Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 11, 2022, 07:59:01 μμ

Τίτλος: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 11, 2022, 07:59:01 μμ
καλησπέρα .Μετά από πολύ καιρό απο την ολοκλήρωση του μοντέλου έβγαλα μερικές φωτογραφίες.Το μοντέλο απλό , φτιάχτηκε χωρίς πολλά-πολλά.Εύκολη κατασκευή γενικά , δε με δυσκόλεψε ιδιαίτερα.Δυστηχώς η λεπτομέρεια δεν είναι στα συν του κιτ.
Μόνο aftermarket (αν μπορεί κάποιος να το πει έτσι ) είναι τα αστέρια τα οποία τύπωσα εγώ.

χρώματα vallejo και akan για το πιλοτήριο

κατασκευαστικό εδώ

https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,36611.0.html

τα σχόλια σας ελεύθερα ::salut:: ::salut::

                                          (https://www.mchost.gr/v/74171)


(https://www.mchost.gr/v/74172)- (https://www.mchost.gr/v/74173)- (https://www.mchost.gr/v/74174)- (https://www.mchost.gr/v/74175)- (https://www.mchost.gr/v/74176)- (https://www.mchost.gr/v/74177)- (https://www.mchost.gr/v/74178)- (https://www.mchost.gr/v/74179)- (https://www.mchost.gr/v/74180)- (https://www.mchost.gr/v/74181)- (https://www.mchost.gr/v/74182)- (https://www.mchost.gr/v/74183)- (https://www.mchost.gr/v/74184)- (https://www.mchost.gr/v/74185)- (https://www.mchost.gr/v/74186)- (https://www.mchost.gr/v/74187)- (https://www.mchost.gr/v/74188)- (https://www.mchost.gr/v/74189)- (https://www.mchost.gr/v/74190)- (https://www.mchost.gr/v/74191)- (https://www.mchost.gr/v/74192)- (https://www.mchost.gr/v/74193)- (https://www.mchost.gr/v/74194)
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Blitz-X στις Οκτωβρίου 12, 2022, 05:02:08 πμ
Μ Α Ν Α Ρ Ι  :!: :!: :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: KWSTAS στις Οκτωβρίου 12, 2022, 08:53:17 πμ
Δεν πολυσυμπαθώ τα αεροσκάφη και δη το πολύ σύγχρονα
αλλά αυτό εδώ είναι εξαίρεση με τη φουτουριστική του σχε-
δίαση και το κάμο που του πέρασες. Πολύ ωραίο φίλος.
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 12, 2022, 11:50:28 πμ
ʼρτια εκτέλεση, πολύ θεαματικό!!  ::salut::
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: The Saint στις Οκτωβρίου 12, 2022, 03:22:08 μμ
Ωραιότατο και προσεγμένο! Πολλά συγχαρητήρια! Μου κάνει εντύπωση ότι δεν μπλεδιζουν τα χρώματα,  τουλάχιστον στην οθόνη μου.
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: StathisP στις Οκτωβρίου 12, 2022, 08:34:12 μμ
Πολύ ωραίο εγινε Θοδωρή.Μπραβο.
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 14, 2022, 12:43:45 πμ
Μ Α Ν Α Ρ Ι  :!: :!: :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

 ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ::thanx:: ευτυχώς βγήκε όπως το ήθελα :D :D

Δεν πολυσυμπαθώ τα αεροσκάφη και δη το πολύ σύγχρονα
αλλά αυτό εδώ είναι εξαίρεση με τη φουτουριστική του σχε-
δίαση και το κάμο που του πέρασες. Πολύ ωραίο φίλος.

εγώ πάλι τρελαίνομαι για  σύγχρονα αφη , αλλά δεν πολυσυμπαθώ τα stealth λόγω σχεδίασης , είναι κάπως <<άσχημα>>.παρόλαυτα , το συγκεκριμένο το θεωρώ πολύ πιο όμορφο συγκριτικά με τον Αμερικανό αντίζηλο του , το f-22 και γι'αυτό το προτίμησα.το συγκεκριμένο camo που επέλεξα ήταν πιο εύκολο να γίνει σε σχέση με το camo παραγωγής , αλλά μου αρέσει και περισσότερο :wink: :wink:.
χαίρομαι που σου αρέσει :D :D ::salut:: ::salut::


ʼρτια εκτέλεση, πολύ θεαματικό!!  ::salut::


σ'ευχαριστώ πολύ φίλε μου  :D :D

 ::salut:: ::salut::


Ωραιότατο και προσεγμένο! Πολλά συγχαρητήρια! Μου κάνει εντύπωση ότι δεν μπλεδιζουν τα χρώματα,  τουλάχιστον στην οθόνη μου.

χαίρομαι που σου αρέσει!!!!
τι εννοείς οτι δεν μπλεδίζουν τα χρώματα :?: :?: :?: το ανοιχτό γκρι είναι ένα απλό light grey και το σκούρο έχει μια υποψία μπλε μέσα του.θα μπορούσε να μπλεδίζει περισσότερο , αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος χρωματικά και έτσι όπως είναι  :wink: :wink:

::salut:: ::salut::


Πολύ ωραίο εγινε Θοδωρή.Μπραβο.

σ'ευχαριστώ πολύ Στάθη , να είσαι καλά!!!! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: The Saint στις Οκτωβρίου 14, 2022, 04:11:30 μμ
Δεν εννοώ κάτι, η δουλειά σου είναι εξαιρετική. Απλά το αεροσκάφος , σε διάφορες φωτό στο διαδίκτυο δείχνει να έχει μια πιο μπλε απόχρωση γενικά. Προφανώς όμως αυτό είναι κάποιο πείραγμα στις φωτό γιατί βλέπω και εικόνες με ακριβώς την απόχρωση που έχεις βάψει.
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 14, 2022, 06:03:53 μμ
Δεν εννοώ κάτι, η δουλειά σου είναι εξαιρετική. Απλά το αεροσκάφος , σε διάφορες φωτό στο διαδίκτυο δείχνει να έχει μια πιο μπλε απόχρωση γενικά. Προφανώς όμως αυτό είναι κάποιο πείραγμα στις φωτό γιατί βλέπω και εικόνες με ακριβώς την απόχρωση που έχεις βάψει.

σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. πιστεύω οτι έχει να κάνει (όπως στις περισσότερες περιπτώσεις )ίσως με το φως της ημέρας

π.χ. έχω αυτήν με ηλιοφάνεια

(https://www.mchost.gr/v/74214)

και αυτήν με συννεφιά

(https://www.mchost.gr/v/74215)

η διαφορά στα χρώματα είναι εμφανέστατη αλλά δε μπορώ να σου πω αν είναι λόγω φωτισμού ή διαφορετικό βάψιμο

σωστή η παρατήρηση σου και να πω την αλήθεια όταν ήρθε η ώρα για τα βαψίματα δεν ήξερα ποιες αποχρώσεις να επιλέξω :? :?
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: The Saint στις Οκτωβρίου 14, 2022, 06:12:20 μμ
Φυσικά είναι τα ίδια χρώματα φωτογραφημένα σε διαφορετικές συνθήκες....Μαγικό....
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 14, 2022, 08:30:53 μμ
για να σπάμε το κεφάλι μας όταν έρχεται η ώρα της επιλογής χρωμάτων για το βάψιμο του μοντέλου :mrgreen: :mrgreen: (παντα το παθαίνω αυτό  ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::)
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Kostis Pap στις Οκτωβρίου 15, 2022, 12:31:49 πμ
Φυσικά είναι τα ίδια χρώματα φωτογραφημένα σε διαφορετικές συνθήκες....Μαγικό....
Μεταμερισμός (https://en.wikipedia.org/wiki/Metamerism_(color)#Metameric_failure), ο εφιάλτης του φωτογράφου, γραφίστα, designer. Και του μοντελιστή.
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: dimitrisap στις Οκτωβρίου 15, 2022, 06:44:29 μμ
Πραγματικά εξαιρετιξό, συγχαρητήρια!
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 16, 2022, 09:21:01 πμ
Μεταμερισμός (https://en.wikipedia.org/wiki/Metamerism_(color)#Metameric_failure), ο εφιάλτης του φωτογράφου, γραφίστα, designer. Και του μοντελιστή.

κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι καινούριο , κάπου στα μισά του άρθρου χάθηκα... :mrgreen: :mrgreen:

σ'ευχαριστούμε για τις πληροφορίες ::salut:: ::salut::

Πραγματικά εξαιρετιξό, συγχαρητήρια!

σ'ευχαριστώ πολύ Δημήτρη , να είσαι καλά !!!! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Albert83 στις Οκτωβρίου 19, 2022, 10:37:15 μμ
ʼρτια εκτέλεση, πολύ καθαρή κατασκευή κυριολεκτικά και μεταφορικά!
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Οκτωβρίου 25, 2022, 10:55:49 πμ
σ'ευχαριστώ πού φίλε μου  :D :D χαιρομαι που σου σου αρέσει
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: B737Mech στις Νοεμβρίου 05, 2022, 09:59:54 μμ
Αν είναι κάτι που μπορεί να χαλάσει ή να ανεβάσει μια δουλειά με θέμα την οικογένεια SU-27 και μετέπειτα μοντέλα, είναι το βάψιμο των μεταλλικών των κινητήρων.
Το πέτυχες χωρίς υπερβολές καψίματων, αλλά ούτε και κάνοντάς το πολύ απλό.
Συγχαρητήρια από εμένα.  ::salut::
Τίτλος: Απ: SU-57 PAK-FA 1/48 - ZVEZDA
Αποστολή από: Bad_Omen στις Νοεμβρίου 06, 2022, 07:09:21 μμ
Αν είναι κάτι που μπορεί να χαλάσει ή να ανεβάσει μια δουλειά με θέμα την οικογένεια SU-27 και μετέπειτα μοντέλα, είναι το βάψιμο των μεταλλικών των κινητήρων.
Το πέτυχες χωρίς υπερβολές καψίματων, αλλά ούτε και κάνοντάς το πολύ απλό.
Συγχαρητήρια από εμένα.  ::salut::

Να'σαι κάλα Λέων :D :D 

κάτι που έχω πάντα κατά νου όταν φτιάχνω ενα flanker , είναι να μην κάνω υπερβολικά καψίματα διότι τα αναπαριστώ με σβησμένο κινητήρα , οπότε δεν χρειάζονται έντονες αποχρώσεις. Αν κάνω κάποια στιγμή ένα εν πτήση , τότε τα πράγματα θα είναι διαφορετικά  διότι τα μέταλλα τότε παίρνουν πολύ έντονες αποχρώσεις :wink: :wink:

βέβαια από την άλλη έχω μπόλικες φωτογραφίες  από su-27 κυρίως (και πολυδουλεμένα) όπου τα μέταλλα έχουν πολύ έντονες μπλε αποχρώσεις αλλά και μωβ.

γενικότερα θα έλεγα οτι όπως και να βάψει κανείς τα μέταλλα θα είναι <<μέσα>> (όπως με τη ghost στα δικά μας f-16 :mrgreen: :mrgreen:)