ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Jet72 στις Απριλίου 22, 2026, 10:17:44 πμ
Τίτλος: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 22, 2026, 10:17:44 πμ
Ας γιορτάσουμε την επανεκκίνηση του φόρουμ με τον Γάτο που (επιτέλους) ολοκληρώθηκε (μετά κόπων και βασάνων).
F-14A VF-41, October 1978
Το αεροσκάφος βρίσκεται στην ξηρά, μετά από κάποιο deployment και πριν "φορέσει" το γενικό μονόχρωμο καμουφλάζ με τα μικρά μαύρα εθνόσημα. Σε αυτή τη φάση η όποια συντήρηση στο κάτω μέρος έχει γίνει με patching με το γκρι χρώμα, έχουν βαφτεί τα κάθετα σταθερά και τα πρώην μαύρα μέρη σε καλύπτρα και κώνο ραντάρ.
Μία άλλη πρωτοτυπία (που δύσκολα θα βρείτε σε μοντέλο μιας και πολλοί το θέλουν αλλά ελάχιστοι τελικά το φτιάχνουν) είναι οι έξι AIM-54A "Phoenix", κάτι που επιχειρησιακά δεν νομίζω να φορέθηκε ποτέ αλλά υπάρχουν διάφορες φωτογραφίες που μαρτυρούν τέτοιο φόρτο για λόγους testing / training.
Ως κατασκευή, είναι από αυτές τις περιπτώσεις που τελειώνεις το μοντέλο γιατί απλά δεν θέλεις να πάει χαμένος ο χρόνος που έχεις αρχικά αφιερώσει. Ε, είναι και το θέμα αγαπημένο και έπρεπε το μοντελιστικό ράφι να έχει επιτέλους έναν Γάτο. Και πλέον έχει και ( από μακριά! ) φαίνεται μια χαρά.
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Trex στις Απριλίου 22, 2026, 10:44:48 πμ
Πολύ ωραίο! Μπράβο.
::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: sluff στις Απριλίου 22, 2026, 01:24:33 μμ
Πολυ ωραιος ο γατος!! ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Phantom_nikos στις Απριλίου 22, 2026, 05:30:51 μμ
Πολύ ωραίο! Μπράβο!
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Double Ugly στις Απριλίου 22, 2026, 05:53:54 μμ
Το καλύτερο τζετ θέμα που θα μπορούσε να παρουσιαστεί στη επανεκκίνηση του φόρουμ! Μόνο τυχαία δεν είναι τα ονόματα των Muczynski και Anderson στην καλύπτρα, μιας και ήταν το πλήρωμα του ενός από τα δύο Τόμκατ που είχαν εμπλακεί με τα Λιβυκά Su-22 στον κόλπο της Σύρτης το 1981!
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Απριλίου 22, 2026, 06:07:25 μμ
Μπράβο Γιάννη, άλλη μια δουλειά σου εξαιρετική ::thumbleft:: ::keep_mod:: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 23, 2026, 10:22:32 πμ
Χαίρομαι που σας αρέσει και να πω εδώ ότι υπάρχει και άλλος ένας Γάτος που κοιμάται ακόμη στο κουτί του (F-14B VF-103) - και ο οποίος όταν έρθει η ώρα του ελπίζω να μην είναι τόσο γκρινιάρης όσο ήταν αυτός της Hobby Boss.
Νίκο ( τι έκπληξη μετά από τόσο καιρό! ) θα πιαστώ από την επισήμανσή σου για να πω ότι έχω στρεβλώσει λίγο την ιστορία: χρησιμοποίησα τα δυο ονόματα που έδινε το κιτ για την κανονική εμφάνιση του VF-41 στο γνωστό περιστατικό της Σύρτης (μονόχρωμο γκρι - μικρά μαύρα εθνόσημα). Όμως κανονικά έπρεπε να είχα το 107 (γιατί το 102 ήταν του Kleemann) συν το ότι κατά την περίοδο στην οποία αναφέρεται το θέμα μου (Οκτ 1978) πιθανώς να μην υπήρχαν καν ονόματα στις καλύπτρες (οι οποίες από μαύρες είχαν βαφτεί γκρι). Έτσι, τελείως τυπικά, το αεροσκάφος που βλέπετε έχει κάποιες ιστορικές δημιουργικές αυθαιρεσίες. ::eusa_whistle::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: felix στις Απριλίου 23, 2026, 11:40:44 πμ
Επανεκκίνηση του φόρουμ με ένα από τα πιο αγαπημένα θέματα!! Συγχαρητήρια Γιάννη και για την ολοκλήρωση και για το αποτέλεσμα στο Τομκάτ. Πολύ όμορφο, τα έχουμε πει και κατ'ιδίαν. Πάντως, αυτό που μου άρεσε από την αρχή του πρότζεκτ ήταν το ότι δεν επέλεξες κάποιο φαντασμαγορικό Τομκάτ, αλλά ένα ιδιαίτερο, κατά την σταδιακή επαναβαφή του από Hi-Vis σε Low με όλα τα έξτρα μπαλώματα που είχε και τις όποιες ιδιατερότητες.
::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: The Saint στις Απριλίου 23, 2026, 07:21:24 μμ
Νιαρρρρρρ Γάταρος με κοφτερά νύχια....εξαιρετικά Γιάννη !
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: alex83 στις Απριλίου 23, 2026, 11:49:04 μμ
Μπράβο Γιάννη αν και τα είπαμε, εξαιρετική δουλειά με εξαιρετικό αποτέλεσμα σε αγαπημένο αλλά συνάμα ιδιαίτερο θέμα! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::keep_mod:: ::keep_mod:: ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: dive στις Απριλίου 24, 2026, 10:58:20 πμ
Πανέμορφο αποτέλεσμα Γιαννη. Μπραβο σου.
Τίτλος: Απ: F-14A Tomcat, VF-41 "Black Aces" 1978 (HobbyBoss 1/72)
Αποστολή από: dsk στις Απριλίου 24, 2026, 07:02:32 μμ