Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: theo_pa στις Μαρτίου 09, 2025, 11:13:23 πμ
-
Έχει αγοράσει κανείς από το συγκεκριμένο marketplace ;
-
Γιατί?
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Ναι και μια χαρά εξυπηρετήθηκα.
Ελληνική ομάδα είναι.
-
Ευχαριστώ πολύ
-
Έχω αγοράσει πάμπολλες φορές,έχει πολύ καλή εξυπηρέτηση και αν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα απαντάνε πολύ γρήγορα.
::salut::
-
Ευχαριστώ πολύ