Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 12:01:39 πμ

Τίτλος: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 12:01:39 πμ
Τώρα που έκανα μια αναδιοργάνωση του υλικού μου παρατήρησα οτι έχω μαζέψει 11 κιτ στον χώρο αποθήκευσης,αριθμός ρεκόρ για τα δικά μου δεδομένα.Εσείς,πόσα συχνά ενδίδετε στη φαγούρα της τσέπης???
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 02, 2008, 12:03:27 πμ
αστο να παει στο καλο βρε φιλε... ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ramfighter στις Απριλίου 02, 2008, 12:10:48 πμ
Ρε dexter μας δουλεύεις πρωταπριλιάτικα :?: :?:
Εχω λέει 11 κιτ στο ράφι
 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Για ψάξε λίγο στο "τι συνθήκες μοντελάρετε" να δείς τι θα εμφανιστεί
Μια αρρώστια την sullecticus Aniatus Modellae την έχεις ακουστά :?: Εαν όχι θα την κολλήσεις σύντομα εδώ μέσα και δεν υπάρχει και αντίδοτο.
Εκτός εαν εννοούσες 11 κιτ στο κάθε ράφι, οπότε ζητώ συγγνώμη.

Και περιμένεις και να ψηφίσουμε :?: Μην περιμένεις ψήφους, είμαστε εκτός των ορίων σου. Για δεκαπλασίαζε :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 02, 2008, 12:15:38 πμ
Kαι εγω 11 εχω στο ραφι...με τα υπο κατασκευη!Τα αφτιαχτα δεν χωρανε σε ραφια ετσι και αλλιως! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 02, 2008, 12:18:32 πμ
Kαι εγω 11 εχω στο ραφι...με τα υπο κατασκευη!Τα αφτιαχτα δεν χωρανε σε ραφια ετσι και αλλιως! :mrgreen:


 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ss4gogeta στις Απριλίου 02, 2008, 12:20:46 πμ
Xμμμ... για να δούμε.... το ότι τα Χριστούγεννα έφερα 8 κιτ ως χειραποσκευή από την Ουγγαρία φτάνει σαν απάντηση;;;;
Δεν θα πω ούτε για τα πριν ούτε για αυτά που αγόρασα μετά και ούτε για αυτά που περιμένω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ʼστο πονεμένη ιστορία   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: χαχα!!!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Απριλίου 02, 2008, 12:21:01 πμ
 :lol: :lol: :lol:
Εγώ πάλι λέω να αρχίσω να τα μετράω με της αποθήκες!!!
Στην τελευταία καταμέριση έπιασαν χώρο στην αποθήκη περίπου 12m2 όσο δηλαδή ένα δωμάτιο διαμερίσματος!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Getsa στις Απριλίου 02, 2008, 12:25:27 πμ
Επόμενη ερώτηση παρακαλώ...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 02, 2008, 12:40:31 πμ


 ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 02, 2008, 12:45:04 πμ
Xμμμ... για να δούμε.... το ότι τα Χριστούγεννα έφερα 8 κιτ ως χειραποσκευή από την Ουγγαρία φτάνει σαν απάντηση;;;;
Δεν θα πω ούτε για τα πριν ούτε για αυτά που αγόρασα μετά και ούτε για αυτά που περιμένω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ʼστο πονεμένη ιστορία   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: χαχα!!!

Μπουαχαχαχαχαχαχα!!!
Καλό! Εγώ 8 κιτ πήρα το Σάββατο που μας πέρασε... ::glossa::


Ή ήταν περισσότερα? :roll:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 02, 2008, 12:46:07 πμ
Ρε παιδιά ξέρω κι άλλο ένα καλό με τον Τοτό, να το πω;;;  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Ρε τι'στε εσείς ρεεεεεε, τον πήρατε τον άνθρωπο από τα μούτρα, μήπως εννοούσε 1111  :roll:   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 02, 2008, 12:58:49 πμ
Εγώ τώρα τί να γράψω εδώ  :roll: :roll: :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Amen στις Απριλίου 02, 2008, 01:00:12 πμ
 ::arrowred:: arcadios    ::lol18:: ::lol18::

Εχω ενα f-22, ena gripen διθεσιο, ενα eurofighter της revell και αλλα 2 που τα εχω ξεκινησει λιγο (f-117,eurofighter της Italeri)
ολα στην 1/48
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 02, 2008, 01:00:24 πμ
Εγώ τώρα τί να γράψω εδώ  :roll: :roll: :roll: :roll:

δεν παίζεις αυτή τη παράλια εσύ   

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ss4gogeta στις Απριλίου 02, 2008, 01:01:01 πμ
Xμμμ... για να δούμε.... το ότι τα Χριστούγεννα έφερα 8 κιτ ως χειραποσκευή από την Ουγγαρία φτάνει σαν απάντηση;;;;
Δεν θα πω ούτε για τα πριν ούτε για αυτά που αγόρασα μετά και ούτε για αυτά που περιμένω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ʼστο πονεμένη ιστορία   :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: χαχα!!!

Μπουαχαχαχαχαχαχα!!!
Καλό! Εγώ 8 κιτ πήρα το Σάββατο που μας πέρασε... ::glossa::


Ή ήταν περισσότερα? :roll:

Tι να έκανα η βαλίτσα ήταν γεμάτη ρούχα ::dontknow:: ::dontknow:: ::dontknow::
 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Πάντως για να μην λέμε και συνέχεια κακίες Dexter το ότι έχεις 11 κιτ σημαίνει πάνω από όλα ότι σου αρέσει το χόμπυ
και αυτό μετράει σου εύχομαι να τα φτιάξεις όλα!!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 02, 2008, 01:01:10 πμ
Εγώ τώρα τί να γράψω εδώ  :roll: :roll: :roll: :roll:
Μήπως για σένα να το κάνουμε... πόσα κιτ ρητίνης,μπας και καταφέρεις να μετρήσεις? :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 02, 2008, 01:01:40 πμ
Εγώ τώρα τί να γράψω εδώ  :roll: :roll: :roll: :roll:

βαλε τη...γνωστη φωτο και κλειδωνω το topic :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 01:09:15 πμ
Οπα ρε παιδιά.Για να καταλάβω το άνοιξα το θέμα.Με το δεδομένο οτι μόλις επέστρεψα στο hobby και έχω ξεκινήσει 3 κιτ μαζι,για μένα το 11 είναι κάπως...Ξέρω οτι τηρουμένων των αναλογιών και της διαφοράς εμπειρίας κλπ,κλπ , τα νουμερά μας δεν θα έχουν καμία σχέση.Μου λέτε πολλά,αλλά δεν μου λέτε πόσα.Έτσι για να ξέρω τι να περιμένω στο μέλλον μου.Πρέπει μήπως να βάλω καινούρια ράφια στο γκαράζ?? :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 02, 2008, 01:11:44 πμ
Ξέρεις από κάποια στιγμή και μετά,δεν είναι εύκολο το μέτρημα...
Στηρίζονται δύσκολα στα ντουλάπια,και πέφτουν πανεύκολα μόλις ανοίγει...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: siva στις Απριλίου 02, 2008, 01:12:04 πμ
 ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::



 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 02, 2008, 01:12:41 πμ
::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

(Image removed from quote.)

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 02, 2008, 01:12:56 πμ
...Πρέπει μήπως να βάλω καινούρια ράφια στο γκαράζ?? :lol:

ΤΡΕΧΑ  :mrgreen: you asked for it, αφού θες και νούμερα... 350-400 ... να τ'αφήσω;   ::eusa_whistle::   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 01:13:38 πμ
...κατάλαβα...δεν βλέπω να μένει φράγκο... :cry:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 01:16:32 πμ
...Πρέπει μήπως να βάλω καινούρια ράφια στο γκαράζ?? :lol:

ΤΡΕΧΑ  :mrgreen: you asked for it, αφού θες και νούμερα... 350-400 ... να τ'αφήσω;   ::eusa_whistle::   :mrgreen:


 :shock:


...μανούλα..
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 02, 2008, 01:21:50 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: GreekFeta στις Απριλίου 02, 2008, 01:25:04 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

Τις είδα τις φωτό από το "μαγαζί" σου...  ::brancard::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 02, 2008, 01:26:54 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

Τις είδα τις φωτό από το "μαγαζί" σου...  ::brancard::
απο το ενα εργαστήριο....σύντομα θα τα συγκεντρώσω όλα στο νέο μου εργαστήριο και θα "ανεβάσω" νέες φώτο  :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: siva στις Απριλίου 02, 2008, 01:27:01 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

Πότε είπαμε με το καλό η μετακόμιση...?  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Απριλίου 02, 2008, 01:28:13 πμ
Γιάννη "πρώτα ο Θεός" κατα τον Ιούνιο - Ιούλιο, να "φτιάξει" ο καιρός.....φαντάζεσαι να κουβαλάω κουτιά υπο βροχή  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 02, 2008, 01:28:24 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

ΑΔΥΝΑΤΟΝ :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: ::brancard:: ::sterb025:: ::mastigoma::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: GreekFeta στις Απριλίου 02, 2008, 01:29:39 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

Τις είδα τις φωτό από το "μαγαζί" σου...  ::brancard::
απο το ενα εργαστήριο....σύντομα θα τα συγκεντρώσω όλα στο νέο μου εργαστήριο και θα "ανεβάσω" νέες φώτο  :wink:

Ευχαριστώ, δε θα πάρω...  ::eusa_wall::  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: 117tacan στις Απριλίου 02, 2008, 02:11:57 πμ
Welcome to the jungle  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Greg Filos στις Απριλίου 02, 2008, 02:43:01 πμ
Εγώ πρέπει να είμαι γύρω στα 250 με 300 ...

Οταν θα πάρω και του Νίνου που θα τα παρατήσει θα ανέβω κλίμακα  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Dexter στις Απριλίου 02, 2008, 02:44:26 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::


...ναι,μόλις είδα και τις φωτο με τα ''λίγα''  ::tsekouri::...



..το μόνο που έχω να πω..

...ο θεός μαζί σας ::pop::....







...δεν ξέρω γιατί , αλλά μου ρθε όρεξη να χαζέψω  ebay...


Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Απριλίου 02, 2008, 03:42:15 πμ
Ego tha exo giro sta 350  :oops:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Απριλίου 02, 2008, 03:43:17 πμ
....an metrisoume kai koutakia me veltiotika ktl tha xtipisoume 700ara
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Getsa στις Απριλίου 02, 2008, 10:27:16 πμ
Η τελευταία καταμέτρηση έδειξε..............2467 κουτιά - κουτάκια - κουτάρες...... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ   ::brancard:: οχι όλα όμως αρματικά  ::077devil::

Πόσα;;;;;;;;  :shock:   :shock:   :shock:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dsamba στις Απριλίου 02, 2008, 10:33:10 πμ
~ 400 - 450 μόνο και για να έχω λίγα κουτάκια και να με βοηθάει αυτό ψυχολογικά, κάνω groupage δηλ κάθε κουτί μπορέι να περιέχει 2-3 μοντελάκια  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Βαγγέλης στις Απριλίου 02, 2008, 10:40:03 πμ

Ρε παιδιά, πως μπορείτε με τόσα κιτ και δεν αγχώνεστε ????

Η γυναίκα/κοπελα/συγκατοικος/κτλ δεν σας έχει κηρύξει ανταρτοπόλεμο ??????????


Τι να πω, δεν ξέρω........εγώ έχω καμμιά 30 κίτ και δεν μπορώ να ησυχάσω. Έχω τύψεις που δεν τα ξεκινάω, στο τρίγωνο των Βερμούδων αποφεύγω να πλησιάσω γιατί παρασύρομαι από τις (μοντελιστικές) σειρήνες..............
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Aλέξης Κοντηβέης στις Απριλίου 02, 2008, 10:43:00 πμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Souplaman στις Απριλίου 02, 2008, 10:50:35 πμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::


Νομίζω πως ήδη τρίζει η Αυτοκρατορική καρέκλα σου φίλε μου :lol: :lol: :lol: Έχω ΜΟΝΟ 3 κουτιά και 1 που φτιάχνω :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Eagle στις Απριλίου 02, 2008, 10:50:48 πμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Και πως χωράς Αλέξη;

Εγώ μετράω πάνω από 150!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: psilos στις Απριλίου 02, 2008, 10:52:39 πμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

αλέξη αν θέλεις τον τίτλο ακύρωσε την παραγγελία που έχεις βάλει... έχω 5!!!! Μόλις σου έρθει η παραγγελία θα σου πάρω τον τίτλο για ένα!  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Aλέξης Κοντηβέης στις Απριλίου 02, 2008, 11:00:01 πμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::


Νομίζω πως ήδη τρίζει η Αυτοκρατορική καρέκλα σου φίλε μου :lol: :lol: :lol: Έχω ΜΟΝΟ 3 κουτιά και 1 που φτιάχνω :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

Aaaaa.....πιανεις και αυτό που εχεις αρχισει????? Ε, τοτε Ισοπαλία!!! Ενα απο αυτα ηδη εχει ....αρχισει!!!  :mrgreen: :mrgreen:


Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Και πως χωράς Αλέξη;

Εγώ μετράω πάνω από 150!


Να τα χαιρεσαι!!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

αλέξη αν θέλεις τον τίτλο ακύρωσε την παραγγελία που έχεις βάλει... έχω 5!!!! Μόλις σου έρθει η παραγγελία θα σου πάρω τον τίτλο για ένα!  :mrgreen: :mrgreen:

5 εχεις....οχι 4!!!! η μαλλον 3 αφτιαχτα και 1 υπο χειρουργειο!!!!

Οποτε για Βεζυρης πας!!!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: prokroust στις Απριλίου 02, 2008, 11:25:37 πμ
121 --> 72άρια kit
016 --> 48άρια kit
Σύνολο: 137 Χωρίς βελτιωτικά και κιτ οπλισμών....

Εκεί θα εκτοξευτούμε πάνω απο τα 160
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: OANNHSEA στις Απριλίου 02, 2008, 11:31:17 πμ
85 KOYTIA, όλα στην 1/72 - και σε ΟΛΑ έχω ξεκινήσει εργασίες...
Χωρίς να προσμετρήσουμε τις φιγούρες στα 52mm...
Πάντως τα τελευταία 5 χρόνια εξασκώ ειδικές τεχνικές διαλογισμού για να με αποτρέπουν από την αγορά επιπλέον κομματιών...  :mrgreen:

Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 02, 2008, 12:18:29 μμ
Τι,βάζουμε και τα βελτιωτικά μέσα? :twisted:
αν ναι,μάλλον πλησιάζω τα κιτ του Raw Shooter...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Απριλίου 02, 2008, 01:04:22 μμ
...50.......(τα 48....48αρια)....και 3 στο δρομο....
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: sluff στις Απριλίου 02, 2008, 04:39:54 μμ
καμια 25αρια σουμα ολα!!!!! ::bad_01::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: melpas1013 στις Απριλίου 02, 2008, 05:37:40 μμ
Κινούμαι πλέον στα άνω των 70... Και βάλε 13 hummer και 3Canadair, που είναι μισοφτιαγμένα, βλέπω τα 90 να έρχονται... Ευτυχώς χθές που πέρασα από το GE Hobbies με το Μάντζιο, τράβηξα μια στο χέρι και σταμάτησε η φαγούρα...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: nick2 στις Απριλίου 02, 2008, 05:45:06 μμ
Καθεστε!!!!!!!

Δικαιος θα ζητησω να ανακηρυχθω Αυτοκρατορας της εγκρατειας!!!!

Εχω 4 (τεσσερα) στο παταρι και υπο προπαραγγελεια άλλα 2!!!!  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::


Νομίζω πως ήδη τρίζει η Αυτοκρατορική καρέκλα σου φίλε μου :lol: :lol: :lol: Έχω ΜΟΝΟ 3 κουτιά και 1 που φτιάχνω :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:


          Κύριοι..........νομίζω πως έχετε χάσει. :shock: :shock: :shock:

          Ο Δόξας δεν πρέπει να έχει ούτε ένα. :shock:

          Ότι παίρνει το φτιάχνει. :x

          Κάτι τέτοιοι χαλάνε την πιάτσα........... :evil: :evil:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: F-16rhs στις Απριλίου 02, 2008, 06:00:07 μμ
Χαχαχαχ!!!
Πλακα πλακα...ετσι πρεπει να γινεται,οχι πολυ στοκ γιατι χανεσαι μετα.....Αλλα τι να πεις...κανεις δεν μπορει να φαει μονο ενα!!! :-) :-)

Η ταπεινη μου συλλογη αριθμει 17 κουτια αφτιαχτων κιτ... + (αλλα 6 που ειναι μισοφτιαγμενα)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 02, 2008, 06:05:49 μμ
Βαριέμαι να ανοίγω τις κούτες και να μετράω τα κουτιά.........
 :mrgreen:
Θα είναι όμως δε θα είναι :?: :?: :?:
200-300.......................
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Geokid στις Απριλίου 02, 2008, 07:01:22 μμ
Εγω εχω 2 που δεν τα εχω αγγιξει ακομα και 2 μισοφτιαγμενα, οποτε θα κοντραρω τον Αλεξη! :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Vorlon στις Απριλίου 02, 2008, 09:43:49 μμ
ʼρματα και φιγούρες στην 1/35 μας κανουν γύρω στα 100 κουτία

Χάρης
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Δημητρης στις Απριλίου 02, 2008, 10:03:56 μμ
Καμιά τριανταριά και σκοπεύω να πουλήσω τα 20.....
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ss4gogeta στις Απριλίου 02, 2008, 10:10:13 μμ
Καμιά τριανταριά και σκοπεύω να πουλήσω τα 20.....
για λέγε.... για λέγε..... ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ΚωσταςΚορ στις Απριλίου 02, 2008, 10:20:24 μμ
Και μετα παραπονιομαστε για το ασφαλιστικο; :lol: :lol: :lol:
Τα μισα να δινατε στο ΙΚΑ θα ειμασταν μια χαρα.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Απριλίου 02, 2008, 10:21:31 μμ
Hmmm μισο να αρχισω να μετράω

Πρέπει να είναι γυρο στα στα 12 (ψαρόσατε τώρα εε?). Τα οποία με βλέπω να γίνονται πολύ παραπάνω. (Είναι να κολήσεις το μικρόβιο)

Απο τα οποία 12 τα 4 είναι μισοφταγμένα. Απο τα οποία 3 μάλλον δεν θα ολοκληρώσω ποτε :(
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ss4gogeta στις Απριλίου 02, 2008, 10:25:12 μμ
Εγώ πάντως έχω βάλει στο πρόγραμμα να αγοράσω καμιά δεκαριά ακόμη αυτές τις ημέρες ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
 ::sterb121::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 02, 2008, 10:42:25 μμ
Μόλις επέστρεψα και είπα να ποστάρω το νούμερο. Κούνια που με κούναγε! Οπότε παραθέτω φωτογραφίες του στοκ και άμα θέλετε μετράτε, εγώ μπερδεύτηκα σαν τον Mr Bean που μέτραγε πρόβατα...

(http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2302te9.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2303bw8.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2304ig2.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2306wk3.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2309ov0.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=pict2310dg6.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=94261210ah0.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=89115486tz7.jpg) (http://img523.imageshack.us/my.php?image=46836933tn3.jpg)

Αυτά!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 02, 2008, 10:46:20 μμ
το ΒΜΠ-2  σε βαραίνει επικίνδυνα... προσφέρομαι να σε απαλλάξω απο το βάρος αυτό..   ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 02, 2008, 10:50:23 μμ
το ΒΜΠ-2  σε βαραίνει επικίνδυνα... προσφέρομαι να σε απαλλάξω απο το βάρος αυτό..   ::glossa:: ::glossa::
Straight your body (ίσα το κορμί σου) που θα βάλεις χέρι στο stock! Μόνο πάνω από το πτώμα μου, και αυτό απαιτεί ορειβατικές ικανότητες ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 02, 2008, 10:52:51 μμ
ειπα και εγω να δοκιμάσω....  :mrgreen: :mrgreen:

(παντός θα νιώθει μοναξιές ανάμεσα σε τοσα 1/72... κριμα ειναι)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Double Ugly στις Απριλίου 02, 2008, 11:00:42 μμ
Το 1/3 περίπου από το απόθεμά μου:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/526238
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Απριλίου 03, 2008, 12:38:42 πμ
Συνολικά 30+ κιτ ως επί το πλη ::glossa:: ελληνικά jet 48άρια κάθε έκδοσης που υπηρέτησε την ΠΑ μας  ::icon_thumright:: Και μερικά 72άρια αναγκαστικά όπως πχ CL-215/-415, Noratlas, κτλ.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: OANNHSEA στις Απριλίου 03, 2008, 03:40:42 μμ
gkontog
Bρε συ,
Έχεις κομμάτια όπως το Αmiot 143 και το J7W1, Ford trimotor, He115, Staaaken και ΒV 138 και τα έχεις άφτιαχτα;;;;;  :? :? :?
Είναι ντροπής πράματα αυτά...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Geokid στις Απριλίου 03, 2008, 04:39:39 μμ
Γιωργο σκοπευεις να ανοιξεις δικο σου μαγαζακι στο αμεσο μελλον?  ::glossa::  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Greg Filos στις Απριλίου 03, 2008, 04:50:37 μμ
Μόλις επέστρεψα και είπα να ποστάρω το νούμερο. Κούνια που με κούναγε! Οπότε παραθέτω φωτογραφίες του στοκ και άμα θέλετε μετράτε, εγώ μπερδεύτηκα σαν τον Mr Bean που μέτραγε πρόβατα...


Αυτά!


 To Junkers !!!! To Junkers να φτιάξεις Γιώργο!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Pyrgiotis στις Απριλίου 03, 2008, 05:15:52 μμ
Στοκ ευτυχως μονο 2 + 1 που περιμενω!

Προσθεστε και αλλα 3 μισοφτιαγμενα ομως που θελουν αρκετη δουλεια ακομα.....
Παντως ειστε κακη επηρροη!!!Παλια επαιρνα ενα και αν δεν τελειωνε δεν επαιρνα αλλο,τωρα πεφτω σιγα σιγα κι εγω στο βουρκο του ''στοκ''.....
ι
ΥΓ:Αν καποια στιγμη μερικοι απο σας αποφασισουν να ξεστοκαρουν προβλεπω να υπαρξει Κραχ στην Ιπποκρατους!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 03, 2008, 06:35:46 μμ
το ΒΜΠ-2  σε βαραίνει επικίνδυνα... προσφέρομαι να σε απαλλάξω απο το βάρος αυτό..   ::glossa:: ::glossa::
Straight your body (ίσα το κορμί σου) που θα βάλεις χέρι στο stock! Μόνο πάνω από το πτώμα μου, και αυτό απαιτεί ορειβατικές ικανότητες ::glossa::

Αυτό το κιτ είναι απλά ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ :!: :!: :!:
 :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 04, 2008, 12:38:12 πμ
εε...zvezda είναι....  σαν κουτί πιο πολύ είναι σπάνιο... :D

σε μια βόλτα που έκανα στο σπίτι βρήκα αυτά...   :mrgreen: :mrgreen:

(http://img169.imageshack.us/my.php?image=dsc08059ag2.jpg)  (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc08057fo4.jpg)  (http://img528.imageshack.us/my.php?image=dsc08056oz0.jpg)  (http://img81.imageshack.us/my.php?image=dsc08063ch8.jpg)  (http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc08062nr5.jpg)  (http://img241.imageshack.us/my.php?image=dsc08061ab4.jpg)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 04, 2008, 12:46:44 πμ
εε...zvezda είναι....  σαν κουτί πιο πολύ είναι σπάνιο... :D

σε μια βόλτα που έκανα στο σπίτι βρήκα αυτά...   :mrgreen: :mrgreen:

(http://img169.imageshack.us/my.php?image=dsc08059ag2.jpg)  (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc08057fo4.jpg)  (http://img528.imageshack.us/my.php?image=dsc08056oz0.jpg)  (http://img81.imageshack.us/my.php?image=dsc08063ch8.jpg)  (http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc08062nr5.jpg)  (http://img241.imageshack.us/my.php?image=dsc08061ab4.jpg)


Δε μου λες ρε αγαπη,καποιο κιτ που να μη δειχνει πως εισαι βαμμενο κομμουνι υπαρχει ???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::077devil:: ::077devil:: ::077devil:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 04, 2008, 12:53:02 πμ
(http://img527.imageshack.us/my.php?image=dsc08057aoa4.jpg)

δεν ξέρω πως βρέθηκε εκεί   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Απριλίου 04, 2008, 12:57:24 πμ
(http://img527.imageshack.us/my.php?image=dsc08057aoa4.jpg)

δεν ξέρω πως βρέθηκε εκεί   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

καλα αυτο ειναι για το ξεκαρφωμα ρε συντροφε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 04, 2008, 01:00:32 πμ
Ειναι και ενα sherman στην πρωτη φωτο του Αρκαδιου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 04, 2008, 01:04:54 πμ
Ειναι και ενα sherman στην πρωτη φωτο του Αρκαδιου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::icon_thumright:: ::icon_thumright::   πεστα πεστα
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 04, 2008, 12:35:07 μμ
Αrcadie φιλε μου,ξερεις που εχεις μπλεξει με τοσα κιτ ανατολικης κοπης? Δεν φτιαχνοντε αυτα καρντια μου! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 04, 2008, 12:50:08 μμ
Ειναι και ενα sherman στην πρωτη φωτο του Αρκαδιου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Συντροφικό" θα το κάνει!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Wildcat στις Απριλίου 04, 2008, 01:05:09 μμ
Ειναι και ενα sherman στην πρωτη φωτο του Αρκαδιου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Συντροφικό" θα το κάνει!

Το Stryker όμως αποτελεί ΠΡΟΔΟΣΙΑ! ::drill::
Να συλληφθεί και να οδηγηθεί με συνοπτικές διαδικασίες στα γκουλάγκ... ::mastigoma::
Το στόκ του φυσικά κατάσχεται και θα μοιραστεί στους συντρόφους του club!

Καβατζώνω απο τώρα ένα απο τα 6(έξι) :shock: Τ-28... και κανένα BRDM! ::077devil::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Απριλίου 04, 2008, 02:12:16 μμ
Να συλληφθεί και να οδηγηθεί με συνοπτικές διαδικασίες στα γκουλάγκ...   ::mastigoma::
Το στόκ του φυσικά κατάσχεται και θα μοιραστεί στους συντρόφους του club!
Καβατζώνω απο τώρα ένα απο τα 6(έξι) :shock: Τ-28... και κανένα BRDM! ::077devil::

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: .... έλα πάρε πάρε  τώρα που γυρνάει...   ::glossa:: ::glossa::

για το stryker... όπως λένε και οι "φίλοι μας" Αμερικάνοι.....  "Know the enemy"    :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 04, 2008, 04:32:01 μμ
Στη Σιβηρία να τον στείλετε :!: :!: :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ss4gogeta στις Απριλίου 04, 2008, 06:27:35 μμ
Δεν θυμάμαι πόσα κιτ έχω ακριβώς αλλά μόλις τα μεγάλωσα το νούμερο κατά 11.... ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
 :roll:άντε να δω πότε θα προλάβω να τα φτιάξω όλα που τον άλλο μήνα φεύγω και μοντέλο πάλι θα ξαναπιάσω το Οκτώβρη...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: petervic στις Απριλίου 06, 2008, 11:08:49 μμ
Μετά από τόσο καιρό που διαβάζω το φορουμ έχω μπει στη μπρίζα και τελικά ξέθαψα από το πατάρι ότι έχει σχέση με μοντελάρισμα. Θυμόμουν πάνω-κάτω τι είχα αλλά όχι όλα. Ανοίγοντας τις κούτες βγήκαν 11 κλειστά και 3 υπό κατασκευή (φυσικά ξεχασμένα.. :oops:). Σε άλλο ποστ στην ανάλογη ενότητα θα αρχίσω τις ερωτήσεις για να τα τελειώσω κάποτε γιατί απ΄ότι έχω δει έχω χάσει πολλάάάάάά επισόδια σε ότι αφορά τις τεχνικές και οι απορίες είναι πολλέέέέέέέςςςς :?
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Πτολεμαίος στις Απριλίου 09, 2008, 02:50:16 πμ
Τα δικά μου χωρίζονται σε...τρεις αποθήκες... ::glossa::
Εδώ ,στην Αγγλία,μετρημένα όλως τυχαίως σήμερα ....68...στην υπόγα του σπιτιού...μακριά από τη γυναίκα :wink: :twisted: ::haushalt_001:: ::director::

Στη Θεσσαλονίκη ....περίπου 80...στην ταράτσα ,στην παράνομη αποθήκη του πατρός...μακριά από τη ...μαμά :evil: :evil:

Και φυσικά...στην πεθερά  :evil: :evil:, σε δύο πατάρια ,ακόμα...τρείς μοίρες...πάνω από 50 ....αφού πήραμε την κόρη...ελληνιστί,αντισταθμιστικά οφέλη... ::glossa::

Η δε γκάμα ξεκινάει από 1/700,καταδρομικό Μόσκβα της Αιρφίξ,ανεβαίνει στην 1/144 για καμιά 20 Φαντομάκια ,περνά από την 1/72 με ΠΑΡΑ πολλά Φ-5,Α-7 ,Μιράζ κτλ ,ανεβαίνει στην 1/48 με Α-7,Μιράζ,Φ-104,Φ-5Α/Β,Σάαμπ 37 Βίγκεν κτλ, συνεχίζει με μερικά Λέοπαρντ ,Μ48,Μ60 στην 1/35 ,φτάνει στην  1/32 με Φ-15Ε , Φ-104 Όλυμπος και μια μονάδα ΜΙΜ-23 Χοκ και...τερματίζει στην 1/24 ως άλλως ...Μύθος με μια ...χελώνα,Βόλκσβάγκεν 1966 της Ταμίγια!!!!!!!!!!!!!!!

Τη ζημιά  την κάνει το εβαυ ,το Χάνναντς  ,και μόλις την Κυριακή ,μια βόλτα στο RAF Cosford ,όπου με το φίλο ΝΙCK OLIVER KALIMERIS ,εξήλθαν οι ..οφθαλμοί από τις θέσεις τους...Αγοράστηκαν  ξαναμανά ...καμιά δεκαριά μοντέλα συνολικά...Θα ανεβάσουμε φωτό λίαν συντόμως...Είχε έκθεση η τοπική κοινωνία μετά από 4 χρόνια και ειλικρινά.... ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::kerasma:: ::kerasma::

Με τις υγείες μας !!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 09, 2008, 07:23:43 πμ
Είσαι και εσύ σε καλό δρόμο.
 :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 09, 2008, 01:25:36 μμ
Εγώ πάλι δεν έχω πολλά, αφού σχεδόν ότι παίρνω το ξεκινάω!
Σε στίβα δίπλα από τον πάγκο μου υπάρχουν τα εξής:
1.   RSO
2.   Opel Blitz
3    251/3
4.   LVTP7
5.   Swimwagen
6.   Kubelwagen
7.   Feldkuche
8.   Borgward
9.   French Garage
10. Fagerstehl
11. PBY-5A Catalina
12. Me Bf109 G2

Στον πάγκο όμως, γίνεται πάρτυ!
1.  Tiger I Mid Production Otto Carius 1/35
2.  Sturmtiger 1/35
3.  Tiger I Late 1/35
4.  Panzer IV Ausf C 1/35
5.  Hetzer 1/35
6.  U-Boot 1/150
7.  250/1 Neu 1/35
8.  Me Bf109 G6 1/48
9.  VW Beetle 1/35
10. FAMO 1/35
11. Panzer III 1/35
12. Sherman 1/35
13. DUKW 1/35
14. King Tiger Initial 1/35
15. Tiger I Africa Initial 1/35
16. Panther A 1/35

Αυτάαααααα...
Αυτά? Αμ, δε!
Ερχονται:
1. Jagdpanther G1 Early, Dragon
2. King Tiger Alfred Kurzmaul, CyberHobby
3. Panzer III Ausf N, Tamiya
4. Sturmhaubitze mit Zimmerit, Dragon
5. Hetzer, Tamiya

Τα βελτιωτικά δεν τα βάζω στην λίστα, γιατί:
1. Είναι πολλά
2. Δεν θυμάμαι τι έχω!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Βαγγέλης στις Απριλίου 09, 2008, 01:32:50 μμ
 Μιά ερώτηση ʼλεξ : Πως και δεν μπερδεύεις τα κομμάτια μεταξύ τους , με τόσα πολλά στον πάγκο. :?: :?: :?: :?:

Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 09, 2008, 01:39:47 μμ
Μιά ερώτηση ʼλεξ : Πως και δεν μπερδεύεις τα κομμάτια μεταξύ τους , με τόσα πολλά στον πάγκο. :?: :?: :?: :?:



Τα κομμάτια τα έχω μέσα στα κουτιά τους, τα οποία σχηματίζουν μία στίβα δίπλα από την στίβα με τα άφτιαχτα! ;)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: sotiris στις Απριλίου 09, 2008, 02:28:11 μμ
Μιά ερώτηση ʼλεξ : Πως και δεν μπερδεύεις τα κομμάτια μεταξύ τους , με τόσα πολλά στον πάγκο. :?: :?: :?: :?:



Τα κομμάτια τα έχω μέσα στα κουτιά τους, τα οποία σχηματίζουν μία στίβα δίπλα από την στίβα με τα άφτιαχτα! ;)
Και που τα εχεις ολα αυτα αποθηκευμενα ,στην KMW η στον ορχο της Pantzerwaffe  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Απριλίου 10, 2008, 01:05:04 μμ
Στην τραπεζαρία μου είναι Σωτήρη!

Επίσης ξέχασα να αναφέρω τα παρακάτω στο στοκ:
13. Chevrolet 15 CWT
14. Ρ400 Aircobra
15. Opel Maultier
16. Jagdtiger
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Amen στις Απριλίου 10, 2008, 02:08:31 μμ
και ποσα ραφια εχετε?

μαλλον και που θα τα βαλετε οοοολα αυτα οταν τα φτιαξετε?

δωρεες φανταζομαι και δημοπρασιες;!  ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 03:37:45 μμ
Καλησπέρα
μέχρι στιγμής μετράω τα εξής
 3 αρματικά...
25 αεροπλάνα β΄παγκοσμίου και σύγχρονα..
και 97 SCI-FI .... απο star trek, star Wars, babylon 5, Space 1999, battlestar Galacrica, και αλλο πολλα.
 σύνολο... 125 σύνολο...
καλα δεν ειναι  ::glossa:: :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: PanPan στις Μαΐου 21, 2008, 03:51:03 μμ
33!!! :roll: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ramfighter στις Μαΐου 21, 2008, 03:55:46 μμ
33!!! :roll: ::glossa::
Eίναι που είσαι νέος ακόμα γιαυτό. Για σκέψου με αυτόν τον ρυθμό που μοντελάρεις/αγοράζεις (ο λόγος έιναι μικρότερος της μονάδας , σωστά  :?: :wink:) πόσα θα εχουν γίνει σε μερικά χρόνια.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: PanPan στις Μαΐου 21, 2008, 03:59:25 μμ
άσε Γιάννο δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι!  :mrgreen:Το πόσα αγοράζω σκοπεύω να το μειώσω και να αυξήσω το πόσα φτιάχνω αφού τελειώσω όμως το λύκειο :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Μαΐου 21, 2008, 04:02:34 μμ
Το πόσα αγοράζω σκοπεύω να το μειώσω και να αυξήσω το πόσα φτιάχνω αφού τελειώσω όμως το λύκειο :wink:

Νομιζεις φιλε :!: :mrgreen: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Getsa στις Μαΐου 21, 2008, 04:04:28 μμ
71 Κλειστά
+10 στον πάγκο ανοικτά.

+2 Αναμένονται.

 :roll:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Μαΐου 21, 2008, 04:19:41 μμ
Το πόσα αγοράζω σκοπεύω να το μειώσω και να αυξήσω το πόσα φτιάχνω αφού τελειώσω όμως το λύκειο :wink:

Νομιζεις φιλε :!: :mrgreen: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

να τον ακους τον Λαμπρο...

η περίπτωση του ειναι αυτο που λεμε στα μαθηματικά:  "δεν γίνεται διαίρεση με το μηδέν"  (οπου μηδέν αριθμός μοντέλων)   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Viper στις Μαΐου 21, 2008, 04:20:42 μμ
ειπε ο γαιδαρος το πετεινο κεφαλα :mrgreen: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::077devil:: ::077devil::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 04:25:36 μμ
Το πόσα αγοράζω σκοπεύω να το μειώσω και να αυξήσω το πόσα φτιάχνω αφού τελειώσω όμως το λύκειο :wink:

Νομιζεις φιλε :!: :mrgreen: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

να τον ακους τον Λαμπρο...

η περίπτωση του ειναι αυτο που λεμε στα μαθηματικά:  "δεν γίνεται διαίρεση με το μηδέν"  (οπου μηδέν αριθμός μοντέλων)   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αυτό που μου αρέσει είναι ότι όλοι το ίδιο λέμε...οτι θα μειώσουμε τις αγορές.... και στο τελος αφου μας βγάλουν απο το σπίτι μας τα μοντέλα και ζούμε στο αντίσκοινο....τότε αποφασίζουμε οτι χρειαζόμαστε 7 ζωές σαν τις γάτες για να τα φτιάξουμε όλα. :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Greg Filos στις Μαΐου 21, 2008, 04:35:45 μμ
Λοιπόν:

 - Κιτ στην 1/35 + μερικά 48αρια αεροπλάνα και μερικά 32αρια = περίπου 300

- Κιτ φιγούρες πλαστικές = καμιά 40αρια (κυρίως Dragon)

- Φιγούρες Ρητίνης + μεταλλικές = 60-70

- Βελτιωτικά = καμιά 30αριά

- Αερογραφους = 3

- Πινέλα καμιά 60αρια

-Χρώματα = Αστα να πάνε..


  Το πρόβλημα είναι οτι δεν μπορώ να με κλωνοποιήσω μπάς και καταφέρουμε να τα τελειώσουμε ΚΑΠΟΤΕ...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 04:49:38 μμ
Πάντως ρε παιδιά....εχω μια απορία.....μετά τα 100 μοντέλα...... που τα αποθηκευεις.... πρέπει να έχεις ένα σπίτι ειδικά για αυτά......
όπως ενας συνάδελφος πριν 2024 μοντέλα...είπε.... (τον θαυμάζω...!!!!!!!) :lol:
αληθεια πείτε σε τι χώρο τα εχετε αποθηκευσει.... μπας και βοηθήσει ο ένας τον αλλο με ιδεες
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: arcadios στις Μαΐου 21, 2008, 04:53:13 μμ
η απαντηση ειναι απλη... παντου... μεσα σε ντουλαπες... κατω απο ντουλαπες... πανω σε ντουλαπες...
κατω απο κρεβατια...(πανω δεν λεει... γιατι θα σπασουν.....  :mrgreen: :mrgreen:

γενικα οπου υπαρχει γωνια....    :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 05:05:13 μμ
η απαντηση ειναι απλη... παντου... μεσα σε ντουλαπες... κατω απο ντουλαπες... πανω σε ντουλαπες...
κατω απο κρεβατια...(πανω δεν λεει... γιατι θα σπασουν.....  :mrgreen: :mrgreen:

γενικα οπου υπαρχει γωνια....    :lol: :lol:

 :mrgreen: :mrgreen: Πανω στο ταβάνο κολήτα και για ηχομονωση....χαχαχαχα
και εγω τα ιδια.... Πάντως εγω το μονο που εκανα μια πλαστική ντουλάπα απο το πρακτικερ... και εχω βάλει όσα μπορώ μεσα.
με πολλα φακελακια για την υγρασία.... διασπαρτα....
πάντως σε λιγο καιρο θα εχω παλι προβλημα και ετσι προσπαθώ να δώ τι κάνουν όλοι οι αλλοι μοντελιστες και καταφέρνουν να τα στοιβάξουν...
πάντως άνετα ανοιγουμε μαγαζι......χαχαχαχα
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Περικλής στις Μαΐου 21, 2008, 05:21:01 μμ
Εγω προσωπικα εχω μονο 1 κουτι στο ντουλαπι που θα το ξεκινησω σε λιγο καιρο!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 05:24:09 μμ
Εγω προσωπικα εχω μονο 1 κουτι στο ντουλαπι που θα το ξεκινησω σε λιγο καιρο!  :mrgreen:

ενας ευτυχισμένος ανθρωπος.... σε ζηλευω....... ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Περικλής στις Μαΐου 21, 2008, 05:27:14 μμ
Ειμαι της σχολης εχω 1 το φτιαχνω και μετα αγοραζω το επομενο!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 21, 2008, 05:31:02 μμ
Αμα είναι σαν το Α-7 ....ναι εντάξει.... κλαίμε ακομα.....  :wink:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Μαΐου 21, 2008, 07:55:15 μμ
Στο ντουλάπι - στο πάτωμα - στο πατάρι - στα ράφια (με βλέπω εντός ολίγου εκτός σπιτιού)
(http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000385.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000384.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000383.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000382.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000381.jpg)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 01:53:14 πμ
Στο ντουλάπι - στο πάτωμα - στο πατάρι - στα ράφια (με βλέπω εντός ολίγου εκτός σπιτιού)
(http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000385.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000384.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000383.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000382.jpg) (http://i236.photobucket.com/albums/ff177/gsourlis/modelclub/P1000381.jpg)

Ετσι όπως είναι κάθετα τα μοντέλα δεν καταστρέφονται?
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 22, 2008, 02:14:18 πμ
Εγω εχω καπου στα 125 - 130... + 10 που περιμενω απο μερα σε μερα... (Εννοειται χωρις τις φιγουρες και τα σετ οπλισμου - αν και δεν ειναι πολλα :mrgreen:) Δεν θα προλαβω να τα φτιαξω ολα..  :oops:

Αναλογικα, μεχρι τα 80 μου δεν θα εχω προλαβει να τα τελειωσω ολα....Θα εχω προλαβει ομως να συγκεντρωσω εναν αξιολογο αριθμο ωστε να κανω τους απογονους μου πλουσιους πουλωντας τα!!!  :lol:


Ενα δειγμα απο καποια κιτ..Δυστυχως δεν εχω την υπομονη να τα φωτογραφησω αναλυτικα ή να δωσω ονομασιες..  :oops:


(http://www.imageshack.gr/view.php?file=kb7fez7fe33dplryhgdj.jpg)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Μαΐου 22, 2008, 02:50:12 πμ
Μια καλή ιδέα είναι στο προφιλ κάθε μέλους αντι για τον αριθμό των μηνυμάτων να αναγράφετε το αριθμός του στοκ των κιτ του καθενός μας.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 22, 2008, 02:53:53 πμ
Μια καλή ιδέα είναι στο προφιλ κάθε μέλους αντι για τον αριθμό των μηνυμάτων να αναγράφετε το αριθμός του στοκ των κιτ του καθενός μας.

Θα χυθει πολυ αιμα τοτε φιλε μου...!   :lol:

Δεν διαβασες πιο πανω? Με το τσιγκελι τους εβγαζες μια κουβεντα να σου πουν ποσα εχουν - στο περιπου!  ::lol18::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Amen στις Μαΐου 22, 2008, 02:57:21 πμ
 :lol:Ναι αλλα δεν θα ειχε νοημα.Με τα τελειωμενα μοντελα  ή  καλυτερα με τα δημοσιευμενα+τελιωμενα μοντελα θα ελεγε ::lol18:: (Γελαω γιατι θα ειχα level 0)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Varonos στις Μαΐου 22, 2008, 03:09:59 πμ
δεν εχω αφτιαχτα στο ραφι. Οτι παιρνω το τελειωνω και μετα παιρνω αλλο.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: JohnMet στις Μαΐου 22, 2008, 03:31:26 πμ
αρκετά....καμιά 30αριά περίπου
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 10:52:14 πμ
Μια καλή ιδέα είναι στο προφιλ κάθε μέλους αντι για τον αριθμό των μηνυμάτων να αναγράφετε το αριθμός του στοκ των κιτ του καθενός μας.

Θα χυθει πολυ αιμα τοτε φιλε μου...!   :lol:

Δεν διαβασες πιο πανω? Με το τσιγκελι τους εβγαζες μια κουβεντα να σου πουν ποσα εχουν - στο περιπου!  ::lol18::
Παντως το καλυτερο μεσα στο προφίλ να είχε κάποια πεδία ώστε να συμπληρώνουμε πόσα μοντέλα εχουμε και πόσα εχουμε φτιάξει σύνολο..
και πόσα εχουν δημοσιευτεί στο modelclub ώστε να εμφανίζεται πόσο ενεργό μέλος είναι ...
Τι λέει αυτό ή διαχείρηση..?  :wink:

όσο για το αν χυθεί αίμα...... δεν εχεις αδικο... αλλα με το τσιγκέλι δεν τους το βγάζεις....γιατί ξέρουν τι έχουν.....?
είμαστε σαν την διαδήμιση του JOKER....του στυλ.....αμα σου κατσει...δεν ξερεις τι εχεις.. :mrgreen: (βαζω και την αφεντομουτσουνάρα μου μεσα σε αυτους) :mrgreen:
χεχεχεχε
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: KostasT στις Μαΐου 22, 2008, 10:57:32 πμ
Συγνωμη αλλα εχω σταματισει να μετραω πλεον :oops: :oops:
απλα τα στοιβαζω :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: KELESIDIS στις Μαΐου 22, 2008, 11:12:19 πμ
ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ  ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ  ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ

Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 11:54:28 πμ
εντομεταξύ.....έχετε σκεφτεί να φτιαχτούν όλα αυτα?
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: FOX-3 στις Μαΐου 22, 2008, 12:13:07 μμ
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 12:35:33 μμ
το θεμα ειναι οτι τα μισα να φτιαχτουν βγήκαμε απο το σπιτι.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 12:37:48 μμ
το θεμα ειναι οτι τα μισα να φτιαχτουν βγήκαμε απο το σπιτι.

Η κοπέλα μου εχει αρχίσει ήδη να με επειλεί για την ποσότητα των μοντέλων που μπορεί να χωρέσει ενα σπιτι .
Τίτλος: !
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 22, 2008, 12:40:11 μμ
Ειναι πολλα :!: φιλε dive. Δεν φτιαχνονται αυτα! Με τιποτα!  :lol:

Ακομα και ενα το μηνα να φτιαξει καποιος δεν το φτανει αυτη η ζωη να τα τελειωσει ολα...Γιατι συνεχως θα βγαινουν καινουργια, οποτε και θα αγοραζει!!!  :mrgreen:

Πες στην κοπελα σου να κανει κουραγιο μεχρι να βρεις τον τροπο να.......ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ενα μεγαλυτερο σπιτι!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: !
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 12:48:03 μμ
Ειναι πολλα :!: φιλε dive. Δεν φτιαχνονται αυτα! Με τιποτα!  :lol:

Ακομα και ενα το μηνα να φτιαξει καποιος δεν το φτανει αυτη η ζωη να τα τελειωσει ολα...Γιατι συνεχως θα βγαινουν καινουργια, οποτε και θα αγοραζει!!!  :mrgreen:

Πες στην κοπελα σου να κανει κουραγιο μεχρι να βρεις τον τροπο να.......ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ενα μεγαλυτερο σπιτι!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  Σπίτι εεεεε??? ..... Μαλλον εχεις δίκιο... ::icon_thumright::  800τμ είναι ότι πρέπει....
μαλλον θα κατασκευάσω αεροδρόμιο σε ενα οικόπεδο... με μικρά shelter..... ώστε να τοποθετώ εκειμέσα...αλλα μετα τιθεται το θέμα ξεσκονίσματος.....χεχεχε
ωστόσο...αμα υπολογίσεις...αμα εχεις 400 μοντέλα... και θες 3 μήνες να τελειώσει το καθένα..... τον χρόνο 4 μοντέλα.....θελουμε περίπου 100 χρόνια για να κατασκευαστούν
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Μαΐου 22, 2008, 12:50:42 μμ
...και υπαρχει και το αλλο που καμια φορα σκεφτομαι και με χαλαει....
και πειτε οτι φτιαχνουμε ενα μεγαλο μερος αυτων που εχουμε στοκαρει....οταν καποια στιγμη μετα απο 20-30-40 χρονια σταματησουμε να μοντελαρουμε λογω ισως ηλικιας η κατι αλλο....οτι εχουμε φτιαξει δεν σας προβληματιζει οτι μπορει να παει στα σκουπιδια?... :( :( :(
...και καπου αλλου εχει τεθει το ζητημα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 22, 2008, 12:58:17 μμ
...και υπαρχει και το αλλο που καμια φορα σκεφτομαι και με χαλαει....
και πειτε οτι φτιαχνουμε ενα μεγαλο μερος αυτων που εχουμε στοκαρει....οταν καποια στιγμη μετα απο 20-30-40 χρονια σταματησουμε να μοντελαρουμε λογω ισως ηλικιας η κατι αλλο....οτι εχουμε φτιαξει δεν σας προβληματιζει οτι μπορει να παει στα σκουπιδια?... :( :( :(
...και καπου αλλου εχει τεθει το ζητημα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Μαΐου 22, 2008, 01:02:33 μμ
...και υπαρχει και το αλλο που καμια φορα σκεφτομαι και με χαλαει....
και πειτε οτι φτιαχνουμε ενα μεγαλο μερος αυτων που εχουμε στοκαρει....οταν καποια στιγμη μετα απο 20-30-40 χρονια σταματησουμε να μοντελαρουμε λογω ισως ηλικιας η κατι αλλο....οτι εχουμε φτιαξει δεν σας προβληματιζει οτι μπορει να παει στα σκουπιδια?... :( :( :(
...και καπου αλλου εχει τεθει το ζητημα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

Spoiler (hover to show)
...βρε εμεις δεν θα τα πεταξουμε....''οι επομενοι'' ομως.....?
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 02:01:05 μμ
...και υπαρχει και το αλλο που καμια φορα σκεφτομαι και με χαλαει....
και πειτε οτι φτιαχνουμε ενα μεγαλο μερος αυτων που εχουμε στοκαρει....οταν καποια στιγμη μετα απο 20-30-40 χρονια σταματησουμε να μοντελαρουμε λογω ισως ηλικιας η κατι αλλο....οτι εχουμε φτιαξει δεν σας προβληματιζει οτι μπορει να παει στα σκουπιδια?... :( :( :(
...και καπου αλλου εχει τεθει το ζητημα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

Spoiler (hover to show)
...βρε εμεις δεν θα τα πεταξουμε....''οι επομενοι'' ομως.....?
εντάξει αυτό είναι στους επόμενους....δεν μπορούμε να πιέσουμε τέτοιες καταστάσεις....
πάντως εγω ειπα να τα χαρίζουμε κάπου σε αλλο τοπικ... γιατι ειναι αμαρτια...
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 22, 2008, 06:28:42 μμ
...και υπαρχει και το αλλο που καμια φορα σκεφτομαι και με χαλαει....
και πειτε οτι φτιαχνουμε ενα μεγαλο μερος αυτων που εχουμε στοκαρει....οταν καποια στιγμη μετα απο 20-30-40 χρονια σταματησουμε να μοντελαρουμε λογω ισως ηλικιας η κατι αλλο....οτι εχουμε φτιαξει δεν σας προβληματιζει οτι μπορει να παει στα σκουπιδια?... :( :( :(
...και καπου αλλου εχει τεθει το ζητημα αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

Spoiler (hover to show)
...βρε εμεις δεν θα τα πεταξουμε....''οι επομενοι'' ομως.....?
εντάξει αυτό είναι στους επόμενους....δεν μπορούμε να πιέσουμε τέτοιες καταστάσεις....
πάντως εγω ειπα να τα χαρίζουμε κάπου σε αλλο τοπικ... γιατι ειναι αμαρτια...

Αγγελια στο ''χαριζονται αντικειμενα'' να πανε σε καλα χερια που τους ενδιαφερει το θεμα.
Σε καποιο τοπικ παλιοτερα καποιος συναδελφος ελεγε οτι καποιος μοντελιστης πεθανε και η οικογενεια του πεταγε τα μοντελα του και την βιβλιογραφια του στα σκουπιδια και προλαβε και πηρε καποια και τα γλυτωσε. Ειναι λυπηρο πολυ να εχουν τετοια αντιμετωπιση οι δημιουργιες του καθενος και να καταληγουν στις χωματερες.  :( 
Ας δωριθουν σε σχολεια τουλαχιστον
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Μαΐου 22, 2008, 09:50:33 μμ
Λυπηρό απο κάθε άποψη......
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Ιουνίου 01, 2008, 02:29:16 μμ
καλημέρα σας. τελικα ειχα λιγότερα..... 90 εχω φτασει....
 παραθέτω και την λιστα.
http://rapidshare.com/files/119283833/My_model_kits.xls

Ramfighter μπορει να σου αρεσει η λιστα.... χεχεχε
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουνίου 01, 2008, 02:44:26 μμ
καλημέρα σας. τελικα ειχα λιγότερα..... 90 εχω φτασει....
 παραθέτω και την λιστα.
http://rapidshare.com/files/119283833/My_model_kits.xls

Ramfighter μπορει να σου αρεσει η λιστα.... χεχεχε
Πέρα απο τα μοντέλα (που καποια τα εχεις και Χ2) μου αρέσει που έχεις βάλει και στήλη με ημερομηνία κατασκευής.
Η οποία είναι ........λευκή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Που να καθησω να βάλω και τα δικά μου  ::glossa:: ::glossa:: :oops: :oops:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Ιουνίου 01, 2008, 02:55:55 μμ
καλημέρα σας. τελικα ειχα λιγότερα..... 90 εχω φτασει....
 παραθέτω και την λιστα.
http://rapidshare.com/files/119283833/My_model_kits.xls

Ramfighter μπορει να σου αρεσει η λιστα.... χεχεχε
Πέρα απο τα μοντέλα (που καποια τα εχεις και Χ2) μου αρέσει που έχεις βάλει και στήλη με ημερομηνία κατασκευής.
Η οποία είναι ........λευκή :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Που να καθησω να βάλω και τα δικά μου  ::glossa:: ::glossa:: :oops: :oops:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
κοιτα 2 μοντέλα της POLAR LIGHT αξίζουν τοσο πολυ...και 3 φορες να τα εχεις λιγο ειναι.
Πάντως για στείλε λίστα να δουμε.
όσο για την λευκή στήλη τώρα την εφτιαξα... αρα τα παλαιοτερα που ειναι προς καταστευή περίπου τα 5 δεν τα εχω αναφέρει καν...   :mrgreen: :oops:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Mirager1988 στις Νοεμβρίου 29, 2015, 05:00:53 μμ
2 E.E Lightning F.2/6 Airfix 1/48
1 Sykorski H-34 Gallery Models 1/48
1 H-21 Flying Banana ITALERI 1/72
1 F-101B Voodoo Revell 1/72
1 RF-101C Voodoo Valom 1/72 (νεο κιτ)
1 Spitfire Mk.IXe weekend Eduard 1/48
1 F-16DJ/DG Italeri 1/48 (Καλουπια της Kinetic)
1 Hunter F.MK.6/9 ITALERI 1/48 (Καλουπια της Academy)
1 IL-28 Beagle Trumpeter 1/72
1 Siebel Si-204 R.V Aircraft 1/72
1 SU-25K Smer 1/48
1 HU-16A Trumpeter 1/48
1 MIG-23MLD Trumpeter 1/48
1 MIG-23BN Trumpeter 1/48
1 VICTOR K.MK.2 Revell 1/72 (Καλουπια Matchbox)
1 TU-160 Blackjack Trumpeter 1/72
1 P-40B Tomahawk Trumpeter 1/32
1 F-111E Academy 1/48
1 L.Vega model 5/UC-101 MPM 1/72
1 Cant Z501 ITALERI VINTAGE EDITION 1/72
1 Mirage F.1CT/CR Kitty Hawk 1/48
1 Mirage F.1C ITALERI 1/48
1 F-102A MENG 1/72
1 F-104G Hasegawa 1/48
1 F-104G Hasegawa 1/72
1 F-4E Iranian Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Chinese J-15 Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Noratlas Heller 1/72
1 F-18C Academy 1/72
1 MIG-29A Revell 1/32
1 MIG-29A Academy 1/48
1 Henschel HS-126 ITALERI 1/48 (Με σηματα για ελληνικο αεροσκαφος)
1 F-100D Trumpeter 1/48
1 German Zerstorer Z-43 Trumpeter 1/350
1 M-60A3 Tamiya 1/35
1 A-37 Dragonfly Trumpeter 1/48
1 L-29A Delphin AMK Avant Garde Model Kits 1/48
1 F-15C Eagle Hasegawa 1/48
1 A7M2 Reppu Sam Fine Molds 1/48
1 Nissan Skyline 2000 GT-R Hard Top Tamiya 1/24
1 MIG-21MF Academy 1/48 (Eιναι MIG-21bis αλλα τεσπα...)
1 MIG-21MF ITALERI 1/48 (Καλουπια της Αcademy)
1 Fat Zombie  MAIM 54mm (φτιαγμενη απο την Y.S Masterpieces)
1 BISMARCK Trumpeter 1/200
1 F-84G Tamiya 1/48
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: OANNHSEA στις Νοεμβρίου 29, 2015, 05:07:24 μμ
OK Τα μέτρησα το καλοκαίρι. οπότε: 132 κομμάτια άφτιαχτα σήμερα 29/11/2015 !!!
(αγοράστηκαν και κάποια άλλα και φτιάχτηκαν κάποια από το καλοκαίρι...)
Από φιγούρες μέχρι άρματα και αεροπλάνα στην 1/72, πέραν λίγων εξαιρέσεων, κυρίως σε φιγούρες 1/35 και 54mm...

.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Mirager1988 στις Νοεμβρίου 29, 2015, 05:43:54 μμ
χαχαχαχαχα εγω πιστευα οτι εχω πολλα....τα δικα μου θα εινε ετοιμα ολα σε περιπου 40 χρονακια!
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Faethonas στις Νοεμβρίου 29, 2015, 10:37:57 μμ
 :lol:
Δεν θλελω να συγκριθώ με τους σκληροπυρηνικούς στο σαιτ, αλλά πιστευω κάποια απο τα παρακάτω είναι χορταστικότατα οντως, ήθελα να τα μοιραστώ.

(http://postimg.org/image/9zaech10n/)

(http://postimg.org/image/yffngtgej/)

(http://postimg.org/image/y7kzdonj1/)
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: STEINER στις Νοεμβρίου 30, 2015, 03:31:22 μμ
 αν μπορείς να τα μετρήσεις, δεν είναι πολλά (αρχαία κινεζική παροιμία!) :lol: :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: dive στις Νοεμβρίου 30, 2015, 04:35:55 μμ
Διάβαζα πριν το 2008 τα ποστ μου....και γελαω.... 100 μοντελα.....γατακι
τωρα ειμαι στα 180 και ευτυχως πουλησα καμια 30αρα.
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Mirager1988 στις Νοεμβρίου 30, 2015, 06:53:32 μμ
2 E.E Lightning F.2/6 Airfix 1/48
1 Sykorski H-34 Gallery Models 1/48
1 H-21 Flying Banana ITALERI 1/72
1 F-101B Voodoo Revell 1/72
1 RF-101C Voodoo Valom 1/72 (νεο κιτ)
1 Spitfire Mk.IXe weekend Eduard 1/48
1 F-16DJ/DG Italeri 1/48 (Καλουπια της Kinetic)
1 Hunter F.MK.6/9 ITALERI 1/48 (Καλουπια της Academy)
1 IL-28 Beagle Trumpeter 1/72
1 Siebel Si-204 R.V Aircraft 1/72
1 SU-25K Smer 1/48
1 HU-16A Trumpeter 1/48
1 MIG-23MLD Trumpeter 1/48
1 MIG-23BN Trumpeter 1/48
1 VICTOR K.MK.2 Revell 1/72 (Καλουπια Matchbox)
1 TU-160 Blackjack Trumpeter 1/72
1 P-40B Tomahawk Trumpeter 1/32
1 F-111E Academy 1/48
1 L.Vega model 5/UC-101 MPM 1/72
1 Cant Z501 ITALERI VINTAGE EDITION 1/72
1 Mirage F.1CT/CR Kitty Hawk 1/48
1 Mirage F.1C ITALERI 1/48
1 F-102A MENG 1/72
1 F-104G Hasegawa 1/48
1 F-104G Hasegawa 1/72
1 F-4E Iranian Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Chinese J-15 Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Noratlas Heller 1/72
1 F-18C Academy 1/72
1 MIG-29A Revell 1/32
1 MIG-29A Academy 1/48
1 Henschel HS-126 ITALERI 1/48 (Με σηματα για ελληνικο αεροσκαφος)
1 F-100D Trumpeter 1/48
1 German Zerstorer Z-43 Trumpeter 1/350
1 M-60A3 Tamiya 1/35
1 A-37 Dragonfly Trumpeter 1/48
1 L-29A Delphin AMK Avant Garde Model Kits 1/48
1 F-15C Eagle Hasegawa 1/48
1 A7M2 Reppu Sam Fine Molds 1/48
1 Nissan Skyline 2000 GT-R Hard Top Tamiya 1/24
1 MIG-21MF Academy 1/48 (Eιναι MIG-21bis αλλα τεσπα...)
1 MIG-21MF ITALERI 1/48 (Καλουπια της Αcademy)
1 Fat Zombie  MAIM 54mm (φτιαγμενη απο την Y.S Masterpieces)
1 BISMARCK Trumpeter 1/200
1 F-84G Tamiya 1/48
1 F-86D Revell 1/48
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: fijidreamer στις Νοεμβρίου 30, 2015, 06:55:07 μμ
US Ronald Reagan 1/700 Itallery
Space SUttle Orbiter Hasegawa
F-4E 1/48 Hasegawa
F-16 GREEK Demo 1/48 Hasegawa
2 x F-14 1/72 Hasegawa + Hobby Boss
Mig 31 1/72 Zvezda
F-15 E 1/48 Revell
με τους ρυθμους που παω....σε 5 χρονια καλα θα ειναι να τα τελειωσω... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Πόσα κιτ σας περιμένουν στο ράφι??
Αποστολή από: Mirager1988 στις Νοεμβρίου 30, 2015, 06:55:59 μμ
2 E.E Lightning F.2/6 Airfix 1/48
1 Sykorski H-34 Gallery Models 1/48
1 H-21 Flying Banana ITALERI 1/72
1 F-101B Voodoo Revell 1/72
1 RF-101C Voodoo Valom 1/72 (νεο κιτ)
1 Spitfire Mk.IXe weekend Eduard 1/48
1 F-16DJ/DG Italeri 1/48 (Καλουπια της Kinetic)
1 Hunter F.MK.6/9 ITALERI 1/48 (Καλουπια της Academy)
1 IL-28 Beagle Trumpeter 1/72
1 Siebel Si-204 R.V Aircraft 1/72
1 SU-25K Smer 1/48
1 HU-16A Trumpeter 1/48
1 MIG-23MLD Trumpeter 1/48
1 MIG-23BN Trumpeter 1/48
1 VICTOR K.MK.2 Revell 1/72 (Καλουπια Matchbox)
1 TU-160 Blackjack Trumpeter 1/72
1 P-40B Tomahawk Trumpeter 1/32
1 F-111E Academy 1/48
1 L.Vega model 5/UC-101 MPM 1/72
1 Cant Z501 ITALERI VINTAGE EDITION 1/72
1 Mirage F.1CT/CR Kitty Hawk 1/48
1 Mirage F.1C ITALERI 1/48
1 F-102A MENG 1/72
1 F-104G Hasegawa 1/48
1 F-104G Hasegawa 1/72
1 F-4E Iranian Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Chinese J-15 Limited Edition Hasegawa 1/72
1 Noratlas Heller 1/72
1 F-18C Academy 1/72
1 MIG-29A Revell 1/32
1 MIG-29A Academy 1/48
1 Henschel HS-126 ITALERI 1/48 (Καλουπια ICM) (Με σηματα για ελληνικο αεροσκαφος)
1 F-100D Trumpeter 1/48
1 German Zerstorer Z-43 Trumpeter 1/350
1 M-60A3 Tamiya 1/35
1 A-37 Dragonfly Trumpeter 1/48
1 L-29A Delphin AMK Avant Garde Model Kits 1/48
1 F-15C Eagle Hasegawa 1/48
1 A7M2 Reppu Sam Fine Molds 1/48
1 Nissan Skyline 2000 GT-R Hard Top Tamiya 1/24
1 MIG-21MF Academy 1/48 (Eιναι MIG-21bis αλλα τεσπα...)
1 MIG-21MF ITALERI 1/48 (Καλουπια της Αcademy)
1 Fat Zombie  MAIM 54mm (φτιαγμενη απο την Y.S Masterpieces)
1 BISMARCK Trumpeter 1/200
1 F-84G Tamiya 1/48