Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pyrgiotis στις Μαρτίου 07, 2008, 12:58:06 πμ
-
Χθες επεσε στα χερια μου αυτο:

Σαν κιτ δεν ειναι τιποτα σπουδαιο απ'οτι ειδα,αλλα σαν θεμα το βρισκω πρωτοτυπο!
Εχετε να προτεινετε καποιο link για φωτο και πληροφοριες γενικοτερα γιατι στα περιοδικα που εχω δεν βρισκω σχεδον τιποτα????
-
Ειναι για μενα πολυ ομορφο αεροσκαφος και εξαιρετικό / ιστορικό θεμα!...
...παρολο που ειναι ενας "κορμος ξυλου με φτερα που επινε σαν τρελλο"...!
Καλο ξεκινημα!Αντε μην το σκεφτεσαι!
-
Εδω κοιτα φιλε μου
http://www.aeroflight.co.uk/types/usa/republic/f-105/F-105_Thunderchief.htm
και εδω
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Republic%20F-105%20Thunderchief&distinct_entry=true
Το εχω παρει και εγω το κιτ,φαινεται καλο και δεν νομιζω να σε προβληματισει πουθενα η κατασκευη του ::icon_thumright:: ::salut::
Καλη επιτυχια και γρηγορα φωτο απο την κατασκευη :mrgreen: ::icon_thumright::
-
Και είχε και φοβερή αντοχή σε πλήγματα,καλή αρχή και από μένα μπορεί να το αρχίσω και εγώ.
-
και εγω που το πηρα πριν απο λιγο καιρο καλο μου φανηκε γενικα........και φυσικα σαν θεμα μοναδικο...
-
απο που σου επεσε φιλε μου στα χερια απο κανενα δεντρο? :mrgreen: :mrgreen:
Καλη αρχη φιλε μου ::icon_thumright::
Κοιτα και εδω
http://www.primeportal.net/hangar/f-105_home.htm
και
http://www.arcair.com/
πηγαινε εκαι που λεει walkarounds.....
-
απο που σου επεσε φιλε μου στα χερια απο κανενα δεντρο? :mrgreen: :mrgreen:
Καλη αρχη φιλε μου ::icon_thumright::
Kαλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους.
Βασικά, πρόκειται για το παλιό αλλά καλό κίτ της πάλε ποτέ MONOGRAM με μόνη διαφρορά την μεγάλη καρτέλα χαλκομανιών που έχει προσθέσει η Revell.
Tο έχω καί γω το συγκεκριμένο κίτ αλλά θέλει πολύ δουλειά το άτιμο για να δείξει σωστά. Για παράδειγμα, τα καθίσματα του χρειάζονται αρκετές βελτιώσεις για να πλησιάσουν τόσο σε λεπτομέρεια όσο καί σε κλίμακα τα πραγματικά.
Καλή συνέχεια (άντε να δούμε πότε θα αποφασίσω καί γω να το τελειώσω...)
-
.....τα καθίσματα του χρειάζονται αρκετές βελτιώσεις για να πλησιάσουν τόσο σε λεπτομέρεια όσο καί σε κλίμακα τα πραγματικά.
Οντως...δινονται σαν ενα κομματι...
Βεβαια εχουν καλη αναγλυφη λεπτομερεια (ζωνες κλπ),αλλα οσο να'ναι σε ενα 48αρι κιτ περιμενεις κατι πολυ καλυτερο!
Σαν μεγεθος παντως ειναι χορταστικοτατο,και η καρτελα των χαλκομανιων ειναι οντως πολυ μεγαλη και φαινεται και αρκετα ποιοτικη!!
-
Σας ευχαριστω ολους για τα Links,ειναι πολυ ενδιαφεροντα.
Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα χρωματων σε σκελη και φωλεες σε καποια αεροσκαφη.
Αλλα με ασημι σκελη και interior green,αλλα με λευκα σκελη και φωλεες ....!
-
Οντως...δινονται σαν ενα κομματι...
Βεβαια εχουν καλη αναγλυφη λεπτομερεια (ζωνες κλπ),αλλα οσο να'ναι σε ενα 48αρι κιτ περιμενεις κατι πολυ καλυτερο!
Σαν μεγεθος παντως ειναι χορταστικοτατο,και η καρτελα των χαλκομανιων ειναι οντως πολυ μεγαλη και φαινεται και αρκετα ποιοτικη!!
Εγώ τις ζώνες τις "έβγαλα" προκειμένου να τισ φτιάξω από την αρχή. Αν θυμάμαι καλά την ιστοσελίδα υπάρχει κάποια www.primeportal.net (καί κάνε κλίκ εκεί που λέει "The Airstrip") που έχει φωτογραφίες του εν λόγω αεροσκάφους. Αν σε ενδιαφέρει να κάνεις μία πιό λεπτομερής κατασκευή θα σε βοηθήσουν αρκετά.
(Σ.Κ.)
-
Μετα απο μελετη και αρκετη δουλεια ολοκληρωθηκε το cockpit του F-105......
Δεν εχει υποστει καμια βελτιωση,μονο προσεκτικο βαψιμο.
Σιγουρα καποια οργανακια και καποια κουμπια τα εχω παραμελλισει αλλα αν προσπαθουσα να τα φτιαξω ολα σιγουρα το αποτελεσμα θα ηταν μια μεγαλοπρεπης μουτζουρα και θα επρεπε να το ξαναβαψω!!!!
Οι φωτο ειναι λιγο φωτεινες λογω φλας ....
Ξεκιναμε με μια γενικη αποψη,χωρις τα καθισματα

Η θεση του κυβερνητη

Η θεση του συγκυβερνητη-Χ.Ο.Σ.

Τα καθισματα

Το κοκπιτ ολοκληρωμενο


Ισως προσπαθησω αυριο να φτιαξω τις μανετες των κινητηρων για να μην φαινεται τοσο αδειος ο χωρος.
Αν δεν κανω λαθος ειναι σαν των δικων μας F-104.
Ειναι το πρωτο μου λεπτομερες κοκπιτ μετα σχεδον μια 10ετια,δεσμευομαι το επομενο να ειναι καλυτερο!
-
Ομορφη δουλεια φιλε μου αλλα εχεις ξεχασει να βαψεις ορισμενα απο τα οργανα κυριως στην πισω θεση :mrgreen:
Πιστευω οτι θα του κανεις eash και στεγνο πινελακι ετσι?
::icon_thumright::
-
Εχεις δικιο Περικλη,θα προσπαθησω να το διωρθωσω σημερα.
Για το βαψιμο των λεπτομερειων χρησιμοποιησα την''μεθοδο της οδοντογλιφιδας'',βουτηγμα της μυτης στο χρωμα και ακουμπημα στο αντιστοιχο σημειο.
Τα panels βαφτηκαν με μαυρο ματ και στη συνεχεια τριφτηκαν απαλα με 1200αρι γυαλοχαρτο για να φυγει το μαυρο απο τα (αναγλυφα) κουμπια και αλλα χειριστηρια,ωστε να ειναι πιο ευκολα ορατα,και στη συνεχεια με την οδοντογλυφιδα απεκτησαν το αντιστοιχο χρωματακι...
Για παλαιωση δεν ξερω ακομα,εχω χρονια να κανω και φοβαμαι μηπως χαλασω το μεχρι τωρα αποτελεσμα :oops:
-
Mετα απο καποιες μικροδιορθωσεις και συμπληρωσεις το κοκπιτ πηρε τη θεση του...!
Τελικα δεν ασχοληθηκα (ακομα) με τις μανετες...
-
Update...μετα απο αρκετα απογευματα στο εργαστηριο το βαψιμο εχει ολοκληρωθει και μπαινουμε στην τελικη ευθεια!!
Η αληθεια ειναι οτι πρωτη φορα με ''κουρασε'' βαψιμο μοντελου!4 χερια το περασα (πινελο)!!!

Οι πυλωνες βαφτηκαν πανω στο πλαισιο και εμειναν εκει για να διευκολυνθω στην τοποθετηση των χαλκομανιων.

...και τα οπλικα φορτια

Και στις δυο περιπτωσεις υπαρχει μια υποψια γυαλισματος των χαλκομανιων αλλα ελπιζω με το δευτερο περασμα βερνικι να μειωθει.
Πεφτω με τα μουτρα στις χαλκομανιες σε λιγο,λογικα αυριο μεθαυριο θα παταει στα ποδια του!!!
-
Καλώς τον τον πινελάτο μας. Έλα και συ στο κόμμα....
Καλό κουράγιο ή μάλλον καλή διασκέδαση γιατί τα δύσκολα πέρασαν!
-
Μπραβο Σπυρο. Ωραιο το βαψιμο αλλα ακομα πιο ωραιος ειναι ο οπλισμος τελειωμενος. Παρα πολυ ωραια τα εβαψες/χαλκομανιασες!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
..πολύ ωραίο το αποτέλεσμα μεχρι τώρα!!!
-
Κόλλησε τα Σπύρο να το θαυμάσουμε :mrgreen: ::icon_thumright:: από τα καλύτερα θέματα έχεις διαλέξει, το 'χεις το "χέρι" ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-
Μπράβο Σπύρο ....
Ωραία δουλειά ειδικά στα οπλικά φορτία και στους πυλώνες.
::salut:: ::salut::
-
Ωραίο θέμα, και ωραίο βάψιμο!!!! Μπράβο! ::icon_thumright::
-
Τελειο πινέλο!!!
-
Πολύ καλή προσπάθεια... Μερικές κοντινές θα μας δώσουν καλύτερη εικόνα... ΚΑι φυσικά περιμένουμε να τα δούμε όλα στη θέση τους...
-
Καλώς τον τον πινελάτο μας. Έλα και συ στο κόμμα....
Καλό κουράγιο ή μάλλον καλή διασκέδαση γιατί τα δύσκολα πέρασαν!
.....ετσι ετσι.....αυξανουμε με γεωμετρικη προοδο.....μπροβο συναδελφε.... ::salut:: ::salut::...το πινελο σου γραφει.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Επιτελους εχουμε περας εργασιων!!!
Οι χαλκομανιες αποδειχτηκαν δυστυχως μετριες!
Μπορει να ηταν πολυ καλη η ποιοτητα εκτυπωσης αλλα δεν κολλουσαν καλα.
Επιπλεον το φιλμ τους αποδειχτηκε λιγο χοντρο και το silvering αναποφευκτο και πολυ εντονο,παρα τα 2 χερια σατινε βερνικι!
Επειδη η αναγλυφη γραμμωση δεν βοηθουσε την παλαιωση,επελεξα να το κρατησω καθαρο,με μονες εξαιρεσεις το σχεδον ανεπαισθητο καπνισμα πυροβολου και ακροφυσιου,και την αναπαρασταση μικρου ξεφλουδισματος του χρωματος πισω απο το radome...








Eλπιζω να σας αρεσει!!!
Περιμενω τα σχολια και τις παρατηρησεις σας,και δεσμευομαι καθε μοντελο μου να ειναι καλυτερο...!!!!
Δυστυχως ακολουθει μια νεκρη μοντελιστικα περιοδος λογω εξεταστικης,αλλα θα επανελθω δρυμιτερος....;)
-
Όμορφο, προσεγμένο βάψιμο και επιθετικό :twisted: το F 105G σου 8) ::icon_thumright::
Μράβο σου ::eusa_clap::
Υ.Σ Μερικά σήματα δεν σου κάθισαν καλά και το φίλμ τους είναι εμφανή. :roll: Με τα σχετικά βελτιωτικά (MICROSCALE) και με μια καρφίτσα προσπάθησε να τα εξαφανίσεις.
Θα δείχνει καλύτερο ::salut::
-
Πολυ καλο!!! ::icon_thumright:: Να ρωτησω για ασπρο ποιο χρησιμοποιησες?
-
Ευχαριστω για τα καλα σας λογια!
Κωνσταντινε δεν θυμαμαι κωδικο,αλλα ειναι Humbrol enamel λευκο ματ,το οποιο περαστηκε 5 χερια πολυ αραιωμενο για να στρωσει καλα με το πινελο.
-
Πολυ ωραιος ο ιπταμενος κορμος!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) ;-)
Πολυ με αρεσει! :-)
-
Πολυ ομορφη δουλεια
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
και οπως ειπα και ο Δοξας τα σηματα διορθωνονται!!!
αλλα την βρωμια του την ηθελε :cry:
-
μαματο!!!!!!!
::thumbleft::
-
Ωραία κατασκευή!!!
Όσο για τα σήματα, όλη η ιστορία τελικά είναι τι θα έχουν από κάτω τους και όχι από πάνω... Αν σου κάτσουν σιλβεράτα τότε δύσκολα διορθώνεται η κατάσταση με το βερνίκι από πάνω γιατί αυτό που σιλβεριάζει είναι η όχι καλή πρόσφυση του decal πάνω στην βαμμένη επιφάνεια... Μία ιδέα (που την έχω συζητήσει με τα παιδιά αλλά ακόμη δεν έχω δοκιμάσει) είναι να βάζεις το decal πάνω σε νοπή παρκετίνη που θα έχεις βάλει με ένα πινέλιασμα στο σημείο που διακοσμείς...
-
Πάρα πολύ ωραίο και καλή δουλειά έκανες.
-
Μπραβο Σπυρο. Πολυ ομορφη κατασκευη. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Οσο για να φυγει το silvering στα σηματα, ή με βελτιωτικο ή με παρκετινη.(αν τα καταφερεις αφου εχεις ριξει και βερνικι και εχει χαθει η διαπεραστικοτητα τους)
Προσωπικα εγω ριχνω μια σταγονα παρκετινη στο σημειο του μοντελου και αμεσως απο πανω τοποθετω τη χαλκομανια. Κανει και παλι silvering καμια φορα. Ασε να στεγνωσει καλα η χαλκομανια καμια ημερα και μετα ριξε σταγονες παρκετινης με ενα λεπτο πινελακι πανω απο την χαλκομανια και εξαφανιζεται το silvering. Δοκιμασμενο και εγγυημενο ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-
Φοβερό Πινέλο είσαι φίλε μου.... και από μένα ένα μπράβο...
::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Το συγκεκριμένο θέμα το μελεταγα το Πάσχα γιατι το αγόρασα της Tumpeter στην 1/72 (αντε γειά είναι το κιτ).... :roll:
-
Πολύ όμορφο και προσεγμένο!