Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουνίου 28, 2008, 10:56:59 μμ

Τίτλος: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουνίου 28, 2008, 10:56:59 μμ
 H καθιερωμενη μας συναντηση στο γνωστο στεκι στην Ιπποκρατους,σχολια κ.λ.π εδω ::salut::



::talking_smilie:: ::gathering:: ::gathering:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::talking_smilie:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::hlioskaytos:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::danseuse::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 01, 2008, 01:48:16 πμ
Μαγιό να φέρουμε????

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιουλίου 03, 2008, 04:58:23 μμ
Καλύτερα να φέρουμε καμία πισίνα... Υπενθυμίζω ότι μετά όσοι θέλουν, ακολουθούν σπίτι μου για φωτογράφηση γυμνων μοντέλων...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 03, 2008, 04:59:49 μμ
Καλύτερα να φέρουμε καμία πισίνα... Υπενθυμίζω ότι μετά όσοι θέλουν, ακολουθούν σπίτι μου για φωτογράφηση γυμνων μοντέλων...


γυμνων ????  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιουλίου 03, 2008, 05:02:47 μμ
Χαχαχα... Ναι... Πάντα και μόνο...
Α, και που είσαι... Κάνε άλλη μια τροποποίηση και βάλε τόνο... τον ξέχασα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Ιουλίου 03, 2008, 05:56:24 μμ
παρών!!! παρών!!! ΠΑΡΩΝ!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 03, 2008, 05:58:42 μμ
παρών!!! παρών!!! ΠΑΡΩΝ!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

καλως το το παιδι, ::eusa_clap:: φερε κι εσυ το μαγιο σου ::hlioskaytos::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Ιουλίου 03, 2008, 06:02:38 μμ
ΣΩΣΤΟΣ  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::biker:: ::biker::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 03, 2008, 06:38:50 μμ
ΠΑΡΩΝ και εγώ :!: :!: :!:
Και δε γκρεμίστηκε φούρνος.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουλίου 03, 2008, 06:44:14 μμ
Όταν λέμε "φωτογράφιση γυμνών μοντέλων"  (υποθέτω ο τόνος πάει στην λήγουσα) εννοούμε άβαφα και άφτιακτα :?:
Γιατί από αυτά, δόξα τώ Θεό, έχω δεκάδες κιτ μοντέλων.
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 03, 2008, 06:48:41 μμ
Ένα ban παρακαλώ στον "από πάνω"  :lol: μου κύριο για δημοσίευση φωτογραφιών  ::glossa::  με άσεμνο περιεχόμενο.  ::love10::   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: philio στις Ιουλίου 03, 2008, 06:58:42 μμ
Σα δε ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ρεεεεεεεεεεεεεεεεε  :evil:

Τώρα που θα λείπω από τις συναντήσεις αποφασίσατε ρεεεε να κάνετε αυτές τις ενδιαφέρουσες φωτογραφίσεις  :?: :?: :?:

Ωραία συμπεριφορά, δεν το περίμενα λοιπόν αυτό από εσάς  :lol: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ss4gogeta στις Ιουλίου 04, 2008, 12:39:29 μμ
Αν καταφέρω να ξυπνήσω γιατί δουλεύω βράδυ  ::sleepy2:: ::sleepy2:: θα είμαι παρών
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 04, 2008, 01:55:58 μμ
παρων κι εγω,ανευ μαγιω :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 04, 2008, 01:59:02 μμ
παρων κι εγω,ανευ μαγιω :mrgreen:

Spoiler (hover to show)