Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wildcat στις Μαΐου 20, 2008, 08:01:19 μμ
-
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό (και μάλλον υποτιμημένο) αεροσκάφος έκλεισε φέτος τα 50 χρόνια του...
Κανένας δέ το θυμήθηκε - γεγονός που επιβεβαιώνει τον κανόνα πώς οι περισσότεροι θαυμάζουν τα άλογα αλλά υποτιμούν τα μουλάρια που κάνουν τη "βαρετή" δουλειά...
http://mt-milcom.blogspot.com/2008/02/flyover-marks-50th-anniversary-of-t-2.html


Μιά όμορφη κατα τι γνώμη μου ιστοριούλα! ::arrowdown::
http://www.neptunuslex.com/2007/11/05/spin-hop/#more-3139
Μερικές όμορφες (άν και μικρές) φωτογραφίες στο τέλος της σελίδας ::arrowdown::
http://aeroweb.brooklyn.cuny.edu/specs/narock/t-2c.htm
Το US Navy έχει προγραματίσει την απόσυρσή τους τον Αύγουστο... Τί γίνεται με τα δικά μας?
-
Εμείς βλέπω να τα κρατάμε 5-10 χρονάκια ακόμη.
:mrgreen:
Αν πάρουμε ΝΜΑ δε μας βλέπω να αγοράζουμε και νέο εκπαιδευτικό.
:mrgreen:
-
To HAFy2006/B είχε κάνει μεγάλο αφιέρωμα...
-
To HAFy2006/B είχε κάνει μεγάλο αφιέρωμα...
Ασφαλώς... αλλά για τα 30χρονα στη ΠΑ και πρίν 2 χρόνια!
Δέν υποτιμώ τη δουλειά αυτή (κάθε άλλο :wink: ) απλά αναφέρομαι σε άλλο γεγονός... στα φετινά 50χρονα του αεροπλάνου! ::icon_thumright::
-
...καλέ δεν είπα ότι την υποτιμάς...τι 30, τι 40, τι 50... :mrgreen:
-
Σωστά τα λεει ο Wildcat ως προς την επέτειο. Αλλά όταν συμπίπτει με τα 50 χρόνια του Phantom δεν είναι περίεργο να περάσει σε δεύτερη (ή τρίτη, τέταρτη, κλπ.) Μοίρα το κακόμοιρο το "μουλάρι".
Και για να γκρινιάξουμε και λίγο. Κάποιοι θυμήθηκαν και τίμησαν τα 50 χρόνια του Phantom όπως θα δείτε σύντομα. Τα 50 χρόνια του Buckeye, πέρα από τον Wildcat, ποιος τα θυμήθηκε στην Ελλάδα? Δεν αναφέρομαι φυσικά στα περιοδικά που ίσως να ετοιμάσουν κάτι, αφού δεν έχουμε φτάσει ούτε στη μέση της χρονιάς ακόμη.
Και για να συνεχίσω την πρωτοβουλία του Wildcat, να μερικές φωτό από τα πρώτα μοντέλα:
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-T-2A/0277772/L/
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-T-2A/0282794/L/
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-T-2A/0290633/L/
Όταν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα δικινητήρια C και Ε, δεν σας δημιουργείται η εντύπωση ότι λείπει κάτι κοιτώντας το Α?
-
Το επίσημο πρόγραμμα απόσυρσης του Τ-2 απο το Αμερικάνικο Ναυτικό ::arrowdown::
https://www.cnatra.navy.mil/tw6/vt86/T2sunset.asp
Και μερικά "ασυνήθιστα" βαψίματα του US Navy φυσικά...
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-Rockwell/1321671/L/
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-Rockwell/1130002/L/
http://www.airliners.net/photo/USA---Navy/North-American-T-2B/0628479/L/
Δέν βρίσκω πουθενά και κανένα Βενεζουελάνικο! ::glossa::
-
Και επειδη συμπληρωθηκαν 50 χρονια, ας κινητοποιηθει η Revell να το βγαλει στην 72 σε τιποτα επετειακα κουτια αφου το παρει απ'την matchbox :wink:
Ζηταω πολλα??? :twisted:
-
"Τ' άλογα όταν γερνούν τα σκοτώνουν" :cry: :cry: :cry: Χωρίς να είναι κραυγαλέα η "χήνα" έχει κάτι που με την πρώτη ματιά το αγαπάς ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Πιστεύω οτι του αξίζει ενα, έστω μικρό, αφιέρωμα απο κάποιον φορέα (έντυπα μέσα ή κατασκευαστικές εταιρείες).....
-
Εγω πιστευω οτι απ'τη μια, ειναι δικαιολογημενοι που εριξαν ολο το βαρος τους στα F-4. Ειναι οντως ιστορικοτατο αφος!
Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να παραμελησουν και τον εκπαιδευτη τους...Αλλα αν - εν τελει - το κανουν, ε, ας μην τους καταδικασουμε βρε παιδια.
Εμενα προσωπικα μου φτανει και με ικανοποιει αν το βγαλουν σε κιτ. Εστω και σε 1/72. Εχουν κυκλοφορησει αλλα και αλλα και το κακομοιρο Τ-2 το εχουν ακομα στα αζητητα... :roll:
-
Γιάννη μην ανησυχείς. Μπορεί να γκρινιάζουμε λίγο αλλά δεν καταδικάζουμε κανέναν :D. Η ΠΑ έχει πολύ σημαντικότερο έργο να κάνει από το να οργανώνει τελετές. Αλλά μιας και "παρακολουθούμαστε" ρίχνουμε καμιά ιδέα που και που, όπως ή πολύ σωστή επισήμανση που έκανε ο Wildcat. Μην ξεχνάς ότι περιμένουμε Αρχάγγελο και την εποχή που θα γίνει, τα Τ-2 της ΠΑ ίσως να είναι τα μοναδικά που χρησιμοποιούνται επιχειρησιακά στον κόσμο, αφού θα έχουν αποσυρθεί τα αμερικανικά.
ʼρα εδώ ρίχνουμε μια ιδέα και ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να καταλήξει :wink:
-
Οπως τα λέει ο Γιώργος! ::salut::
Και βέβαια δέ θα περίμενα να "τιμηθεί" περισσότερο το T-2 απο το F-4... αλλά όχι και να το αγνοήσουμε τελείως! ΟΛΟΙ οι ιπτάμενοι απο αυτό πέρασαν...
-
Το Τ-2 υπέροχο εκπαιδευτικό. πραγματικά καλα θα ήταν να κάναμε ενα επετειακό και σε αυτό ...θα πρωτοτυπούσε γιατι δεν εχω δει κάτι εκτος τα συνηθισμένα χρώματα.
Πάντως σαν μοντέλο κυκλοφόρησε απο την Matchbox όπως προαναφέρθηκε και πρίν ενα μήνα το πήρα μάτι στο ebay αλλα δεν κατάφερα να το κερδίσω για να το αγορασω.....απο τότε αφαντο.
-
Το Τ-2 υπέροχο εκπαιδευτικό. πραγματικά καλα θα ήταν να κάναμε ενα επετειακό και σε αυτό ...θα πρωτοτυπούσε γιατι δεν εχω δει κάτι εκτος τα συνηθισμένα χρώματα.
Φιλε dive μην ανησυχεις για το βαψιμο. Σιγυρα καποια στιγμη θα του κανουν ενα επετειακο βαψιμο, δεν τη γλυτωση ουτε αυτο! :lol:
Εχω μια απορια να εκφρασω σ'αυτο το δημειο: Ειναι καλυτερο το Texan II απο το Buckeye? Ειναι δυνατον οι Ελληνες πιλοτοι να εκπαιδευονται σε προπελοφορο αεροσκαφος και μετα να μπαινουν στα μαχητικα?? :roll:
Γιατι μετα απο το Τ-2 δεν πηραμε καποιο ''καλυτερο'' jet - εκπαιδευτικο και πηραμε τα Τ-6? Οι γνωσεις μου πανω στο Τ-6 και τις επιδοσεις του ειναι ελαχιστες αλλα μου κανει εντυπωση που εχουμε ενα αεροπλανο με κινητηρα το 2008 στην ΠΑ, για να εκπαιδυει τους πιλοτους μας...
-
Αν και δεν είμαι ειδικός, είχα διαβάσει σε παλαιότερα άρθρα σχετικά με την πτητική εκπάιδευση, ότι υπάρχει μία προτίμηση σε ελικοφόρα για το αρχικό στάδιο και σε τζετ για το προκεχωρημένο. Αυτό βέβαια δεν είναι απόλυτο και ειδικά με τις νέες σχεδιάσεις αεροσκαφών η αντιστοιχία "ελικοφόρο για αρχικό στάδιο" και "τζετ για προκεχωρημένο" πιθανόν και να έχει ανατραπεί.
Όποιος έχει περισσότερες γνώσεις, διορθώνει ελεύθερα.
-
Πρωτα πανε στα Τ-41
Μετα στα Τ-6 που αντικατεστησαν τα Τ-37
Μετα στα Τ-2 που ειναι για το προκεχωρημενο σταδιο μετα τα Τ-6 (Μ-346 / Τ-50 πιθανοι αντικαταστατες του Τ-2)
και μετα πανε στα ΣΜΕΤ των πολεμικων μοιρων.
Διορθωστε με αν κανω λαθος.
-
Το Τ-2 υπέροχο εκπαιδευτικό. πραγματικά καλα θα ήταν να κάναμε ενα επετειακό και σε αυτό ...θα πρωτοτυπούσε γιατι δεν εχω δει κάτι εκτος τα συνηθισμένα χρώματα.
Φιλε dive μην ανησυχεις για το βαψιμο. Σιγυρα καποια στιγμη θα του κανουν ενα επετειακο βαψιμο, δεν τη γλυτωση ουτε αυτο! :lol:
Μακάρι να γίνει κάτι ....γιατι θα αφυπνηστουν κάποιοι μοντελιστικά ώστε να βγεί σε παραγωγή σε μοντελο παλι.