Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pyrgiotis στις Μαΐου 03, 2008, 01:10:56 πμ

Τίτλος: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: Pyrgiotis στις Μαΐου 03, 2008, 01:10:56 πμ
Για να μην πλητουμε,παραλληλα με τις πιο λεπτομερεις κατασεκευες φτιαχνω και κατι πιο απλο στα διαλλειματα!

Μετα το F-84G ειπα να συνεχισω την αναδρομη στο παρελθον της ΠΑ με ενα F-86.
Σαν βαση χρησιμοποιηθηκε το πολυ καλο κιτ της Fujimi,το οποιο παρα την ηλικια του και την σχετικα μικρη κλιμακα εχει πολυ καλη λεπτομερεια (αναγλυφα πανελς στο κοκπιτ,φωλεες και αεροφρενα ) και φινα χαραγμενη γραμμωση!Πολυ καλης ποιοτητας ειναι επισης και η καρτελα των χαλκομανιων.
Μοναδικη δυσκολια η εφαρμογη της πτερυγας οπου χρειαστηκε πολυ στοκος και τρηψιμο.

Η κατασκευη εγινε OOB με μονη προσθηκη τα Ελληνικα εθνοσημα που προερχονται απο καρτελα του Plastimodelismo.
Εχει βαφτει με πινελο και τα χρωματα ειναι της Humbrol.Για πρωτη φορα χρησιμοποιησα metal cote χρωμα και πρεπει να παρατηρησω οτι με το πινελο με δυσκολεψε και δεν εχει στρωσει αψογα οπως το γνωστο enamel No11.

To μοντελο εχει εν γνωσει μου 2 μικρες παρατυπιες:το απλο αλεξηνεμο και τη θεση των πλευρικων εθνοσημων,μιας και οι χαλκομανιες ηταν πολυ παλιες και φοβομουν μην διαλυθουν στο κοψιμο.










Ζευγαρωσε καλα με το Thunderjet!!Aντε ενα Τ-33 τωρα να δεσει η τριλογια!

Ελπιζω να σας αρεσει.Περιμενω τις παρατηρησεις σας!


Τίτλος: Απ: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαΐου 03, 2008, 08:08:40 μμ
H selida me ta ek8emata toy Moyseioy PA ananew8hke prosfata
http://www.haf.gr/el/history/museum/exhibition.asp

To Sabre ths 342 einai kai h pio prosfath pros8hkh sta ek8emata. Nonmizw o Markpa 8a mporei na mas pei perissotera gia to bapsimo toy 128...
Τίτλος: Απ: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: Περικλής στις Μαΐου 03, 2008, 09:49:29 μμ
Πολυ ομορφη δουλεια φιλε μου!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 04, 2008, 10:32:30 πμ
Μπραβο Σπυρο  ::eusa_clap:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Υποψιν (συμφωνα με οσα μου εχουν πει γιατι δεν εχω δοκιμασει κι εγω ακομα) τa metal cote χρειαζονται παρα πολυ καλο αραιωμα και 4-5 χερια περασμα με πινελο (γιατι με αερογραφο κανεις παπαδες ετσι κι αλλιως) και ενδιαμεσα στο χερια βαψιματος τριψιμο με πανακι.
Τίτλος: Απ: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: Getsa στις Μαΐου 04, 2008, 10:42:45 πμ
Πολυ καλος! Τ-33Α στην 1/72 εχεις?

Για την περίπτωση που δεν έχεις και θέλεις.  :wink:

http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=7758.0
Τίτλος: Απ: F-86 Sabre της Ε.Β.Α. (Fujimi 1:72)
Αποστολή από: Jet72 στις Μαΐου 05, 2008, 09:41:00 πμ
Ωραία και καθαρή δουλειά. Επίσης δένει ωραία με το προηγούμενο μοντέλο!