Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: teo στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 06:37:52 μμ

Τίτλος: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: teo στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 06:37:52 μμ
ψάχνω τον κωδικό του γκρί σκούρου για f-16 γιατί τέλειοσε και η μάνα μου είπε αδιανά κουτιά και το πέταξε και δέν ξέρω ποιό είναι το ψάχνω σε enamnel της Humbrol
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: felix στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 09:36:22 μμ
το 140 της humbrol :wink:
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 10:28:51 μμ
Nα διαφωνίσω με τον φίλο Felix?
Το 140 είναι για το εσωτερικό του...
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=144.0
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: felix στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 10:45:29 μμ
Σωστος ::icon_thumright::
Εγω απλα με πινελο βαφω με 140 πρωτο χερι και δευτερο 140 αναμειγμενο με το 34 (ασπρο ματ) , 3 προς 1.Σε ενα Phantom μου ειχε βγει καλο το αποτελεσμα
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: AIKMAN στις Σεπτεμβρίου 19, 2007, 11:01:20 μμ
Καλησπέρα

Εάν σε ενδιαφέρουν οι κωδικοί σε Xtracolor:
X 134 / FS 16307 MEDIUM GREY
X 132 / FS 16251 MEDIUM GREY
X 126 / FS 15237 DARK BLUE/GREY.

Όπως καταλαβαίνεις από τους κωδικούς είναι gloss και δεν χρειάζεται βερνίκι γυαλιστερό για τις χαλκομανίες. Είναι τέλεια.

ΑΙΚΜΑΝ
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: teo στις Σεπτεμβρίου 20, 2007, 05:26:25 μμ
ευχαριστώ  :D
Τίτλος: Απ: Χρώμα F-16 ?
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 20, 2007, 05:53:21 μμ
Nα διαφωνίσω με τον φίλο Felix?
Το 140 είναι για το εσωτερικό του...
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=144.0
Mάλλον δεν κοιτάξατε το λινκ! :D