Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM57 στις Μαΐου 21, 2020, 09:46:44 μμ
-
εχω αυτα τα δυο Γαλλικα αρματα που οι Γερμανοι ειχαν αιχμαλωτισει και ενταξει στις δυναμεις τους
χωρις (απ οτι εχω βρει) να χρησιμοποιηθουν ,οποτε τι μενει παρα ενα διοραμα οπου βαφονται στα χρωματα του αξονα
(http://www.mchost.gr/v/50947)
και με τη βοηθεια αυτων
(http://www.mchost.gr/v/50948)
παλι εργοστασιο αναγκαστικα αλλα ευτυχως οχι κατεστραμενο
-
Καλή αρχή στο νέο πρότζεκτ !!!! ::salut:: ::salut::
-
Καλή αρχή!
-
Και όμως πολέμησαν και μάλιστα σε γνωστότατη μάχη. Στην Νορμανδία το '44. ΄Ολα ήταν "παιδιά" του μηχανικού-ταγματάρχη Becker. Κυνηγοί αρμάτων με ΡΑΚ 40 , α/κ πυροβόλα με lefh 18, λόχοι με 1 Panzer IV και 4 Somua S35, άρματα παρατηρητών πυροβολικού και μεταφοράς πυρομαχικών κλπ. Στην Νορμανδία ανήκαν στην αναγεννημένη 21η Μεραρχία Αρμάτων. Τα τελευταία καταστράφηκαν στον θύλακο της Φαλαίζ.
(http://www.mchost.gr/v/50950)
Ο Μπέκερ αριστερά του Ρόμμελ.
-
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.
-
Και όμως πολέμησαν και μάλιστα σε γνωστότατη μάχη. Στην Νορμανδία το '44. ΄Ολα ήταν "παιδιά" του μηχανικού-ταγματάρχη Becker. Κυνηγοί αρμάτων με ΡΑΚ 40 , α/κ πυροβόλα με lefh 18, λόχοι με 1 Panzer IV και 4 Somua S35, άρματα παρατηρητών πυροβολικού και μεταφοράς πυρομαχικών κλπ. Στην Νορμανδία ανήκαν στην αναγεννημένη 21η Μεραρχία Αρμάτων. Τα τελευταία καταστράφηκαν στον θύλακο της Φαλαίζ.
(http://www.mchost.gr/v/50950)
Ο Μπέκερ αριστερά του Ρόμμελ.
Ωχ σε ευχαριστω (εξαιρετικες γνωσεις)αλλα τωρα μου κολλησε η ιδεα και αντε να την ξεσφηνωσεις
θα ηταν κοπος αν εχεις καποιο απο τα δυο με γαλλικη παραλλαγη? η αν ειναι οπως το somua ειναι ok
θελω το ενα που θα βρισκεται στο λακο να ειναι μισο γαλλικη μισο με γερμανικη παραλλαγη
-
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.
δεν πειραζει φιλε ουτως η αλλως,λεω να φτιαξω ενα μεγαλυτερο γερανο και καποια στιγμη θα ανεβασω ενα 3d προχειρο πως περιπου σκεφτομαι τη βαση,μα θα εχει πολυ δουλεια γιατι σκεφτομαι συρταρια φοριαμους,παγκους κλπ πολλα μπιχλιμπιδια :mrgreen:
-
Καλή αρχή στο νέο πρότζεκτ !!!! ::salut:: ::salut::
::salut::
-
Δεν κατάλαβα και πολλά με την μισή-μισή παραλλαγή. Πάντως για το μεν Η 35 υπάρχουν πολλές φώτο με τα γαλλικά χρώματα του' 40, για το α/κ όμως όχι. Είναι πατέντες του Μπέκερ το '43. Τα μάζεψε από τα πεδία των μαχών του '40 ή εγκαταλελειμμένα στα στρατόπεδα. ΄Αρα ανασκευή και βαφή πλήρης με γερμανικά χρώματα.
-
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.
Πάνω που έλεγα να κάνω έναν scratch στην 1/72 ......ποιας εταιρίας είναι ο γερανός στην 1/72 .... δώσε πληροφορίες παρακαλώ .
-
Δεν κατάλαβα και πολλά με την μισή-μισή παραλλαγή. Πάντως για το μεν Η 35 υπάρχουν πολλές φώτο με τα γαλλικά χρώματα του' 40, για το α/κ όμως όχι. Είναι πατέντες του Μπέκερ το '43. Τα μάζεψε από τα πεδία των μαχών του '40 ή εγκαταλελειμμένα στα στρατόπεδα. ΄Αρα ανασκευή και βαφή πλήρης με γερμανικά χρώματα.
Ετσι που τα γραφω λογικα δεν καταλαβες
τα μαζεψε ο μπεκερ και αρχισε ανασκευη,πριν ολοκληρωθει το βαψιμο θα μπορουσε να ειναι ετσι?
(http://www.mchost.gr/v/50953) πχ
-
Πάνω που έλεγα να κάνω έναν scratch στην 1/72 ......ποιας εταιρίας είναι ο γερανός στην 1/72 .... δώσε πληροφορίες παρακαλώ .
Απλά αντιγράφω τον 1/35 της Italeri σε 1/72 με evergreen.
-
Απλά αντιγράφω τον 1/35 της Italeri σε 1/72 με evergreen.
Πάει .... τσάμπα χάρηκα ..... οπότε να πάω για scratch :( :( :( :(
-
Τώρα κατάλαβα. Λοιπόν για τις υπερκατασκευές των Α/Κ και Α/Τ ο Μπέκερ έφερε πλάκες θωρακίσεως από την Alkett, που έφτιαχνε τα StuG. Τα ρουκετοβόλα Η 35 έμειναν όπως είχαν. Πιστεύω ότι γίνεται να αναπαραστήσεις το πρώτο με υπολείματα γαλλικού χρωματισμού στο πήγμα και άβαφες ή μινιαρισμένες πλάκες στην υπερκατασκευή, με το πυροβόλο και την βάση του εκτός, δίπλα, έτοιμο για τοποθέτηση. Στο ρουκετοβόλο πιστεύω ότι γίνεται να το κολλήσεις όλο, εκτός τα βλήματα, και να ξεκινάς μινιάρισμα η βαφή επάνω από το μίνιο με dunkelgelb.
-
Στο ρουκετοβόλο πιστεύω ότι γίνεται να το κολλήσεις όλο, εκτός τα βλήματα, και να ξεκινάς μινιάρισμα η βαφή επάνω από το μίνιο με dunkelgelb.
Ετσι θα γινει , ευχαριστω και παλι ::thumbleft::
-
Καλή αρχή και απο έμενα,το LeFH18 το εχω ξεκινήσει κι εγώ,το έχω φτάσει αρκετά μακριά,απλά περιμένω απο Πολωνία άλλες ερπύστριες και το άφησα προσωρινά,δες μπορεί και να σε βοηθήσει κάπου.
https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,35520.0.html
::salut::
-
πολυ υλικο και θα το κοιταξω επισταμενα, οταν φτασω εκει
::thumbleft::
-
5 Χρόνια μετά......
(https://postimg.cc/w7fQm7br)
(https://postimg.cc/6yjfvymN)
(https://postimg.cc/VJJBBm3p)
(https://postimg.cc/QFFkkh2r)
(https://postimg.cc/688LLtkW)
(https://postimg.cc/14SBhxqM)
(https://postimg.cc/G9jQbMPt)
(https://postimg.cc/pyBZP0QT)
(https://postimg.cc/8sbHTydN)
(https://postimg.cc/Hjt2TS0Y)
(https://postimg.cc/56Nmywp4)
(https://postimg.cc/zVXkvnpp)
(https://postimg.cc/gnkKjv4k)
(https://postimg.cc/F7WVL7nT)
(https://postimg.cc/CzL45jJG)
(https://postimg.cc/JG65kGdQ)
(https://postimg.cc/VdGWCdHg)
-
Πολύ ωραία δουλειά και επικών διαστάσεων. Φανταστική όλη αυτή η λεπτομέρεια του εργοστασίου. Μας άφησες σε αναμονή πέντε χρόνια αλλά άξιζε! Τι διαστάσεις έχει η βάση;
-
Πολύς όγκος δουλειάς. Καλή επάνοδο.
::salut::
-
Πολύ ωραία δουλειά και επικών διαστάσεων. Φανταστική όλη αυτή η λεπτομέρεια του εργοστασίου. Μας άφησες σε αναμονή πέντε χρόνια αλλά άξιζε! Τι διαστάσεις έχει η βάση;
Ευχαριστω Κωστή,εμπλεξα με κάποιες κατασκευές steampunk (εν καιρω θα τις ανεβάσω) και κάποια ξύλινα καράβια σκρατς του μέτρου
Α..η βαση ειναι 60χ40cm
-
Ευχαριστω Κωστή,εμπλεξα με κάποιες κατασκευές steampunk (εν καιρω θα τις ανεβάσω) και κάποια ξύλινα καράβια σκρατς του μέτρου
Α..η βαση ειναι 60χ40cm
-
Πολύς όγκος δουλειάς. Καλή επάνοδο.
::salut::
Να εισαι καλά Κώστα
-
Steampunk!!! Αναμενω με ανυπομονησια
-
Καλη επανοδο,τι ογκος δουλειας ειναι αυτος,δεν ξερεις τι να πρωτοκοιταξεις!!Ελειψες απο το φορουμ.. ::salut::
-
Καλη επάνοδο και απο εμένα !!!! Όντως τεράστιος ο όγκος της δουλειάς σου !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Εντυπωσιακή δουλειά.
Συγχαρητήρια ::thumbleft::
-
Καλη επανοδο,τι ογκος δουλειας ειναι αυτος,δεν ξερεις τι να πρωτοκοιταξεις!!Ελειψες απο το φορουμ.. ::salut::
Ευχαριστω, τωρα κατι θα φτιάξουμε πάλι και θα τα λέμε ::salut::
-
Εντυπωσιακή δουλειά.
Συγχαρητήρια ::thumbleft::
::salut::ευχαριστω
-
Καλη επάνοδο και απο εμένα !!!! Όντως τεράστιος ο όγκος της δουλειάς σου !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Να εισαι καλά περικλή ::salut::
-
Ευχαριστω, τωρα κατι θα φτιάξουμε πάλι και θα τα λέμε ::salut::
Πολύ ωραία είδηση αυτή!