Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => ΑΡΧΕΙΟ MC - ΒΙΒΛΙΑ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ - DVD => Βιβλία & Περιοδικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis 07 στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 01:34:34 πμ

Τίτλος: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 01:34:34 πμ
Ένα νέο περιοδικό έκανε την εμφανισή του στα περίπτερα.

Ελληνικά Φτερά ονομάζεται και το 1ο τεύχος είναι αφιερωμένο στην ΠΑ κατά την περίοδο του 1940.

Μειονέκτημα η τιμή του 10Ε :shock:.Με τον ανταγωνισμό που υπάρχει άν δέν ρίξουν την τιμή βλέπω να πέφτει το περίπτερο :twisted:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Rambo στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 01:47:34 πμ
δε σκαναρεις την πρωτη σελιδα να παρουμε μια γευση. Απο υλη, φωτογραφιες κτλ τι λεει?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 01:53:56 πμ
Βασίλη, πολύ ενδιαφέροντα νέα, ευχαριστούμε! Ποια είναι η εκδοτική εταιρία;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Xristos στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 03:56:35 πμ
einai apo tin Amintiki Grammi tou Xristogianaki.....pou vgazei kai to Elliniki Amina....to periodiko einai triminiaio
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 11:54:56 μμ
το πηρε κανεις :?: εντυπωσεις; :?:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Φεβρουαρίου 24, 2007, 12:01:18 πμ
Καλό φαίνεται... Περισσότερα μόλις το διαβάσω...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Lman στις Φεβρουαρίου 24, 2007, 12:58:07 πμ
Καλό φαίνεται... Περισσότερα μόλις το διαβάσω...

ομοίως.....
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: KostasT στις Φεβρουαρίου 24, 2007, 01:01:03 πμ
Τι λεει απο φωτογραφικο υλικο?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: prokroust στις Φεβρουαρίου 26, 2007, 12:50:00 μμ
Παιδιά είναι αρκετά καλό και το έχει γράψει πιλότος της ΠΑ που είναι σε ενεργεία. Καλογραμμένο με μεράκι και αγάπη για την ΠΑ.

Καλό reference για εκείνους που φτιάχνουν ελληνικά θέματα. Πλούσιο σε φωτογραφικό υλικό και με μεγάλη μου χαρά - αν κατάλαβα και καλά - θα είναι τριμηνιαίο.

Το συνιστώ...
 :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Jet72 στις Φεβρουαρίου 26, 2007, 02:42:10 μμ
Να περιμένουμε λογικά σε επόμενο τεύχος αφιέρωμα στην πρώτη εποχή των jets στην ΠΑ; Εκεί θα γίνει ΤΟ προσκύνημα στα περίπτερα...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: siva στις Φεβρουαρίου 26, 2007, 02:54:40 μμ
Το αγόρασα και εγώ προχθές. Πλούσιο φωτογραφικό υλικό περιόδου 40-41 τόσο για τα ελληνικά όσο και για τα ιταλικά αεροσκάφη που έλαβαν δράση στο αλβανικό μέτωπο. Γίνεται μνεία και σε βρετανικά. Επίσης αναφέρονται και αρκετά στατιστικά στοιχεία με αναλυτικούς πίνακες.

Θεωρώ ότι η τιμή είναι καλή αν αναλογιστούμε ότι είναι τριμηνιαίο περιοδικό με πολλή καλή ποιότητα εκτύπωσης. Δεν το έχω διαβάσει για να κρίνω την εγκυρότητά του όσον αφορά το ιστορικό περιεχόμενο. 

Το μοναδικό που με χάλασε ελαφρώς είναι ότι αναφέρεται αυστηρά στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Δεν πρόσεξα καλά τον τίτλο και το αγόρασα πιστεύοντας ότι πρόκειται για ολόκληρο τον WWII.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Θανάσης στις Φεβρουαρίου 26, 2007, 08:31:49 μμ
Ειναι καλο λεει πραγματα που δεν εχουν πολυσυζητηθει.Αντε να δουμε τι θα τα κανω τοσα περιοδικα :roll:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Φεβρουαρίου 27, 2007, 01:11:44 πμ
Να περιμένουμε λογικά σε επόμενο τεύχος αφιέρωμα στην πρώτη εποχή των jets στην ΠΑ; Εκεί θα γίνει ΤΟ προσκύνημα στα περίπτερα...
Μακάρι!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 09:39:29 πμ
Το αγόρασα κι εγώ χτές.

Εχει πολύ καλοφτιαγμένες και "ψαγμένες" πλάγιες όψεις, αλλά οι φωτογραφίες είναι στη μεγάλη τους πλειοψηφία μούφα. Θυμίζουν το αλήστου μνήμης "λεύκωμα" που είχε εκδώσει το ΓΕΑ το 1980 όπου ξένα αεροσκάφη παρουσιάζονται για Ελληνικά ή είναι απο άλλες εποχές (πχ Anson της εποχής 46-49 εμφανίζεται ως α/φος της 13ης μοίρας το 1940) κλπ.
Τα τελευταία χρόνια έχουν βρεθεί δεκάδες αυθεντικές φωτογραφίες απο την περίοδο 40-41, είναι ανάγκη να εξακολουθούν να εμφανίζονται μετά από τόσα χρόνια αυτές οι μαιμούδες?

Δεν συνηθίζω να κάνω κριτική και μάλιστα αρνητική αλλά ξέρω οτι πολλοί απο το μοντελιστικό χώρο θα το αγοράσουν κυρίως για τις φωτογραφίες...

Καλύτερα να έβαζαν μόνο τις πλάγιες όψεις ή καλύτερα και 3 όψεις απο κάθε α/φος. Ο δημιουργός τους κάνει θαυμάσια δουλειά και δείχνει να κατέχει σε βάθος το θέμα.

Για το κείμενο επιφυλάσσομαι, δεν το έχω διαβάσει όλο ακόμα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Fantasma337 στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 01:20:16 μμ
Ο δημιουργός τους κάνει θαυμάσια δουλειά και δείχνει να κατέχει σε βάθος το θέμα.

"Οι δημιουργοί" να λες... Αρκετές είναι ήδη δημοσιευμένες στο διαδίκτυο και ξένα περιοδικά, δυστυχώς λίγες είναι original...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Sjmygian στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 01:48:58 μμ
δε σκαναρεις την πρωτη σελιδα να παρουμε μια γευση. Απο υλη, φωτογραφιες κτλ τι λεει?

Afti einai i diafimisi gia to periodiko "Ellinika Ftera" se alla periodika tis Amyntikis Grammis.

To exwfyllo toy periodikou einai schedon idio me tin diafimisi

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 03:31:49 μμ
Ο δημιουργός τους κάνει θαυμάσια δουλειά και δείχνει να κατέχει σε βάθος το θέμα.

"Οι δημιουργοί" να λες... Αρκετές είναι ήδη δημοσιευμένες στο διαδίκτυο και ξένα περιοδικά, δυστυχώς λίγες είναι original...

Δηλαδή εννοείς οτι αυτός που υπογράφει κάτω από ΟΛΑ τα profiles τα έχει (έστω οχι όλα) "απαλλοτριώσει"??


(Για τις φωτογραφίες δεν το συζητάω, είναι προφανές, και δεν αναφέρεται πουθενά τουλάχιστον η πηγή...)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: prokroust στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 03:45:02 μμ
Το αγόρασα κι εγώ χτές.
Εχει πολύ καλοφτιαγμένες και "ψαγμένες" πλάγιες όψεις, αλλά οι φωτογραφίες είναι στη μεγάλη τους πλειοψηφία μούφα. Θυμίζουν το αλήστου μνήμης "λεύκωμα" που είχε εκδώσει το ΓΕΑ το 1980 όπου ξένα αεροσκάφη παρουσιάζονται για Ελληνικά ή είναι απο άλλες εποχές (πχ Anson της εποχής 46-49 εμφανίζεται ως α/φος της 13ης μοίρας το 1940) κλπ.
Τα τελευταία χρόνια έχουν βρεθεί δεκάδες αυθεντικές φωτογραφίες απο την περίοδο 40-41, είναι ανάγκη να εξακολουθούν να εμφανίζονται μετά από τόσα χρόνια αυτές οι μαιμούδες?

θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου....

Οι φωτογραφίες είναι από πολύ παλιά αρχεία και δεν είναι δυνατόν να είναι και σε πολύ καλή κατάσταση. Μιλάμε για αρχείο σχεδόν 100 χρόνων. Μην έχουμε και απαιτήσεις!

Μόνο και μόνο το wildcat με τα ελληνικά εθνόσημα είναι όλα τα λεφτά....

Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 04:13:40 μμ
Ισως να μην έγινα κατανοητός...

Στο περιοδικό υπάρχουν φωτογραφίες αεροσκαφών με καταφανώς βρετανικά η γαλλικά εθνόσημα (Potez, Bloch, Gladiator, πχ) που παρουσιάζονται στις λεζάντες για Ελληνικά, ή με παραποιημένα (όπως αυτή με τα σκούρα Hs126 Luft με εθνόσημα που μοιάζουν με μεταπολεμικά Φινλανδικά διότι η μαιμουδιά είχε γίνει το 1980 που δεν υπήρχε photoshop...)
Ας μην πούμε και για το Βουλγάρικο Ρ24Β που παρουσιάζεται σαν P24G (τι δουλειά έχει τωρα το Βουλγάρικο σε ένα τέτοιο αρθρο...)
Οπως προανέφερα οι πιο πολλές είναι απο το περίφημο "λεύκωμα" του 1980. Μερικές έχουν πρωτοδημοσιευτεί κατ' αποκλειστικότητα στο περιοδικό της IPMS (πχ Do22 με τροχούς)...
Oσο για τα Wildcat -στη μία φωτό (δεξιά) στο δεύτερο α/φος φαίνεται καθαρά το εθνόσημο της ουράς οτι είναι βρετανικό, για δε την δεύτερη έχω αμφιβολίες και θα το ψάξω...

Τώρα το αν είναι παλιές οι φωτο και απο παλιά "αρχεία" :roll: τι σχέση έχει?


EDIT: το τσεκάρισα, η αριστερή φωτο απο τα Wildcat όντως πρέπει να δείχνει ένα απο α/φη που προοριζόταν για την Ελλάδα. Φωτο του α/φους με το ιδιο νηολόγιο απο διαφορετική γωνία υπάρχει και στο βιβλίο της IPMS Ελλάδος.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: prokroust στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 04:23:10 μμ
Ισως να μην έγινα κατανοητός...

Στο περιοδικό υπάρχουν φωτογραφίες αεροσκαφών με καταφανώς βρετανικά η γαλλικά εθνόσημα (Potez, Bloch, Gladiator, πχ) που παρουσιάζονται στις λεζάντες για Ελληνικά, ή με παραποιημένα (όπως αυτή με τα σκούρα Hs126 Luft με εθνόσημα που μοιάζουν με μεταπολεμικά Φινλανδικά διότι η μαιμουδιά είχε γίνει το 1980 που δεν υπήρχε photoshop...)
Ας μην πούμε και για το Βουλγάρικο Ρ24Β που παρουσιάζεται σαν P24G (τι δουλειά έχει τωρα το Βουλγάρικο σε ένα τέτοιο αρθρο...)
Οπως προανέφερα οι πιο πολλές είναι απο το περίφημο "λεύκωμα" του 1980. Μερικές έχουν πρωτοδημοσιευτεί κατ' αποκλειστικότητα στο περιοδικό της IPMS (πχ Do22 με τροχούς)...
Oσο για τα Wildcat -στη μία φωτό (δεξιά) στο δεύτερο α/φος φαίνεται καθαρά το εθνόσημο της ουράς οτι είναι βρετανικό, για δε την δεύτερη έχω αμφιβολίες και θα το ψάξω...

Τώρα το αν είναι παλιές οι φωτο και απο παλιά "αρχεία" :roll: τι σχέση έχει?

Ok mate!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: mmaker στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 05:07:03 μμ
Ο δημιουργός τους κάνει θαυμάσια δουλειά και δείχνει να κατέχει σε βάθος το θέμα.

"Οι δημιουργοί" να λες... Αρκετές είναι ήδη δημοσιευμένες στο διαδίκτυο και ξένα περιοδικά, δυστυχώς λίγες είναι original...

Δηλαδή εννοείς οτι αυτός που υπογράφει κάτω από ΟΛΑ τα profiles τα έχει (έστω οχι όλα) "απαλλοτριώσει"??


(Για τις φωτογραφίες δεν το συζητάω, είναι προφανές, και δεν αναφέρεται πουθενά τουλάχιστον η πηγή...)
Δεν ξέρω για ποιες και πόσες φωτογραφίες έχει πάρει άδεια,αλλά στο τέλος αναφέρει σαν βιβλιογραφία από που έχει πάρει στοιχεία και ίσως κάποιες φωτό.
Τα profiles γράφουν από ποιον είναι.Ο Fantasma δεν εννοεί τίποτα για τα profiles.Μιλάει για τις περισσότερες φωτό που λίγο πολύ είναι γνωστές σε όσους από εμάς ασχολούμαστε.
Συγγραφέας του βιβλίου είναι ο κος Χαρούσης,εν ενεργεία Ιπτάμενος Αξιωματικός της ΠΑ,και ως εκ τούτου ίσως είχε κάποια πρόσβαση να χρησιμοποιήσει κάποιες απ αυτές με άδεια της Υπηρεσίας Ιστορίας.
Για το θέμα των αυθεντικών Ελληνικών φωτό,πραγματικά με στεναχώρησε πολύ,μιας και το βιβλίο σίγουρα απευθύνεται σε λάτρεις και γνώστες της Αεροπορικής μας Ιστορίας,και είναι προφανές ότι ο αναγνώστης θα καταλάβει σχεδόν αμέσως τα λάθη σε εθνόσημα και λεπτομέρειες.
Τρανό παράδειγμα οι φωτογραφίες με το Bloch και Potez 633 που κάνουν κρα ότι έχουν διαφορετικών τόνων εθνόσημα,και το Βουλγαρικό PZL χωρίς σπίνερ,όπως πολύ σωστά τόνισε και ο Theios Nontas.
 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: prokroust στις Μαρτίου 01, 2007, 11:28:02 πμ
Ισως να μην έγινα κατανοητός...

Στο περιοδικό υπάρχουν φωτογραφίες αεροσκαφών με καταφανώς βρετανικά η γαλλικά εθνόσημα (Potez, Bloch, Gladiator, πχ) που παρουσιάζονται στις λεζάντες για Ελληνικά, ή με παραποιημένα (όπως αυτή με τα σκούρα Hs126 Luft με εθνόσημα που μοιάζουν με μεταπολεμικά Φινλανδικά διότι η μαιμουδιά είχε γίνει το 1980 που δεν υπήρχε photoshop...)
Ας μην πούμε και για το Βουλγάρικο Ρ24Β που παρουσιάζεται σαν P24G (τι δουλειά έχει τωρα το Βουλγάρικο σε ένα τέτοιο αρθρο...)
Οπως προανέφερα οι πιο πολλές είναι απο το περίφημο "λεύκωμα" του 1980. Μερικές έχουν πρωτοδημοσιευτεί κατ' αποκλειστικότητα στο περιοδικό της IPMS (πχ Do22 με τροχούς)...
Oσο για τα Wildcat -στη μία φωτό (δεξιά) στο δεύτερο α/φος φαίνεται καθαρά το εθνόσημο της ουράς οτι είναι βρετανικό, για δε την δεύτερη έχω αμφιβολίες και θα το ψάξω...

Τώρα το αν είναι παλιές οι φωτο και απο παλιά "αρχεία" :roll: τι σχέση έχει?


EDIT: το τσεκάρισα, η αριστερή φωτο απο τα Wildcat όντως πρέπει να δείχνει ένα απο α/φη που προοριζόταν για την Ελλάδα. Φωτο του α/φους με το ιδιο νηολόγιο απο διαφορετική γωνία υπάρχει και στο βιβλίο της IPMS Ελλάδος.

Με  πρόλαβες σήμερα και το διόρθωσες γιατί εχτές κατάφερα και μελέτησα το περιοδικό και διαπίστωσα ότι είχες άδικο σχετικά με το wildcat ότι δηλαδή είναι βρετανικό και όχι Ελληνικό. Το δεύτερο πράγματι είναι βρετανικό.

Επίσης μελετώντας με ιδιαίτερη προσοχή το περιοδικό άρχισε να μου γίνεται ακόμη πιο συμπαθητικό με το τρόπο που γράφετε και με την παρουσίαση των σπάνιων φωτογραφιών του.

Δεν έχω δει το λεύκωμα της ΠΑ του 80 που λες αλλά οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικής ιστορικής σημασίας που δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο καθώς τις μελετάει. Περιέχει και φωτογραφικό υλικό από Ιταλικά α/φοι καθώς Γερμανικά κ.α. άλλα οι περισσότερες φωτογραφίες είναι σχετικές με την αεροπορική Ελληνική ιστορία. Και προσωπικά μου άρεσε που αναφέρει και το χρόνο-τόπο που έχουν τραβηχτεί οι φωτογραφίες και δεν νομίζω να υπάρχουν στο internet τέτοιες φωτογραφίες ελεύθερες για τον καθένα μας.

Δεν έχω κάποιο συμφέρον να υποστηρίξω το συγκεκριμένο περιοδικό, ούτε καν ξέρω τους συγγραφείς του αλλά θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή δουλεία και ωραίο reference για εμάς τους μοντελιστές. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη χωρίς κάποιο κίνητρο και εύχομαι να υπάρχει συνέχεια σε αυτήν την σειρά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 01, 2007, 01:48:03 μμ
Οι φωτογραφίες των Ελληνικών Wildcats είχαν δημοσιευτεί στα 2 άρθρα του Κυριάκου Παλουλιάν στις Ιστορικές Σελίδες και στην Αεροπορική Επιθεώρηση... Είναι γεγονός ότι αρχικά οι Βρετανοί έβαψαν κόκιννη τη μιά λωρίδα των Ελληνικών Εθνοσήμων 2 χρόνια πριν εμείς κάνουμε το αντίστροφο στα Hurricanes και στα Spifires στις Μοίρες της Ερήμου...

Για τα προφίλ δε θέλω να αναφερθώ περισσότερο, οι αρμόδιοι στο περιοδικό έχουν ενημερωθεί...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαρτίου 01, 2007, 05:35:20 μμ

Δεν έχω δει το λεύκωμα της ΠΑ του 80 που λες αλλά οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικής ιστορικής σημασίας που δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο καθώς τις μελετάει. Περιέχει και φωτογραφικό υλικό από Ιταλικά α/φοι καθώς Γερμανικά κ.α. άλλα οι περισσότερες φωτογραφίες είναι σχετικές με την αεροπορική Ελληνική ιστορία. Και προσωπικά μου άρεσε που αναφέρει και το χρόνο-τόπο που έχουν τραβηχτεί οι φωτογραφίες και δεν νομίζω να υπάρχουν στο internet τέτοιες φωτογραφίες ελεύθερες για τον καθένα μας.

Δεν έχω κάποιο συμφέρον να υποστηρίξω το συγκεκριμένο περιοδικό, ούτε καν ξέρω τους συγγραφείς του αλλά θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή δουλεία και ωραίο reference για εμάς τους μοντελιστές. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη χωρίς κάποιο κίνητρο και εύχομαι να υπάρχει συνέχεια σε αυτήν την σειρά.



 Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, αλλά έχε υπ΄ όψιν σου ότι οι περισσότερες λεζάντες γράφουν μπαρούφες και είναι εκτός τόπου. χρόνου και αεροπορίας...
Μερικά πολύ χοντρά γιατί δεν έχω χρόνο να κάθομαι να τα γράφω όλα:

-Ο εικονιζόμενος ως Pattle στο 8ο κεφάλαιο είναι ο Douglass  Bader (http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Bader)
-To "αεροσκάφος ΜΒ151 της 24ης Μοίρας Διώξεως" όπως γράφει η λεζάντα στο 4ο κεφάλαιο δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να διακρίνει το Γαλλικό εθνόσημο και να καταλάβει οτι πρόκειται για το πρωτότυπο...
-Το "αεροσκαφος ναυτικής συνεργασίας Avro Anson MKI  της 13ης Μοιρας Ναυτικής Συνεργασίας" όπως γράφει η λεζάντα πάλι στο 4ο κεφάλαιο στην πραγματικότητα είναι μεταφορικό άνηκε στην 355 Μοίρα μεταφορών και η φωτογραφία χρονολογείται μετα το 1947...
-για το Βουλγάρικο ΄Ρ24Β τα είπαμε... και άλλα πολλά...

Για τη ιστορία και "για να μαθαίνουν οι νεώτεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι":
Το 1980 η αεροπορία εξέδωσε ένα λεύκωμα με τα αεροσκάφη που είχαν υπηρετήσει το όπλο. Εκτός απο το οτι  είχαν παραληφθει πολλοί τύποι, οι εξυπνάκηδες που το είχαν σχεδιάσει και εκδώσει αντί να κάτσουν να σκάσουν να βρούν καμμιά αυθεντική φωτογραφία (σαν επίσημη ΠΑ είχαν τις διασυνδέσεις να βγουν μια γύρα σε απόστρατους...) κατέφυγαν στη εύκολη λύση: αντέγραψαν απο εγκυκλοπαίδειες και απ όπου αλλού βρήκαν φωτογραφίες αεροσκαφών (ξένων φυσικά) και τα παρουσίασαν για Ελληνικά. Σε μερικές περιπτώσεις έκαναν και ένα κακής ποιότητας φωτομοντάζ γιατι όσο νάναι τη σβάστικα τη ξέρει όλος ο κόσμος...

Διότι "πολλοί θα το δούνε λίγοι θα το καταλάβουνε" και "ποιός μπορεί να ξέρει καλύτερα απο εμάς που είμαστε της αεροπορίας για να μας αμφισβητήσει"

Απο τότε πέρασαν πολλά χρόνια και ευτυχώς τα πράγματα φτιάξανε, αλλά όταν τα βλέπω να αναβιώνουν ώς πιο παλιός τα παίρνω στο κρανίο με το συμπάθειο  :) :)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: phantom_phixer στις Μαρτίου 04, 2007, 04:02:20 μμ
Χωρίς να θέλω να παραγνωρίσω το μέγεθος της δουλειάς που έχει γίνει από τον συγγραφέα του τεύχους, τείνω να συμφωνήσω με τον «Θειο Νώντα».

Και εξηγούμαι. Ο συγγραφέας σαφώς και αφιέρωσε πολύ χρόνο στην σταχυολόγηση των πληροφοριών εκείνων που άπτονται του θέματος από τις πήγες που παραθέτει στο τέλος. Δεν αποτελεί όμως το πόνημα του αποτέλεσμα πρωτότυπης έρευνας.

Πράγματι οι λεζάντες σε μερικές φωτογραφίες είναι λάθος. (Η οι φωτογραφίες είναι λάθος για τις συγκεκριμένες λεζάντες). Σε καμία φωτογραφία δεν αναφέρεται το copyright ή έστω η πηγή. Ανεξάρτητα με το εάν είναι Crown copyright / IWM archives ή Υπηρεσία Ιστορίας Π.Α. όφειλε σαφώς να το αναφέρει.

Παράθεση
Δεν έχω δει το λεύκωμα της ΠΑ του 80 που λες αλλά οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικής ιστορικής σημασίας που δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο καθώς τις μελετάει. Περιέχει και φωτογραφικό υλικό από Ιταλικά α/φοι καθώς Γερμανικά κ.α. άλλα οι περισσότερες φωτογραφίες είναι σχετικές με την αεροπορική Ελληνική ιστορία. Και προσωπικά μου άρεσε που αναφέρει και το χρόνο-τόπο που έχουν τραβηχτεί οι φωτογραφίες και δεν νομίζω να υπάρχουν στο internet τέτοιες φωτογραφίες ελεύθερες για τον καθένα μας.

Τέλος, σχετικά με το τι είναι πλέον «σπάνιο» και τι όχι, η άποψη του «prokroust» απηχεί την σύγχρονη εκδοχή: σπάνιο είναι ότι δεν υπάρχει στο internet. Δεν εκφέρω άποψη στο συγκεκριμένο και ίσως κάπως φιλοσοφικό ζήτημα. Ίσως πράγματι πλέον αυτός να είναι ο ορισμός. Απλά θα ήθελα να θυμίσω σε όσους το έχουν ξεχάσει ότι ακόμη ευτυχώς υπάρχουν κάτι πολύ όμορφα αντικείμενα που λέγονται βιβλία. Και επί τη ευκαιρία μια ακόμη επισήμανση. Ότι είναι στο internet ΔΕΝ είναι ελεύθερο για τον καθένα μας να το χρησιμοποιήσει.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: KostasT στις Μαρτίου 09, 2007, 10:39:15 μμ
Εφτασε σημερα  :? μονο μια φωτο δεν ειχα, ολες οι υπολοιπες και οι πλαγιες οψεις οτι κυκλοφορει γενικα.
Ακομη δεν το διαβασα ομως.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Corto στις Μαρτίου 09, 2007, 11:07:24 μμ
Το έλαβα κι εγώ πριν μια εβδομάδα - συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Θείου Νώντα. Εύχομαι το επόμενο τεύχος να έχει αυθεντικότερη φωτογραφική κάλυψη.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 15, 2007, 05:37:34 μμ
gia sas.

sorry gia to greeklish, alla den mou ypakoun pia ta Unicode, ISO kai alla UTF tou explorer mou. Ean grapso ellhnika, vgainei san etruska.

Loipon, diavasa afta pou eipate gia to periodiko. Symfono gia ta pio polla (to synolo gnoshs pollon anthropon panta kseperna osa borei na mathei enas monadikos syggrafeas h enas taleporhmenos grafistas pou prepei na sthsei ena periodiko- poso dyskolo einai gia enan grafista na einai KAI gnostis istorias kai texnologias...), alla epitrepste mou na diafoniso me ena thema. Ta profil.

Ta profil ego ta exo kanei. Nai ksero ti tha mou peite, oti moiazoun (arketa, poly, ypopta) me alla pou exete dei allou. Malista, dedomeno. Eimai grafistas kai parakouloutho kapos to thema (boro kai anagnorizo versions px se aeroplana), alla den exo archives ths ellhnikhs aeroporias. Milame edo gia ligosta aeroplana, me spanio fotografiko yliko. Pos na kano ena profil prototypo ? Ta camouflaz einai ta idia (ean ekseresoume ta gallika bloch kai ta potez pou einai monadika -"koita eimai o dali"), ta squadrons einai ena h dyo me to modelo, kai ta pio pola akoma den ta dexthkan katastrafikan.

Otan eproketai na kano ena profil, psaxno gia grammiko sto internet h se periodio, yparxonta profil (fysika) kai fotografies. Opios sas exei psaksei ligo gia profil tha diapistosei me ena sigouro xamogelo pos to profil DEN einai episthmh alla texnh. Dyskolo na vreis 2 profil gia to IDIO aeroplano na einai idia. Xromata, sxhma, markings, akoma kai lathos squadrons. Oti theleis vriskeis. Loipon tairiazo OLO to yliko mazi, diastavrono me ta Order Of Battle, psaxno na vro ean exo mia fotografia pou ksexorizei, kai ksekinao to profil...

Afierosa poly douleia se afta ta profil (opos kai o syggrafeas kai oi anthropoi toy periodikoy) , kai me stenaxorei pou sthn ellada einai pleon aytomato to antanaklastiko "aaaa syga mhn kathise o typos na to ekane, to eklepse!". Les kai eimaste kathisterhmenoi se afth th xora kai mono kotes kseroume na klevoume! Sigoura, peftei poly eleftheria me ta copyrights, kai ean vlepeis poso ligo plhronesai, prepei na vreis eksypnous tropous na parageis to apotelesma (eksypno den symainei panta Bonny and Clyde) ...

Afta pou akousa o grafistas pou ekane ta profil tou EPOMENOU teyxous tha ta akousei kai aftos (aha, ksero gia ti milaei!). Den peirazei more, omorfo na einai !

a, tha kano kai afto to eksofylo ! (erothsh, protimate parapano profil h kana 3-view, gia na kanete kai kana skin se ena flight-sim?) Prospatho na peiso to afentiko na kanoyme kati gia tous poromenous ton flight-sim, san na etoimazoume kai kana skin, ti lete eseis ? kamia idea ?

sas zalisa, alla ti na kano, ola afta ta pixelakia einai san paidia mou !
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαρτίου 15, 2007, 08:51:20 μμ
Αγαπητέ φίλε καλώς όρισες στην παρέα μας.

Θα διάβασες αυτά που έχω γράψει, η δουλειά σου εμένα μου άρεσε, και δυσκολεύτηκα να πιστέψω οτι τα profiles δεν ήταν δικά σου. Δεν έχω κανένα λόγο να μην σε πιστέψω.
Επειδή όμως όπως λές προέρχεσαι απο ένα χώρο γραφιστικό και όχι μοντελιστικό, κάνε τον κόπο και περιπλανήσου λίγο στο forum αυτό για να καταλάβεις με τι τρελλούς έχεις μπλέξει  :lol:

Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το περιοδικό και ειδικά εσύ σαν γραφίστας είναι απίστευτα (για κάποιον εκτός του χώρου) απαιτητικό!
Οι μοντελιστές δίνουν τεράστια σημασία στην ακρίβεια και την αυθεντικότητα. Μάς ενδιαφέρει και η τελευταία βίδα και το παραμικρό stencil, η απόλυτη πιστότητα στην αναπαράσταση του αεροπλάνου. Στο χώρο αυτό θα συναντήσεις ανθρώπους με καταπληκτικές γνώσεις για θέματα που αφορούν το αντικείμενο που προσπαθούν να αναπαραστήσουν υπο κλίμακα. Δεν είμαστε μόνο απαιτητικοί αλλά πολλές φορές και παράλογα αυστηροί. Πήγαινε σε μια μοντελιστική έκθεση και στήσε αυτί να ακούσεις τι θάψιμο πέφτει επειδή κάποιος έκανε το πράσινο στο καμουφλάζ λιιιιγο πιο σκούρο ή κολλησε τη χαλκομανία 2 χιλιοστα πιο πίσω απ όπου έπρεπε να είναι (δεν κάνω πλάκα).

Αν θέλεις λοιπόν να ευχαριστήσεις το κοινό σου, μεγάλη προσοχή και επιμέλεια σ αυτό που κάνεις. Για να φτιάξει κανείς ένα μοντέλο που θα το θαυμάζουν όλοι ειδικά αν πρόκειται για παλιό θέμα που δεν υπάρχει υλικό, τις περισσότερες φορές ξοδεύει πολύ περισσότερο χρόνο και χρήμα για έρευνα απ οτι για το ίδιο το μοντέλο. Το ίδιο θα πρέπει να κάνεις κι εσυ...

Τα profiles 3 όψεων παντως είναι χρήσιμα και πολύ ευπρόσδεκτα για μοντελιστική χρήση.

και πάλι καλώς όρισες,  :)


Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Corto στις Μαρτίου 15, 2007, 09:13:47 μμ
Καλωσόρισες κι από μένα φιλε και συνάδελφε! Ο Θείος Νώντας κάλυψε απόλυτα και τη δικη μου απάντηση για το περιοδικό και τα προφίλ. Είμαστε όλοι εδώ τρελαμένοι με τις λεπτομέρειες ωστόσο προσωπικά χαίρομαι που βλέπω τέτοιες ελληνικές εκδόσεις και εύχομαι το επόμενο τεύχος να είναι καλύτερο. Εξάλλου τίποτα δεν είναι τέλειο με τη πρώτη ειδικά σε εκδόσεις με ιστορικά θέματα που η ερευνα πάντα συνεχίζεται! Καλή επιτυχία με το περιοδικό και αναμένουμε το επόμενο τεύχος.
Επιτρέπεται να μας πεις πια θα είναι τα θέματα του επομενου τεύχους;
Και πάλι καλωσόρισες!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ramfighter στις Μαρτίου 15, 2007, 11:39:01 μμ
 Θα βγεί και δεύτερο τεύχος  LeVlos, έτσι δεν είναι?
Γιατί μπορεί να έπεσαν καποιες δικαιολογημένες γκρίνιες, αλλά όλοι το αγαράσαμε και περιμενουμε την συνέχεια
Τίτλος: ellhnika ftera, to be continued !
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 16, 2007, 12:27:07 πμ
nai re tha vgoun kai alla. :wink:  kai boro na sou po oti an fengoun grhgora apo ta periptera, tha vgoun akoma kai pio grhgora ! (alithia)

 Malista to epomeno einai ekplhksh! To kalo einai pos par'olo pou to thema genika einai dedomeno (ellhnika aeroplana, akoma kai h maria h asxhmh to'piase), to ti istories tha graftoun einai polles (ego akoma den tis ksero tis pio poles). Megala panorama draseon, pio prosopikes istories...

ego den apokleio kai na sou xoso kapia mera kai ena interactive content h kana DVD (to palevo ligo ligo, moxthira kai ypoula).

edo pou ta leme, xmmm, den ksero,h seira monografion "batailles aeriennes" sth gallia , eixe kai mia section modelismo, pou elege kai pou na vreis ta modela ton aeroplanon toy teyxous. Na mia idea...

ola einai anoixta kai se ekseliksh !

Otan kano to eksofylo toy teyxous (kata tis 1 maiou paradido), tha exete parapano plhrofories ! xexexe
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Corto στις Μαρτίου 16, 2007, 01:57:53 πμ
Ευχαριστούμε για το update! Αναμένουμε λοιπόν για το επόμενο τεύχος!  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ramfighter στις Μαρτίου 16, 2007, 09:10:02 πμ
LeVlos μεσα στην σκεψη μου είσαι. Πολλά ξενα περιοδικά αυτόκινητου, και κυρίως όσα ασχολούνται με τα κλασσικά αυτοκίνητα, έχουν και ένα άρθρο με μοντελα του κυρίως άρθρου του εκαστοτε τεύχους (π.χ. απο γαλλικά βλέπε gazoline). Και ήθελα να στο προτείνω προτού το αναφέρεις
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: nino1969 στις Μαρτίου 16, 2007, 09:27:10 πμ
Έτσι μπράβο, μου αρέσει που υπάρχουν ωραίες ιδέες και κάποιοι επιτέλους προχωρούν στην υλοποίηση τους επιτέλους και στην χώρα μας. Πήρα το 1ο τεύχος του περιοδικού και φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι υποσχόμαστε να στηρίξουμε κάθε αξιόλογη προσπάθεια!!!
Δώστε την DROGA στο λαό!!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 16, 2007, 02:12:50 μμ

σας διαβαζει η "αμυντικη γραμμη" και η γνωμη σας μετραει ! ε μα ναι, πως εγω σας βρηκα ?

Για αυτον τον λόγο και καπιους αλλους ΔΕΝ μπορω να πω πιο ειναι το θέμα του επόμενου τευχους... ακομα ! Το κειμενο εφτασε, το ειδα. Και κατι φωτογραφιες. Αμα δω οτι πανε να βαλουνε καμια διαφημηση σε μια εκδοση της Αμυντικης Γραμμης, θα ρωτησω τοτε αμα μπορω να δωσω εδω τα στοιχεια !!

Δεν θελω και ουτε μπορω να μιλησω εκ μερους του Κου Χριστογιαννακη, αλλα ισως μια μαζική wish-list σε οτι αφορα το περιοχομενο των επομενον τευχων θα μπορουσε να επιρρεασει ! (δεν ειναι το ονειρο καθε μοντελιστα να διαλεξει τι θα διαβασει ?).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ramfighter στις Μαρτίου 16, 2007, 02:29:29 μμ
Διαδραστική επικοινωνία περιοδικού - αναγνωστών στην θεωρία είναι καλό.

Στην περίπτωση μας ομως δεν εχεις καταλάβει ακόμα με ποιούς έχεις μπλέξει.
Δεν μπορείς να διανοηθείς τι τρελή λίστα έχει να γίνει έτσι και ανοίξουμε τέτοιο θεμα :D :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 16, 2007, 04:23:23 μμ
οκ τοτε δεν ειπα τιποτα  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 16, 2007, 05:33:59 μμ
Θα ήθελα να χαιρετίσω με τη σειρά μου την παρέα σας. Είμαι ο άνθρωπος που έγραψε το τεύχος που σας ταλαιπώρησε και εντυπωσιασμένος από την αγάπη που έχετε για το αντικείμενο αφοφάσισα να πω δυό λόγια. Και λέω αγάπη και μεράκι γιατί ακόμα και τα αρνητικά σχόλια είναι δοσμένα με ευγένεια, σοβαρόττηα και επιχειρήματα.
Να ξεκαθαρίσω αρχικά ότι δεν είμαι μοντελιστής, είμαι αεροπόρος που αποφάσισε να γράψει. Όσοι είχατε το χρόνο να προσέξετε το κείμενο θα καταλάβατε ότι πέρα από το γεγονός ότι είναι εντελώς πρωτότυπο εκφραστικά, επριέχει κριτικε΄ς και απόψεις που αντιλαμβάνεστε ότι απηχούν μια επιχειρησιακή καριέρα 20 χρόνων. Σε ότι αφορά τα λάθη στις λεζάντες των φωτογραφιών, εντοπίσατε ένα 5% και θα το κοιτάξω, καθώς σας θεωρώ πιο ειδικούς. Κανένα λάθος πάντως δεν έγινε εσκεμμένα, αλλωστε αυτή είναι μόλις η δεύτερη δουλεία που βγάζω (η πρώτη είχε σχέση με το Λεύκωμα της 112ΠΜ το 2005). Συμφωνώ για τον Γ' τόμο της επίσημης ιστορίας της ΠΑ, ο Δ΄είναι πιο προσεγμένος. Ας μην έχουμε τόσες απαιτήσεις από εκδόσεις του '80, ακόμα και αυτά που υπάρχουν είναι ευτύχημα που τα έχουμε, καθώς η χώρα πέρασε από πολλές περιπέτειες.
Θα υπάρξει και συνέχεια. Τα θέματα, όπως και άρθρα στα περιοδικά της Αμυντικής Γραμμής έχουν αρχικά αυτό τον προσανατολισμό. Εσείς ως ειδικοί σε έναν εξειδικευμένο τομέα αναλογιστείτε ότι η δικός μου τρόπος γραφής έχει γενικότερους προσανατολισμούς και απευθύνεται και στους μη εξειδικευμένους. ʼλλωστε, η δουλειά μου από μόνη της  μου έχει δώσει τη δυνατότητα να έχω πραγματικές αεροπορικές εμπειρίες. Οι πτήσεις συνεχίζονται, το ίδιο και το γράψιμο. Οι παρατηρήσεις σας πάντοτε ευπρόσδεκτες, θεωρώ ότι με βασάνισαν ευχάριστα. Καλή ανάγνωση, μη μένετε μόνο στα profils, υπάρχουν πολλά άλλα πράγματα μέσα που δε τα έχετε ξαναδιαβάσει στην ελληνική γλώσσα (το προσωπικό μου αρχείο μου ξεκινάει από το 1979).
Όσο για το nickname, έτσι θα με συναντήσουν όσοι παίζουν Medal of Honor

Ευχαριστώ για το χρόνο και τις υποδείξεις σας
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 16, 2007, 06:23:50 μμ
Αγαπητέ συνάδελφε LeVlos. Μέχρι τώρα ήταν λεπτή η θέση μου και δεν ήθελα να κρίνω τη δουλειά κάποιου άλλου απουσία του γιατί μπορεί μερικοί να το πάρουν σαν "συναδελφικό" θάψιμο. Τώρα όμως που είσαι και εσύ εδώ μπορώ να μπω και εγώ στην κουβέντα. Γενικά δεν έχω να πω πολλά περισσότερα από τους προλαλήσαντες, αφού νομίζω ότι ειδικά το post του θείου Νώντα περιέγραψε πολύ καλά την κατάσταση. Θα πάρω μάλιστα αυτό που είπε για την κατασκευή ενός μοντέλου και θα προσθέσω ότι και η δημιουργία ενός προφίλ θέλει πολύ περισσότερο χρόνο στο ψάξιμο παρά στην δημιουργία του σχεδίου και το βάψιμο. Εγώ γραφίστας δεν είμαι, αν και πολύ θα το ήθελα γιατί μου αρέσει το σπορ, επομένως δεν είμαι αρμόδιος να κρίνω το γραφιστικό αποτέλεσμα, το οποίο ούτως ή άλλως είναι πάρα πολύ καλό. Και δεν νομίζω ότι στάθηκε και κανείς σε αυτό, όσο στην πρωτοτυπία των θεμάτων. Φιλική λοιπόν συμβουλή, είναι ότι θα πρέπει οι ιδέες να είναι πιο πρωτότυπες. Στη φάση βέβαια που είσαι εσύ, η ιδέα απ' ότι κατάλαβα είναι άλλων και εσύ αναλαμβάνεις την υλοποίηση, αλλά αν το υπάρχον φωτογραφικό υλικό απ' ότι είπαν οι ειδικοί (ο Β' ΠΠ δεν είναι η ειδικότητά μου) είναι ήδη δημοσιευμένο και οι φωτογραφίες fake, τότε τι μπορείς να κάνεις? Ίσως να αποφύγεις στο μέλλον περιπτώσεις που σου φέρνουν ένα υπάρχον προφίλ από κάποιο βιβλίο και σου ζητάν να φτιάξεις ένα ίδιο. Τουλάχιστον οι τρελλαμένοι αυτού του club θα το έχουν ήδη δει και τα σχόλια θα είναι παρόμοια και στα επόμενα τεύχη. Χειρότερη ποιότητα γραφιστικά συγχωρείται πιο εύκολα από ένα χαμηλότερης ποιότητας προφίλ για μια σπάνια περίπτωση αεροσκάφους.

Σχετικά τώρα με το wish list θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους ότι καλύτερα να μη ζητάς τέτοια πράγματα σε τρελλούς. Εγώ έχω συμπληρώσει χρόνια ψαξίματος και δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη (και δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ) το δικό μου wishlist που καλύπτει μια εποχή που με ενδιαφέρει και για την οποία έχω μια σημαντική σε μέγεθος συλλογή φωτογραφικού υλικού. Το να καταφέρεις να καλύψεις έστω και εν μέρει τις επιθυμίες 600+ μελών θα αποτελέσει μεγάλο άθλο και αρκετά δωμάτια γεμάτα βιβλία σχετικά με το αντικείμενο.
Τώρα για το θέμα των "έξυπνων τρόπων να παράγεις το αποτέλεσμα", "όταν βλέπεις πόσο λίγο πληρώνεσαι" δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς, αλλά υποθέτω ότι μιλάς για τεχνικές που μπορείς να πετύχεις σχετικά καλό αποτέλεσμα αφιερώνοντας λιγότερο χρόνο. Αν όντως αυτό εννοείς, τότε όσους έξυπνους τρόπους και να βρεις, αν περιμένεις να πληρωθεί ο χρόνος που καταναλώνεις (και επιμένω ότι εδώ μπαίνει και το ψάξιμο πριν τη δημιουργία), τότε (με τα ελληνικά δεδομένα πάντα) μάλλον καλύτερα να βρεις (ή να βρούμε αν θες, για να μην το πάρεις προσωπικά) άλλη διέξοδο για το δημιουργικό σου ταλέντο. Γιατί η μείωση του χρόνου παραγωγής του προφίλ σημαίνει μεν μεγαλύτερη ποσότητα, άρα και μεγαλύτερο κέρδος όταν πληρώνεσαι με το κομμάτι, ικανοποιεί τον εκδότη σου γιατί μπορείς να του δώσεις άφθονο υλικό και επομένως να φαίνεται πιο πλήρες ένα άρθρο, αλλά δεν πρόκειται να ικανοποιήσει το αναγνωστικό κοινό. Αν βρεις "έξυπνους τρόπους" για να βρίσκεις σπάνιο φωτογραφικό και άλλο υλικό για να δημιουργείς προφίλ από λιγότερο γνωστές περιπτώσεις αεροσκαφών, τότε σίγουρα θα κερδίσεις τους αναγνώστες και αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη ανταμοιβή (ηθική βέβαια) από το έλάχιστο ποσό που δυστυχώς για εμάς δίνουν τα περιοδικά στην Ελλάδα για τέτοιες δουλειές.

Τα παραπάνω τα γράφω με 100% φιλική διάθεση προς ένα νέο συνάδελφο και πάρτα ως φιλικές συμβουλές και όχι ως κακόπιστη κριτική. ʼλλωστε αν και έχω ξεκινήσει λίγα χρόνια νωρίτερα από σένα, νομίζω ότι κατάφερες σε ένα μόλις τεύχος να ξεπεράσεις τον αριθμό των δικών μου προφίλ που έχουν δημοσιευτεί τα τελευταία 2 χρόνια που ασχολούμαι με το θέμα!!! Δεν θέλω να νομίσεις ότι ζηλεύω για αυτό, μακάρι να γίνεις ακόμη πιο παραγωγικός στο μέλλον, αλλά είναι νομίζω ενδεικτικό ότι δεν πρέπει να δώσεις βάρος μόνο στο τελικό νούμερο των προφίλ που φτιάχνεις.

Αυτά για την ώρα. Ας αποσυρθώ και πάλι στο βάψιμο. Αυτή την εποχή έχω και εγώ μπλέξει με τον Β' ΠΠ (που όπως προείπα δεν είναι η ειδικότητά μου), άρα σε κανένα μήνα με βλέπω και εμένα στημένο απέναντι στους "θείους" του club να απολογούμαι γιατί το έβαψα αυτό έτσι και γιατί έκανα το εθνόσημο μια ίντσα μεγαλύτερο :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 16, 2007, 10:18:03 μμ
γεια σου φιλε ψαρα  :)

αυτα που λες ειναι γεματα λογικη και σοφια. Βλεπω τα περασες καισυ. Η διαφορα μεταψυ χομπυ (α πως ειναι απαισια αυτη η λεξη!!!!) και ενα επαγγελμα ειναι ο χρονος. Ο χρονος λοιπον ειναι ενας παραγοντας καινουργιος που εισβαλλει υπουλα στη δουλεια και σε βασανιζει. Εχει χρονο, λεφτα και γνωση του εκδοτικου/φιλικου δικτυου ο γραφιστας οστε να κανει εγγαιρος την ερευνα του ? Μην ξεχναμε οτι ο γραφιστας ειναι γενικα ο τελευταιος ενυμερος και οταν του ζηταμε να κανουμε την δουλεια του εχει κιωλας διοριστει ημερομηνια εκδοσεως.

Ειναι ολα αυτα παραγοντα, ολα στο γκρι. Παραδειγματος χαρην, ειχα 15 μερες να κανω τα προφιλ. Ομορφα, ειχα ασχωλιθει λιγο πριν με το θεμα εφ'οσον ηθελα να κανω video-game με το θεμα. Λοιπον εκανα πανο απο 20 προφιλ, 4 χαρτες και ενα εξωφυλλο 3D. Ο δεν γκρινιαζω, λατρευω τα αεροπλανα, και ειναι τα πρωτα μου ιστορικα προφιλ που κανω ποτε, και ελπιζω να κανω και αλλα (και θα κανω!). Αλλα ο χρονος ποτε δεν ειναι αρκετος ! Να, οπως το αρθρο του xari :) Ποτε το θεωρεις τελιωμενο το αρθρο που γραφεις?

για τις πονηριες που ελεγα, ειταν τεχνικες  :D  Οταν μου ζητανε να κανω εξοφυλλο με πες, ενα spitfire mk5, εαν το μοντελο το εχω καπου ετοιμο κιολας, τους χρεωνω μονο το βαψιμο και το στησημο ! Τελος παντον, εαν εχο καμια απορια στο μελλον, εδω θα ερθω να το συζητησω !!!  :mrgreen:

εχεις καμια σου δουλεια στο διαδικτυο ?

α, Χαρη, συχαρητηρια για το τευχος. Το να διαβαζω ελληνικα ειναι σαν να περναει ενα ελεκτρικο πριονι μεστο κεφαλι μου, αλλα το γραψιμο σου ρει πολυ ομορφα και ευχαριστικα ελικρινα να διαβασω ολο το περιοδικο. Ο τονος μου φανικε πολυ σωστος, χορις υπερβολικα πατριοτικα υστερικα και με αληθηνη αγαπη για το θεμα....γραψε και αλλα !
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαρτίου 16, 2007, 10:35:05 μμ
http://hafcphotos.cs.net/

Όλο το site είναι επιμέλεια του Γιώργου... Εννοείται ότι όλα τα Profiles είναι δικά του...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαρτίου 16, 2007, 10:39:36 μμ
Φίλε Χαρίτωνα σε καλωσορίζω κι εσένα στην παρέα μας.

Θα συμφωνήσω με τον Παύλο για τα κείμενά σου:
το γράψιμο σου ρέει πολύ όμορφα και ευχαριστήθηκα ειλικρινά να διαβάσω όλο το περιοδικό. Ο τόνος μου φάνηκε πολύ σωστός, χωρίς υπερβολικά πατριωτικά υστερικά και με αληθινή αγάπη για το θέμα....

Μια και ήμουνα αυτός που κυρίως έκανε την κριτική για το περιοδικό (ελπίζω εποικοδομητική) να διευκρινήσω μερικά πράγματα.
Οταν μίλησα για το «Λεύκωμα» του 80 δεν ευνοούσα τον 3ο τόμο της διεύθυνσης ιστορίας του ΓΕΑ.  Το «Λεύκωμα» έχει εξαντληθεί εδώ και πολλά χρόνια και ήταν αυτό που λέει και το όνομά του. Ενα λεύκωμα με φωτογραφίες. Καλύτερα το βιβλίο αυτό να ξεχαστεί, προσοχή όμως αν πέσει στα χέρια κανενός κατά τύχη να μην το πάρει στα σοβαρά...
Απεναντίας ο Γ΄τόμος της ιστορίας είναι μια πολύ καλή δουλειά που περιέχει σημαντικές πληροφορίες. Εχει βέβαια κι αυτός μερικές φωτογραφίες ξένων αεροσκαφών, αλλά οι λεζάντες τους δεν είναι ανακριβείς. Γράφει πχ «αεροσκάφος ΜΒ 151» χωρίς να λέει οτι είναι Ελληνικό. Μπορεί όμως να παγιδεύσει τον μή προσεχτικό αναγνώστη ή ερευνητή.

Ενα είναι το σημείο που χρειάζεται πολύ προσοχή: Κατά καιρούς έχουν γραφτεί λάθος πράγματα τα οποία ενώ υπάρχουν ατράνταχτες αποδείξεις που αποδεικνύουν το λάθος συνεχίζουν να ανακυκλώνονται γιατί πολλές φορές τα θεωρούμε δεδομένα, ιδιαίτερα όταν προέρχονται από επίσημες πηγές. Ουδείς αλάνθαστος όμως όσο κύρος και αν διαθέτει. Ρίξε αν θέλεις μια ματιά σε μια συζήτηση που έγινε εδώ προ καιρού για ένα παράδειγμα:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=602.15
 
 Οσον αφορά τις λεζάντες στις φωτογραφίες του περιοδικού έκανα τον κόπο και κατέγραψα αυτά που νομίζω οτι είναι λάθη, με καλή διάθεση και σαν βοήθεια, αν θέλεις τα λαμβάνεις υπ όψιν.

Σελ 17 (4) Το potez αυτό φαίνεται απο το εθνόσημο οτι είναι Γαλλικό. Και να μην φαινότανε το εθνόσημο τα Ελληνικά είχαν τελείως διαφορετικό κινητήρα και το σχήμα της «μουρης» τους διέφερε σημαντικά.
Σελ 19 (1) είναι Avro 626 οχι 621
Σελ 19 (2) εικονίζεται το 2ο πρωτότυπο ΜΒ151
Σελ 21 (1) Hs 126 πιθανότατα Γερμανικά στα οποία έχουν τοποθετηθεί αυτά τα περίεργα εθνόσημα με φωτομονταζ.
Σελ 25 (1) Τα Potez της φωτογραφίας είναι προφανώς Γαλλικά και πρόκειται για την πρώτη παρτίδα αεροσκαφών παραγωγής Potez 630 (Fighter)
Σελ 25 (2) Στη δεξιά φωτογραφία τα wildcat φέρουν Βρεττανικά εθνόσημα μετά την παραλαβή τους απο το RN.
Σελ 26 (2) 2ο πρωτότυπο ΜΒ151
Σελ 33 (1) Κοντινή ενός απο τα αεροσκάφη της πρώτης παρτίδας αεροσκαφών παραγωγής Potez 630
Σελ 33 (3) Επίσης Γαλλικό Potez 25
Σελ 35 (1) Πρόκειται για μεταφορικό Anson της 355 Μοίρας μεταφορών την περίοδο 46-49
Σελ 35 (2) Το εικονιζόμενο είναι PZL P24B και άνηκε στη Βουλγαρική αεροπορία
Σελ 36 (2) Gladiator με Βρεττανικά εθνόσημα
Σελ 60 (2) η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Τατόι (κυκλοφορούνε κι άλλες απο τη συγκεκριμένη μέρα που έγινε η φωτογράφιση στις οποίες φαίνοντα τα γνωστά υπόστεγα). Αλλωστε στο μέτωπο ποτέ δεν θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν στο ίδιο μέρος τόσα πολλά αεροπλάνα.
Σελ 75 (3) Ο εικονιζόμενος είναι ο Douglas Bader, ο περίφημος άσσος της RAF με τα ξύλινα πόδια.
Σελ 89 (2) Οι φωτογραφίες δεν είναι απο το Αργος αλλά απο το Μάλεμε. Ο ξεροπόταμος που ειναι πεσμένα τα Hurricanes νομίζω λέγεται Ταυρωνίτης
Σελ 91 (1) Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Σέδες
Σελ 91 (2) Κι αυτή είναι απο το Μάλεμε



Αυτά πρός το παρόν κι αν μπορούμε να βοηθήσουμε σε κάτι, στη διάθεσή σου.

Καλό κουράγιο και περιμένουμε την επόμενη δουλειά σου.

 

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 16, 2007, 10:58:36 μμ
Παράθεση
Η διαφορα μεταψυ χομπυ (α πως ειναι απαισια αυτη η λεξη!!!!) και ενα επαγγελμα ειναι ο χρονος.

Πολύ σωστά το θέτεις. Η διαφορά μεταξύ χόμπυ και εργασίας είναι τεράστια. Όπως και η "αμοιβή" που παίρνεις από το καθένα. Όταν βλέπεις σε topic του modelclub να λέει κάποιος ότι το επόμενο μοντέλο του θα είναι αυτό και βάζει κάποιο προφίλ από το hafcphotos, ή όταν βλέπεις ένα από τα προφίλ σου να γίνεται έκθεμα στο Μουσείο της ΠΑ, τότε αισθάνεσαι πραγματικά ότι η δουλειά σου "ξεπληρώνεται" και ας μην έχεις πάρει ούτε ένα Ευρώ για να τα ανεβάσεις στο ίντερνετ.

Για το link με πρόλαβε ο Κώστας (τι ταχύτητα είναι αυτή βρε παιδί μου - πανταχού παρών σε όλα τα topic και τα πάντα πληρών, άμεσα :D)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαρτίου 16, 2007, 11:02:13 μμ
Επειδή ο φίλος από το Paris, θα χρειαστεί αρκετή ώρα να γυρίσει το site σου, έπρεπε να έχει άμεση απάντηση...
Τίτλος: Απ: ellhnika ftera, to be continued !
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 16, 2007, 11:34:52 μμ
εχεις καμια σου δουλεια στο διαδικτυο ?

 :shock:
 ::arrowred:: (http://hafcphotos.cs.net/)

Παράθεση
Sigoura, peftei poly eleftheria me ta copyrights, kai ean vlepeis poso ligo plhronesai, prepei na vreis eksypnous tropous na parageis to apotelesma (eksypno den symainei panta Bonny and Clyde) ...

Σχετικά με τα copyrights, ο σεβασμός τους είναι για μένα τουλάχιστον, "αδιαπραγμάτευτος"... ʼλλο η εξυπνάδα και άλλο η πονηριά...¨Η πηγή πρέπει πάντα να αναφέρεται. είτε είναι φώτο, είτε είναι π.χ. pc εξομοιωτής...


@ Xaris

Φίλε Χαρίτωνα, είναι πράγματι σπάνιο εν ενεργεία Αεροπόρος να γράφει άρθρα Ιστορικού περιεχομένου, και γι αυτό σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια...!
Το θέμα που επέλεξες είναι σίγουρα δύσκολο και μη ερευνημένο πλήρως... Προσωπικά θα ήθελα μία βαθύτερη ανάλυση και διασταύρωση στις καταρρίψεις εκατέρωθεν, όπως έχει κάνει ο Νίκος Χριστοφίλης στην Αεροπορική Επιθεώρηση, που είναι imho το πιο αναλυτικό άρθρο στο συγκεκριμένο θέμα των "'Ασσων"

http://koti.welho.com/msolanak/katarripseis.html

Περιμένουμε τη νέα δουλειά σου!

@ Theios Nwntas

Είσαι spot on ώς συνήθως!





Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Stavros στις Μαρτίου 16, 2007, 11:43:54 μμ
Θα ήθελα να χαιρετίσω με τη σειρά μου την παρέα σας. Είμαι ο άνθρωπος που έγραψε το τεύχος που σας ταλαιπώρησε και ......
......
Όσο για το nickname, έτσι θα με συναντήσουν όσοι παίζουν Medal of Honor
Ευχαριστώ για το χρόνο και τις υποδείξεις σας

Γεια σου Χάρη. καλό κουράγιο με τους "τρελούς" που έμπλεξες.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Rambo στις Μαρτίου 17, 2007, 03:20:03 πμ
επαρχια ποτε θα ερθει γιατι Πατρα δεν το εχω πετυχει πουθενα ακομα
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: LeVlos στις Μαρτίου 17, 2007, 07:29:14 πμ
εε fisherman, εαν δεν εισαι γραφιστας, τοτε τι εισαι βρε ? χορευτρια καν-καν με πουπουλο στο κ***ο ?  :D

πολυ καλο το σιτε, και ΠΟΛΥ καλα τα προφιλ ! Δεν τα εχεισ ακομα πουλισει σε κανα περιοδικο ? Μου'φαγες το ψομι ρε μπαγασα ! χαχαχα αντε τωρα να ξανακανω αυτο που εκανες εσυ τοσο καλα ! γκρρρρρρρρ !  Τρελενομαι οταν βλεπω τη λεπτομερια στα weapon pod του κουρσαρου σου !

... παλι καλα που τα εχω κανει 3D ολα αυτα !! Αλλα θα σου τα δειξω σε λιγο, θα δεις γιατι (παλι δεν μπορω να μιλισω).



Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Θανάσης στις Μαρτίου 17, 2007, 08:12:12 πμ
Θα ήθελα να χαιρετίσω με τη σειρά μου την παρέα σας. Είμαι ο άνθρωπος που έγραψε το τεύχος που σας ταλαιπώρησε και ......
......
Όσο για το nickname, έτσι θα με συναντήσουν όσοι παίζουν Medal of Honor
Ευχαριστώ για το χρόνο και τις υποδείξεις σας

Γεια σου Χάρη. καλό κουράγιο με τους "τρελούς" που έμπλεξες.
Σ.Σ.

Γεια σου και απο εμενα Χαρη.Στα επομενα τευχη γραψε και καμια προσοπικη εμπηρια.Εσυ πρεπει να εισαι απο μονοσου ενα βιβλιο.-Αν γινεται- τα Profiles θα ηταν ωραιο να ειχαν και ανω-κατω ωψη ετσι για να υπαρχει και μεγαλυτερο μοντελιστικο ενδιαφερον ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 17, 2007, 11:42:37 πμ
εε fisherman, εαν δεν εισαι γραφιστας, τοτε τι εισαι βρε ? χορευτρια καν-καν με πουπουλο στο κ***ο ?  :D

Όχι ακριβώς. Γεωπόνος με τρέλα για την ΠΑ. Α, και μοντελιστής μέχρι τα 20. Και αυτοδίδακτος όσον αφορά τα οποιαδήποτε προγράμματα χρησιμοποιώ στον υπολογιστή.

Πάλι όμως μπαίνεις στο θέμα του αν τα έχω πουλήσει. Ναι συνεργάζομαι με το HAF Yearbook (το μόνο από το οποίο πληρώνομαι), αλλά έχουν δημοσιευτεί προφίλ μου και  αλλού χωρίς να έχω πληρωθεί (ακόμη τουλάχιστον, αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας), έχω βάλει δωρεάν για τους ανθρώπους που έχουν την ίδια τρέλα με μένα αρκετά όπως είδες προφίλ στη σελίδα, έχω δώσει άλλα δωρεάν σε Μοίρες της ΠΑ, σε Αερολέσχες και στο ΛΣ, ετοίμασα χωρίς να πληρωθώ προφίλ που πουλήθηκαν σαν αναμνηστικά στο RIAT και άλλα airshow του εξωτερικού με θέμα την ΠΑ και πάλι, έχω δώσει δωρεάν σε φίλους προφίλ για να στήσουν σελίδα για τα ελληνικά Phantom, έχω φτιάξει για φίλους χωρίς πληρωμή προφίλ για το αεροπλάνο με το οποίο πετούσε ο πατέρας τους (ανεκτίμητης συναισθηματικής αξίας όπως θα έλεγε και η MasterCard) και ίσως και άλλα που δεν μου έρχονται τώρα. Α, και κάτι άλλο. Το προφίλ μου από το Τ-6 δόθηκε σαν αναμνηστικό στους επίσημους και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας από τον πρώτο Έλληνα πιλότο που έκανε solo display μετά από τόσες δεκαετίες κατά τη διάρκεια του Αρχάγγελου. Δεν είχα σκοπό να αραδιάσω το σύντομο βιογραφικό μου σε ένα άσχετο topic, αλλά τα παραπάνω δεν μου δίνουν (κατά τη γνώμη μου) τον τίτλο του γραφίστα, αλλά σίγουρα δεν με κάνουν και χορεύτρια. Υπάρχουν και ενδιάμεσα επαγγέλματα, ή χόμπυ καλύτερα...

Αυτό που προσπαθώ να πω εδώ και 3 post είναι να αφήσεις την όποια τρέλα έχεις για τα αεροπλάνα, να βγει πάνω από την ιδιότητα του γραφίστα. Επειδή δεν βλέπω όμως να είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος και πάντα καταλήγουμε να μιλάμε για λεφτά, ας αφήσουμε καλύτερα τους υπόλοιπους να κάνουν τα σχόλιά τους για την αξιόλογη προσπάθεια του Χαρίτωνα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 17, 2007, 03:32:06 μμ
Αγαπητέ Νώντα
Χαίρομαι για το διάλογο, κυρίως γιατί γίνεται σε επίπεδο που δε συναντά κανείς στο διαδίκτυο αλλά και γιατί έχεις γνώσεις που εγώ δε διαθέτω. Να θυμίσω και πάλι ότι είμαι πιλότος της ΠΑ, όπως με ευθύτητα δήλωσα από την αρχή δημόσια. Δεν έχω γνώσεις που αφορούν και τις τελευταίες βίδες των αεροπλάνων, όπως η παρέα εδώ μέσα. Έχω όμως τη γνώση και τις εμπειρίες, σε συνδυασμό με άπειρο διάβασμα και ψάξιμο να εκτιμήσω τακτικές, επιδόσεις, στρατηγικές και άλλους τομείς. Ο σκοπός του βιβλίου άλλωστε είναι γενικότερος και δε σταματάει μόνο στις φωτογραφίες που οι ψαγμένοι ήδη έχετε. Το ζήτημα για μένα δεν είναι να απαριθμήσω γεγονότα, ημερομηνίες και καταστάσεις αλλά να σταθώ αντικειμενικά σε αυτά, έχοντας το πλεονέκτημα όλων όσων καταγράφουν (και όχι γράφουν) ιστορία: Να γνωρίζω τι συνέβει στο τέλος της ιστορίας που έγραψαν οι πραγματικοί πρωταγωνιστές της.
Οι παρατηρήσεις σου είναι γενικά αποδεκτές και δεν έχω κανένα λόγο να αποφύγω να δεχτώ τα όποια λάθη μου. ʼλλωστε λάθος δεν κάνει μόνο αυτός που μένει άπρακτος και αυτή η δουλειά μου πήρε πολλά, ατελείωτα νυχτέρια.
Σχετικά με τις επίμαχες φωτογραφίες θα σημειώσω τα εξής, δηλώνοντας για άλλη μια φορά ότι δεν υπήρχε πρόθεση για κατά λάθος «λάθος». Επίσης, δεν υπάρχει στον ελληνικό περιοδικό τύπο ανάλογη συλλογή φωτογραφιών που να αγκαλιάζει το θέμα από κάθε σκοπιά. Στα περισσότερα περιοδικά με ιστορικά θέματα δεν αναφέρονται όχι μόνο οι πηγές αλλά συχνά ούτε η βιβλιογραφία. Ό,τι περιέχεται στο τεύχος αυτό προέρχεται από τη βιβλιογραφία, όλα εκτός από τις εκτιμήσεις και τα σχόλια που κάνω. Το ίδιο ισχύει και για τη στατιστική επεξεργασία και ταξινόμηση ορισμένων δεδομένων που βρίσκονται πινακοποιημένα.
Θα ακολουθήσουν και άλλες δουλειές. Ήδη μία είναι στα τελειώματα και για άλλη μία έχει αρχίσει η συλλογή του υλικού που ελπίζω ότι για τους περισσότερους θα είναι καινούργιο σε κάποια έκταση, γιατί και οι δικοί μου «σκληροί» έχουν με΄σα διάφορα καλούδια και προσπαθώ να τα εμπλουτίσω. Πάντως το 2ο τεύχος το γράφει άλλος φίλος και δε σας λέω τι είναι γιατί απλά έχω δώσει το λόγο μου. Το 3ο είναι πάλι δικό μου και μάλλον και το 4ο, όλα με ελληνικό ενδιαφέρον.
Για τις επισημάνσεις στις φωτογραφίες, φαίνεται ότι σε μερικές την πάτησα, εκτιμώντας ότι ο Γ΄ τόμος της ΠΑ θα είχε μέσα μόνο ελληνικά αεροσκάφη:

Σελ 17 (4) Τώρα που το βλέπω από άλλη σκοπιά μάλλον έχεις δίκιο.
Σελ 19 (1) Πιθανώς να είναι Avro 626 γιατί φέρει πολυβόλο, αλλά στο Γ΄τόμο αναφέρεται ως 621
Σελ 19 (2) Δε διαφωνώ ότι είναι το 2ο πρωτότυπο αλλά η λεζάντα μιλάει γενικά για το ΜΒ151, οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει παραπλάνηση
Σελ 21 (1) Για τα Hs 126 νόμιζα ότι είναι αυθεντική φωτογραφία.
Σελ 25 (1) Τα Potez δείχνουν όντως γαλλικά
Σελ 25 (2) Για τα wildcat τον Απρίλιο του 1941 τα δέσμευσαν όπως λες κι εσύ και γράφω και στο βιβλίο οι Βρετανοί αλλά πως αλήθεια ξεχωρίζεις τα εθνόσημα σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία;
Σελ 26 (2) Είναι όντως πάλι το 2ο πρωτότυπο ΜΒ151 από άλλη οπτική γωνιά
Σελ 33 (1) Πιθανώς και εδώ έχω λάθος
Σελ 33 (3) Η λεζάντα δε λέει κάτι διαφορετικό, απλά αναφέρει ότι είναι «αεροσκάφος αναγνώρισης Potez 25» συνεπώς δε διαφωνούμε
Σελ 35 (1) Για το Anson έχεις δίκιο, είναι της 355ΜΤΜ και έτσι έπρεπε να γραφεί, ότι είναι μεταγενέστερη φωτογραφία
Σελ 35 (2) Για το PZL P24 δεν είπα ότι είναι ελληνικό και μάλιστα υπάρχει αρκετή αναφορά στους πολιτικούς λόγους που οδήγησαν τις μικρές χώρες να επιλέξουν αυτό τον τύπο, σύντομα θα βγάλω και άρθρο.
Σελ 36 (2) Και στην περίπτωση Gladiator μάλλον την πάτησα λόγω ασπρόμαυρης φωτογραφίας.
Σελ 60 (2) Δε γνωρίζω που έχει τραβηχτεί, άλλωστε δε φαίνονται υπόστεγα και τα αεροπλάνα δεν είναι και τόσα πολλά. Δε νομίζω ότι αλλοιώνει το γενικότερο νόημα, υπέθεσα ότι είναι από το μέτωπο καθώς το Τατόι είναι γεμάτο λόφους και βουνά γύρω γύρω.
Σελ 75 (3) Θα το ψάξω, αν έχω κάνει τέτοιο λάθος είναι κρίμα για τον Pattle.
Σελ 89 (2) Υπάρχει άρθρο στο περιοδικό «Στρατιωτική Ιστορία» που το αναφέρει, δεν έχω τώρα πρόχειρο το τεύχος αλλά είναι γνωστό ότι τα Hurricane αποσύρθηκαν από την Κρήτη λίγο πριν αρχίσει η αεραπόβαση ή αμέσως μετά, καθώς ήταν ελάχιστα για να προσφέρουν. Και πάλι η γεωγραφία ελπίζω ότι δε χαλάει την αντίθεση που δηλώνει η εικόνα
Σελ 91 (1) Χαίρομαι που μαθαίνω ότι είναι από το Σέδες, εκεί μένω τώρα και ο χώρος είναι αλήθεια αεροπορικά «ιερός». Σίγουρα δεν ήταν προκεχωρημένο αεροδρόμιο αλλά ήταν πολύ κοντά στις μάχες, οπότε και πάλι η γεωγραφία δε νομίζω να χαλάει το σκοπό της φωτογραφίας.
Σελ 91 (2) ότι έγραψα για την 89 (2)

Συνοπτικά σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια και τις χρήσιμες υποδείξεις. Σίγουρα υπάρχουν λάθη αλλά είναι έντιμοι οι λόγοι. Οι επισημάνσεις σου όπως και των άλλων φίλων είναι πολύ εποικοδομητικές για το μέλλον.

Όσοι διαβάσατε το βιογραφικό μου στην αρχή του τεύχους ξέρετε με τι έχω πετάξει και ότι τώρα είμαι στα CL-415. Για όποιο φίλο μπορώ να βοηθήσω με φωτογραφίες ή άλλες λεπτομέρειες θα το κάνω με χαρά. ʼλλωστε ότι είναι στην ιστοσελίδα της ΠΑ για το CL-415 φαντάζεστε ποιος το έγραψε και φυσικά το φωτογραφικό υλικό που έχουν μερικά παιδιά από τη δουλειά είναι απίστευτο. Αν κάνετε κάποια συγκέντρωση ή αν υπάρχει κάποια ταχυδρομική διεύθυνση για κάποιο στέκι σας μπορώ να στείλω και ταινίες (ακούς Σταύρο;;).

Τελικά ο Σταύρος έχει δίκιο, είσαστε τρελοί οπότε μοιάζουμε

Xaris_the greek

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαρτίου 17, 2007, 07:27:11 μμ
Aγαπητέ Χαρίτωνα έμπλεξες με «τρελούς» και θα υποστείς τις συνέπειες.  :lol: :lol:

Οι συζητήσεις μας εδώ γίνονται πάντα σε πολύ καλό και φιλικό κλίμα αφού μας ενώνει η κοινή αγάπη για την αεροπορική ιστορία.
 Ολοι μας μαθαίνουμε ο ένας απ τον άλλον και οι συζητήσεις μας είναι πάντα πολύ εποικοδομητικές.

Οπως έγραψα και στο προηγούμενα μήνυμά μου το μυστικό είναι να το ψάχνεις το πράγμα και να μην δέχεσαι κάτι για σωστό αν δεν διασταυρώνεις τις πηγές σου. Ολοι έχουν καλή διάθεση και κανείς δεν κάνει σκόπιμα «λάθη». Δυστυχώς το έθνος μας πέρασε από πολύ μεγάλες περιπέτειες και τα στοιχεία που συνθέτουν την ιστορία μας δεν είναι συστηματικά και με επιμέλεια μαζεμένα κάπου ώστε να διευκολυνθεί ο ιστορικός ερευνητής. Χρειάζεται λοιπόν πολλή δουλειά, οι παγίδες που μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος είναι πολλές.
  Λοιπόν, όσον αφορά κάποιες λεπτομέρειες

Σελ 19 (1) Πιθανώς να είναι Avro 626 γιατί φέρει πολυβόλο, αλλά στο Γ΄τόμο αναφέρεται ως 621
Ο ευκολότερος τρόπος να ξεχωρίσεις τα 626 απο τα 621 είναι η ύπαρξη του στυλίδιου που ενώνει το επάνω με το κάτω πηδάλιο κλίσεως. Στα 621 υπήρχε ενώ στα 626 οχι.

Για τα wildcat τον Απρίλιο του 1941 τα δέσμευσαν όπως λες κι εσύ και γράφω και στο βιβλίο οι Βρετανοί αλλά πως αλήθεια ξεχωρίζεις τα εθνόσημα σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία;
Κάνε τον κόπο και ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=4097.0
Και εδώ
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=4073.0
στη συζήτηση που έχουμε ανοίξει για τα Ελληνικά wildcat.

Για το PZL P24 δεν είπα ότι είναι ελληνικό και μάλιστα υπάρχει αρκετή αναφορά στους πολιτικούς λόγους που οδήγησαν τις μικρές χώρες να επιλέξουν αυτό τον τύπο, σύντομα θα βγάλω και άρθρο.
Το λάθος είναι οτι το εικονιζόμενο είναι Ρ24Β και όχι Ρ24G, οι δύο τύποι είχαν εμφανείς εξωτερικές διαφορές.

Σελ 75 (3) θα το ψάξω, αν έχω κάνει τέτοιο λάθος είναι κρίμα για τον Pattle.
Εδώ θα βρείς την καταπληκτική ιστορία του Douglas Bader
http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Bader
 η φωτογραφία  μάλιστα είναι η ίδια που έχει μπει στο περιοδικό ως Pattle.
 
Επίσης μερικές παρατηρήσεις για μερικές ακόμη φωτογραφίες, δεν πρόκειται για λάθη, απλώς θα ήθελα να τις συζητήσουμε:

Σελ 20 (2) Anson πάνω απο την Αθήνα. Η κορυφογραμμή που φαίνεται απο πίσω δεν μου θυμίζει Αττική. Εσυ σαν αεροπόρος που έχεις δεί τα βουνά και τις ράχες απο ψηλά χιλιάδες φορές τι λες;  Μήπως η φωτο έχει τραβηχτεί κάπου αλλού;

Σελ 75 (4) σ΄ αυτή τη φωτο ο Pattle είναι ο δεύτερος απο δεξιά.

Σελ 81 (3) Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Τατόι, η Πεντέλη στο βάθος είναι χαρακτηριστική. Α, και εδώ η πρωτότυπη:






Σελ 89 (2) Υπάρχει άρθρο στο περιοδικό «Στρατιωτική Ιστορία» που το αναφέρει, δεν έχω τώρα πρόχειρο το τεύχος αλλά είναι γνωστό ότι τα Hurricane αποσύρθηκαν από την Κρήτη λίγο πριν αρχίσει η αεραπόβαση ή αμέσως μετά, καθώς ήταν ελάχιστα για να προσφέρουν. Και πάλι η γεωγραφία ελπίζω ότι δε χαλάει την αντίθεση που δηλώνει η εικόνα
Ναι μεν, αλλά... σκέψου οτι μετά απο 10-20 χρόνια κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το περιοδικό σαν αναφορά για κάποιο ιστορικό άρθρο όπως έκανες εσύ για να κάνεις το δικό σου. Αυτά που έλεγα για τα λάθη που διαιωνίζονται...  Οι φωτογραφίες αυτές πρωτοδημοσιεύτηκαν στο βιβλίο "Air war for Yougoslavia Greece and Crete" 

Αυτά συγγνώμη αν σε ζάλισα, αλλά είπαμε, είμαστε τρελοί...


 
     



]
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 17, 2007, 08:45:01 μμ
Καθόλου δε με ζάλισες φίλε μου
 Έχεις άλλωστε δίκιο στις παρατηρήσεις σου
Η φωτογραφία 81 (3) είναι κατά πάσα πιθανότητα στο Τατόι αλλά έχω συναντήσει και αναφορά για την Παραμυθιά. Δε μου λεέι τόσο η Πεντέλη, όσο το γεγονός ότι το πεδίο της Παραμυθιάς ήταν χαρακτηριστικά στενό, σχεδόν σα δρόμος. Επειδή όμως η βιβλιογραφία είχε αυτή τη διφορούμενη κατάσταση, έγραψα γενικά για ελληνικό αεροδρόμιο, έτσι κι αλλιώς μέσα είμαι.
Κρίμα για τον Pattle, λάθος μου. Και είναι η δεύτερη φορά που γράφω γι αυτόν!Δαίμων του αέρος...
Που να φανταστώ ότι υπάρχει τρόπος με πολυχρωματικό φίλμ να διαπιστώσεις τι κρύβεται πίσω από μια φωτογραφία. Τελικά πρέπει να έχουμε διαβάσει πολλές μούφες από διάφορους. Θα είμαι πιο προσεκτικός στο μέλλον. Αλλά όπως λέει και το αρχαίο ρητό για να αμπελοφιλοσοφήσουμε και λίγο, ασθενής, διπόρος και αεροπόρος αμαρτία δεν έχει...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 17, 2007, 08:47:46 μμ
Να μη το ξεχάσω, η φωτογραφία των Anson είναι μάλλον από γιορτή 25ης Μαρτίου. Πάντως τα βουνά της Αθήνας δε τα μαθαίνεις πάνω από την Ακρόπολη, που δεν έχω περάσει ποτέ. Επίσης πάνω από τη Λάρισα, που υπάρχει μια άλλη εκδοχή για τη φωτογραφία, δε μπορούσα να κοιτάξω βουνά, ήμουνα τελική με 170kts. Πιστεύω ότι είναι Αθήνα
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαρτίου 17, 2007, 11:23:42 μμ
Η φωτογραφία 81 (3) είναι κατά πάσα πιθανότητα στο Τατόι αλλά έχω συναντήσει και αναφορά για την Παραμυθιά. Δε μου λεέι τόσο η Πεντέλη, όσο το γεγονός ότι το πεδίο της Παραμυθιάς ήταν χαρακτηριστικά στενό, σχεδόν σα δρόμος. Επειδή όμως η βιβλιογραφία είχε αυτή τη διφορούμενη κατάσταση, έγραψα γενικά για ελληνικό αεροδρόμιο, έτσι κι αλλιώς μέσα είμαι.

Πρόσεξε καλά τις φωτογραφίες που θα βρείς στα παρακάτω links (σου συνιστώ να τις κάνεις save οπως έχω κάνει κι εγώ) και δεν θα έχεις στο μέλλον πλέον απορίες για Τατόι και Παραμυθιά το 1940  :wink:

http://users.cyberone.com.au/clardo/hf_squire.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/g_checketts.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/cfr_clark.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/rj_dudman.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/_embros_.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/c_hansford.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/el_cooper.html
http://users.cyberone.com.au/clardo/tatoi_today.html

(Θα διαπιστώσεις οτι η Παραμυθιά δεν ήταν και τόσο στενή...)

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 18, 2007, 06:46:33 μμ
Φίλε Νώντα φυσικά είναι Τατόι με φόντο την Πάρνηθα. Μου είναι γνωστή η ιστοσελίδα και οι φωτογραφίες αλλά οι δυο ξεχωριστές απόψεις που είχα κατά νου δημιουργούν αμφιβολία και έτσι έγραψα γενικά για ελληνικό αεροδρόμιο. Η Παραμυθιά προσσεγγιζόταν από ένα στενό πέρασμα και οι Ιταλοί δυσκολεύτηκαν πολύ να την εντοπίσουν. όταν το έκαναν, ρίχτηκαν με μανία στο αεροδρόμιο "φάντασμα" εκτελώντας strafing, στο οποίο ήταν πολύ καλά εκπαιδευμένοι. Μην κοιτάς μόνο την κοιλάδα, σκέψου ότι ο κύκλος προσγείωσης και απογείωσης έπρεπε να είναι όσο το δυνατό πιο κρυφός. Έπειτα τα βουνά στο βάθος της κοιλάδας δεν ξέρω τι περιθώρια ασφαλείας έδιναν στις απογειώσεις όταν μάλιστα τους χειμερινούς μήνες είναι γεμάτα από σύννεφα κατά στρώματα, όπως είναι το συνηθισμένο όχι μόνο στην Πίνδο αλλά και την Ελλάδα γενικότερα τέτοια εποχή. Τα ελικοφόρα της εποχής (Blenheim Mk I) δεν ανέβαιναν όπως τα σημερινά μαχητικά, ούτε καν όπως το CL-415. Ξέρω τι σου λέω για τα ελικοφόρα γιατί είχα την τύχη να πετάξω λίγες ώρες με ένα θρύλο που λέγεται "622-ΠΟΣΕΙΔΩΝ" και είμαι βέβαιος ότι το' πιασες αμέσως τι εννοώ. Θα το κοιτάξω και σε ένα χάρτη για να θυμηθώ τα νιάτα μου. Σίγουρα είναι Τατόι λοιπόν και σίγουρα η Παραμυθιά ήταν ένα πολύ χρήσιμο προκεχωρημένο αεροδρόμιο, από το οποίο οι Βρετανοί έπιχείρησαν εντατικά. 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 18, 2007, 06:48:51 μμ
Παιδιά πως μπορώ να σας ρίχνω καμιά φωτογραφία που δεν είναι ανεβασμένη σε site?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Xristos στις Μαρτίου 18, 2007, 07:03:32 μμ
πηγαινε στο www.imageshack.us κάνε κλικ στο "αναζήτηση" επέλεξε την φώτο που θες να ανεβάσεις και πάτα "host it"

kane copy paste to direct link anamesa se auta ta tags
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ramfighter στις Μαρτίου 18, 2007, 09:22:09 μμ
..... Τα ελικοφόρα της εποχής (Blenheim Mk I) δεν ανέβαιναν όπως τα σημερινά μαχητικά, ούτε καν όπως το CL-415. Ξέρω τι σου λέω για τα ελικοφόρα γιατί είχα την τύχη να πετάξω λίγες ώρες με ένα θρύλο που λέγεται "622-ΠΟΣΕΙΔΩΝ" και είμαι βέβαιος ότι το' πιασες αμέσως τι εννοώ. ...
Μήπως σε έχουμε καταγεγραμμένο στα τρομερά αρχεία μας?
(http://img104.imageshack.us/my.php?image=pb110078ly4.jpg)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Stavros στις Μαρτίου 18, 2007, 09:44:31 μμ
Μήπως σε έχουμε καταγεγραμμένο στα τρομερά αρχεία μας?
(http://img104.imageshack.us/my.php?image=pb110078ly4.jpg)
αρνητικόν.
ο χάρης δεν είναι στη φωτό.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 18, 2007, 10:36:50 μμ
Όχι αλλά ήμουνα παρόν τη μέρα που πέταξε ο παππούς, τρομερή συγκίνηση. ʼσε που η φάτσα μου δε βλέπεται κιόλας!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 18, 2007, 10:43:56 μμ
http://img486.imageshack.us/img486/4933/rf4e1sx9.png

21-4-1993, πάνω από το θρόνο του Δία
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαρτίου 18, 2007, 11:19:59 μμ
http://img266.imageshack.us/img266/9250/415aftcabincompartmentdl0.jpg
http://img380.imageshack.us/img380/9045/cl415air23ey1.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/1039/cl415drops17qb6.jpg
http://img104.imageshack.us/img104/915/cl415scoopinguc4.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/766/waterbomberzb2.jpg
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Stavros στις Μαρτίου 19, 2007, 07:34:38 πμ
Χάρη, τις φωτό καλό θα είναι να τις βάλεις αλλού. :wink:
εδώ είναι off topic όπως λέμε στο Ελλάντα. :wink:
άνοιξε ένα θεματάκι, πχ. φωτό CL-415 και τρέλανε μας.  ::eusa_clap::
Ηδη οι δύο (στη φωτιά και η λήψη νερού) είναι τρέλλα.
αναμένουμε. ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαρτίου 19, 2007, 11:59:07 πμ
Εξαιρετικές φωτογραφίες... Περιμένουμε κι άλλες...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: gkontog στις Μαρτίου 19, 2007, 12:20:11 μμ
 :shock: :shock: :shock:
Ρε παιδιά το 415 που κάνει τη ρίψη δεν είναι λίγο χαμηλά και κάπως κοντά στην εστία της φωτιάς; Πως διάβολο το κρατάει με τα ανοδικά ρεύματα από την φωτιά από κάτω;

Και κάτι άλλο. Τι θα κάνει ο τύπος αυτός αν του δώσουν ένα A-10;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: gkontog στις Μαρτίου 19, 2007, 12:23:37 μμ
Για να ρωτήσω, xaris_the greek που μένεις να έρθουμε με σκληρούς δίσκους, μαλακούς δίσκους και δίσκους γενικά να σηκώσουμε το υλικό;  :)  :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ramfighter στις Μαρτίου 19, 2007, 01:05:02 μμ
:shock: :shock: :shock:
Ρε παιδιά το 415 που κάνει τη ρίψη δεν είναι λίγο χαμηλά και κάπως κοντά στην εστία της φωτιάς; Πως διάβολο το κρατάει με τα ανοδικά ρεύματα από την φωτιά από κάτω;

Και κάτι άλλο. Τι θα κάνει ο τύπος αυτός αν του δώσουν ένα A-10;
το έχω ξανανεβασει στο επετειακό canadair:
http://www.airliners.net/open.file/0936096/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Μαρτίου 21, 2007, 02:07:14 πμ
Σήμερα κάθησα για πρώτη φορά να διαβάσω το περιοδικό σοβάρα και ομολογώ ότι μ'αρεσε πάααααααρα πολύ!!! ::eusa_clap:: Είμαι περίεργος να δώ τι άλλο θα βγάλουν στα επόμενα τεύχη! ::icon_thumright:: Εξαιρετική και η καταγραφή των δυνάμεων και τα περιστατικά που σημειώθηκαν... :twisted:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Μαρτίου 26, 2007, 08:44:33 μμ
Αφού λοιπόν τόσος λόγος γίνεται για το επόμενο τεύχος "έκπληξη", όπως προείπαν οι συνάδελφφοι, ας μιλήσει λοιπόν και ο ίδιος ο συγγραφέας (ο υποφαινόμενος), επίσης μέλος της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας:

Πράγματι το θέμα είναι έκπληξη και δεν θα το αποκαλύψω για να μην τη χαλάσω, αλλά θα πω μόνο ότι πρόκειται 100% για πρωτότυπη εργασία, η οποία αποτελεί τον καρπό προσωπικής έρευνας οκτώ χρόνων. Θα υπάρχουν αποκλειστικές φωτογραφίες, δημοσιευθήσες για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά -όχι δεν υπερβάλλω, ούτε είναι σχήμα λόγου- οκτώ έγχρωμα profiles (δημοσιευθέντα επίσης για πρώτη φορά) και αποκλειστικές περιγραφές από πολλές αερομαχίες, διασταύρωση νικών-καταρρίψεων κλπ. Πάντως μία ιδεά του θέματος, (ιδιαίτερα αγαπητό σε Έλληνες μοντελιστές και ιστορικούς), έχετε ήδη πάρει όσοι από εσάς έχετε επισκεφθεί την ιστοσελίδα μου. Ελπίζω η εργασία μου αυτή να αποτελέσει πηγή στο συγκεκριμένο θέμα.

Για την ποιότητα των profiles είμαι ήδη προετοιμασμένος να δεχθώ δυσμενείς κριτικές, αφού δεν είμαι επαγγελματίας γραφίστας, αλλά αυτοδίδακτος. Παλαιότερες εργασίες μου στις πλάγιες όψεις έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά του χώρου, στην ιστοσελίδα μου, αλλά και σε ξένα sites. Όσοι έχουν διαβάσει το άρθρο "George Beurling - Tο Γεράκι της Μάλτας" ("Πόλεμος & Ιστορία", τεύχος Νο 88, Οκτ. 2005) έχουν ήδη δει μερικά από αυτά, χαρακτηριστικά δείγματα της τεχνοτροπίας μου.

Ανυπομονώ για εντυπώσεις και κρτικές.

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαρτίου 26, 2007, 08:50:21 μμ
Σε αναμονή λοιπόν...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 26, 2007, 10:12:15 μμ
ʼγγελε,

Επειδή εγώ έκανα κάποια από τα σχόλια για τα προφίλ, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ακριβώς αυτό τόνισα και πιο πάνω. Δεν μετράει τόσο το πόσο τέλεια είναι γραφιστικά, αλλά τι καινούργιες πληροφορίες δίνουν. Και αν το Μ. βγαίνει από το επίθετο που φαντάζομαι, τότε σίγουρα το άρθρο θα έχει πρωτοτυπία και τα προφίλ θα κάνουν χαρούμενους τους μοντελιστές αυτού του φόρουμ. Πραγματικά πιστεύω πως όταν η κριτική κάποιου σε προφίλ βασίζεται στο γραφιστικό αποτέλεσμα και μόνο, τότε έχει χάσει το νόημα της απεικόνισης. Γι' αυτό μην αγχώνεσαι καθόλου. Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό συνολικά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: 117tacan στις Μαρτίου 26, 2007, 10:12:33 μμ
Το πρώτο τεύχος πάντως ακόμα δεν το είδαμε στην επαρχία  :evil: ::cry2::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Μαρτίου 26, 2007, 10:33:12 μμ
ʼγγελε,

Επειδή εγώ έκανα κάποια από τα σχόλια για τα προφίλ, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ακριβώς αυτό τόνισα και πιο πάνω. Δεν μετράει τόσο το πόσο τέλεια είναι γραφιστικά, αλλά τι καινούργιες πληροφορίες δίνουν. Και αν το Μ. βγαίνει από το επίθετο που φαντάζομαι, τότε σίγουρα το άρθρο θα έχει πρωτοτυπία και τα προφίλ θα κάνουν χαρούμενους τους μοντελιστές αυτού του φόρουμ. Πραγματικά πιστεύω πως όταν η κριτική κάποιου σε προφίλ βασίζεται στο γραφιστικό αποτέλεσμα και μόνο, τότε έχει χάσει το νόημα της απεικόνισης. Γι' αυτό μην αγχώνεσαι καθόλου. Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό συνολικά.


Fisherman,

Σε ευχαριστώ για τα προκαταβολικά καλά σου λόγια. Σωστό αυτό που λες για τα profiles, αλλά όπως καταλαβαίνεις κι εσύ, εμείς οι "profilers" (ας μου επιτραπεί η έκφραση), ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα και για το γραφιστικό μέρος της δουλειάς. Βέβαια, όπως λες κι εσύ, το δύσκολο σήμερα είναι να προσφέρεις ένα προφίλ το οποίο να έχει να δώσει κάτι καινούργιο κι όχι να επαναλαμβάνει με άλλο τρόπο τα όσοα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Πχ ποιός ο λόγος να φτιάξεις ένα ακόμη προφίλ του Me-109F του Marseille ή του G-10 του Hartmann; Όσο μου είναι δυνατόν, και στον βαθμό που μου το επιτρέπει το άρθρο με το οποίο ασχολούμαι την εκάστοτε φορά, προσπαθώ κι εγώ να αποφεύγω τις ανούσιες επαναλήψεις.

Θαυμάσιο το site σου και οι δουλειές σου
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: KostasT στις Μαρτίου 26, 2007, 11:26:07 μμ
Καλησπερα Αγγελε, ποτε περιπου το περιμενεις να βγει σε κυκλοφορια?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 26, 2007, 11:27:49 μμ
Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου. Και το δικό σας site πάντως έχει μεγάλο όγκο πληροφοριών και δείχνει ανθρώπους με πολύ μεράκι για αυτό που κάνουν. Χαίρομαι που μέσω του φόρουμ δόθηκε η ευκαιρία να γνωριστούμε (ηλεκτρονικά βέβαια, όπως είναι και η μόδα τη σήμερον ημέρα).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 27, 2007, 02:05:43 πμ
IMHO σ' ένα φόρουμ μοντελιστών θα περίμενε κανείς περισσότερο ενδιαφέρον και ουσιώδεις ερωτήσεις ώς προς την συγκεκριμένη παραλλαγή ενός προφίλ, ώστε και να διασταυρωθούν πληροφορίες και να δοθεί θέμα για κατασκευή νέων μοντέλων (όπως στο τόπικ για τα Wildcat)... Το να φτιάχνεις ένα προφίλ σε 10 μέρες με μεθόδους κάπως συζητήσιμες είναι τελείως διαφορετικό από το να ψάχνεις ΜΗΝΕΣ ολόκληρους για να βρείς μικρολεπτομέρειες και να προσθέσεις κάτι καινούριο...

Just my 2 cents...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Μαρτίου 27, 2007, 03:11:56 μμ
Καλησπερα Αγγελε, ποτε περιπου το περιμενεις να βγει σε κυκλοφορια?



Σύμφωνα με τα λόγια του αρχισυντάκτη, τον Απρίλιο...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαΐου 22, 2007, 10:02:09 πμ
Ξέρει κανεις αν έχει κυκλοφορήσει το 2ο τεύχος;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: parallax στις Μαΐου 22, 2007, 05:28:12 μμ
http://www.hellenicdefense.gr/per/ef/ef002.html
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Theios Nontas στις Μαΐου 24, 2007, 07:21:29 μμ
Το πήρα χτες και το διάβασα όλο με τη μία...

Αριστη δουλειά απο κάθε άποψη, οτι και να πώ θα είναι λίγο. Ο συγγραφέας είναι άξιος πολλών συγχαρητηρίων...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Αυγούστου 10, 2007, 03:01:41 μμ
Γειά σας και καλό καλοκαίρι.
Για όσους φίλους αναγνώστες αγόρασαν την μονογραφία μου "Σμηναγός Βασίλειος Βασιλειάδης" της σειράς "Ελληνικά Φτερά" (τεύχος Νο2), παραθέτω το απόσπασμα της σελίδος 39, το οποίο απουσιάζει λόγω τυπογραφικού λάθους:

...απογειώθηκε για μία ένοπλη περιπολία στις 17.35, αλλά ο βομβαρδισμός στόχων αποδείχθηκε δύσκολος λόγω της χαμηλής νέφωσης που συνέχιζε να επικρατεί. Το ζεύγος των Mustang του Σμηναγού Maynard (Μαίηναρντ) και του Επισμηνία Βασιλειάδη επιτέθηκαν σε μία μικρή φάλαγγα οχημάτων. Ο Έλληνας υπαξιωματικός χτύπησε ένα φορτηγό, όταν ξαφνικά οκτώ Me-109 εμφανίστηκαν από το πουθενά. Ένα από αυτά γάζωσε το δεξιό του φτερό, αλλά χάρη στην υπεροχή του Mustang στους ελιγμούς χαμηλού ύψους, οι δύο πιλότοι κατάφεραν να διαφύγουν, μετά από μία ανατριχιαστική καταδίωξη. Ο Βασιλειάδης προσγειώθηκε σε ένα από τα πρόχειρα αεροδρόμια του Συμμαχικού προγεφυρώματος για να εκτιμήσει το μέγεθος της ζημιάς, η οποία αποδείχθηκε επιφανειακή. Οι μηχανικοί επισκεύασαν γρήγορα κάποια σημεία και σύντομα το πιστό του FB104 ξεκίνησε και πάλι τον δρόμο της επιστροφής, πετώντας πάνω από το Κανάλι της Μάγχης. Η ταυτότητα των αντιπάλων τους δεν έχει εξακριβωθεί λόγω έλλειψης στοιχείων, αλλά σχεδόν σίγουρα ανήκαν είτε στην JG26 ή στην JG27, οι οποίες την ίδια ώρα είχαν εμπλακεί σε αερομαχίες στην ίδια περιοχή, διεκδικώντας και την κατάρριψη δύο Mustang άλλης βρετανικής Μοίρας.



Όσοι θέλουν μπορούν να το εκτυπώσουν και να το συμπληρώσουν στο περιοδικό. Ζητώ συγγνώμη για την παράλειψη εκ μέρους της διεύθυνσης , καθώς και για την κάκιστη σελιδοποίηση/βιβλιοδεσία του συγκεκριμένου τεύχους. Να ευχαριστήσω όσους το αγόρασαν και εύχομαι να μην τους απογοήτευσα.

Τέλος, να ευχαριστήσω το παρόν forum, το οποίο, πάντοτε πιστό στις θέσεις του, αποσιώπησε εντελώς την κυκλοφορία της συγκεκριμένης μονογραφίας, (έστω και για ένα θέμα σαν αυτό), διαφημίζοντας μόνο τις έγκριτες εκδόσεις του αξιότιμου κου Πανέλη -εάν ανήκα στην "κλειστή" συγγραφική του ομάδα, σήμερα θα ήμουν θρύλος. Όμως, η ακλόνητη πίστη στις αρχές, αποτελεί αρετή, η οποία πρέπει να εκτιμάται και να επιβραβεύεται...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 03:21:19 μμ
Τέλος, να ευχαριστήσω το παρόν forum, το οποίο, πάντοτε πιστό στις θέσεις του, αποσιώπησε εντελώς την κυκλοφορία της συγκεκριμένης μονογραφίας, (έστω και για ένα θέμα σαν αυτό), διαφημίζοντας μόνο τις έγκριτες εκδόσεις του αξιότιμου κου Πανέλη -εάν ανήκα στην "κλειστή" συγγραφική του ομάδα, σήμερα θα ήμουν θρύλος. Όμως, η ακλόνητη πίστη στις αρχές, αποτελεί αρετή, η οποία πρέπει να εκτιμάται και να επιβραβεύεται...

Οταν λες φορουμ εννοεις τα ατομα της διαχειριστικης ομαδας  η τα μελη του ?? εαν εννοεις τους πρωτους οφειλω να σε ενημερωσω πως υπαρχει συνεργασια με τον εκδοτικο οικο "Περισκοπιο" για review βιβλιων κ.λ.π, αυτο φυσικα δε σημαινει πως αποσιωπουνται κι αλλες εκδοσεις,κι αποδεικνύεται απο το παρων topic 6 σελιδων που εγραψες αγαπητε!
( :arrow: http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=3940.0 :arrow: τωρα βλεπωντας αυτο επιμενεις πως δε σου καναμε -δωρεαν- διαφήμιση?? :roll: ) εαν παλι εννοεις τα μελη του,ο λογος παει σε αυτα κι ας σου απαντησουν :!:
Τελος το βιβλιο το διαβασα πριν μια εβδομαδα και το βρηκα πρωτογνωρο για τα Ελληνικα δεδομενα ενω τελειωνοντας το,ενα αισθημα περηφανιας με πλημμύρισε μαθαινοντας τη ζωη ενος "αγνωστου" Θρυλου της χωρας μας.

Παράθεση
σήμερα θα ήμουν θρύλος.

Οι αλλοι συγγραφικοι θρυλοι που "διαφημιζουμε" ποιοι ειναι? :o
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 03:55:07 μμ
επισης μη παραλειψεις να ψαξεις για review δικων σoυ βιβλιων   (BODENPLATE) στο παρων forum.....
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Αυγούστου 10, 2007, 04:09:49 μμ
Αναφέρομαι στη διαχειριστική ομάδα και μόνο.

Το ότι υπάρχει συνεργασία με τον οίκο "περισκόπιο" είναι προφανές. Απλά, στον τομέα "Βιβλία-Περιοδικά" θα έπρεπε να αναφέρεται ότι συμπεριλαμβάνονται μόνο αυτά, έτσι, για σαφήνεια. Όσο για το "...τόπικ 6 σελίδων" που..."έγραψα" (!!!), είναι ηλίου φαεινότερον ότι
δεν το άνοιξα, ούτε το έγραψα εγώ. Το τόπικ ξεκίνησε από κάποια μέλη, αναφερόμενα στο 1ο τεύχος, με το οποίο δεν είχα καμμία ανάμιξη. Απλά η συζήτηση επεκτάθηκε και στην κυκλοφορία του 2ου τεύχους, οπότε θεώρησα καλό να δώσω κάποιες πληροφορίες. Αυτό, κατά μία έννοια, μπορεί να θεωρηθεί "αυτο-διαφήμιση" ή "περιαυτολογία", οπότε μπορείτε να με χαρακτηρίσετε ως αλαζόνα. Πάντως, δεν υπήρξε ποτέ η παραμικρή διάθεση διαφήμισης εκ μέρους των διαχειριστών. Η κολακευτική κριτική που ακολούθησε από τον "Θείο Νώντα" ήταν μία αυθόρμητη κίνηση ενός απλού αναγνώστη, οπότε την...διαφήμιση δεν την κάνατε "εσείς"!

Να σημειώσω βέβαια, ότι με τον όρο "διαφήμιση" δεν εννοώ διθυράμβους, αλλά, απλά, την ενημέρωση του φόρουμ για την κυκλοφορία κάποιου νέου τεύχους (από οποιονδήποτε εκδοτικό οίκο), με λίγα λόγια για το θέμα το οποίο πραγματεύεται, χωρίς κριτικές. Αυτές, καλές ή κακές, θα έλθουν αργότερα, μέσω της συζήτησης των μελών.

Για το τελευταίο ερώτημα που θέτεις ("Ποιοί είναι οι άλλοι "θρύλοι";), δεν θα υποπέσω στο σφάλμα να αναφέρω ονόματα. Είπα μόνο ότι οι συγκεκριμένες εκδόσεις βασίζονται σε μία "κλειστή" συγγραφική ομάδα η οποία, χάρη στην διαφήμιση που της γίνεται, έχει, ούτως ειπείν, "καταξιωθεί" στον χώρο. Η λέξη "θρύλος" είχε βέβαια, σκωπτικό χαρακτήρα.

Ευχαριστώ κι εσένα για τα καλά σου λόγια.

Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 04:23:41 μμ
Αναφέρομαι στη διαχειριστική ομάδα και μόνο.

Το ότι υπάρχει συνεργασία με τον οίκο "περισκόπιο" είναι προφανές. Απλά, στον τομέα "Βιβλία-Περιοδικά" θα έπρεπε να αναφέρεται ότι συμπεριλαμβάνονται μόνο αυτά, έτσι, για σαφήνεια.


συμπεριλαμβανονται τα βιβλια τα οποια μας δινονται φιλε μου για review ως απόρροια της συνεργασιας,υπαρχει κατι μεμπτο σε αυτο? παρα ταυτα κι αλλα βιβλια αλλων εκδοτικων οικων υπαρχουν οχι μονο στο web site αλλα και στις σελιδες του forum.

Παράθεση
Να σημειώσω βέβαια, ότι με τον όρο "διαφήμιση" δεν εννοώ διθυράμβους, αλλά, απλά, την ενημέρωση του φόρουμ για την κυκλοφορία κάποιου νέου τεύχους (από οποιονδήποτε εκδοτικό οίκο), με λίγα λόγια για το θέμα το οποίο πραγματεύεται, χωρίς κριτικές. Αυτές, καλές ή κακές, θα έλθουν αργότερα, μέσω της συζήτησης των μελών.

φιλε μου αυτο (η ενημερωση δηλ.) γινετε ουτως η αλλως μεσα στις συζητησεις του φορουμ απο τα ιδια τα μελη του,εξαλλου εαν γινοταν καποια συζητηση σχετικα με το βιβλιο σου να εισαι σιγουρος πως θα συνεχιζοταν απροσκοπτα :!: δεν εγινε ομως κατι τετοιο απο καποιο μελος και δε νιωθω υπευθυνος για αυτο.
Επισης δε νοιωθω υποχρεομενος να παρουσιαζω (εστω και με λιγα λογια) καθε περιοδικο η βιβλιο του χωρου (διολου ευκαταφρόνητου ογκου και χρηματος :o) που εκδιδετε :!:

Παράθεση
Για το τελευταίο ερώτημα που θέτεις ("Ποιοί είναι οι άλλοι "θρύλοι"Wink, δεν θα υποπέσω στο σφάλμα να αναφέρω ονόματα. Είπα μόνο ότι οι συγκεκριμένες εκδόσεις βασίζονται σε μία "κλειστή" συγγραφική ομάδα η οποία, χάρη στην διαφήμιση που της γίνεται, έχει, ούτως ειπείν, "καταξιωθεί" στον χώρο. Η λέξη "θρύλος" είχε βέβαια, σκωπτικό χαρακτήρα.

αν αυτη η εκδοτικη εταιρια και τα εκδοτικα της εργα εχουν καταξιωθει (οπως γραφεις :!:) μεσα απο τη συνεργασια ολιγων μηνων με το modelclub,τι να πω :!: ειμαι υπερηφανος που εχουμε τετοια επιρροή :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Αυγούστου 10, 2007, 04:41:02 μμ
Χαίρομαι που συμφωνούμε.
Η όποια παρουσίαση βιβλίων από άλλους εκδότες, πλην "περισκοπίου", γίνεται μόνο αυθόρμητα μέσω των συζητήσεων των μελών, και χωρίς καμμία πρόθεση παρουσίασης από την διαχειριστική ομάδα. Εγώ δεν ζήτησα να συζητήσετε, σώνει και καλά, για το συγκεκριμένο βιβλίο, ούτε φυσικά, υπονόησα ότι ευθύνεσαι για αυτό καθ' οιονδήποτε τρόπο. Απλά είπα ότι η παρουσίαση που γίνεται για τις εκδόσεις του Περισκόπιου θα έπρεπε να γίνεται για όλες τις κυκλοφορίες που αφορούν τον  χώρο, ώστε να είστε δίκαιοι και αντικειμενικοί.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 04:56:50 μμ
Χαίρομαι που συμφωνούμε.
Η όποια παρουσίαση βιβλίων από άλλους εκδότες, πλην "περισκοπίου", γίνεται μόνο αυθόρμητα μέσω των συζητήσεων των μελών, και χωρίς καμμία πρόθεση παρουσίασης από την διαχειριστική ομάδα. Εγώ δεν ζήτησα να συζητήσετε, σώνει και καλά, για το συγκεκριμένο βιβλίο, ούτε φυσικά, υπονόησα ότι ευθύνεσαι για αυτό καθ' οιονδήποτε τρόπο. Απλά είπα ότι η παρουσίαση που γίνεται για τις εκδόσεις του Περισκόπιου θα έπρεπε να γίνεται για όλες τις κυκλοφορίες που αφορούν τον  χώρο, ώστε να είστε δίκαιοι και αντικειμενικοί.

σου εξηγω και παραπανω και στο ξαναλεω οτι υπαρχει συνεργασια με τις εν λογω εκδοσεις σε θεματα παρουσιασεων των βιβλιων τους,υπαρχει κατι μεμπτο σε αυτη τη συνεργασια? εξαλλου παρουσιαση για ολες τις κυκλοφοριες του χωρου ειναι υπερογκη δουλεια και οικονομικα ασυμφορη :!: εαν καποιος εκδοτικος οικος επιθυμει μια επισημη συνεργασια με το modelclub και παρουσιαση των εκδοσεων του απο το web site μας δεν εχει παρα να ενδιαφερθει και να ερθει σε επαφη με εμας κατι που επραξε ο εκδοτικος οικος "Περισκοπιο".
Και βεβαια δικαιοι κι αντικειμενικοι ΔΕΝ θα ημασταν εαν φιμωναμε τα οποια σχολια για το βιβλιο σου η αλλο εκδοτικο οικο,η αν "θαβαμε" αλλες εκδοσεις η το βιβλιο σου,κατι που φυσικα ΔΕΝ συμβαινει.
Παντως καταλαβαινω ως ενα βαθμο το σκεπτικο και τη "πικρια" σου ( :?: ) καθως το βιβλιο σου πραγματικα αξιζε περαιτερω σχολιασμου ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Αυγούστου 10, 2007, 05:06:01 μμ
ʼν μου επιτρέψετε και 2 λόγια απο εμένα γιατί η τύχη έφερε να ανοίξω εγώ το thread "Ελληνικά Φτερά".

Όπως κάνουν και άλλα μέλη του forum έτσι και εγώ όταν ήρθε στην αντιληψή μου η κυκλοφορία αυτού του περιοδικού θεώρησα σωστό (για ενημέρωση των μελών και όχι διαφήμιση) να το αναφέρω.Απο εκεί και πέρα δέν γνωρίζω τίς άλλες εκδοτικές προσπάθειες σου grenadier ούτε εγώ ούτε απο ότι φένετε το σύνολο των μελών συνεπώς πώς να αναφέρουμε κάτι...? :roll:

Όσον αφορά την σχέση του forum με τις εκδόσεις Περισκόπιο νομίζω άν η εταιρεία στηρίζει την ύπαρξη του site όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι απολύτως θεμιτό.Αλλά στους 10 μήνες που έχω παρουσία εδώ δέν έχω αντιληφθεί καμία ευνοική στάση απέναντι στον οιονδήποτε ακόμα και άν μιλάμε όπως σου είπα για εταιρείες που στηρίζουν οικονομικά την σελίδα.Ίσα ίσα που η κριτική των μελών είναι η ίδια για όλους.

Όσον αφορά τα Ελληνικά Φτερα Νο2 δυστυχώς άν και το πήρα με το που κυκλοφόρησε ακόμα δέν έχω κατορθώσει να το διαβάσω  :oops: (γι αυτό και δέν πρόσεξα το τυπογραφικό λάθος).

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 05:13:08 μμ
ακόμα και άν μιλάμε όπως σου είπα για εταιρείες που στηρίζουν οικονομικά την σελίδα.Ίσα ίσα που η

να κανω μια σοβαρη επισημανση εδω αγαπητε Βασιλη σε εσενα αλλα κι ολους πως ουδεμια οικονομικη υποστηριξη υπαρχει απο οποιαδηποτε εταιρια απεναντι στο modelclub,ενω οι εκδοσεις "Περισκοπιο" διαδιδουν το modelclub τοσο μεσα απο το επίσημο web site τους,οσο πολυ περισσοτερο απο το μηνιαιο περιοδικο Model Expert, ενω περαιτερω υποστηριξη και παροχες στα μελη ειναι θεματα υπο συζητηση με τους αρμοδιους,εχουμε καιρο γι'αυτα ομως ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: 117tacan στις Αυγούστου 10, 2007, 05:18:42 μμ
...

Όσον αφορά τα Ελληνικά Φτερα Νο2 δυστυχώς άν και το πήρα με το που κυκλοφόρησε ακόμα δέν έχω κατορθώσει να το διαβάσω  :oops: (γι αυτό και δέν πρόσεξα το τυπογραφικό λάθος).

 ::salut::

Να το διαβάσεις - μόλις αρχίσεις δεν θα ξεκολλάς.

Δεν είναι απλά μια στείρα παράθεση αριθμών και ημερομηνιών, αλλά  πάνω από όλα "αποκαλύπτει" τον χαρακτήρα του Σμηναγού Βασίλειου Βασιλειάδη
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Viper στις Αυγούστου 10, 2007, 05:21:49 μμ
...

Όσον αφορά τα Ελληνικά Φτερα Νο2 δυστυχώς άν και το πήρα με το που κυκλοφόρησε ακόμα δέν έχω κατορθώσει να το διαβάσω  :oops: (γι αυτό και δέν πρόσεξα το τυπογραφικό λάθος).

 ::salut::

Να το διαβάσεις - μόλις αρχίσεις δεν θα ξεκολλάς.

Δεν είναι απλά μια στείρα παράθεση αριθμών και ημερομηνιών, αλλά  πάνω από όλα "αποκαλύπτει" τον χαρακτήρα του Σμηναγού Βασίλειου Βασιλειάδη

Τωρα που ειπες για το χαρακτηρα του Μητσο,ρε παιδια εμενα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση -εκτος των αλλων- η μεγαλη του περαση στις γυναικες!!! και μιλαμε για γυναικαρες ετσι??? :shock: :) μπραβο Ελληναρας με τα ολα του :!: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Αυγούστου 10, 2007, 05:36:51 μμ
Μήπως ο φίλος grenadier έχει κάποια ενημέρωση σχετικά με το θέμα του 3ου τεύχους  :roll:  :?:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: grenadier στις Αυγούστου 10, 2007, 06:28:38 μμ
Όχι, παιδιά, δεν γνωρίζω κάτι, και είμαι κι εγώ περίεργος. Αν μάθω κάτι θα σας πω.
Η σειρά "Ελληνικά Φτερά", αν και είναι καλή σαν αποτέλεσμα, έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα το οποίο έθεσα στον εκδότη, αλλά δεν ελήφθη υπόψη: ο τίτλος της την περιορίζει θεματικά σε σημείο ασφυξίας!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: Stavros στις Αυγούστου 13, 2007, 10:24:18 πμ
χωρίς να αντιπροσωπεύω τη διαχείριση,
και χωρίς να θέλω να προσβάλω τον φίλο Αγγελο (grenadier), τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και εκτιμώ,
πιστεύω ότι εάν ο εκδότης (και κάθε εκδότης) είχε στείλει στο modelclub.gr, ένα αντίγραφο του βιβλίου,
τότε θα είχε γραφτεί κάποια παρουσίαση και θα είχε δημοσιευτεί.
το ίδιο θα συνέβαινε εάν οποιοδήποτε μέλος είχε αγοράσει το βιβλίο και έγραφε την παρουσίαση και την έστελνε για δημοσίευση με την καθιερωμένη διαδικασία.

αναρωτιέμαι, που λέει ότι ο κάθε "φορέας" ή οντότητα (φόρουμ, ειδικό περιοδικό, σύλλογος κλπ.)
είναι υποχρεωμένος να αγοράζει και να παρουσιάζει κάθε νέα κυκλοφορία, μοντέλων , βιβλίων κλπ?
τέτοια κολήματα έχουν και κάποιοι εισαγωγείς μοντέλων
που δεν δίνουν δείγματα προς παρουσίαση αλλά "απαιτούν" να παρουσιάζονται τα προιόντα τους και παραπονιούνται όταν παρουσιάζονται "των άλλων" οι οποίοι όμως κάνουν τον κόπο  να ενημερώνουν και μπαίνουν στη διαδικασία των εξόδων για ενημέρωση, αποστολή/διάθεση δειγμάτων κλπ.
το παραπάνω είναι πρόβλημα ή έλειψη που έχουν Ελληνικές ετειρείες - όχι όλες - που δεν έχουν πιάσει την απαίτηση της εποχής για δημόσιες σχέσεις, ενημέρωση κοινού, δελτία τύπου κλπ.
είπαμε, "τσάμπα" ενημέρωση και πιθανόν διαφήμιση μέσω του εκάστοτε φόρουμ ή σελίδας, αλλά όχι και εντελώς τσάμπα.
ζούμε στη χώρα της τράκας και τους τζάμπα αλλά μέχρι ενός σημείου.

εάν υπάρχει κάποια παράλειψη από την πλευρά του modelclub.gr - λέω έαν υπάρχει, διότι πιθανόν να μην υπάρχει και να γνωρίζω λάθος - είναι ότι δεν υπάρχει κάποια δήλωση προς κάθε ενδιαφερόμενο σε κάποιο εμφανέστατο σημείο της σελίδας , όπως έχουν πολλά sites Και περιοδικά του εξωτερικού, του στυλ : "όποιος έχει νέες κυκλοφορίες προς παρουσίαση, μπορεί να τις στέλνει στην τάδε διεύθυνση ή στον τάδε υπεύθυνο ή να ενημερώνει στο e-mail τάδε.

υπενθυμίζω, όπως είπα και στην αρχή ότι δεν εκπροσωπώ τη διαχείριση και απαντώ εκφράζω την άποψη μου και μόνο.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Αυγούστου 28, 2007, 12:36:31 πμ
Ελληνικό φυσικά είναι το 3ο θέμα, καθώς και τα επόμενα δύο τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει και γράφονται (άν με αφήσουν οι φετινές φωτιές). Θα δούμε που θα πάει φίλοι μου. Δεν είμαστε βέβαια η RAF αλλά η αεροπορική ιστορία μας είναι σημαντική και δυστυχώς άγνωστη και το κυριότερο καταγραμμένη αποσπασματικά. Μια κρυφή ελπίδα είναι να μπει στη σειρά αυτή η κληρονομιά και κυρίως σε επίπεδο που να καλύπτει και τους μη εξειδικευμένους. Δείτε το σα μια μικρή βιβλιοθήκη που ελπίζουμε να δημιουργηθεί σταδιακά με τα σημαντικότερα δεδομένα, συγκρίσεις, αποτιμήσεις και εκτιμήσεις. ʼλλωστε τι πιο φυσιολογικό από έναν αεροπόρο που καταγράφει όσα άλλοι αεροπόροι έγραψαν στην ιστορία και τα βλέπει από αυτή ακριβώς την άποψη; Την αεροπορική άποψη, ούτε δημοσιογραφικά, ούτε συντεχνιακά, ούτε βιοποριστικά. Περίπου όπως και το να ρίχνεις 6 τόνους νερό από τα 100 πόδια ... ή περίπου έτσι.
Η αλήθεια είναι ότι τα "πιασάρικα" ή "εμπορικά" θέματα είναι πιθανώς λίγα. Αν σας ρωτήσω τι θα θέλατε να διαβάσετε θα μου αραδιάζατε ένα κατεβατό, το οποίο κατά το ήμισυ ίσως και να είναι "under constuction". Ο στόχος δεν είναι να γραφούν τα θέματα κατά παραγγελία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θέλουμε ιδέες, ίσως και κάποιον που θα με ξεκουράσει κανένα τρίμηνο, αν έχει κάτι καλό να παρουσιάσει, π.χ. ένα τεύχος με τις παραλλαγές των ελληνικών αεροσκαφών, θέμα το οποίο γνωρίζω εντελώς επιδερμικά (για να ξεκινήσω πρώτος με ιδέες). Το θέμα πάντως αφορά αποκλειστικά τον εκδότη και όχι εμένα.
Παρακολουθώ το χώρο από το 1980 και οτιδήποτε αξιόλογο έχει κυκλοφορήσει στον ελληνικό περιοδικό τύπο υπάρχει στο αρχείο μου. Οι αντιγραφές και οι επαναλήψεις θυμίζουν την ελληνική TV τους καλοκαιρινούς μήνες. Γι΄αυτό και στηρίζω την προσπάθεια, καθώς το στυλ γραφής είναι προσωπικό, η οργάνωση της ύλης εντελώς διαφορετική και σε τελική ανάλυση πέρα από τα βιβλία του Καρταλαμάκη και τις επίσημες εκδόσεις της Πολεμικής Αεροπορίας (μέχρι το 1944) δεν υπάρχει τίποτε άλλο συμμαζεμένο που να μπαίνει σε κάποιο βάθος. Ιστορία δεν είναι μόνο τα πριτσίνια και τα χρώματα, ιστορία για μένα είναι γιατί φτιάχτηκαν έτσι και τελικά πως απέδωσαν και πως επηρέασαν τις εξελίξεις.
Καλή ανάγνωση φίλοι μου ... το 3ο τεύχος είναι αφιερωμένο σε μια άλλη, εξίσου δύσκολη εποχή της Αεροπορίας μας.

Όσο για μένα, συνεχίζω "παρ έκαστον τέγγοντας τας πτέρυγας"
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: 117tacan στις Αυγούστου 28, 2007, 01:20:42 πμ
Αναμένουμε, Χάρη  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: melpas1013 στις Αυγούστου 28, 2007, 08:46:28 πμ
Υπομονή και κουράγιο πρώτα Χάρη... Τα βιβλία θα τα βρούμε μετά...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: xaris_the greek στις Αυγούστου 29, 2007, 02:55:22 μμ
Γι΄αυτό Κώστα γράφω "παρ' έκαστον τέγγοντας τας πτέρυγας", όπως αναφέρει ο Διόδωρος ο Σικελιώτης περιγράφοντας τη μυθιστορία του Δαίδαλου και του Ίκαρου. Στα σημερινά ελληνικά αποδίδεται ως "υγραίνοντας κατ΄ επανάληψη τα φτερά", πράγμα που τις τελευταίες μέρες κάνω 30 - 45 φορές την ημέρα. Αλλά γράφω κιόλας και επίσης φωτογραφίζω. Αυτό που συμβαίνει φέτος στην πατρίδα μας είναι απίστευτο, δεν έχω λόγια να το περιγράψω. Έστω και ένα από τα μεγάλα μέτωπα θα μπορούσε σε φυσιολογικές συνθήκες να είναι η είδηση της ημέρας και να απασχολεί όλο το δυναμικό μας. Φανταστείτε τι γίνεται όταν αυτά τα μέτωπα είναι δεκάδες. 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά Φτερά - Νέο περιοδικό
Αποστολή από: phantom_phixer στις Αυγούστου 29, 2007, 06:39:28 μμ
..."υγραίνοντας κατ΄ επανάληψη τα φτερά", πράγμα που τις τελευταίες μέρες κάνω 30 - 45 φορές την ημέρα...

Σε ευχαριστούμε! Εσένα και τους συναδέλφους σου.