Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 08:40:08 πμ

Τίτλος: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 08:40:08 πμ
Στο σημαζεμα του αρχειου για την μετακομηση περασαν στα χερακια μου το κιτ της Airfix F-4E στην 1/144 συνολικα 3Κιτ και μου ηρθε κεραβνοβολος εικονα Φαντομαδες σε ενα αεροδρομιο της Π.Α. με Shelter.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
Aλλα ο πιο βασικος λογος για το μικρο διοραμα ειναι ο Θειος μου.Εδω και χρονια με παρακαλη να του φτιαξο κατι που εχει σχεσει με το στατικο μοντελισμο.Τιποτες το συγκεκριμενο απλος να ειναι απο τον ανηψιο του στην Γερμανια και βεβαιος να το καμαρονη. :oops: :mrgreen:Υστερα να μην κανουμε και μια τελευταια εργασια στο παλιο εργαστηριο πρην την μετακομηση ::icon_thumright::.
Απο το κιτ μην ππερημενετε και πολλα,αλλα οσο γινετε θα το σημαζεψο λιγο για να μην φενετε τοσο παιχνιδιαρικο.Στοκος και τρηψιμο ειναι τα πρωτα βασανα για να γινει επαναχαραξει και γενικες βελτιωσεις απο φυλλο πλαστηκο.Στης χαλκομανιες εχουμε και Ελληνικα σηματα σε καλη κατασταση.Το κοκπιτ θα σκεπαστη με μουσαμα αφου θα ειναι σε φαση συντηρησεις :mrgreen:Οι κ.εξπερτ συναδελφοι ας με συνχορεσουν για καπιες ατελειες αφου θα δωσο βαρος στην γενικη εικονα του διοραματος στην 1/144.
(http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Το Shelter εγινε απο χαρτονη και στοκο.Αφου στεγνωσε καλα περαστηκε με Future και ο διαδρομος για να μην ραγηση η σπαση ο στοκος στην χαραξη.Με φυλλο πλαστηκου φτιαχτηκαν τα φαναρια και η μεγαλη πορτα.Το εσωτερικο ηταν και το πιο δυσκολο και χρονοβορο στην κατασκευη και εγινε απο εποξυκο στοκο.Με ενα  εργαλειο Hand made εγινε η χαραξη.Τελος το εδαφος ειναι απο κολλα πλακιδιων και τα χορτα απο τα σετ της FALLER για τα τρενακια.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Μονο το προστηνο μερος του Shelter φτιαχτηκε για λογο οικονομιας χορου.
(http://imageshack.us) (http://imageshack.us) (http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
Σημερα εγινε το preshading σε ολοι την κατασκευη και με το καλο στο τελικο βαψημο.Το Shelter θα παρει την δυχρωμη παραλαγη καφε/πρασινο και ο διαδρομος διαφορους τονους του γκρι.Ολα με χρωματα της Humbrol.
(http://imageshack.us) (http://imageshack.us) (http://imageshack.us)
Aπο NAS EPU TRACTOR/UTILITY CART εχουμε στοιχεια πια χρησιμοποιη η Π.Α. :?:Αυτα τα ολιγα προς το παρον,μια καλημερα σε ολους.
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:17:39 πμ
Καλή ιδέα... Και το Shelter για την κλίμακα είναι εξαιρετικό... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:30:15 πμ
Ωπα, εδώ έχουμε θέμα! Περιμένουμε κάτι αρκετά θεαματικό στο τέλος! Καλή συνέχεια.
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:32:59 πμ
Kαλη συνεχεια φιλε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:42:59 πμ
Thanks για τα καλα σας λογια ::icon_thumright:: ::salut::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ramfighter στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 09:51:59 πμ
Ωραία ιδέα. Καλή συνέχεια
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:00:15 πμ
Πολυ καλη ιδεα φιελ Τασο, καλη συνεχεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Περιμενουμε νεες φωτο!!!!!!!!!!!!!!!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:02:58 πμ
..πολυ καλη ιδεα και ακομα καλυτερη εκτελεση.... ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: jim-eta στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:42:52 πμ
Φοβερή η ιδέα σου.περιμένουμε να το τελειώσεις να το θαυμάσουμε.
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: nino1969 στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:43:09 πμ
Φοβερή σύλληψη και κατασκευή Τάσο. Μπράβο, γι'άλλη μια φορά μας στέλνεις αδιάβαστους.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:48:02 πμ
Μπράβο Τάσο,εξαιρετικό!
Για να καταλάβω,το σωληνωτό εσωτερικό κομμάτι είναι εποξικός χαραγμένος?
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 10:58:12 πμ
Πολύ όμορφο... ::icon_thumright::
Εύγε Τάσο ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:04:04 πμ
Ναι Γιωργο.Ειναι Magic Sculp.
http://images.google.de/images?q=Magic+Sculp&gbv=2&svnum=10&hl=de&start=20&sa=N&ndsp=20
Απλοθηκε με προσοχη και υπονονη,οπως ανοιγει φυλλα η μανα για πιτες ::eetsmakelijk:: και περαστηκε στο εσωτερικο μερος.Με ενα hand made εργαλειο σαν διχαλα εγιναν μια μια η χαραξη,περιπου 6h.Μετα πηγα γυμναστηριο για να ξεπιαστο ::mpr:: ::mpr::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: gkontog στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:08:36 πμ
Τάσο απίστευτο! Και στην 1/144 :shock:
Πως έφταξες τα φωτιστικά :?: :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:15:05 πμ
Oraia douleia Taso ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Mou thimizei mia vradini foto me ena F-4 aegaian blue se readiness mprosta apo to shelter  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:33:47 πμ
Mein freund gkontog απο πλαστηκα της Evergreen.Αρχηκα σκεφτηκα να τα κανω λητουργικα δηλ να φωτιζουν αφου η κλιμακα τεριαζει λιγο με τα προιοντα Ν spur Faller εχουν και φωτιστικα αλλα λογου χρονου το παρατησα.Στο επομενο μικρο διοραμα :mrgreen:
Σωστος Κωστα,φανταστηκη εικονα ::salut::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 11:56:55 πμ
Μας έφτιαξες τη μέρα Τάσο  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:09:15 μμ
Παρακαλο κ.117tacan :mrgreen: ::icon_thumright::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:19:44 μμ
Μπας και βοηθήσουν σε τίποτα...
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/PC160056.jpg)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/PC160055.jpg)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/337/SRA_special.jpg)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/P2090103.jpg)
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 12:28:48 μμ
Αψογος Γιωργο ::icon_thumright:: ::icon_thumright::Καθε βοηθεια δεχτει. ::eusa_clap::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 26, 2007, 02:00:37 μμ
Κε mmaker προσοχή στο τι ποστάρετε γιατί ξεσηκώνετε επικίνδυνα και τον υπόλοιπο αθώο μοντελιστικό κόσμο.











Θέλω φαντομάκι τώρα! (ε, μόνο που θα είναι 72άρι, πειράζει;)
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 27, 2007, 09:12:30 πμ
Καλημερα σε ολους ::salut::
Σημερα τελειωσαν τα βασικα βαψηματα στην κατασκευη.Με βαση το 147τις Humbrol και προσθετοντας λιγο καφε,μαυρο,ασπρο,πρασινο και παντα σε διαφορετικα στροματα ειχα αυτο το αποτελεσμα.Τα χορταρια ψεκαστηκαν με ενα μιγμα κιτρινο,καφε και ασπρο.Το Shelter βαφτηκε πρωτα με το πρασινο 117 και μετα με το 119.Οταν στεγνωσαν καλα περαστηκε ολο το εργο με Future και περιμενο τωρα να στεγνωση για να του δοσουμε λιγο ζωη με τις διαφορες τεχνηκες.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:17:03 μμ
Μαμάει...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: gkontog στις Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:18:42 μμ
Φοβερό! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τι διαστάσεις έχει;
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 27, 2007, 01:26:11 μμ
Kαμμιά 30αριά πόντους το κόβω!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: kostas στις Σεπτεμβρίου 27, 2007, 04:11:48 μμ
Καλά ε, καταπληκτικό  :shock: όχι απλά μαμάει αλλά και δέρνει κιόλας :mrgreen:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 01:17:34 πμ
Συγχαρητηρια Τασο, καταπληκτικο και ακομα καταπληκτικοτερο το οτι ειναι 1/144 και εχεις δωσει τετοια λεπτομερεια :shock:
Ειχα σκεφτει να κανω κι εγω κατι αντιστοιχο στην 72 πριν 5-6 μηνες

Σε αρχικο σταδιο...θα εφτιαχνα εσωτερικο και σκεφτομουν να βαλω λαμπακια που να αναβουν...



Αλλα κατεληξε ετσι...



και ετσι ειναι ακομα...

Ευτυχως το Phantom κατεληξε ετσι...



Καλη συνεχεια ::salut::

Υ.Γ.: σορρυ για το μικρο spam.. :oops:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 01:51:47 μμ
Συνεχεια με μικροβελτιωσεις στον διαδρομο και ενα πρωτο στεγνο πινελο στην κατασκευει.Παρατηρηστε τις ροδιες των λαστιχων,δεν ακολουθουν και τοσο τη κιτρινη γραμμη.Εαν θελουν κιαλες κιτρινες φιλοι, διορθωστε με :mrgreen:ΟΕ ΟΕ θα βαλο και φιγουρες.Ενας καλος φιλος που δουλευε παλια για την Preiser μου εφερε σημερα αυτο το σετ με προσωπικο Luftwaffe και Nato στην 1/144 :mrgreen:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Αυτα τα ολιγα απο την βροχερη Νηρεμβεργη ::salut::
Felix,κακος που τα παρατησες,αλλα φανταστηκος ο Φαντομας ::icon_thumright::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: CNCman στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 03:34:42 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: PanPan στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 03:43:48 μμ
Tα σπάει!!!! Φοβερό!!!!!!! Μήπως είναι 1/48 και μας κάνεις πλάκα ότι είναι 1/144??? ::glossa:: Καλή συνέχεια και καλά τελειώματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::salut::
@ felix: Το φαντόμι είναι πανέμορφο.... Κάνε ένα thread για αυτό να το δούμε όπως πρέπει.... ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: 5leptos στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 04:26:45 μμ
εκπληκτικη κατασκευη πραγματικα :!:
σε οτι αφορα την διαγραμμιση,για τις διακεκομμενες  γραμμες εκτος του shelter  εχω αμφιβολιες,σιγουρα ομως υπαρχουν στο εσωτερικο του και ειναι συνεχεις και οχι διακεκομμενες.
επισης εχεις κανει παρα πολυ ''αποτομη''  την διαγραμμιση της στροφης.μια καμπυλη με πιο ανοιχτη κλιση θα ηταν ιδανικη.
παρολα αυτα η ιδεα ειναι φοβερη :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: philio στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 06:32:51 μμ
Τώρα το είδα...έχεις ταλέντο φίλε μου...πολύ όμορφη κατασκευή. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Σε επόμενη φωτό βάλε και ένα κέρμα δίπλα, να καταλάβουμε το μέγεθος του κεντήματος  :shock:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 28, 2007, 08:16:10 μμ
Υπέροχο... :shock:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Περικλής στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 12:48:27 πμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
ΦΟΒΕΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπραβο φιλε μου πολυ ομορφη δουλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: F-16rhs στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 12:55:16 πμ
Μπραβο ρε Τασο!!!!
Πολυ καλο ρε!!!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: FOX-3 στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 01:49:40 πμ
Μπραβο Πολυ καλο  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Σεπτεμβρίου 30, 2007, 04:42:03 πμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Φοβέρο!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 30, 2007, 10:46:57 πμ
Δεν διαφονο για την παρατηρησει σου 5leptos,αλλα απο διαφορες φωτογραφιες παλιες και νεοτερες υπαρχουν και συνεχεις και διακεκομενες κιτρινες γραμμες.Το ιδιο και με την καμπυλη,εχει απευθειας ισια προς την εξοδο αλλα και με διαφορες κλισεις.Τωρα αυτο μπορει να εξαρτατε απο τον τυπο του αεροσκαφος ::dontknow::μεγεθος κτλ.Η τελικη αποφαση για αυτο το σχεδιο ειναι παρμενη απο φωτογραφια των καταπληκτικων Yerbook's Hellenic Air Force του Αντωνη Τσαγκαρατου.Παντος ευχαρηστο ολους του συναδελφους που παρακολουθουν και συμετεχουν σε αυτο το τοπικ ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::icon_thumright::.
Σημερα πιαστηκα με την ξυλινη βαση.Τριφτηκε απαλα και με το πηνελο περαστηκαν 4 χερια βερνικη.Οταν στεγνωση ενα ακομα απαλο τριψιμο και το τελικο βερνικη.Σειρα εχουν τωρα οι Φαντομαδες. :mrgreen:
Κ. mmaker μηπως εχετε Βιονικα ματια,γιατι δεν επεσες και πολυ εξω με το μεγεθος,και οντος ειναι φτιαγμενο για την 1προς144 :mrgreen:
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: 5leptos στις Σεπτεμβρίου 30, 2007, 01:44:49 μμ
Δεν διαφονο για την παρατηρησει σου 5leptos,αλλα απο διαφορες φωτογραφιες παλιες και νεοτερες υπαρχουν και συνεχεις και διακεκομενες κιτρινες γραμμες.Το ιδιο και με την καμπυλη,εχει απευθειας ισια προς την εξοδο αλλα και με διαφορες κλισεις.Τωρα αυτο μπορει να εξαρτατε απο τον τυπο του αεροσκαφος ::dontknow::μεγεθος κτλ.Η τελικη αποφαση για αυτο το σχεδιο ειναι παρμενη απο φωτογραφια των καταπληκτικων Yerbook's Hellenic Air Force του Αντωνη Τσαγκαρατου.Παντος ευχαρηστο ολους του συναδελφους που παρακολουθουν και συμετεχουν σε αυτο το τοπικ ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::icon_thumright::.
Σημερα πιαστηκα με την ξυλινη βαση.Τριφτηκε απαλα και με το πηνελο περαστηκαν 4 χερια βερνικη.Οταν στεγνωση ενα ακομα απαλο τριψιμο και το τελικο βερνικη.Σειρα εχουν τωρα οι Φαντομαδες. :mrgreen:
Κ. mmaker μηπως εχετε Βιονικα ματια,γιατι δεν επεσες και πολυ εξω με το μεγεθος,και οντος ειναι φτιαγμενο για την 1προς144 :mrgreen:
Τασος ::salut::




μιλωντας με τα δεδομενα της 114ΠΜ,οι  διακεκκομενες διαγραμμησεις δεν υπαρχουν σε κανενα απ τα καταφυγια της.δυστυχως δεν θυμαμαι σε αλλες μοναδες φιλε τασο οποτε ζητω να με συγχωρεσεις για την απολυτοτητα της αρχικης μου παρατηρησης :oops: :oops: :oops:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Apostolis στις Οκτωβρίου 01, 2007, 10:43:48 πμ
 :D :D :D

Ρε φιλε συγνωμη αλλα με συγχυσες...αφου κανεις τετοιο κορυφαιο πραγμα γιατι δε το κανεις σε 1/72...το κοπο σου δε τον λυπασαι? και εμεις θα το φχαριστιομασταν και συ θα μπορουσες να εχεις κατι πιο χορταστικο με τον ιδιο κοπο.... ::salut:: ::salut:: ::salut::


Παρεπιπτοντως παρα πολυ ωραιοοοοοοοοο ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 01, 2007, 11:40:52 πμ
Τάσο είσαι καλλιτεχνάρα!

Felix, δώσε SRA στο λαό...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:04:23 πμ
5leptos μην στεναχωριεσε γιατι δεν εχεις αδικο.Απλος εγω με τα στοιχεια που εχω δουλεψα ::icon_thumright::
Φιλε Apostolis ευχαρηστο για τα καλα σου λογια.Δεν ειναι κοπος αλλα ευχαρηστησει ::mastigoma::
Τελικα πιαστηκα με τις φιγουρες και με διαφορες ιδιοκατασκευες και τελευταια οι Φαντομαδες :mrgreen:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Δυστυχως εχω φτασει στα ωρια με την ψηφιακη μιας και ειναι παλια :? :x :cry:Soooorrrrryyyyyy που δεν ειναι καλυτερες.Ειναι καμια δεκαρια φιγουρες που για την κλιμακα εχουν παρα πολυ καλη λεπτομερια.Στην βαση τοποθετησα αυτες που δεν εχουν σχεσει με τα αεροπλανα.Μεγαλη διασκεδαση ειχα με το κεντημα των πυροσβεστηρων...ουφ μεγαλη λεξει ρε παιδια...
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:09:16 πμ
ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ???  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:19:52 πμ
Eξαιρετικο και πανέμορφο Τάσο!!!
Είχα στο μυαλό μου κάποτε για ολόκληρο shelter στην 1/72,αλλά βγαίνει πολύ μεγάλο...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:20:09 πμ
Φιλε Κωστα αυτα εχει ο μοντελισμος  :mrgreen:
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:28:06 πμ
Γιωργο το μεγαλο δεν θα ηταν το εμποδιο,αλλα η λεπτομερια που θα μας ετρωγε μιας σε τετοια κλιμακα εχεις πολλλλλλλλαααααα περιθορια.Οχι οχι μην μας βαζεις σε πειρασμο 8)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:32:21 πμ
ʼσε Τάσο,το έχω μετρημένο και φωτογραφημένο γύρω γύρω...
Που θα πάει,θα το φτιαξω κάποια στιγμή...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:39:06 πμ
Πάντως η διαγράμμιση φαίνεται μια χαρά για Λάρισα...
Μια πρόχειρη φωτό...
http://s16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/?action=view&current=PA200274.jpg
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 02, 2007, 10:40:40 πμ
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: :wink:
Τασος ::salut::
Αμαν εχει και κοκκινες :?:Εεεεε...οχι δεν το πειραζο αλλο.Υστερα που να ξερει ο Θειος μου απο κιτρινες κοκκινες μαυρες ασπρες.....βοηθεια τα χαπια μου.Το κοκκινο ομως ωραια δεν θα φενοταν ::noidea:: ::punch::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 02, 2007, 12:08:06 μμ
Poli kalo tha ginei Taso ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Anameno sineheia :wink:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 02, 2007, 02:05:07 μμ
Πως έκανες τα έντονα χρώματα του shelter να γίνουν αχνά; Φοβερή αληθοφάνεια, σαν να βλέπω φωτογραφία κανονικού.

Με αρέσει πολύ!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Tiramolas στις Οκτωβρίου 02, 2007, 02:46:29 μμ
Συγχαρητήρια Τάσο, πραγματικά εκπληκτικό,  ::icon_thumright:: .
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Οκτωβρίου 03, 2007, 03:41:59 πμ
Ti klimaka eipame 1/144!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 03, 2007, 09:53:27 πμ
Yianni με την μεθοδο του στεγνου πινελου.Με τα ιδια χρωματα στα οποια εβαλα μια κουτσουλια :mrgreen:ασπρο και μια ιδεα απο χρωμα στο πινελο επεξεργαζεις την επηφανεια τοσο ωστε να φενονται σαν...δουλεμενα,ταλεπορημενα..απο τον χρονο και της καιρικες συνθηκες.Εκτος απο αυτο πετυχαινεις και το δεσιμο των χρωματων σε ολοι την επιφανεια.
Harris Yes Yes  :wink:
Tασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Οκτωβρίου 04, 2007, 07:33:47 μμ
Τασο, ειναι κορυφαιο  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
...και πολυ μικροσκοπικο :shock: Αρα πολλες φορες μπραβο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::

Τάσο είσαι καλλιτεχνάρα!

Felix, δώσε SRA στο λαό...

Γιαννη το SRA δεν αξιζει να το δειτε, πιστεψε με.  Πολυ μετρια κατασκευη  :oops: χαλια κιτ...
Το μονο που καταευχαριστηθηκα ηταν το βαψιμο και οι φθορες  :D
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 28, 2007, 06:29:04 μμ
Κ. συναδελφοι λιγο υπομονη και εχουμε συνεχεια.Το καινουριο εργαστιριο ειναι ετοιμο και απο την νεα εβδομαδα τελος με την μετακομηση.Με το καλο βουυυυρρρρρρ στα κοπηδια και στα χρωματα. :mrgreen: ::icon_thumright::
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 29, 2007, 10:07:56 πμ
Αναμένουμε, με όση υπομονή μας έχει απομείνει...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Νοεμβρίου 08, 2007, 10:45:09 μμ
Μιας και δεν αντεξα τελειωσα και τις υπολιπες φιγουρες στο μισοτελειωμενο εργαστηριο.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τωρα εμειναν οι Φαντομαδες :mrgreen:
Τασος ::salut::
Sorrrryyyyy αλλα αυτο ειναι το οπτικο οριο της φωτομηχανης :cry:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: philio στις Νοεμβρίου 08, 2007, 11:18:01 μμ
...το δικό σου όριο δεν βλέπω...  ::eusa_clap::  ::eusa_clap::  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Νοεμβρίου 08, 2007, 11:24:28 μμ
Οτι μπορουμε κανουμε φιλε philio  :wink:
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 17, 2008, 03:31:42 μμ
Τελικα αποσυρθηκαν τα F-4E και εγινε αντικατασταση απο F-16 block50.Οσο μπορεσα σε αυτην την κλιμακα το εφερα οπως φενετε στην συνεχεια.Τωρα πιο θα ειναι και σε πια βαση,ακομα δεν εχω αποφασησει.
(http://imageshack.us)
Η καλυπτρα ηταν σπασμενει και ανακαστηκα πηγε μουσαμας.Δεν εχω δει F-16 σκεπασμενο,αλλα δεν με ενοχλη και τοσο,γι αυτο μην με μαλοστε :cry:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Ασταροθηκε και μετα το στεγνωμα θα παει για βαψιμο.Εδω φενετε ποσο μικρουτσικο ειναι :mrgreen:
(http://imageshack.us)
Και καπως ετσι στι μικρο διοραμα ::arrowred::
(http://imageshack.us)
Αντε και καποιες φρεσκες με την νεα φωτομηχανη ::arrowred::
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 18, 2008, 02:18:53 μμ
Οταν στεγνωσε καλα το ασταρη συνεχεια με ενα ελαφρει prischading και συνεχεια στο βαψιμο.Εδω βασιστηκα στα στοιχεια του φιλου και συναδελφο μας F-16rhs  ::icon_thumright::και να το αποτελεσμα. :wink:Πλακα εχει σε αυτην την κλιμακα.Περαστηκε ολο με παρκετινη και οπως βλεπετε αρχισα με τα Decals τα οποια λιγο σκουρα μου φενονται.Τελος παντων εχει συνεχεια :wink:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τελικα το σκαφος θα ειναι το 047 τις 347Μ.....ααα ξεχασα το κιτ ειναι τις Dragon :mrgreen:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: pinboy στις Απριλίου 18, 2008, 02:28:40 μμ
τελειο εισαι αστερι ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Sjmygian στις Απριλίου 18, 2008, 02:46:42 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 18, 2008, 02:52:04 μμ
Θα είναι σαν 3-D πίνακας... Καλά τελειώματα!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: igp στις Απριλίου 18, 2008, 09:01:10 μμ
Πάρα πολύ όμορφο!!! Μπράβο!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 18, 2008, 09:57:35 μμ
Τασο, ειναι κορυφαιο. Εισαι πραγματικα απιστευτος με αυτα που φτιαχνεις. Τα IFF μιλαμε ποσο μικροσκοπικα ειναι???? :shock: :shock: :shock: Και οι καλοδιωσεις και ολα. ΑΨΟΓΟΣ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Αντε, τελειωσε το να το θαυμασουμε ολο μαζι  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: 117tacan στις Απριλίου 18, 2008, 10:47:33 μμ
Σε όλες τις κλίμακες  ::painting:: ιζεις.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 18, 2008, 10:59:13 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Τι να πω! Μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει πονόματος και εσύ έκανες και βελτιώσεις!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Corto στις Απριλίου 19, 2008, 12:45:10 πμ
 :shock: Μαγικά κανεις Τάσο... Τι να λέμε τώρα... ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 19, 2008, 03:40:49 μμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx::
σε ολους σας ::icon_thumright::
Συνεχεια με μεγαλα βηματα. ::arrowred::Τα Decals με παιδεψαν περιπου 4ωρες αλλα πιστευω το αποτελεσμα να αξιζε τον κοπο και παμε για τεχνικες.ΧΑ ΧΑ ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::τι τεχνικες μια και το κιτ ειναι στο μεγεθος ενος φαρδυ πινελου.Αλλα δεν το βαλαμε κατο,και να τα αποτελεσματα.Τωρα μονο ψιλοβαψιματα ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::και οπλισμο.Για το διοραμα οι φιγουρες ειναι ετοιμες και παμε για το στισιμο στην βαση. :wink:
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
 ::please::Βοηθεια παλικαρια.Τον μουσαμα τι χρωμα να τον βαψω :?:Εχω κατι φωτογραφιες με ασιμενιο προς θαλαση σε F-4.
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: John-John στις Απριλίου 19, 2008, 11:40:56 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 25, 2008, 01:35:46 μμ
Παμε για ακομα μερικα εξτρα και ασεξουαρ στο διοραμα για να μην ειναι μοναχουτσικο το Γερακι :mrgreen:Παντος με καθε κενουριο κομματι τοσο πιο πολυ ζωντανευει.Το F-16 πηρε την τελικη του θεσει μαζι με τις υπολοιπες φιγουρες.
Απο Εβερκριν πλαστηκα σολινακια και σιρμα εγινε η ρεμουλκα με βαση κατι φωτος που εχω.Τωρα θα γινουν μερικα βαρελια και αλλα διαφορα.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Και μια με ενα προχειρο στησειμο στο διοραμα. ::arrowred::
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 25, 2008, 09:12:47 μμ
Τασο ειναι τελειο!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Εισαι καθηγητης και στο micro-modellism!!!  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 25, 2008, 09:39:42 μμ
Τασο ειναι τελειο!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Εισαι καθηγητης και στο micro-modellism!!!  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
::thanx:: ::thanks_smilie:: ::thanx:: ::thanks_smilie:: ::thanx:: ::thanks_smilie:: ::kerasma::
Tασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 25, 2008, 09:54:05 μμ
Τάσο απλά θαυμάζω το αριστούργημά σου :!: :!: :!:
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 29, 2008, 01:21:23 μμ
Ευχομαι μετα απο τα πλουσια γευματα των εορτων και τα γλεντια να εχετε ακομα δυναμεις για ξεκουραση και χονεψει. :wink:Εδω εχουμε συνεχεια με τις μικροσκοπικες κατασκευες.Πρωτα βλεπουμε το χαος που επικρατη  μετα την μαχη με τα κοπηδια και τα πλαστηκα. :mrgreen: :oops:
(http://imageshack.us)
Στην συνεχεια εγινε η Boarding Ladder απο κομματια Εβερκριν και ακολουθησε με τα ιδια υλικα η Aircraft Maintenance Platform.Σε τετοια κλιμακα το δυσκολο ειναι να πετυχεις την συμετρεια και την ποσοτητα των κολιτηκων υλικων.Εγιναν και τα βαρελια στα οποια βασιστηκα σε φωτογραφιες απο το αρχειο και τις γνωσεις του Γιωργο Παπαδημητριου :wink:Τελος βαφικε και η ρεμουλκα Towbar και τοποθετιθηκε στο διοραμα.
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Souplaman στις Απριλίου 29, 2008, 01:23:19 μμ
 :shock: :shock: :shock:

απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: melpas1013 στις Απριλίου 29, 2008, 01:25:46 μμ
Τάσο, χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου εορτη΄καταρχήν... Κατά δεύτερον, πάω να σπάσω κανένα αυγό με το κεφάλι, μπάς και καταλάβω πως τα καταφέρνεις έτσι σε αυτήν την κλίμακα..
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Getsa στις Απριλίου 29, 2008, 01:25:54 μμ
Σιγά μη μας γελάσεις...
Πήρες ένα πλαστικό κέρμα με διάμετρο 10cm και τράβηξες τις φωτό.  ::glossa::


Ειδικά οι σκάλες είναι Τέλειες.  ::eusa_clap::  ::eusa_clap::  ::eusa_clap::


Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Getsa στις Απριλίου 29, 2008, 01:26:34 μμ
α ναι...Τάσο χρόνια πολλά.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: kongrigo στις Απριλίου 29, 2008, 02:00:10 μμ
Τελικά έχετε πλάκα εσείς σε αυτό το club.

Ότι θέλει κατεβάζει η κούτρα του καθενός, αλλά το ωραίο είναι ότι το φτιάχνετε...κιόλας...

Μπράβο  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 29, 2008, 02:00:30 μμ
Τι να λεμε τωρα Τασο??? :shock: :shock: :shock: Microsuperdetail ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::

Και Χρονια Πολλα για τη γιορτη σου ::icon_thumright:: ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 29, 2008, 02:17:20 μμ
Τάσο
αυτό ήταν το καλύτερο κέρασμα για την εορτή σου...
Χρόνια Πολλά!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 30, 2008, 12:45:13 μμ
Βαψιματα στις σκαλες και τοποθετησει στην βαση.Στα βαρελια με την επιγραφη νερο για πιο ρεαλιστικοτητα εβαλα καλιτεχνηκο νερο.Τελικες φωτογραφιες οταν θα παραλαβο την πινακιδα με τον τιτλο του Διοραματος
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
Τασος ::salut::
Ευχαριστο για τις ευχες σας ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: PanPan στις Απριλίου 30, 2008, 02:22:50 μμ
Τάσο είσαι απίστευτος!!!! Μικρογλυπτική! Μπράβο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Symeon στις Απριλίου 30, 2008, 02:40:36 μμ
Τάσο είσαι απίστευτος μπράβο.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ramfighter στις Απριλίου 30, 2008, 03:03:30 μμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Απριλίου 30, 2008, 03:20:07 μμ
DANKE  ::handshake:: ::handshake:: ::thanks_smilie:: ::lovemodel:: ::thanks_smilie::σε ολους σας.
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Απριλίου 30, 2008, 03:24:22 μμ
Τάσο χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου, για τα υπόλοιπα τα κατασκευαστικά λέμε να παραδώσουμε τα κοπίδια...
Unpaiktable!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαΐου 05, 2008, 10:30:25 μμ
Πωπω μια πιστααααααααα!!!
Αψογος!!!! ;-)

(Με τρελλαινει η γειωση)
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Μαΐου 10, 2008, 09:52:26 πμ
Καλημερα απο την ηλιολουστη ζεστη Nürnberg :wink:
Καταρχην ενα μεγαλο ευχαριστο σε ολους σας που εισασταν παρεα μαζι μου σε αυτην την κατασκευει.Το σκηνικο αυτο το αφιερωνω στον θειο μου τον Τασο στην Ελληνικη Αεροπορια μας και βεβαια σε σας εδω μεσα στο καλητερο μοντελιστικο στεκι του δικτιου ::eusa_clap:: ::eusa_clap::.Ετσι φιλοι και φιλες εχει το τελικο αποτελεσμα.Βεβαια εχει ατελειες στο βαψιμο τις παραλαγης και κατασκευεις στο αεροσκαφος αλλα μην τα θελουμε και ολα Perfect :mrgreen:Τωρα εαν με ρωτησετε για μια νεα κατασκευει σε τουτη την κλιμακα θα απαντησω με ενα μεγαλο Ναι γιατι ειχα μεγαλη διασκεδαση και ευχαριστησει. ::lovemodel::
(http://imageshack.us)
(http://g.imageshack.us/g.php?h=116&i=s7301051hq6.jpg)
(http://imageshack.us)
(http://g.imageshack.us/g.php?h=265&i=s7301101tn4.jpg)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://img382.imageshack.us/my.php?image=s7301062nz4.jpg). (http://img341.imageshack.us/my.php?image=s7301060bn7.jpg)..
(http://img399.imageshack.us/my.php?image=s7301053hp6.jpg). (http://img259.imageshack.us/my.php?image=s7301074dt3.jpg). (http://img128.imageshack.us/my.php?image=s7301096sd6.jpg). (http://img230.imageshack.us/my.php?image=s7301099fg8.jpg)
(http://img230.imageshack.us/my.php?image=s7301108hd4.jpg). (http://img116.imageshack.us/my.php?image=s7301089pb8.jpg). (http://img180.imageshack.us/my.php?image=s7301070oj6.jpg). (http://img255.imageshack.us/my.php?image=s7301076gj6.jpg)
(http://img88.imageshack.us/my.php?image=s7301082jt9.jpg). (http://img166.imageshack.us/my.php?image=s7301094sf8.jpg). (http://img125.imageshack.us/my.php?image=s7301111op2.jpg). (http://img227.imageshack.us/my.php?image=s7301113sz3.jpg)
(http://img227.imageshack.us/my.php?image=s7301110xh1.jpg). (http://img259.imageshack.us/my.php?image=s7301121hm6.jpg). (http://img373.imageshack.us/my.php?image=s7301118pd1.jpg). (http://img372.imageshack.us/my.php?image=s7301114pj3.jpg)
(http://img102.imageshack.us/my.php?image=s7301079dx2.jpg). (http://img180.imageshack.us/my.php?image=s7301080jk5.jpg). (http://img131.imageshack.us/my.php?image=s7301064rg8.jpg). (http://img232.imageshack.us/my.php?image=s7301066eo6.jpg)
(http://img410.imageshack.us/my.php?image=s7301087uj6.jpg). (http://img111.imageshack.us/my.php?image=s7301085cm0.jpg). (http://img230.imageshack.us/my.php?image=s7301058fb4.jpg)
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Μαΐου 10, 2008, 10:00:28 πμ
Τάσο πολύ ομορφη κατασκευή  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: και αληθοφανέστατη για τόσο μικρή κλίμακα  ::icon_thumright:: Ολή η διαδικασία της κατασκευής ήταν καλή διδαχή. Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Souplaman στις Μαΐου 10, 2008, 12:21:26 μμ
 :shock: :shock:

Πανέμορφο διόραμα φίλε Τάσο και ιδίως σε αυτήν την κλίμακα ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Φοβερή δουλειά ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Sjmygian στις Μαΐου 10, 2008, 05:23:58 μμ
Τρομερό!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: philio στις Μαΐου 10, 2008, 05:38:02 μμ
Μπράβο Τάσο, απόλαυσα όλα τα στάδια της κατασκευής σου, απολαμβάνω και σήμερα τις φωτογραφίες που μοιράζεσαι μαζί μας. Ευχαριστούμε πολύ.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Greg Filos στις Μαΐου 10, 2008, 05:38:43 μμ
Συγχαρητήρια και απο εμένα Τάσο.. Καταπληκτικό το όλο σκηνικό καθώς και όλη η παρουσίαση  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 10, 2008, 05:57:52 μμ
Τασο ειναι φανταστικο το διοραματακι σου και επιτελους τελειωμενο. Με τοση λεπτομερεια σε αυτη την κλιμακα μενεις  :shock:.
Μπραβο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Symeon στις Μαΐου 10, 2008, 06:02:09 μμ
Τάσο πολύ όμορφη κατασκευή μπράβο.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Μαΐου 10, 2008, 06:08:59 μμ
Ο θείος ο Τάσος θα είναι πολύ υπερήφανος για αυτό το υπέροχο διόραμα ::love7:: ::eusa_clap::
Τάσο συγχαρητήρια γι΄αυτήν την ρεαληστικότατη μικροφραφία διοράματος που κατασκεύασες ::icon_thumright::
 ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Μαΐου 10, 2008, 06:20:47 μμ
 ::thanks_smilie:: ::thanx:: ::thanks_smilie:: ::thanx:: ::avgreekflag5pn:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τασος ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: mmaker στις Μαΐου 10, 2008, 08:05:12 μμ
Τάσο,πραγματικά εξαιρετική δουλειά!!!
Σου δίνει την αίσθηση ότι βλέπεις από κοντά την σκηνή!
Μπορεί να είναι μικρή η κλίμακα και κάποιες λεπτομέρειες αν τις κοιτάξεις από κοντά να δείχνουν την κλίμακα,αλλά σαν συνολικό αποτέλεσμα,είναι από τα πιο αληθοφανή αεροπορικά διοράματα που έχω δει!
ΑΞΙΟΣ φίλε!!! ::salut:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Lman στις Μαΐου 10, 2008, 08:19:53 μμ
Μπράβο Τάσο πάρα πολύ καλή δουλειά για την κλίμακα


 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Μαΐου 10, 2008, 08:43:15 μμ
Τάσο φίλε μου εξαιρετικό διόραμα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: Πολύ μου αρέσει τ' όλο "στήσιμο" του σκηνικού καθώς και οι λεπτομέρειες όπως τα βαρέλια + το κάλλυμα στην καλύπτρα, τα προστατευτικά στα intakes  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::  Είναι "δεμένα" όλα τα επιμέρους στοιχεία του διοράματος αλλά καταπληκτικά και καθένα επιμέρους  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαΐου 10, 2008, 08:49:59 μμ
Ω ρε μαγκα μου....... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τασουλη...εγραψες παλι!!!!! ;-)
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Περικλής στις Μαΐου 10, 2008, 09:13:16 μμ
Τασο ΦΟΒΕΡΟ!!!!!!!!!!!!
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Trutch στις Μαΐου 11, 2008, 02:01:40 πμ
Ομορφοτατη δουλεια! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Μαΐου 11, 2008, 11:09:22 πμ
Τάσο είναι απλά καταπληκτικό!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: Klavdious στις Μαΐου 12, 2008, 08:19:22 μμ
Απιστευτο το αποτέλεσμα αλλά και το πως δουλεψες σε τέτοια κλιμακα...δεν εχω ξαναδεί τέτοια μικροτεχνικη...
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: distam στις Μαΐου 14, 2008, 02:12:50 μμ
 :shock: :shock: :shock:Είναι πολύ πολύ ωραίο συγχαρητήρια ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Μαΐου 15, 2008, 12:18:14 πμ
Τάσο, ένα σου λέω μόνο, κοιτάνε από τα δίπλα pc με γουρλωμένα τα μάτια!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Μαΐου 15, 2008, 04:38:31 μμ
Τάσο, ένα σου λέω μόνο, κοιτάνε από τα δίπλα pc με γουρλωμένα τα μάτια!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαΐου 16, 2008, 02:49:03 μμ
Τάσο έχεις κάνει τρομερή δουλειά για άλλη μία φορά ακόμα!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: kongrigo στις Σεπτεμβρίου 10, 2012, 08:48:39 μμ
Τελικά τι διαστασεις είχε;
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: KWSTAS στις Σεπτεμβρίου 12, 2012, 05:57:49 μμ
Πω πω αυτό θα πει νεκρανάσταση........ :mrgreen: :mrgreen:
Χωρίς παρεξήγηση έτσι;
Είμαι κι εγώ φαν της N-Scale.
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: dkakos στις Σεπτεμβρίου 12, 2012, 06:48:53 μμ
Shock και δέος... ::salut::
(το σαγόνι μου, μήπως το είδατε?)
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 12, 2012, 10:13:20 μμ
Τελικά τι διαστασεις είχε;
Δυστηχως το μοτελο ειναι στην Ελλαδα,Σερρες και δεν θυμαμε τωρα πια της διαστασεις.Οταν με το καλο μου δουσουν την αδεια για την Εκθεση,δεν θα σε ξεχασω ::salut::
Τασος :wink:
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: nikpap7 στις Μαρτίου 16, 2014, 10:09:12 μμ
Φίλε πολύ καλό πολλά μπράβο!!!
Τίτλος: Απ: HAF SHELTER 1/144
Αποστολή από: jim40 στις Μαρτίου 16, 2014, 10:48:09 μμ
Πολύ καλό φίλε μου  ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::keep_mod:: ::keep_mod::