Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM57 στις Απριλίου 30, 2026, 02:35:02 μμ
-
Ενα διοραμα με βαση μια περιοχή ''Linea stalina''
(https://postimg.cc/JyLsntW6)
και πριν πάω στο θέμα ...για μερικους φίλους βάζω αυτό
(https://postimg.cc/SXgmhKQ2).
(https://postimg.cc/NydQc0GD)
γιατι οποιος βάζει ορια στον μοντελισμό χάνεται
πρώτα μια βάση
(https://postimg.cc/WDBXtG4p)
(https://postimg.cc/WdKQ6J4G)
μετα το αρμα
(https://postimg.cc/v4pN6Fqs)
(https://postimg.cc/zLKPCt6Y)
(https://postimg.cc/06DHYWFv)
και ολα μαζί
(https://postimg.cc/QBQ09BK5)
(https://postimg.cc/zHBjc0tB)
(https://postimg.cc/Hc3zzf2x)
(https://postimg.cc/wRvVG0f1)
(https://postimg.cc/bDLggKTs)
(https://postimg.cc/HjsBnkYC)
(https://postimg.cc/JHnq2P6q)
-
κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να δίνει ρέστα με τη λάσπη..
Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..
Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
::salut::
-
κι΄ό,τι σκεφτόμουν ότι στο άλλο σου διόραμα με τον χιοινάνθρωπο , ίσως ήθελα λίγο λάσπη μαζί με το χιόνι,
ήρθε αυτή η δουλεά σου με το KV-1 να δίνει ρέστα με τη λάσπη..
Επίσης γκουγκλάρισα το ''Linea stalina'' , οπότε κάτι ιστορικό μάθαμε και σήμερα για μια περιοχή που τόσο όμορφα αναπαριστάς..
Αυτή ειναι η ομορφιά του μοντελισμού και του MC !
Συγχαρητήρια και πάλι !
::salut::
::thumbleft:: Να εισαι καλά
-
Όμορφη δουλειά και αυτή! Και όντως μάθαμε και κάτι καινούργιο. Συγχαρητήρια!