Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: sotiris στις Μαρτίου 06, 2008, 07:11:02 μμ
-
Το κιτ ειναι ,της FUJIMI,δεν δοθηκε ιδιαιτερη προσοχη στην κατασκευη,το κιτ κατασκευαστηκε,πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE,θα ηθελα να ευχαριστησω τον staticjim για την φωτογραφιση






Απολαυστε!!!!
-
Πιλότος της Matchbox!!! ::glossa::
Αλήθεια ποιους κωδικούς χρησιμοποίησες?
-
Σωτηρη τι εγινε? εγινες αεροπλανας? 1/48 ειναι?
-
Το "απολαύστε" στο τέλος γιατί το έβαλες?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Παπάτζα.....
Για πες μας και για την εμπειρία σου με τα GUNZE.....
-
Το "απολαύστε" στο τέλος γιατί το έβαλες?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Σωστό............το ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ μπαίνει πριν....όχι μετά :wink: :wink:
-
Ωραιο μοντελακι!
;-)
-
ΠΙλοτος Matchbox ,ναι ,τον ιδιο δινει και στο MIG21,τα GUNZE ειναι πολυ καλα,για κωδικους δεν θυμαμαι
-
...πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE
Γιατί Σωτηράκο, δεν μπορούσες να δοκιμάσεις τα χρώματα σε φύλλο πλαστικού και να προσέξεις την κατασκευή;
-
Αφου το ειχα στο στοκ και καθοτανε !!!
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μπράβο Σωτήρη!
-
...πιο πολυ για να δοκιμαστουν τα χρωματα της GUNZE
Γιατί Σωτηράκο, δεν μπορούσες να δοκιμάσεις τα χρώματα σε φύλλο πλαστικού και να προσέξεις την κατασκευή;
Για να παιδευει εμενα ::glossa:: :twisted:
-
γκαλοπ τι λαθος εχει το αεροπλανο ? γιατι αν ηταν πραγματικο δεν θα πεταγε ποτε?????
-
κλειστη εισαγωγη...αλλα νομιζω το βαλε για FOD Guard....
-
Σωστος
-
Ωραιος...
Μια ερωτησουλα επειδη ασχολουμαι με το ιδιο κιτ αυτες τις μερες:
Αντιμετωπισες καποιο προβλημα με την εφαρμογη της πτερυγας????
Δεν μπορω να την βαλω με τιποτα,σφηνωνει απιστευτα το σημειο της ατρακτου που μπαινει ''χωστο'' στο υψος των φωλεων.....
-
Ναι ,θελει πολυ τριψιμο,και στοκαρισμα
-
Ωπ!! :o Ωραίο το πετούμενο Σωτήρο! ::icon_thumright::
-
Ρε παπατζή το γύρισες στο πετούμενο;πάντως ωραίο το έκανες.
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Πολυ ομορφο μπραβο!!!!
Το αλέξινεμιο δεν θα επρεπε να ειναι το σπαστο? :roll:
-
...σωτηρη πηρες τον σωστο το αεροπλανο-δρομο?...ευγε τεκνον μου... ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Ωραίο Σώτο, αλλά μου ανάβεις φωτιές...
-
Το έχω και εγώ το συγκεκριμένο κιτ.
είναι φανταστικό για 1/72.
Πάντώς τα χρώματα τα έχεις πετύχει.
ʼμα μπορέσεις να μας πείς και κωδικούς θα ήταν καλή βοήθεια!
-
Πολυ καλο Σωτηρακο! Μπραβο!
Μια παρενθεση: Εχεις καμια φωτο απο το πραγματικο? Εκτος απο μια που εχω, και νομιζω την εχουν ολοι, με το αφος σε καποιο αεροδρομιο, μπορουμε να βρουμε αλλες?
Θελω να το βαψω ετσι (με παραλλαγη ΝΑΤΟ) αλλα η μια που εχω δεν βοηθαει και πολυ.
Καθε προσφορα δεκτη!
Ευχαριστω!
-
Aυτή?
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/F86EM-Nato.jpg)
-
Aυτή?
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/F86EM-Nato.jpg)
Ναι Γιωργο. Αυτη την εχω. Απλα ρωτησα αν υπαρχει καποια αλλη - κατα προτιμιση εγχρωμη - ή καποιο σχεδιο για να με βοηθησει να το αναπαραστησω στο κιτ.
Σ'ευχαριστω παντως για την προσπαθεια! ::icon_thumright::