Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Ιουνίου 07, 2008, 07:29:27 μμ

Τίτλος: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουνίου 07, 2008, 07:29:27 μμ
παρουσιες εδω ::eusa_clap::

 ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie:: ::gathering:: ::talking_smilie::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: F-16rhs στις Ιουνίου 07, 2008, 07:48:14 μμ
Παιδες εγω εκεινη την ημερα θα βρισκομαι Αθηνα αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσω να κατσω στην Ιπποκρατους γιατι θα κατεβω με το "καρο" μου...
Ελπίζω να μπορέσω,για να σας δω πριν φυγω για καλοκαίρι στην πατρίδα....!!!!!Ολα εξαρτώνται απο το παρκινγκ...! ;-)

:-) ;-)

Εννοειται πως θα παω απο την Αργυρουπολη μια βολτα για "καλοκαιρινα" ψωνια....!!!!!!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: arcadios στις Ιουνίου 07, 2008, 09:01:41 μμ
παρουσιες εδω ::eusa_clap::


καποιος παρνει απουσιες ομως....   ::glossa:: ::glossa::

 :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 08, 2008, 10:24:15 πμ
παρουσιες εδω ::eusa_clap::
καποιος παρνει απουσιες ομως....   ::glossa:: ::glossa::
:mrgreen: :mrgreen:

      ʼστο Αρκάδιε.....................

      Σε λίγο το μόνο που θα τον ακούς να λέει θα είναι.........."νυστάζωωωωωω"  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

      Πού καιρός γιά συναντήσεις καί κουραφέξαλα  :?:........... :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουνίου 08, 2008, 02:39:25 μμ
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 08, 2008, 03:06:50 μμ
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:

    Πάντα με εκπλήσουν οι θέσεις σου καί με βρίσκουν σύμφωνο. ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 12, 2008, 07:29:04 μμ
Mεσα σε οτι κι αν κανονισουμε!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Sjmygian στις Ιουνίου 12, 2008, 07:56:18 μμ
Στο καφέ δεν θα μπορέσω να έρθω, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και λόγω EXPO



Η ιδέα του ramfighter, με βρίσκει σύμφωνο  :mrgreen:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Ιουνίου 13, 2008, 01:09:53 πμ
Ρε παιδια δεν κανονίζουμε καμιά συνάντηση σε καμιά χασαποταβέρνα γύρω απο το Τατόι αυτό το Σάββατο :?:

Απορώ που έχουμε κανονίσει τιποτα τετοιο τόσο καιρό
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουνίου 13, 2008, 03:07:07 πμ
πιθανον παρων στη σαββατιατικη :)
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: thanasis87 στις Ιουνίου 13, 2008, 04:14:14 πμ
Υπάρχει πιθανότητα κάποιο μέλος από το modelclub που έχει future, να αποχωριστεί από το μπουκάλι του 4-5 ml και να το φέρει στη μοντελοσυνάντηση του Σαββάτου? Θέλω να περάσω ένα χέρι τη καλύπτρα από το f-16D block 52 της hasegawa γιατί τα έχω ''παίξει'' από το τρίψιμό της με το ύφασμα τζιν ( ::cry2::) προκειμένου να γυαλίσει... :mrgreen: :
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουνίου 13, 2008, 04:16:50 πμ
θα σου φερω εγω Θανο ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Sjmygian στις Ιουνίου 13, 2008, 10:04:41 πμ
πιθανον παρων στη σαββατιατικη :)

Στο καφέ ή σε ταβέρνα;



 ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Symeon στις Ιουνίου 13, 2008, 11:00:21 πμ
Απών .
Καλώ τριήμερο.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: thanasis87 στις Ιουνίου 13, 2008, 06:33:29 μμ
viper σε ευχαριστώ! θα τα πούμε εκεί! ::thanks_smilie::
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουνίου 13, 2008, 09:40:20 μμ
Το Σαββάτο το πρόγραμμά μου λέει Τατόι (να αλλάξουμε και λιγο παραστάσεις)!
Τα λέμε την άλλη βδομάδα!
Τίτλος: Απ: Μοντελοσυναντηση Αττικης "Σαββατο 14 Ιουνιου 2008"
Αποστολή από: Viper στις Ιουνίου 14, 2008, 01:02:10 πμ
viper σε ευχαριστώ! θα τα πούμε εκεί! ::thanks_smilie::


τελικα δε ξερω σιγουρα αν ερθω..... :)