Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Sci-Fi/Space => Μήνυμα ξεκίνησε από: Apostolis στις Αυγούστου 26, 2007, 04:16:06 μμ
-
Ενα φορτηγάκι που δουλεύω κατά διαστήματα...
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250445.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250439.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250432.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250431.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250430.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250429.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250428.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250426.jpg)
(http://i37.photobucket.com/albums/e85/Hrisoheris/P8250424.jpg)
-
Όπα?! Πολύ όμορφο! Σκρατσάκι η δουλειά?
-
Αποστολη πολυ ομορφο!!!!!!!!!!!!
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Δεν ξέρω τι να πω απλά ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Το φορτηγό είναι του mad max ? ʼπαικτο.
-
Πολύ ωραίο Αποστόλη ::icon_thumright::
Τόσο καιρό άκουγα γι'αυτό, τώρα όμως που το είδα... :shock: :shock: :shock:
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Ρε συ Αποστολη?!
Αυτο ειναι διαφορετικο απο αυτο που ειχα δει στο καφε η κανω λαθος?? :roll: :roll: :roll:
Πολυ καλο ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
(αλλα....χωραει κι αλλο φορτωμα :roll: :roll:
Αυτα που λεγαμε τοτε στο καφε!Σιδερα,νεκροκεφαλες κλπ κλπ...
Αλλα απ'την αλλη...ετσι ειμαι εγω...τα θελω τουμπανο τα μοντελα μου!! :oops: :mrgreen: :mrgreen:)
-
Πολύ ωραίο και πρωτότυπο θέμα Αποστόλη!!!
-
Και φορτωματα θα εχει καργα...και νεκροκεφαλες και απολα ...απλως ειναι ΥΠΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ...υπομονη!!!!
-
Τα έχουμε πει και στο καφέ... Είναι εξαιρετικό...