Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Fantasma337 στις Μαρτίου 21, 2007, 11:38:27 μμ

Τίτλος: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 21, 2007, 11:38:27 μμ
Όποιοι έχουν kits από F6/RF-51D, καλό θα είναι να τα ετοιμάζουν σιγά σιγά...  :wink: Stay tuned for more details...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Corto στις Μαρτίου 22, 2007, 12:16:42 πμ
Πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο (Αεροπορική Ιστορία νομίζω...) για τους Έλληνες πιλότους σε βάση τους Τέξας μεταπολεμικά που εκπαιδεύτηκαν στα Mustang και μετά πέταξαν τα Spitfire στον Εμφύλιο. Ίσως να είναι τα συγκεκριμένα που πέταξαν οι Ίκαροι μας τότε...

Τα RF-51D είναι φωτοαναγνωριστικα όμως... Τι μας ετοιμάζεις φιλε Fantasma337; :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 22, 2007, 12:35:18 πμ
To 'klima' einai oti ektos twn ma8htwn ths Sxolhs Aeroporias pou ekpaideythkan se ayta sthn Amerikh, yphrxan kapoies agnwstes maximes apostoles xeiristwn ths EBA me anagnwristika Mustangs epanw apo "ex8riko edafos"...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: HFAISTOS στις Μαρτίου 22, 2007, 09:27:59 πμ
ενημερος ο παικτης οι πτησεις γινιντουσαν πανω απο την βουλγαρια
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Απριλίου 14, 2007, 04:26:17 μμ
Για όσους ενδιαφέρονται, το άρθρο βρίσκεται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού Β' Παγκοσμίος Πολέμος
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: nick2 στις Απριλίου 14, 2007, 08:21:51 μμ
Για όσους ενδιαφέρονται, το άρθρο βρίσκεται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού Β' Παγκοσμίος Πολέμος


        Δηλαδή αν δεν πληρώσουμε δεν μαθαίνουμε?
 
        Γιατί αν είναι έτσι πρόκειται απλά γιά διαφήμιση.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Απριλίου 15, 2007, 06:04:00 μμ
Σωστά, για διαφήμηση πρόκειται...

Το σημαντικο εδώ imho όμως είναι η πληροφορία. Εφόσον πάντως υπάρχει αντίδραση, παρακαλώ τους moderators να διαγράψουν το τόπικ και στο μελλον θα φροντίσω να κρατώ τέτοιου είδους πληροφορίες για τον εαυτό μου...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: rafael στις Απριλίου 16, 2007, 01:29:26 πμ
Πάντως καλό είναι να προσέχουμε λίγο. Η πληροφόρηση είναι ζητούμενο, ουσιαστικά το 50% των λόγων ύπαρξης του forum, η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα ... Ομολογώ ότι το "ή κάνω διαφήμιση ή σας αφήνω στο σκοτάδι" του συναδέλφου μου ακούστηκε λίγο άσχημα ...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 16, 2007, 01:50:25 πμ
Ρε παιδιά,δεν ξεφεύγουμε λίγο?
Αν κάποιος άλλος πει ότι έχει ένα άρθρο "τάδε" στο Model Expert,θα πρέπει να σκανάρουμε το άρθρο για να το δει όλος ο κόσμος?
Απλά,ενημερώνουμε ότι είναι στο τάδε περιοδικό και όποιος ενδιαφέρεται,πάει και το παίρνει!
Απλά είναι τα πράγματα!
Αυτό που είπε ο Νick2 δεν το θεωρώ σωστό(Sorry Νick! :wink:)
Δεν είναι σωστό,και δεν θα κάτσει ο Fantasma να πληκτρολογήσει και όλο το άρθρο εδώ.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται περισσότερο,απλά παίρνει το τεύχος! Δεν είναι και διαφήμιση να μας πει κάποιος ότι έχει κάτι ενδιαφέρον στο τάδε περιοδικό!  :wink:
Όλοι μας λίγο πολύ αναφέρουμε ότι είδαμε κάτι σε κάποιο περιοδικό,σε κάποιο site,στο τάδε μοντελιστικό κατάστημα,κλπ!
Εδώ μέσα,δόξα το θεό,βοηθάει ο καθένας με τον τρόπο του, και μαθαίνουμε αρκετά πραγματα!
Fantasma,το ότι κάποιος δεν συμφωνεί μαζί σου ή με τον τρόπο σου,δεν σημαίνει ότι κάποιοι άλλοι δεν ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν κάποια πράγματα... :wink:
Ραφαήλ,κακώς σου φάνηκε άσχημα η κουβέντα του Nίκου(Fantasma).
Απλά θέλησε να πληροφορήσει πρώτους τους ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρει αυτού του είδους η πληροφορία!Τι πιο φυσικό?
Μην το βλέπετε σαν διαφήμιση,έναν πρόλογο,μια ιδέα ήθελε να δώσει ο άνθρωπος για ένα θέμα που περιέχει το περιοδικό.
Και ιδιαίτερα για έναν άνθρωπο σαν τον Fantasma που έχει ιδιαίτερα μεγάλες γνώσεις και τις μοιράζεται απλόχερα με όλους!
Ξέρετε τι θεωρώ διαφήμιση?
Κάποιος, κάθε τρεις και λίγο να λέει για,πχ. ένα συγκεκριμένο περιοδικό,να το εκθιάζει ή μη,αλλά συνεχώς να μιλάει για το συγκεκριμένο,χωρίς να αναφέρεται και σε κάποιο άλλο.
Γι αυτό λοιπόν μην ζορίζουμε τις καταστάσεις,κουβέντα να γίνεται,και να περνάμε όλοι καλά σαν μια όμορφη παρέα που είμαστε...
Έχουμε κοινές αγάπες και αυτό μας ενώνει...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: ramfighter στις Απριλίου 16, 2007, 02:43:15 μμ
Να πληροφορησω οτι το συγκεκριμένο άρθρο έχει περισσότερο ιστορικό παρά μοντελιστικό ενδιαφέρον. Να μην ξεχναμε οτι το συγκεκριμενο περιοδικό - το οποίο το είχα προσθεσει στην λίστα ελληνικών περιοδικών "ειδικού" τύπου στο topic του Σταύρου - εχει ιστορικό προσανατολισμό και οχι μοντελιστικό.

Απο καθαρά μοντελιστική άποψη λοιπόν, έχει μια φωτογραφία και ενα προφίλ ενος εκ των δύο αναγνωριστικών mustang που έδρασν στην Ελλάδα με Έλληνες πιλότους. Μην περιμενετε να δείτε ελληνικά εθνόσημα - για την ακρίβεια πετούσαν χωρίς εθνόσημα, όπως άλλωστε και τα πρώτα RT-33 της ελληνικής αεροπορίας που έκαναν επιχειρήσεις πανω απο την Βουλγαρία.

Μοντελιστικό ενδιαφέρον εχει η φωτό και το σχεδιο - τομη ενός διθεσιου mustang που παρατίθονται.

Οι φίλοι στο forum εχουν τωρα πληροφορηθεί για το άρθρο και αποφασίζουν αν θελουν να αγοράσουν το περιοδικό ή οχι , η τιμη του οποίου είναι 4EUR - πολύ καλή τιμη για διμηνιαίο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Απριλίου 16, 2007, 05:44:26 μμ
Ομολογώ ότι το "ή κάνω διαφήμιση ή σας αφήνω στο σκοτάδι" του συναδέλφου μου ακούστηκε λίγο άσχημα ...


Rafael

Επειδή ήμουν πολύ προσεκτικός με τις λέξεις που χρησιμοποίησα, η διάζευξη δεν υπάρχει πουθενά στα γραφόμενά μου. Εφ'οσον θεωρείται ότι  κάνω διαφήμηση, προς αποφυγή παρεξηγήσεων είπα πως δεν θα αναφερθώ ξανά σε παρόμοιες πληροφορίες. That's all... Δεν έχω όρεξη να παρεξηγούμαι ούτε να προσπαθώ ν' αποδείξω άν είμαι ελέφαντας ή όχι...

Ο Mmaker νομίζω αναφέρθηκε στα προφανή. Δεν είναι δυνατόν να μη σεβαστώ την έρευνα μηνών και τον κόπο ενός καλού φίλου, και να βγάλω το άρθρο του online ενώ αυτό είναι στα περίπτερα. Δεν έχω προσωπικό όφελος από αυτό, άσχετα άν τυπικά ναι, πρόκειται περί "διαφήμησης"... ʼλλωστε όπως συνέβη και στην περίπτωση του άρθρου για τα Ελληνικά Wildcats το άρθρο δημοσιεύτηκε εμπλουτισμένο στην Αεροπορική Επιθεώρηση και ανέβηκε και onliine στο site της ΠΑ, άρα κι εκεί "διαφήμηση (http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=4073.msg81347;topicseen#msg81347)" έκανα...

Το πιθανότερο είναι και το άρθρο για τα Mustangs να δημοσιευτεί κι εκείνο στην Αεροπορική Επιθεώρηση, συνεπώς θα το διαβάσουν κι εκείνοι που νιώθουν ότι τους θέτω διαζευκτικά διλλήματα...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: pkpappas στις Μαΐου 01, 2007, 03:41:46 μμ
Giasas pethia ,ola kala kai orea ta ipate se afto to thema ,,Ala ego kai ala pethia pou imaste sta xena  pistebo pos oli tha ithelame na ithoume aftes tis fotografies me ta mustangs  stin Ellatha   Gia kai xara sti omorfi patritha
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαΐου 01, 2007, 06:59:39 μμ
Geia sou file Pkpappas. Fwtografia Ellhnikoy Mustang so far den yparxei...Ayto poy yparxei einai h proswpikh martyria enos ek twn xeiristwn toy, toy Ptxoy Marinoy Sklhrh gia to pws htan 'bammeno', meros toy civilian registration apo to logbook tou idiou xeiristh, ka8ws kai h anafora sto biblio toy eteroy xeiristh twn Ellhnikwn Muastangs, toy Ptxoy Kartalamakh...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: pkpappas στις Μαΐου 01, 2007, 11:36:36 μμ
Ok  thank you  , efxaristo  gia tin  apantisisou  Fantasma,,,,,kai ti krima pou then iparxoun fotografies .. Skepsou posa modela  mustang tha ginontisan Elinika  ,,,Oh wel you win same you louse same never mind   giasas....
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Corto στις Μαΐου 18, 2007, 11:09:20 πμ
Πολύ καλο άρθρο και εξαιρετική διήγηση των αποστολων - ανυπομονώ να δω το μελλοντικό άρθρο που θα κάνει αναφορά στις αντιδράσεις της αεράμυνας των κρατών-στόχων της φωτογράφισης! :mrgreen:
Το προφίλ του Mustang αν και χωρίς εθνόσημα μπορεί εύκολα να φτιαχτεί και να απόδοση φόρο τιμής στους πιλότους... άκου 4 ώρες πρώτη πτήση/αποστολή φωτογράφισης! ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Mustangs
Αποστολή από: Corto στις Ιουλίου 31, 2013, 03:55:44 πμ
 ::salut:: Μερικές πληροφορίες που βρήκα στο διαδίκτυο ψάχνοντας για τις επιχειρήσεις των "Ελληνικών" Mustang...

Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για πολωνούς πιλότους που πέταγαν με αναγνωριστικά B-26 Invader από Ελευσίνα. Η ονομασία των επιχειρήσεων ήταν "Ostiary":
http://napoleon130.tripod.com/id405.html

Ήταν η ίδια επιχείρηση στην οποια τα 2 αναγνωριστικά Mustang πέταγαν αλλα με Έλληνες πιλότους:
http://forum.armyairforces.com/F6D-based-in-Eleusina-Greece-circa-195254-m161578.aspx