Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: notis στις Μαΐου 21, 2022, 08:56:41 μμ

Τίτλος: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: notis στις Μαΐου 21, 2022, 08:56:41 μμ
Γειά σας.
Πριν αρκετά χρόνια ο συχωρεμένος Κ.Καλφάκης είχε αναρτήσει στο e-shop του, ένα κείμενο σαν απάντηση
σχετικά με την χρήση και την επιλογή αερογράφου για μοντελισμό.Περίπου 3 'η 4 σελίδες ήταν...Μήπως το έχει κανείς ή έχει αναρτηθεί κάπου?
Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 22, 2022, 09:01:02 μμ
Έχω κρατημένο αυτό το κείμενο χωρίς όμως τις συνοδευτικές φωτογραφίες, αν εννοείς αυτό (είναι περίπου 4000 λέξεις):
 όλα όσα έπρεπε να ξέρατε για τους Αερογράφους, (AIRBRUSH)
αλλά ποτέ δεν σας τα είπανε  !

ποιον Αερογράφο να διαλέξω  ?        γιατί δεν μου δουλεύει σωστά  ?     
 από τον Κώστα Καλφάκη (10/2000).


Ας αποφασίσουν οι συντονιστές αν μπορεί να αναρτηθεί.

 
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: notis στις Μαΐου 22, 2022, 09:39:38 μμ
Ναι αυτό έιναι φίλε!
Μπορείς μήπως να μου το στείλεις σε pm? Το email μου είναι siton12@yahoo.gr
Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 22, 2022, 09:57:36 μμ
 ::hi::
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: Spook στις Μαΐου 23, 2022, 09:42:41 πμ
Μπορεί να βρεθεί στο παρακάτω λινκ επίσης:

https://web.archive.org/web/20101206060411/http://www.kalfakis.gr/aSCALEMODELS/tips/what_airbrush.htm
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 23, 2022, 10:39:05 πμ

 ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους αν υπάρχει σε αρχείο κείμενο του Κώστα Καλφάκη
Αποστολή από: sluff στις Μαΐου 23, 2022, 12:07:28 μμ
Διαχρονικότατο αν και γραμμένο πριν 20+ χρόνια!!