they "killed a lot of friendlies" because
they were tied to a Russian-made data link system that didn't allow them to
see the picture of the battlefield available to everyone else. The lack of
combat identification of the other aircraft caused confusion.
But the U.S. apparently isn't ignorant of the Su-30MKI's radar either.
The Su-30 electronically scanned radar is not as accurate as the U.S.-built
active electronically scanned radar carried by the F-22 and some F-15s.
Also, "it paints less, sees less" and is not as discriminating.
He praised the F-22 as the next great dogfighter. But he faulted the fact
that it carries too few missiles and contends that the on-board cannon could
be a life-saver, particularly against aircraft like the MiG-21 Bison flown
by the Indians. It has a small radar cross section, as well as an
Israeli-made F-16 radar and jammer. The latter makes them "almost invisible
to legacy F-15C and F-16 radars" until the aerial merge or until it fires
one of its Archer, active radar missiles, the U.S. pilot says.
Against the much larger RCS Su-30MKI, the F-16s and F-15s won consistently
during the first three days of air-to-air combat, he continues. However,
that was the result of trying to immediately go into a post-stall,
thrust-vectored turn when attacked. The turn then creates massive drag and
the aircraft starts sinking and losing altitude. "It starts dropping so fast
you don't have to go vertical [first]. The low-speed tail slide allowed the
U.S. aircraft to dive from above and "get one chance to come down to shoot,"
the pilot says. "You go to guns and drill his brains out." The Su-30 is
jamming your missiles so...you go to guns and drill his brains out."
U.S. pilots conclude that the Su-30MKI is "not [an F-22] Raptor," he further
says. "That was good for us to find out." But when the Indian pilots really
learn to fight their new aircraft - "they were too anxious to go to the
post-stall maneuver," he says-- the USAF pilot predicts that they would
regularly defeat the F-16C Block 50 and the F-15C with conventional radar.
A final weakness in the Su-30MKI was its engine's vulnerability to foreign
object damage which required them to space takeoffs a minute apart and
slowed mission launches.

Η ομιλία έγινε σε απόστρατους της USAF με βαθμό από Τξχο και πάνω και είναι ενδεικτική του τρόπου που οι Αμερικανοί αντιμετωπίζουν τέτοιες ασκήσεις: για να μάθουν...

Αναφέρει ο ομιλών (που φορά F-15 και Weapons School Graduate patches) αρκετά λανθασμένα στοιχεία, η γενική εικόνα πάντως είναι χρήσιμη για όσους δίνουν σημασία στο "ξύλο"...

Τόσα και τόσα χρόνια η ίδια καραμέλα στην Ελλάδα περί "ξύλου" δυστυχώς μας κάνει να εστιάζουμε σε πράγματα που έχουν σχέση με το γόητρο ανθρώπων έξω από την ΠΑ, και να χάνουμε την γενική εικόνα...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 07, 2008, 07:42:15 μμ
Κάποια στιγμή πρέπει να αλλάξει αυτή η νοοτροπία της δεκαετίας του ΄90. Ναι οι δικοί μας ρίχνουν ξύλο, ξέρουν πολύ καλά να το κάνουν αυτό. ΑΛΛΑ οι καιροί έχουν αλλάξει το ίδιο και οι τακτικές! Οι εμπλοκές πλεόν δεν γίνονται όπως πριν από 15 χρόνια. Το πιο πιθανό σε μια μάχη είναι τα ανίπαλα μαχητικά να μην φθάσουν ποτέ στο merge. Και τότε αυτός που θα βγει ο νικητής δεν θα χρειάζεται να ξέρει να ρίχνει μόνο ξύλο για να το καταφέρει. Εδώ οι δικοί μας πετάνε αυτό το φοβρό εργαλείο που λέγεται F-16D Blk52+ MISSIONISED, το τονίζω το  MISSIONISED, σαν εκπαιδευτικό!!!!!!

Οι καιροί άλλαξαν φίλοι μου και πρέπει να προσαρμοστούμε. Δεν φθάνει μόνο η ελληνική παληκαριά, θέλει και θέληση από τα ψηλά κεφάλια για μεγάλες αλλαγές και εξέλιξη!

   
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 07, 2008, 09:39:25 μμ
Εδώ οι δικοί μας πετάνε αυτό το φοβρό εργαλείο που λέγεται F-16D Blk52+ MISSIONISED, το τονίζω το  MISSIONISED, σαν εκπαιδευτικό!!!!!!    

Για να πετάξουν ώς missionised πρέπει να έχουν Weapons Systems Officer στην πίσω θέση, δηλ XOΣ... Εφόσον δεν έχουμε κόσμο για να φτιάξουμε μια Μοίρα Κρόυσης όπως ήταν η απόφαση του ΑΑΣ να την συγκροτήσει (334 στην 126) και γι' αυτό άλλωστε εξασκήθηκε η οπτιόν για τα 10 επιπλέον διθέσια D τον Σεπτέμβριο του 2001, τότε είναι επόμενο να τα υποβαθμίσουμε σε εκπαιδευτικά... Δυστυχώς τα μαθήματα του παρελθόντος για την ΠΑ δεν γίνονται μαθήματα...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 07, 2008, 09:53:33 μμ
Εδώ οι δικοί μας πετάνε αυτό το φοβρό εργαλείο που λέγεται F-16D Blk52+ MISSIONISED, το τονίζω το  MISSIONISED, σαν εκπαιδευτικό!!!!!!    

Για να πετάξουν ώς missionised πρέπει να έχουν Weapons Systems Officer στην πίσω θέση, δηλ XOΣ... Εφόσον δεν έχουμε κόσμο για να φτιάξουμε μια Μοίρα Κρόυσης όπως ήταν η απόφαση του ΑΑΣ να την συγκροτήσει (334 στην 126) και γι' αυτό άλλωστε εξασκήθηκε η οπτιόν για τα 10 επιπλέον διθέσια D τον Σεπτέμβριο του 2001, τότε είναι επόμενο να τα υποβαθμίσουμε σε εκπαιδευτικά... Δυστυχώς τα μαθήματα του παρελθόντος για την ΠΑ δεν γίνονται μαθήματα...

Χ 1000000 ::eusa_clap::

Δεν ήθελα να επεκταθώ στο θέμα των ΧΟΣ απλά μια πικρή ιστορία αλλά μιας και το θίγεις θα τα...ΧΟΣ(Ω) και γω!  :mrgreen:

Φανταστείτε πλάκα να αγοράσουμε F/A-18F, αεροσκάφος που πετά ΜΟΝΟ με ΧΟΣ για να φέρει σε πέρας την αποστολή, του γέλια που θα κάνουμε!!!! Θα γίνει η ίδια ιστορία με το F-4 που νομίζουν μερικοί οτί ο συγκυβερνήτης νοιάζεται για την αποστολή του. Για να αλλάξει κοκπιτ νοιάζεται, και είναι και λογικό γιατί είναι χειριστής ο άνθρωπος,  για όσους με καταλαβάινουν...
Τίτλος: Απ: Η Π.Α σε RED FLAG !!!
Αποστολή από: dimitrisap στις Νοεμβρίου 08, 2008, 09:24:08 μμ
Και οι Τούρκοι στα F-4 terminator χρησιμοποιούν ΧΟΣ στο πίσω κάθισμα αν δεν κάνω λάθος.