
Σοβαρό ψάξιμο έκανες... ::glossa::

Να δυσκολέψω λίγο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: το ψάξιμο για το Β2;Τί χρώματα/σχέδιο προτείνει για το Γαλλικό? Απ'όσο ξέρω δέν έχει βρεθεί ακόμη φωτογραφία απο ελληνικό Β2 :(
Έχω το κιτ της Hi-Tehc σε 1/48.
Σοβαρό ψάξιμο έκανες... ::glossa::Ρε παιδιά μη βαράτε, από τη δουλειά κοιτάω να ξεκλέψω χρόνο μήπως και βρω τίποτα... Τις οδηγίες του κιτ του AZModel τις έχετε δεί; Λοιπόν επειδή έχω το μοντέλο σας πληροφορώ οτι είναι εκτός πραγματικότητας όταν δίνει το Humbrol 29 (dark earth) σαν chesnut brown και το Humbrol 155 (olive drab, FS34087) σαν light olive green :shock: :shock: :shock:
Σοβαρό ψάξιμο έκανες... ::glossa::Ρε παιδιά μη βαράτε, από τη δουλειά κοιτάω να ξεκλέψω χρόνο μήπως και βρω τίποτα... Τις οδηγίες του κιτ του AZModel τις έχετε δεί; Λοιπόν επειδή έχω το μοντέλο σας πληροφορώ οτι είναι εκτός πραγματικότητας όταν δίνει το Humbrol 29 (dark earth) σαν chesnut brown και το Humbrol 155 (olive drab, FS34087) σαν light olive green :shock: :shock: :shock:
Οπότε μάλλον απορρίπτονται...





(http://i225.photobucket.com/albums/dd300/charitwnas/20048.jpg)
(http://i225.photobucket.com/albums/dd300/charitwnas/10011.jpg)
(http://i225.photobucket.com/albums/dd300/charitwnas/10037.jpg)
(http://imageshack.us)
(http://imageshack.us)
(http://g.imageshack.us/g.php?h=518&i=231rb0.jpg)
(http://postimage.org/image/18hxo1u10/)