Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: leonidasf3 στις Απριλίου 19, 2025, 05:12:26 μμ
-
Πήρα το αερογράφο στις 17/4/20025 και το χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σήμερα Έχω δύο προβλήματα.
1.Κολλάει και πετάει συνέχεια χρώμα.
2.Όταν την πατάω να βγει μόνο αέρας βγαίνει και χρώμα.
-
Καλησπέρα. Όταν λες κολλάει, εννοείς
μένει κάτω η σκανδάλη;
Για το 2 τσέκαρε εάν είναι εντελώς μπροστά
η βελόνα και σωστά βιδωμένη. Λίγο πίσω
να είναι δεν σφραγίζει το στόμιο.