Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Γιωργος στις Απριλίου 12, 2008, 08:25:58 μμ

Τίτλος: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 12, 2008, 08:25:58 μμ
λοιπον για αλλη μια φορα περιμενω σχολια και να ευχαριστησω παλι ιδιαιτερα τον crow και ολους οσους με βοηθησαν λοιπον ειμαι δικος σας!!!!!δωστε πραμα αλλα πειτε και κανα καλο λογο πρωτα  ::glossa:: ::glossa::

[IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00064.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00065.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00066.jpg[/imgt]
[IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00067.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00068.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00069.jpg[/imgt]
[IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00070.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00071.jpg[/imgt] [IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00072.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: trelas3 στις Απριλίου 12, 2008, 09:30:33 μμ
Αρε φαντομι ΩΡΑΙΟ ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Απριλίου 12, 2008, 09:55:01 μμ
Πολύ καλο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπραβο φιλε μου!
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Απριλίου 12, 2008, 09:59:05 μμ
Πολύ ωραίο Γιώργο!!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Απ' ότι κατάλαβα είναι 48άρι!

Αν και οι φωτογραφίες δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές, τα χρώματα είναι τέλεια στρωμένα και γενικά το φινίρισμα είναι εξαιρετικό. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

ΜΠΡΑΒΟ  :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 12, 2008, 10:59:30 μμ
Το 48άρι Italeri είναι?
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 12, 2008, 11:15:52 μμ
Το 48άρι Italeri είναι?
Nαι Γιωργη,το Italeri ειναι.

Φιλε μου Γιωργο καλα το πας,ειδικα στο βαψιμο,αλλα θυμησε μου την επομενη φορα να σου πω και πως να βγαζεις και καμια φωτογραφια της προκοπης! ::glossa::
Σοβαρα τωρα,το βαψιμο ειναι πολυ καλο! ::eusa_clap::Απλα να μην ξεχνας να βαφεις και την εσωτερικη πλευρα του σκελετου της καλυπτρας.Αντε τωρα να του κανεις και ενα wash.Kαι κατι ακομα.Το ειχες περασει βερνικι πριν τις χαλκομανιες?
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 13, 2008, 12:15:59 πμ
Αλήθεια,η παραλλαγή είναι με ελεύθερο χέρι ή με μασκάρισμα?
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 13, 2008, 12:28:05 πμ
Ελευθερο ειναι.
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: PanPan στις Απριλίου 13, 2008, 12:55:25 πμ
πολύ όμορφο βάψιμο! ::eusa_clap::

έχω την εντύπωση όμως ότι το princess of andravida είναι το πρώτο αναβαθμισμένο AUP και όχι απλό phantom ::salut::  ::icon_thumright::

Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 13, 2008, 03:27:46 πμ
 ::arrowred:: trelas3  σ ευχαριστω παρα πολυ!!!!

 ::arrowred::F-16rhs  σ ευχαριστω παρα πολυ!!!!τα λογια σας ειναι πολυ ενθαρυντικα παιρνω κουραγιο!!! ::salut::

 ::arrowred:: Παναγιώτης Μαυροειδής  να σαι καλα !!!ναι ειναι 48 και αυριο θα ανεβασω νεες φωτο που θα ναι και μερα και θα ειναι καλυτητερες ελυφθη!!!

 ::arrowred::  Frankenstein χιλια ευχαριστω!!!!

 ::arrowred::  mmaker οι απαντησεις δωθηκαν απο τον μεντορα!!!

 ::arrowred::  CROW σε αυτο το σταδιο εχει πεαρστει με παρκετινη και εχει γινει το wash με σκουρο γκρι οπως διαταξατε αλλα δε φαινεται απο τις φωτο,οι χαλκομανιες μπηκαν αφου στεγνωσε η παρκετινη 2 μερες μετα επεισης οπως διαταξατε!πιστευω αυριο που θα κανω εκτενει εκπαιδευσει στις φωτο να φανει αν και δε θα χα προβλημα για ιδιαιτερα φωτογραφιας ειδικα απο σας!!!!!!!!!!!οι μεχρι τωρα συμβουλε σας με εφτασαν σε αυτο το σημειο οποτε και στις φωτογραφιες πιστευω,,,,,!!!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut:: παρεπιπτωντος ολοι τη βδομαδα ειμαι ελυθερος αν θελετε βολτα για καφεδακι εδω ειμαι!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 13, 2008, 03:30:25 πμ
 ::arrowred:: 117tacan αυριο ερχονται καινουργιες!!!!!! θελω να ακουω κραξιμο!!!!!!ευχαριστω πολυ!!!!!οταν ακους και τετοια λογια απο τετοιους μονταλιστες ειναι να μη συνεχιζεις????ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: jim-eta στις Απριλίου 13, 2008, 10:18:04 πμ
Γιώργη πανέμορφο κυριολεκτικά, η δουλειά που έκανες είναι καταπληκτική, μπράβο σου.
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: igp στις Απριλίου 13, 2008, 12:08:19 μμ
Φοβερό βάψιμο!!! Πολύ όμορφη η πρικίπισα Μπράβο!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: soka στις Απριλίου 13, 2008, 12:30:38 μμ
Γιώργο πολύ όμορφο, μπράβο.
Αν έχεις την καλοσύνη μπορείς να αναφέρεις τα χρωματάκια; Εταιρεία και νούμερα. Ακρυλικά είναι;
Και μερικές φωτο το πραγματικού:
(http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_77-1523_1_HAF_Jans.jpg) (http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_72-1523_1_HAF_Jans.jpg) (http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_72-1523F-4EBlock55HAFPI2000.jpg) (http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_72-1523F-4EBlock55HAF6.jpg) (http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_72-1523F-4EBlock55HAF5.jpg) (http://i299.photobucket.com/albums/mm316/itsmesoka/Princess_of_Andravida/normal_72-1523F-4EBlock55HAF2.jpg)


Έτυχε και το είδα από κοντά εντύπωση μου έκανε το πυροβόλο που είναι κλειστό (πορτοκαλί στις φώτο).
Νομίζω επίσης ότι η επιγραφή Princess ... δε το συνοδεύει πια, έχει σβηστεί. Just for the record όλα αυτά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 13, 2008, 12:39:39 μμ
α πολυ καλες οι φωτο βεβαια εχεις δικιο για το πυροβολο αλλα δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια της τοσης λεπτομερειας λογω του οτι προσπαθω να βελτιωσω τις βασικες εργασιες και οταν φτασω σ αυτο το επιπεδο!!!!! :lol: :lol: :lol:
λοιπον το μοντελακι ειναι το 1/48 της ιταλερυ τα βασικα χρωματα ηταν blue ,grey kai light grey της molak.!!!enamel ολα!!σ ευχαριστω πολυ και για τα καλα σου λογια και ευχαριστω και τον jim-eta kia to igp θερμα
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: soka στις Απριλίου 13, 2008, 12:42:23 μμ
α πολυ καλες οι φωτο βεβαια εχεις δικιο για το πυροβολο αλλα δεν ηθελα να μπω στη διαδικασια της τοσης λεπτομερειας λογω του οτι προσπαθω να βελτιωσω τις βασικες εργασιες και οταν φτασω σ αυτο το επιπεδο!!!!! :lol: :lol: :lol:
Σωστός Γιώργο ... γι αυτό εξάλλου έγραψα for the record  :wink:

λοιπον το μοντελακι ειναι το 1/48 της ιταλερυ τα βασικα χρωματα ηταν blue ,grey kai light grey της molak.!!!enamel ολα!!
Thanks...  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 13, 2008, 01:05:38 μμ
Γιωργο δωσε και τα νουμερα των χρωματων γιατι κατι μου λεει οτι αρκετοι θα τρεξουν να τα αγορασουν! :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 13, 2008, 01:28:34 μμ
εγινε λοιπον fsc 36251 grey, fsc 36307 light grey, fsc 35164 blue
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: miragef1cg στις Απριλίου 13, 2008, 02:13:26 μμ
καλημερα.πολη καλο το φαντομακι συχαριτιρια.αλλα βαλε και αλλες φοτο.και εγω πηρα ενα φαντομα 1/48 χασεγκαβα και τωρα λεω να το πιασω.
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 13, 2008, 03:45:28 μμ
οπως υποσχεθηκα οριστε ελπιζω να ειναι καλυτερες!!!

[IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00001.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00002.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00003.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00004.jpg[/img][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00005.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00006.jpg[/img][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00007.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00008.jpg[/img][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00010.jpg[/imgt][IMGt]http://i258.photobucket.com/albums/hh254/kabouras_33/DSC00011.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: igp στις Απριλίου 13, 2008, 09:02:03 μμ
ok φοβερή η γράμμωση!!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Θέλω και εγώ  :| ::dontknow:: ::noidea::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 13, 2008, 09:11:36 μμ
Πολυ ωραιο  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Το μπλε ειναι το 1128 σε molak?
ή το 128 σε humbrol???
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 14, 2008, 12:11:43 πμ
το μπλε ειναι το 35164 της μολακ!!!!!!! ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Περικλής στις Απριλίου 14, 2008, 08:38:17 πμ
Πολυ ομορφη δουλέια φιλε μου!!!

1-2 παρατηρησεις μονο....

1. Στην δεγια πτερυγα φαινεται η ενωση των δυο μισων πανω και κατω, ηελει λιγο τριψιμο...

2. Δεν εχει μαυρο στον κονο του ρανταρ απο τισ φωτο που εβαλε ο soka

3. δεν εχει δυο σωληνες πιτοτ στο καθετο σταθερο. θα πρεπει να αφαιρεσεις τον ενα!
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Απριλίου 14, 2008, 11:34:07 πμ
....πιστευω οτι στα χρωματα (δεδομενης της δυσκολιας αποτυπωσης τους)....εχεις κανει δουλια ΜΠΟΜΠΑ.... ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: nickthequick στις Απριλίου 14, 2008, 01:01:24 μμ
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright::πολυ καλό φίλε , ωραίο βάψιμο. Λιγο την καλύπτρα (στοκάρισμα) και τις εοσαγωγές (αυτό το στρογγυλό απο το καλούπι δεν είναι?) μονο δες .και πάλι  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: prokroust στις Απριλίου 14, 2008, 01:49:59 μμ
Πολυ ομορφη δουλέια φιλε μου!!!

1-2 παρατηρησεις μονο....

1. Στην δεγια πτερυγα φαινεται η ενωση των δυο μισων πανω και κατω, ηελει λιγο τριψιμο...

2. Δεν εχει μαυρο στον κονο του ρανταρ απο τισ φωτο που εβαλε ο soka

3. δεν εχει δυο σωληνες πιτοτ στο καθετο σταθερο. θα πρεπει να αφαιρεσεις τον ενα!

Να συμπληρώσω και εγώ μερικές παραλήψεις...


δεν έχεις βάλει ΔΙΑ και ο κώνος του ραντάρ δεν είχε Μαύρο για την Princess of Andravida. Μαύρο κώνο είχαν μόνο τα SRA όταν είχαν βαφτεί GHOST.

Πάντως το βάψιμο αγγίζει το τέλειο.... Πολλά συγχαρητήρια!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: prokroust στις Απριλίου 14, 2008, 01:51:03 μμ
Πρόσεχε και λίγο το κόλημα της καλύπτρας
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: kido στις Απριλίου 15, 2008, 01:48:49 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Μπράβο και απο εμένα πολύ καλό!!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Απριλίου 15, 2008, 11:57:27 μμ
κατ αρχην να σας ευχαριστησω ολους οσον αφορα τη πιστοτητα του αεροσκαφους με το πραγματικο δεν εδωσα εμφαση διοτι οι προτεραιτητες μου ειναι να βελτιωσω την κατασκευη παντως ευχαριστω για τις παρατηρησεις σας που ειναι και ορθες!τωρα οσο για το στοκαρισμα και την καλυπτρα εγινε μια πρωτη προσπαθεια αλλα το παλευω ε σιγα σιγα τεταρτο μοντελο ειναι!!!λιγο κατανοηση!!! :lol: :lol:τωρα το διας και το πιτοτ δεν ξερω τι ειναι οποτε δε ξερω και να απαντησω αν μπορειτε να διαφωτισετε και τον ασχετο??? ::glossa::οσο για το κολλημα της καλυπταρσ τι εννοεις????γιατι δεν μπορω να καταλαβω κατι?επεισης, πιο στρογγυλο απο τις εισαγωγες???( πωπω πομπα εγινα :()
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Menelaos στις Απριλίου 28, 2008, 10:18:10 μμ
ela ...POLI ORAIOS!

san palios fantomas kai ego.... sou leo... BRAVO, oraio to Italeriko...  ::eusa_clap:: ::icon_thumright::

ante kai s  anotera   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικος φαντομας!!!!!φαντομανια!!!!
Αποστολή από: Γιωργος στις Μαΐου 09, 2008, 06:33:59 μμ
σε ευχαριστω πολυ να σαι καλα για τα λκαλα σου λογια!!!! ::icon_thumright::