Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουνίου 07, 2008, 07:29:27 μμ
-
παρουσιες εδω ::eusa_clap::
::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie::
-
Παιδες εγω εκεινη την ημερα θα βρισκομαι Αθηνα αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσω να κατσω στην Ιπποκρατους γιατι θα κατεβω με το "καρο" μου...
Ελπίζω να μπορέσω,για να σας δω πριν φυγω για καλοκαίρι στην πατρίδα....!!!!!Ολα εξαρτώνται απο το παρκινγκ...! ;-)
:-) ;-)
Εννοειται πως θα παω απο την Αργυρουπολη μια βολτα για "καλοκαιρινα" ψωνια....!!!!!!
-
παρουσιες εδω ::eusa_clap::
καποιος παρνει απουσιες ομως.... ::glossa:: ::glossa::
:mrgreen: :mrgreen:
-
παρουσιες εδω ::eusa_clap::
καποιος παρνει απουσιες ομως.... ::glossa:: ::glossa::
:mrgreen: :mrgreen:
ʼστο Αρκάδιε.....................
Σε λίγο το μόνο που θα τον ακούς να λέει θα είναι.........."νυστάζωωωωωω" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Πού καιρός γιά συναντήσεις καί κουραφέξαλα :?:........... :lol: :lol:
-
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:
-
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:
Πάντα με εκπλήσουν οι θέσεις σου καί με βρίσκουν σύμφωνο. ::icon_thumright::
-
Mεσα σε οτι κι αν κανονισουμε!
-
Στο καφέ δεν θα μπορέσω να έρθω, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και λόγω EXPO
Η ιδέα του ramfighter, με βρίσκει σύμφωνο :mrgreen:
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:
Απορώ που έχουμε κανονίσει τιποτα τετοιο τόσο καιρό
-
πιθανον παρων στη σαββατιατικη :)
-
Υπάρχει πιθανότητα κάποιο μέλος από το modelclub που έχει future, να αποχωριστεί από το μπουκάλι του 4-5 ml και να το φέρει στη μοντελοσυνάντηση του Σαββάτου? Θέλω να περάσω ένα χέρι τη καλύπτρα από το f-16D block 52 της hasegawa γιατί τα έχω ''παίξει'' από το τρίψιμό της με το ύφασμα τζιν ( ::cry2::) προκειμένου να γυαλίσει... :mrgreen: :
-
θα σου φερω εγω Θανο ::salut::
-
πιθανον παρων στη σαββατιατικη :)
Στο καφέ ή σε ταβέρνα;
::glossa:: ::glossa::
-
Απών .
Καλώ τριήμερο. ::salut::
-
viper σε ευχαριστώ! θα τα πούμε εκεί! ::thanks_smilie::
-
Το Σαββάτο το πρόγραμμά μου λέει Τατόι (να αλλάξουμε και λιγο παραστάσεις)!
Τα λέμε την άλλη βδομάδα!
-
viper σε ευχαριστώ! θα τα πούμε εκεί! ::thanks_smilie::
τελικα δε ξερω σιγουρα αν ερθω..... :)