Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: KonstantinF στις Απριλίου 09, 2023, 09:34:47 πμ
-
Καλημέρα φίλοι μου!
Η κατασκευή της κίτρινης εκδοχής της Huracan διήρκεσε τρεισήμισι μήνες (σημαντικά λιγότερο από τους 5 μήνες της κόκκινης) και δεν παρουσίασε προβλήματα συναρμογής. Ωστόσο, το πρόσθετο πάχος της περλέ επίστρωσης πάνω στο κίτρινο του αμαξώματος θα πρόσθετε δυσκολία συναρμογής αν χρειαζόταν να συναρμολογήσω το μπροστινό και πίσω μέρος του αμαξώματος. Όση δυσκολία γλύτωσα έτσι, την πρόσθεσα με τις ιδιοκατασκευές διαφόρων συστημάτων που δεν δίνονται στο κιτ και με την εξάλειψη ατελειών χύτευσης (pin marks και mold lines) που είναι αόρατες στην καλυμμένη εκδοχή. ʼνευ ετέρου οι φωτογραφίες του τελειωμένου μοντέλου:
(https://www.mchost.gr/v/75768)
(https://www.mchost.gr/v/75769)
(https://www.mchost.gr/v/75770)
(https://www.mchost.gr/v/75771)
(https://www.mchost.gr/v/75772)
(https://www.mchost.gr/v/75773)
(https://www.mchost.gr/v/75774)
(https://www.mchost.gr/v/75775)
(https://www.mchost.gr/v/75776)
(https://www.mchost.gr/v/75777)
(https://www.mchost.gr/v/75778)
(https://www.mchost.gr/v/75779)
(https://www.mchost.gr/v/75780)
(https://www.mchost.gr/v/75781)
(https://www.mchost.gr/v/75782)
(https://www.mchost.gr/v/75783)
(https://www.mchost.gr/v/75784)
(https://www.mchost.gr/v/75785)
(https://www.mchost.gr/v/75786)
(https://www.mchost.gr/v/75787)
(https://www.mchost.gr/v/75788)
(https://www.mchost.gr/v/75789)
Οι λεπτομέρειες της κατασκευής βρίσκονται εδώ: https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,36684.0.html (https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,36684.0.html). Να έχετε όλοι μια καλή Κυριακή και μια κατανυκτική Μεγαλοβδομάδα!
-
Έργο τέχνης, εμφανισιακά δεν έχει να ζηλέψει
τίποτα από το πραγματικό. Πολλά συγχαρητήρια. ::salut::
-
Να 'σαι καλά Κώστα, ευχαριστώ πολύ!
-
Εξαιρετική δουλειά. Συγχαρητήρια!!!
Κάποιες από τις φωτογραφίες είναι ανάποδα.
-
Ευχαριστώ πολύ Κωστή, να 'σαι καλά! Εγώ τις φωτογραφίες τις ανέβασα με τον σωστό προσανατολισμό. Το αναποδογύρισμα οφείλεται σε κάποιο bug του MC Host.
-
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ . ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ . ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Κωνσταντινε το γραφω ξανα,οι δουλειες σου ειναι εργο τεχνης,για σεμιναριο,δεν ξερω τι αλλο να γραψω...Τα σεβη μου ::salut::
-
Μπράβο Κωνσταντίνε :!:
Απίστευτο αποτέλεσμα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Φίλοι μου Περικλή, Στάθη και Μάνο χίλια ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σας! Να 'στε καλά και καλή Ανάσταση!
-
Αλλη μια πανέμορφη δουλειά όπως πάντα, δεκαετίες τώρα πραγματικά θαυμάζω τις δουλειές σου φίλε Κωνσταντίνε! Μια ερώτηση, αυτήν την στιγμή η συλλογή των αυτοκινήτων σε τι αριθμό ανέρχεται!?
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να 'σαι καλά! Όσο για τις "δεκαετίες", μάλλον σου φαίνεται μακρύς ο χρόνος, μιας και άρχισα να ποστάρω εδώ μόλις τον Οκτώβρη του 2014... :D. Στη συλλογή μου αυτή τη στιγμή έχω 43 αυτοκίνητα και μηχανές.
-
Θυμάμαι παλαιότερα και ένα αυτοκινηστικο φόρουμ, πάλι ίσως να μην ήταν τόσο παλαιότερα, ανασκευάζω λοιπόν χρόνια τώρα θαυμάζω τις δουλειές σου!