Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 07:11:02 μμ

Τίτλος: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 07:11:02 μμ
Το κιτ ειναι ,της FUJIMI,δεν δοθηκε ιδιαιτερη προσοχη στην κατασκευη,το κιτ κατασκευαστηκε,πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE,θα ηθελα να ευχαριστησω τον staticjim για την φωτογραφιση






Απολαυστε!!!!
Τίτλος: Απ: F-86 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αποστολή από: mmaker στις Μαρτίου 06, 2008, 07:17:49 μμ
Πιλότος της Matchbox!!! ::glossa::
Αλήθεια ποιους κωδικούς χρησιμοποίησες?
Τίτλος: Απ: F-86 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αποστολή από: Θανάσης στις Μαρτίου 06, 2008, 07:18:51 μμ
Σωτηρη τι εγινε? εγινες αεροπλανας? 1/48 ειναι?
Τίτλος: Απ: F-86 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αποστολή από: Mastoras στις Μαρτίου 06, 2008, 07:20:07 μμ
Το "απολαύστε" στο τέλος γιατί το έβαλες?? :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:                   Παπάτζα.....

Για πες μας και για την εμπειρία σου με τα GUNZE.....

Τίτλος: Απ: F-86 ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αποστολή από: nick2 στις Μαρτίου 06, 2008, 07:27:59 μμ
Το "απολαύστε" στο τέλος γιατί το έβαλες?? :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:           


      Σωστό............το ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ μπαίνει πριν....όχι μετά  :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαρτίου 06, 2008, 07:38:17 μμ
Ωραιο μοντελακι!
;-)
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 07:45:33 μμ
ΠΙλοτος  Matchbox ,ναι ,τον ιδιο δινει και στο MIG21,τα GUNZE ειναι πολυ καλα,για κωδικους δεν θυμαμαι
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: jogiav στις Μαρτίου 06, 2008, 08:37:50 μμ
...πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE

Γιατί Σωτηράκο, δεν μπορούσες να δοκιμάσεις τα χρώματα σε φύλλο πλαστικού και να προσέξεις την κατασκευή;

Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 08:41:27 μμ
Αφου το ειχα στο στοκ και καθοτανε !!!
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Μαρτίου 06, 2008, 09:14:14 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μπράβο Σωτήρη!
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: staticjim στις Μαρτίου 06, 2008, 10:29:11 μμ
...πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE

Γιατί Σωτηράκο, δεν μπορούσες να δοκιμάσεις τα χρώματα σε φύλλο πλαστικού και να προσέξεις την κατασκευή;



Για να παιδευει εμενα  ::glossa:: :twisted:
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: FOX-3 στις Μαρτίου 06, 2008, 11:18:39 μμ
γκαλοπ    τι λαθος εχει το αεροπλανο ? γιατι αν ηταν πραγματικο δεν θα πεταγε ποτε?????
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαρτίου 06, 2008, 11:26:33 μμ
κλειστη εισαγωγη...αλλα νομιζω το βαλε για  FOD Guard....
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 11:34:09 μμ
Σωστος
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: Pyrgiotis στις Μαρτίου 07, 2008, 12:19:07 πμ
Ωραιος...

Μια ερωτησουλα επειδη ασχολουμαι με το ιδιο κιτ αυτες τις μερες:
Αντιμετωπισες καποιο προβλημα με την εφαρμογη της πτερυγας????
Δεν μπορω να την βαλω με τιποτα,σφηνωνει απιστευτα το σημειο της ατρακτου που μπαινει ''χωστο'' στο υψος των φωλεων.....
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: sotiris στις Μαρτίου 07, 2008, 12:25:58 πμ
Ναι ,θελει πολυ τριψιμο,και στοκαρισμα
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Μαρτίου 07, 2008, 02:40:43 πμ
Ωπ!! :o Ωραίο το πετούμενο Σωτήρο!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: jim-eta στις Μαρτίου 07, 2008, 07:33:16 πμ
Ρε παπατζή το γύρισες στο πετούμενο;πάντως ωραίο το έκανες.
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: Περικλής στις Μαρτίου 07, 2008, 08:39:03 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Πολυ ομορφο μπραβο!!!!

Το αλέξινεμιο δεν θα επρεπε να ειναι το σπαστο?  :roll:
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Μαρτίου 07, 2008, 08:42:31 πμ
...σωτηρη πηρες τον σωστο το αεροπλανο-δρομο?...ευγε τεκνον μου... ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Μαρτίου 07, 2008, 09:40:12 πμ
Ωραίο Σώτο, αλλά μου ανάβεις φωτιές...
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: prokroust στις Μαρτίου 07, 2008, 09:50:36 πμ
Το έχω και εγώ το συγκεκριμένο κιτ.

είναι φανταστικό για 1/72.

Πάντώς τα χρώματα τα έχεις πετύχει.

ʼμα μπορέσεις να μας πείς και κωδικούς θα ήταν καλή βοήθεια!
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 01, 2008, 06:12:21 μμ
Πολυ καλο Σωτηρακο! Μπραβο!

Μια παρενθεση: Εχεις καμια φωτο απο το πραγματικο? Εκτος απο μια που εχω, και νομιζω την εχουν ολοι, με το αφος σε καποιο αεροδρομιο, μπορουμε να βρουμε αλλες?

Θελω  να το βαψω ετσι (με παραλλαγη ΝΑΤΟ) αλλα η μια που εχω δεν βοηθαει και πολυ.

Καθε προσφορα δεκτη!

Ευχαριστω!
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Μαΐου 01, 2008, 07:16:46 μμ
Aυτή?
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/F86EM-Nato.jpg)
Τίτλος: Απ: F-86 Ελληνικό Fujimi 1/72
Αποστολή από: Γιαννης στις Μαΐου 01, 2008, 07:28:33 μμ
Aυτή?
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/F86EM-Nato.jpg)


Ναι Γιωργο. Αυτη την εχω. Απλα ρωτησα αν υπαρχει καποια αλλη - κατα προτιμιση εγχρωμη - ή καποιο σχεδιο για να με βοηθησει να το αναπαραστησω στο κιτ.

Σ'ευχαριστω παντως για την προσπαθεια!  ::icon_thumright::