Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 03, 2008, 06:38:50 μμ
ΠΑΡΩΝ και εγώ :!: :!: :!: Και δε γκρεμίστηκε φούρνος. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουλίου 03, 2008, 06:44:14 μμ
Όταν λέμε "φωτογράφιση γυμνών μοντέλων" (υποθέτω ο τόνος πάει στην λήγουσα) εννοούμε άβαφα και άφτιακτα :?: Γιατί από αυτά, δόξα τώ Θεό, έχω δεκάδες κιτ μοντέλων.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 03, 2008, 06:48:41 μμ
Ένα ban παρακαλώ στον "από πάνω" :lol: μου κύριο για δημοσίευση φωτογραφιών ::glossa:: με άσεμνο περιεχόμενο. ::love10:: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: philio στις Ιουλίου 03, 2008, 06:58:42 μμ
Σα δε ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ρεεεεεεεεεεεεεεεεε :evil:
Τώρα που θα λείπω από τις συναντήσεις αποφασίσατε ρεεεε να κάνετε αυτές τις ενδιαφέρουσες φωτογραφίσεις :?: :?: :?:
Ωραία συμπεριφορά, δεν το περίμενα λοιπόν αυτό από εσάς :lol: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: ss4gogeta στις Ιουλίου 04, 2008, 12:39:29 μμ
Αν καταφέρω να ξυπνήσω γιατί δουλεύω βράδυ ::sleepy2:: ::sleepy2:: θα είμαι παρών
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 04, 2008, 01:55:58 μμ
παρων κι εγω,ανευ μαγιω :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB SUMMER MEETING "Σαββατο 5 Ιουλιου 2008"
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουλίου 04, 2008, 01:59:02 μμ