Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: felix στις Νοεμβρίου 18, 2007, 04:43:42 μμ

Τίτλος: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 18, 2007, 04:43:42 μμ
Το μοντελο το αγορασα πριν από 1,5 μηνα περιπου. Είναι της Revell αλλα το καλουπι της italeri.



Πριν από κανα μηνα ενώ βαριομουν να ασχοληθω με το F-16 ξεκινησα να το τριβω και να το χαραζω γιατι ειχε χοντροκομμενη υπεριψωμενη γραμμωση.
Το αποτελεσμα ηταν το παρακατω (κολλημενο με σελοτειπ για να δω την εφαρμογη και το συνολικο αποτελεσμα) και τα ελαφρυντικα μου ειναι οτι ηταν η δευτερη φορα που χαραζω κατι σε μοντελο μετα από την χαραξη στις CFT του F-16.





Μεσα στη βδομαδα, βραδακι Πεμπτης ηταν, κατι οι προτασεις για το επομενο group build, κατι που ειμαι στην αναμονη για το F-16 γιατι εμεινα από βερνικι και πρεπει να παρω και ολο το αναβαλλω (και δεν ξερω και το γιατι), ετσι λοιπον ανοιξα την ντουλαπα πηρα το κουτι του F-84F και ξεκινησα...
Δεν ειχε καθολου πιλοτηριο, εξαγωγη αερα συν τη χοντρη γραμμωση...παλι καλα εδινε την καλυπτρα σε 2 κομματια....αλλα δεν βαριεσαι, στην 1/72 δεν εβρισκα και άλλο, μετα βιας βρηκα κι αυτό.
Ξεκινησε οποτε το scratch συμφωνα με κατι φωτος που εστειλε ο Κακαλος αλλα και από την κατασκευη του δικου του F-84F αλλα και από την κατασκευη του Γιαννη L στο Group Build...
Ολοι οι διακοπτες είναι από ζεσταμενο τεντωμενο πλαστικο (να σαι καλα Σμηναρχε για την ιδεα)



Το καθισμα ηρθε από spares καθως αυτό του κιτ ηταν μαλλον λιγο απαραδεκτο. Οι ζωνες είναι από χαρτοταινια . Τουλαχιστον ελπιζω να μοιαζει...



Εδω το καθισμα home made , αριστερα το καθισμα του κιτ και το κοκπιτ ασταρωμενο


Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 18, 2007, 04:50:26 μμ
Στη συνεχεια, βαψιμο και φθορες (ισως να το παρακανα και μαλλον θα διορθωθει)...















Φτιαχτηκε και η εξαγωγη (οχι πολλα πολλα, απλα να κλεισει το κενο που υπηρχε, ετσι κι αλλιως μετα το βαψιμο λιγα θα φαινονται) και ειχαμε συναρμολογηση...











Αυτα μεχρι και τωρα και αναμενει να δεχτει το στοκο (περιμενα ότι θα χρειαζοταν αρκετο στοκο αλλα τη γλυτωσαμε και δεν θα χρειαστει πολύ δουλεια) και το τριψιμο και φυγαμε για παραλλαγη
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Νοεμβρίου 18, 2007, 08:03:56 μμ
ΜΠΑΒΟ Νώντα!!! ::icon_thumright::

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Wildcat στις Νοεμβρίου 18, 2007, 08:13:19 μμ
Ωραίος! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: ramfighter στις Νοεμβρίου 18, 2007, 08:42:39 μμ
εχεις βάλει πολλή δουλειά :!: :!: Μπράβο ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Περικλής στις Νοεμβρίου 18, 2007, 09:06:00 μμ
Πολυ ομορφο Νωντα!!!!!!!!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: 117tacan στις Νοεμβρίου 18, 2007, 09:19:35 μμ
Το έχεις "άγγιγμα"  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: CROW στις Νοεμβρίου 18, 2007, 11:48:29 μμ
Δηλαδη εσυ οταν βαριεσαι να μοντελαρεις πιανεις ενα κιτ και το χαραζεις,ετσι,για να περασει η ωρα? :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 19, 2007, 12:05:58 πμ
Ευχαριστω πολυ παιδια για τα καλα σας λογια  ::icon_thumright::

Δηλαδη εσυ οταν βαριεσαι να μοντελαρεις πιανεις ενα κιτ και το χαραζεις,ετσι,για να περασει η ωρα? :shock: :shock: :shock:

Κατσε να δεις, μολις βαρεθω κι αυτο...δηλαδη αμεσως μετα τις χαλκομανιες θα πιασω να χαραξω το F-106 να ειναι ετοιμο προς κατασκευη αν ψηφιστει ο ψυχρος πολεμος  :lol:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 19, 2007, 08:06:07 πμ
Μπράβο βρε Νώντα!
Σημειωτέον για το F-106 που λες,ο σκοπός του GB δεν είναι να το ετοιμάσεις από πριν για να το προλάβεις πριν τελειώσει το GB...
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 19, 2007, 09:43:13 πμ
Νώντα "respect" για το χάραγμα!
Εγώ το απέφυγα και απλώς ισοπέδωσα την ανάγλυφη...

Πας περίφημα!!!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: PanPan στις Νοεμβρίου 19, 2007, 03:41:50 μμ
Ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή συνέχεια.....  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Και αφού το χάραξες να το βάψεις..... με αερογράφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 19, 2007, 08:56:16 μμ
Μπράβο βρε Νώντα!
Σημειωτέον για το F-106 που λες,ο σκοπός του GB δεν είναι να το ετοιμάσεις από πριν για να το προλάβεις πριν τελειώσει το GB...

Το ξερω βρε Γιωργο, λιγο - πολυ αστειευομενος το ελεγα αλλα και μακαρι να ειχα και τον χρονο να το χαραζα το F-106. Ουτως ή αλλως μεχρι να αρχισει το επομενο group build με βλεπω να απασχολουμαι με τα οσα εχω αρχισει γιατι και με το F-84 εγιναν 6!!

Νώντα "respect" για το χάραγμα!
Εγώ το απέφυγα και απλώς ισοπέδωσα την ανάγλυφη...

Πας περίφημα!!!

Ευχαριστω, θα συνεχιστει με αργα βηματα παντως απο εδω και περα. Ηταν παρα πολυ χοντροκομμενη η γραμμωση και φαινοταν ασχημα. Ειχα δει και κατι review απο εναν που ειχε φτιαξει και αυτο και το airfix και στο italeri εβλεπες ενα χαλι μαυρο στις χαλκομανιες και τα stencil απο την γραμμωση.


Ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλή συνέχεια.....  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Και αφού το χάραξες να το βάψεις..... με αερογράφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ, ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟ  :mrgreen: :mrgreen:
Νομιζω θα φας την καταγγελια σου γι'αυτο Πανουλη  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::salut::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Νοεμβρίου 21, 2007, 09:09:59 πμ
....σωραιοςςςς....... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

υγ...α..και μην παιρνεις αερογραφο μην παιρνεις αερογραφο μην παιρνεις αερογραφο..... :twisted: :twisted:.....
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 21, 2007, 05:03:46 μμ
Νώντα τι παραλλαγή και διακριτικά λες να του βάλεις;
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 21, 2007, 06:51:52 μμ
....σωραιοςςςς....... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

υγ...α..και μην παιρνεις αερογραφο μην παιρνεις αερογραφο μην παιρνεις αερογραφο..... :twisted: :twisted:.....

Ευχαριστωωωωω ::icon_thumright::
Δεν παιρνω αερογραφο , δεν παιρνω αερογραφο. Παντοτινος πινελας θα μεινω  ::painting::  ::eusa_wall::  :mrgreen:

Νώντα τι παραλλαγή και διακριτικά λες να του βάλεις;

Γιαννη θα το βαψω βιετναμ, μονο τετοιες φωτο εχω εξαλλου και μου αρεσει και πολυ η συγκεκριμενη παραλλαγη. Με Ανοιχτοχρωμα εθνοσημα (Ελληνικο, δεν ξερω αν το ανεφερα...δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω κατι εκτος απο Ελληνικο το μοναδικο F-84F που καταφερα να βρω :wink:)
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Νοεμβρίου 22, 2007, 12:12:26 πμ
Έλα παιχταρά δώσε!!!!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Μου θυμίζεις το καλοκαίρι μου σε 1/72  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: F-16rhs στις Νοεμβρίου 22, 2007, 07:25:54 μμ
Δωστου Νωντα!!!!!
Ωραιος!!! ;-)
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 22, 2007, 09:13:26 μμ
Ευχαριστω παιδια για τα καλα σας λογια.

Σμηναρχε μακαρι να βγει τοσο καλο σαν και το δικο σου...αλλα στην 1/72   ::icon_thumright::

Παντως εβλεπα και τις χαλκομανιες που δινει η Revell. Ειναι τιγκα στο stencil!!!!  :shock: Για 72αρι δεν το περιμενα να πω την αληθεια.
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: thanosmen στις Νοεμβρίου 23, 2007, 12:48:28 πμ
Πάρα πολύ καλό μέχρι τώρα, ιδίως το scratch cockpit!!!!!!! ::icon_thumright::
Περιμένουμε τη συνέχεια!!!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Νοεμβρίου 23, 2007, 07:30:40 μμ
Πάρα πολύ καλό μέχρι τώρα, ιδίως το scratch cockpit!!!!!!! ::icon_thumright::
Περιμένουμε τη συνέχεια!!!

 :oops: :oops: :oops: Ευχαριστω. Τιμη μου που το λεει ενας μεγαλος σκρατσας  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Ιανουαρίου 02, 2008, 10:54:46 μμ
Αφου τελειωσαν και οι Χριστουγεννιατικες διακοπουλες, επιστρεψα Αθηνα και επιασα αμεσως πινελα και εχουμε update...







Σειρα εχει η παρκετινη, σηματα, παρκετινη, washακι, βερνικακι mat και αντε να τελειωνει σιγα σιγα να ξεκινησουμε κανα Phantom για το GB6!!! ::icon_thumright::

Επισης θα ηθελα να πω οτι εαν υπαρχουν φωτος του 27108 ειναι ευπροσδεκτες... ::salut::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιανουαρίου 03, 2008, 12:23:01 πμ
Νώντα έχεις προσπαθήσει να αποδώσεις το ξεθώριασμα στο όριο των χρωμάτων?
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιανουαρίου 03, 2008, 12:26:54 πμ
Aυτο σκεφτομουν και εγω!Πιστευω οτι αφου επιμενεις στο πινελο και στην 1/72 θα ηταν καλυτερο να κανεις ενα σκληρο οριο στα χρωματα γιατι πινελο και σβησιμο ποτε δεν τα πηγαν καλα.Ασε που στην 1/72 ειναι και πιο σωστο για το συγκεκριμενο θεμα. :roll:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Περικλής στις Ιανουαρίου 03, 2008, 01:39:52 πμ
Νωντα φοβερη δουλεια φιλε μου μεχρι τωρα!!!!!!!!!!!

 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::firefighter::

ΥΓ. θα συμφωνησω και εγω για τα ορια των χρωματων!! Παρε αερογραφο!!!!!!!!!!!

ΦΟΒΕΡΟ!!!!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: FOX-3 στις Ιανουαρίου 03, 2008, 02:31:52 πμ
πολυ δουλεια και παρα πολυ καλο το αποτελεσμα (το f-84 ειναι απο τα αγαπημενα μου αεροπλανα)
το οτι το πηρες στην 1/72  ειναι η κλημακα σου ?




Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Ιανουαρίου 03, 2008, 09:23:46 πμ
Ώπα τις! Σβέλτος ο νέος! Και θεαματικός!

Για την οριοθέτηση προτείνω δουλειά με μικρό πινέλο ώστε να μπορείς να έχεις ακρίβεια όση και αυτή του παραδοσιακού μαρκαδόρου. Έτσι και καλύτερο όριο θα πετυχαίνεις και καλύτερες κούρμπες θα μπορείς να βάψεις!
Βλέποντας και κάνοντας, ε; Καλή συνέχεια φίλε!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Ιανουαρίου 03, 2008, 06:22:04 μμ
Νώντα έχεις προσπαθήσει να αποδώσεις το ξεθώριασμα στο όριο των χρωμάτων?

Ναι Κωστα, με ψιλο πινελακι στα ορια της παραλλαγης.

 
Aυτο σκεφτομουν και εγω!Πιστευω οτι αφου επιμενεις στο πινελο και στην 1/72 θα ηταν καλυτερο να κανεις ενα σκληρο οριο στα χρωματα γιατι πινελο και σβησιμο ποτε δεν τα πηγαν καλα.Ασε που στην 1/72 ειναι και πιο σωστο για το συγκεκριμενο θεμα. :roll:

Πιο κοφτη επρεπε??  :roll: Εμενα προσωπικα παντως μου αρεσει αν και απο κοντα δεν φαινεται και πολυ το σβησιμο. Γι'αυτο τραβηξα μακρυνες φωτογραφιες, για να φανει.

Νωντα φοβερη δουλεια φιλε μου μεχρι τωρα!!!!!!!!!!!

 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::firefighter::

ΥΓ. θα συμφωνησω και εγω για τα ορια των χρωματων!! Παρε αερογραφο!!!!!!!!!!!

ΦΟΒΕΡΟ!!!!

Ευχαριστω Περικλη για τα καλα σου λογια.  ::icon_thumright:: Ολο γυροφερνω στο μυαλο μου για αερογραφο αλλα ολο κολλαω αν και εχω εξηγησει και τους λογους που δεν θελω αερογραφο σε αλλο ποστ. :wink:

http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=6365.msg127037#msg127037

πολυ δουλεια και παρα πολυ καλο το αποτελεσμα (το f-84 ειναι απο τα αγαπημενα μου αεροπλανα)
το οτι το πηρες στην 1/72  ειναι η κλημακα σου ?






Ευχαριστω Δημητρη  ::icon_thumright:: Ναι, 1/72 ειναι η κλιμακα μου. Φτιαχνω αποκλειστικα 72αρια τζετ αεροπλανα...αντε και ενα Μ113 που θα παρω απο εσενα... :lol:

Ώπα τις! Σβέλτος ο νέος! Και θεαματικός!

Για την οριοθέτηση προτείνω δουλειά με μικρό πινέλο ώστε να μπορείς να έχεις ακρίβεια όση και αυτή του παραδοσιακού μαρκαδόρου. Έτσι και καλύτερο όριο θα πετυχαίνεις και καλύτερες κούρμπες θα μπορείς να βάψεις!
Βλέποντας και κάνοντας, ε; Καλή συνέχεια φίλε!

Ευχαριστω Γιαννη  ::icon_thumright:: Για το θεαματικος δεν ξερω...  :oops:
Το σβησιμο εγινε στα ορια της παραλλαγης με ψιλο (στεγνο) πινελο και στο tan και στα πρασινα μερη και εναλλαξ και γι αυτο βγηκε λιγο πιο χοντρο απ'οτι θα ηθελα. Θα προσπαθησω να το σουλουπωσω λιγο παντως.

Και παρολο που εβαψα με πινελο στεγνωσε πολυ γρηγορα. Μεσα σε ενα μισαωρο. Ισως επειδη ηταν mat χρωματα. Ετσι καταφερα να μασκαρω και να βαψω και με κοκκινο τα ακροπτερυγια.
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιανουαρίου 03, 2008, 10:36:05 μμ
Βουρ για χαλκομανίες Νώντα... ::sprint::

Πολύ ωραίος φίλε!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Ιανουαρίου 03, 2008, 11:31:31 μμ
Βουρ για χαλκομανίες Νώντα... ::sprint::

Πολύ ωραίος φίλε!!! ::icon_thumright::

Ευχαριστω πολυ Παναγιωτη  ::icon_thumright::
Αν και 72αρι η revell εχει φροντισει και εχει βαλει πολυ stencil και εχει πολυ δουλεια με τις χαλκομανιες.


Εχει κανεις φωτο απο το 27108??? Γιατι για αυτο το αεροπλανο εχω χαλκομανιες και θελω να τσεκαρω τα εθνοσημα ποσο ανοιχτοχρωμα ηταν...
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: F-16rhs στις Ιανουαρίου 06, 2008, 04:28:09 μμ
Πραγματικα ειναι σαν αερογραφατο!
Πινελογραφατο δηλαδη!!!!!!!!!
;-)

ΣΚΙΖΕΙ!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak 1/72
Αποστολή από: felix στις Ιανουαρίου 07, 2008, 06:52:14 μμ
Πραγματικα ειναι σαν αερογραφατο!
Πινελογραφατο δηλαδη!!!!!!!!!
;-)

ΣΚΙΖΕΙ!

Thanx Πανο  ::icon_thumright::
Ασε τωρα φτιαχνω ενα κιτ σκετο αστερι για να δωθει καπου και το παρατησα το F-84...
Μεσα στο Γεναρη πιστευω παντος να ολοκληρωθει
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 19, 2008, 10:30:04 μμ
Κοιταζω την προηγουμενη απαντηση μου και βλεπω οτι ακομα στην ιδια κατασταση ειναι το F-84...
Ομως, σημερα που εκανα την μοντελιστικη μου περατζαδα μεσα σε ενα πενταλεπτο, το συνηθιζω τα Σαββατα λογω δουλειας :twisted: και ενω εψαχνα κατι μπομπιτσες που ειναι πιο εξυπνες απο ενα 10χρονο  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ανακαλυψα της hobby boss το F-84Ε στην 1/72 και ειναι και easy to assemply kit. Δηλαδη ολα τα κομματια κουμπωνουν μεταξυ τους. Μπορω να πω οτι ξετρελαθηκα και αμεσως πηγα ταμειο για να το παρω να φυγω. Ειναι της ιδιας συνωμοταξιας με αυτο που φτιαχνει ο Crow. Ετσι θα προστεθει και αυτο στο ιδιο project με το F.

Εβγαλα και φωτος καπως βιαστικά και η κατασκευη βλεπω να αρχιζει γρηγορα καθως θα ειναι και πολυ ευκολη.....Στο βαψιμο θα μεινει στο περιμενε...

(http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3752.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3729.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3730.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3731.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3733.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3734.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3735.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3736.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3737.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3741.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3740.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3743.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3747.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3751.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3750.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3746.jpg) (http://i156.photobucket.com/albums/t38/felix337/IMG_3745.jpg)

Η λεπτομερεια ειναι παρα πολυ καλη αν εξαιρεσουμε λιγο το κοκπιτ. Δινει 2 καθισματα, 2 εξαγωγες, 2 αεροφρενα και πιστευω οτι ειναι ακριβως ιδιο με το F-84G της ιδιας εταιριας με αλλα decals και γι'αυτο και τα διαφορετικα καθισματα, αεροφρενα και εξαγωγες. Επισης ξετρελαθηκα με τους πυραυλους που δινει  ::love7:: ::love7:: ::love7::. Και ολα αυτα με 6 Ευρω. Πιστευω για την τιμη αυτη αξιζει τα λεφτα του.

Φυσικα θα γινει F-84G Ελληνικο για να κανει παρεα στο F. Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε οδηγιες. Δεν ξερω αν εφταιγε το δικο μου κιτ ή δεν εχουν τυπωσει για το συγκεκριμενο γιατι ειναι πολυ ευκολο  :roll:. Και ουτε που το προσεξα οταν ημουν στο μαγαζι και δεν υπηρχε και 2ο να συγκρινω μηπως και. Τεσπα, δεν θα χαλασουμε και τις καρδιες μας.
Αναμεινατε...

Υ.Γ.: Citabel silver που μπορω να βρω??? Σε ολα τα μοντελομαγαζα??
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Απριλίου 19, 2008, 10:52:30 μμ
 ::proskino:: ::proskino::

Υγ. Χαραμίζεσαι..........πάρε αερογράφο......

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 19, 2008, 10:56:08 μμ
 ::thanx:: Θανο  ::icon_thumright::

Για αερογραφο που λες, ευχαριστω δεν θα παρω  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ειμαστε τσακωμενοι απο καιρο  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Απριλίου 20, 2008, 02:35:04 πμ
Ωραίος ο παίχτης!!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Οι ρουκέτες σε ζεύγη είναι σαν αυτές που παίρνανε και τα δικά μας  ::icon_thumright:: , έχεις στο μυαλό σου κάτι συγκεκριμένο για F-84G, ας πούμε κανένα ιδιαίτερο αεροσκάφος με ωραία διακριτικά?  :roll: :D
Αν χρειαστείς οτιδήποτε πες και εδώ είμαστε...  ::salut::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 20, 2008, 09:04:26 πμ
ʼντε να δούμε και το G!!!
Αν θες οδηγίες,πες να στις σκανάρω!
Citadel έχει η Κάισσα!
Εκτός από Mythril να πάρεις και Boltgun Metal και Chainmail...
Φυσικά κα ιένα μαύρο για σκέτο βάψιμο ή και για μίξεις με τα μεταλλικά!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 20, 2008, 11:43:24 πμ
Ωραίος ο παίχτης!!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Οι ρουκέτες σε ζεύγη είναι σαν αυτές που παίρνανε και τα δικά μας  ::icon_thumright:: , έχεις στο μυαλό σου κάτι συγκεκριμένο για F-84G, ας πούμε κανένα ιδιαίτερο αεροσκάφος με ωραία διακριτικά?  :roll: :D
Αν χρειαστείς οτιδήποτε πες και εδώ είμαστε...  ::salut::

Να σου πω την Αληθεια Παντελη δεν το εχω ψαξει αρκετα το θεμα για ιδιαιτερο αεροσκαφος. Ξεφυλλιζα το ''Ελληνικα Φτερα'' χθες το απογευματακι μηπως βρω κατι ενδιαφερον αλλα ειχε κυριως φωτο απο την αρχη που πεταγαν με την ΕΒΑ χωρις ιδιαιτεροτητες. Στα χρωματα του ακροβατικου σμηνους δεν θελω να το κανω. Δεν ξερω, θα ηλελα να ακουσω προτασεις και βλεπουμε. ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 20, 2008, 11:49:38 πμ
ʼντε να δούμε και το G!!!
Αν θες οδηγίες,πες να στις σκανάρω!
Citadel έχει η Κάισσα!
Εκτός από Mythril να πάρεις και Boltgun Metal και Chainmail...
Φυσικά κα ιένα μαύρο για σκέτο βάψιμο ή και για μίξεις με τα μεταλλικά!

Α, δηλαδη οντως υπηρχαν οδηγιες. Βρε Γιωργο αν μπορουσες να τις σκαναρεις θα σου ημουν ευγνωμων  ::icon_thumright:: γιατι οπως τα κοιταγα τα sprues, εχει 5 μικρα κομματακια που δεν ξερω που τοποθετουνται. Ευχαριστω προκαταβολικα.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Θα τα ψαξω τα χρωματα εκει που ειπες απο Τριτη. Ευχαριστω και για την πληροφορια  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 20, 2008, 12:42:22 μμ
Δες και λίγο τα profiles του Γιώργου...
http://www.hafcphotos.cs.net/
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 20, 2008, 02:05:24 μμ
Δες και λίγο τα profiles του Γιώργου...
http://www.hafcphotos.cs.net/

Ναι, εχουν πολυ ενδιαφερον και αυτa και μπορω να πω οτι ψηνομαι για καποιο... Αναρωτιεμαι ομως αν υπηρχαν και αλλα αεροπλανα βαμμενα διαφορετικα απο το απλο αβαφο μεταλλο περα απο αυτα των profiles.  :roll:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 20, 2008, 04:45:15 μμ
Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε οδηγιες.
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/01-1.jpg)
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 20, 2008, 04:48:59 μμ
Το μονο κακο ηταν οτι δεν ειχε οδηγιες.
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/01-1.jpg)


Αυτα ειναι. Να'σαι καλα βρε Γιωργο. Σου ειμαι ευγνωμων  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 20, 2008, 04:55:48 μμ
Α,και εκτός απ τα αεροσκάφη του Ακροτιμ που ήταν μπλε,όλα τα υπόλοιπα ήταν άφαφτο μέταλλο...
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 20, 2008, 05:01:48 μμ
Αβαφο μεταλλο μεν, αλλα με μπιχλιμπιδια (μερικα ή ολα απο καποια στιγμη και μετα?).
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: Περικλής στις Απριλίου 21, 2008, 09:31:50 πμ
Καλη αρχη φιλε μου Νωντα!!!!!!
Περιμενουμε φωτο...

αααααααααααααααααααααααα.....................και μην το ξεχασω

 ::director:: ΠΑΡΕ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟοοοοοοοοο........οοοοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 21, 2008, 09:46:12 πμ
Καλό ξανα-ξεκίνημα.

Όσο για διακριτικά, αυτά που έχει βάλει ο Κάκαλος είναι τα απόλυτα...!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 21, 2008, 03:02:23 μμ
Καλη αρχη φιλε μου Νωντα!!!!!!
Περιμενουμε φωτο...

Ευχαριστω Περικλη. ::icon_thumright:: Θα προσπαθησω να το ξεκινησω γρηγορα για να ξεκουραζομαι απο το συνεχες τριψιμο στα τομκατ

Παράθεση
αααααααααααααααααααααααα.....................και μην το ξεχασω

::director:: ΠΑΡΕ ΑΕΡΟΓΡΑΦΟοοοοοοοοο........οοοοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

δεν βλεπω, δεν ακουω.................................τι ειπες???  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 21, 2008, 03:10:02 μμ
Καλό ξανα-ξεκίνημα.

Όσο για διακριτικά, αυτά που έχει βάλει ο Κάκαλος είναι τα απόλυτα...!

Ευχαριστω Γιαννη  ::icon_thumright::
Μπορω να πω οτι αυτο το αεροπλανο το αντιπαθουσα. Μεχρι και στα Ελληνικα Φτερα ειχα διαβασει ολα τα αρθρα, εκτος απο αυτο για το F-84G. Δεν ξερω πως και γιατι, αλλα απο τοτε που το αγορασα εχω ξετρελαθει και εχω πορωθει να το φτιαξω.
Και οντως του Παντελη ειναι το ομορφοτερο και δυσκολοτερο σε μασκαρισμα. Και της 337 ομως μ'αρεσει...
Αραγε της 335, 336, 338 και της 339 πως να ηταν??? :roll: ...ετσι για να παιρνουμε ιδεες αλλα και απο περιεργεια.
Ξερει κανεις??
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: Pyrgiotis στις Απριλίου 21, 2008, 04:25:48 μμ
Μπορω να πω οτι αυτο το αεροπλανο το αντιπαθουσα. Μεχρι και στα Ελληνικα Φτερα ειχα διαβασει ολα τα αρθρα, εκτος απο αυτο για το F-84G. Δεν ξερω πως και γιατι, αλλα απο τοτε που το αγορασα εχω ξετρελαθει και εχω πορωθει να το φτιαξω.

Aκριβως το ιδιο κι εγω felix.....ομως σιγα σιγα αλλαξε η διαθεση μου και τωρα πια το θεωρω απο τα αγαπημενα μου μοντελα!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 21, 2008, 05:27:51 μμ
Ειναι να μην το εχουμε στην κατοχη μας  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αληθεια, ξερει κανεις αν τα F-84G της 335, 336, 338 και 339 πως ηταν βαμμενα στο πισω μερος? Ηταν ολα αβαφα ή ειχαν καποιο ιδιαιτερο χρωματισμο οπως της 337 και της 340??

Επισης οι φωλεες ηταν βαμμενες interior green ή interior yellow? επειδη εχω δει και τα δυο σε μοντελα συναδελφων αλλα και στις οδηγιες που μου σκαναρε ο mmaker ενω λενε να βαφτουν interior green , ειναι χρωματισμενες κιτρινες στο σχεδιο. :roll:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 21, 2008, 06:00:19 μμ
Οι φωλεές ήταν βαμμένες με Zinc Chromate Yellow!
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Απριλίου 23, 2008, 09:18:00 πμ
....εμπαινε νωντα...καλο ξεκινημα.... ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::...και μην ακους τις ''αηδιες'' για τους αερογραφους.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 23, 2008, 01:36:12 μμ
....εμπαινε νωντα...καλο ξεκινημα.... ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::...και μην ακους τις ''αηδιες'' για τους αερογραφους.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Κανω πως δεν βλεπω τι μου γραφουνε  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ευχαριστω Γιαννη  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Απριλίου 23, 2008, 11:30:51 μμ

Nώντα είτε πάρεις αερογράφο είτε όχι εμείς θα τις γουστάρουμε τις κατασκευές σου....... :mrgreen: ::icon_thumright::

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 30, 2008, 05:44:12 μμ

Nώντα είτε πάρεις αερογράφο είτε όχι εμείς θα τις γουστάρουμε τις κατασκευές σου....... :mrgreen: ::icon_thumright::

 ::salut:: ::salut::

Τωρα το ειδα :oops: Ευχαριστω πολυ Θανο  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 30, 2008, 05:52:20 μμ
Το F-84G δεν εχει αρχισει ακομα, αλλα εχει παρει ηδη ταυτοτητα και serial number. Εφτιαξα τις χαλκομανιες του σε διαφανο και λευκο φυλλο χαλκομανιας και αναμενουν το liquid decal film να πεσει αυριο







Τις εκανα και διπλες σε περιπτωση που δεν παει κατι καλα με τις πρωτες, πρωτη φορα βλεπετε τυπωσα χαλκομανιες.

Σορρυ για τις μικρες φωτο αλλα εκανα βλακεια με τη φωτογραφικη και δεν ειδα οτι ηταν μικρη η αναλυση... :oops:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: CROW στις Απριλίου 30, 2008, 07:06:06 μμ
Αν τυπωσες και το κιτρινο σε διαφανες φυλο θα εχεις προβλημα διαφανιας.Βαψε πρωτα το σημειο που θα τις κολησεις με ασπρο. :wink:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 30, 2008, 10:30:00 μμ
Αλουμινιο θα ειναι βαμμενο απο κατω αλλα ελεγα να του κανω ενα περασμα και με κιτρινο στην περιοχη καθως το κιτρινο κανονικα βγαινει και πιο εξω απο τη σκακιερα.
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Μαΐου 01, 2008, 12:02:06 πμ
ΧΑ!!!!!!!!!!!  :o :o :o :o :o Καλά ρε μεγάλε δεν μιλάς να σου δώσω τα σχέδια??? Θα σε παρακολουθώ στενά, ξέρεις γιατί...  ::glossa:: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F-84F Thunderstreak + F-84G Thunderjet 1/72
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 01, 2008, 11:15:47 πμ
Μη νομιζεις, 1 ωρα δουλειας στο Corel Draw ηταν για ολες τις χαλκομανιες του F-84G και εγιναν μπαμ-μπαμ. Το αποφασισα μετα απο παρα πολυ σκεψη (2-3 λεπτα  :mrgreen:) αφου το συγκεκριμενο ηταν και το πιο εντυπωσιακο απο τα F-84G που ειχαμε  ::icon_thumright::
...εκτος αν βρεθει φωτο με αλλο πιο εντυπωσιακο  ::salut::