Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM57 στις Μαΐου 21, 2020, 09:46:44 μμ

Τίτλος: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 21, 2020, 09:46:44 μμ
εχω αυτα τα δυο Γαλλικα αρματα που οι Γερμανοι ειχαν αιχμαλωτισει και ενταξει στις δυναμεις τους
χωρις (απ οτι εχω βρει) να χρησιμοποιηθουν ,οποτε τι μενει παρα ενα διοραμα οπου βαφονται στα χρωματα του αξονα

(http://www.mchost.gr/v/50947)

και με τη βοηθεια αυτων

(http://www.mchost.gr/v/50948)

παλι εργοστασιο αναγκαστικα αλλα ευτυχως οχι κατεστραμενο 
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Periklis74 στις Μαΐου 21, 2020, 10:12:14 μμ
Καλή αρχή στο νέο πρότζεκτ  !!!!  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 21, 2020, 11:04:58 μμ
Καλή αρχή!
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: 1st Guards Tank Brigade στις Μαΐου 22, 2020, 01:30:23 πμ
Και όμως πολέμησαν και μάλιστα σε γνωστότατη μάχη. Στην Νορμανδία το '44. ΄Ολα ήταν "παιδιά" του μηχανικού-ταγματάρχη Becker. Κυνηγοί αρμάτων με ΡΑΚ 40 , α/κ πυροβόλα με lefh 18, λόχοι με 1 Panzer IV και 4 Somua S35, άρματα παρατηρητών πυροβολικού και μεταφοράς πυρομαχικών κλπ. Στην Νορμανδία ανήκαν στην αναγεννημένη 21η Μεραρχία Αρμάτων. Τα τελευταία καταστράφηκαν στον θύλακο της Φαλαίζ.
(http://www.mchost.gr/v/50950)
Ο Μπέκερ αριστερά του Ρόμμελ.
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 22, 2020, 01:58:05 πμ
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2020, 02:18:52 πμ
Και όμως πολέμησαν και μάλιστα σε γνωστότατη μάχη. Στην Νορμανδία το '44. ΄Ολα ήταν "παιδιά" του μηχανικού-ταγματάρχη Becker. Κυνηγοί αρμάτων με ΡΑΚ 40 , α/κ πυροβόλα με lefh 18, λόχοι με 1 Panzer IV και 4 Somua S35, άρματα παρατηρητών πυροβολικού και μεταφοράς πυρομαχικών κλπ. Στην Νορμανδία ανήκαν στην αναγεννημένη 21η Μεραρχία Αρμάτων. Τα τελευταία καταστράφηκαν στον θύλακο της Φαλαίζ.
(http://www.mchost.gr/v/50950)
Ο Μπέκερ αριστερά του Ρόμμελ.

Ωχ σε ευχαριστω (εξαιρετικες γνωσεις)αλλα τωρα μου κολλησε η ιδεα και αντε να την ξεσφηνωσεις
θα ηταν κοπος αν εχεις καποιο απο τα δυο με γαλλικη παραλλαγη? η αν ειναι οπως το somua ειναι ok
θελω το ενα που θα βρισκεται στο λακο να ειναι μισο γαλλικη μισο με γερμανικη παραλλαγη
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2020, 02:26:05 πμ
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.

δεν πειραζει φιλε ουτως η αλλως,λεω να φτιαξω ενα μεγαλυτερο γερανο και καποια στιγμη θα ανεβασω ενα 3d προχειρο πως περιπου σκεφτομαι τη βαση,μα θα εχει πολυ δουλεια γιατι σκεφτομαι συρταρια φοριαμους,παγκους κλπ πολλα μπιχλιμπιδια :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2020, 02:27:00 πμ
Καλή αρχή στο νέο πρότζεκτ  !!!!  ::salut:: ::salut::

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: 1st Guards Tank Brigade στις Μαΐου 22, 2020, 04:32:23 πμ
Δεν κατάλαβα και πολλά με την μισή-μισή παραλλαγή. Πάντως για το μεν Η 35 υπάρχουν πολλές φώτο με τα γαλλικά χρώματα του' 40, για το α/κ όμως όχι. Είναι πατέντες του Μπέκερ το '43. Τα μάζεψε από τα πεδία των μαχών του '40 ή εγκαταλελειμμένα στα στρατόπεδα. ΄Αρα ανασκευή και βαφή πλήρης με γερμανικά χρώματα.
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Periklis74 στις Μαΐου 22, 2020, 09:55:10 πμ
Στο field tool set έχω ένα θεματάκι με το γερανό. Δεν ξέρω αν ήταν στο δικό μου αντίτυπο μόνο ή γενικό, αλλά όταν συναρμολογήσεις τα κομμάτια του με βάση τις υποδοχές που έχει δεν πάνε σωστά, τα πόδια τείνουν να συγκλίνουν προς τα μέσα αντί να είναι κάθετα ή λίγο προς τα έξω. Φαίνεται περίεργα στο μάτι. Τώρα που κάνω τον ίδιο γερανό σε 1/72, σπάστηκα και αποσυναρμολόγησα τον italeri για να τον φτιάξω σωστά με κάποια μικρή πατέντα.
Πάνω που έλεγα να κάνω έναν scratch στην 1/72 ......ποιας εταιρίας είναι ο γερανός στην 1/72 .... δώσε πληροφορίες παρακαλώ .
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2020, 10:20:11 πμ
Δεν κατάλαβα και πολλά με την μισή-μισή παραλλαγή. Πάντως για το μεν Η 35 υπάρχουν πολλές φώτο με τα γαλλικά χρώματα του' 40, για το α/κ όμως όχι. Είναι πατέντες του Μπέκερ το '43. Τα μάζεψε από τα πεδία των μαχών του '40 ή εγκαταλελειμμένα στα στρατόπεδα. ΄Αρα ανασκευή και βαφή πλήρης με γερμανικά χρώματα.
Ετσι που τα γραφω λογικα δεν καταλαβες
τα μαζεψε ο μπεκερ και αρχισε ανασκευη,πριν ολοκληρωθει το βαψιμο θα μπορουσε να ειναι ετσι?
(http://www.mchost.gr/v/50953) πχ
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Μαΐου 22, 2020, 11:09:25 πμ
Πάνω που έλεγα να κάνω έναν scratch στην 1/72 ......ποιας εταιρίας είναι ο γερανός στην 1/72 .... δώσε πληροφορίες παρακαλώ .
Απλά αντιγράφω τον 1/35 της Italeri σε 1/72 με evergreen.
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Periklis74 στις Μαΐου 22, 2020, 11:52:43 πμ
Απλά αντιγράφω τον 1/35 της Italeri σε 1/72 με evergreen.
Πάει .... τσάμπα χάρηκα ..... οπότε να πάω για scratch  :( :( :( :(
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: 1st Guards Tank Brigade στις Μαΐου 22, 2020, 01:03:51 μμ
Τώρα κατάλαβα. Λοιπόν για τις υπερκατασκευές των Α/Κ και Α/Τ ο Μπέκερ έφερε πλάκες θωρακίσεως από την Alkett, που έφτιαχνε τα StuG. Τα ρουκετοβόλα Η 35 έμειναν όπως είχαν. Πιστεύω ότι γίνεται να αναπαραστήσεις το πρώτο με υπολείματα γαλλικού χρωματισμού στο πήγμα και άβαφες ή μινιαρισμένες πλάκες στην υπερκατασκευή, με το πυροβόλο και την βάση του εκτός, δίπλα, έτοιμο για τοποθέτηση. Στο ρουκετοβόλο πιστεύω ότι γίνεται να το κολλήσεις όλο, εκτός τα βλήματα, και να ξεκινάς μινιάρισμα η βαφή επάνω από το μίνιο με dunkelgelb.
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2020, 04:57:10 μμ
Στο ρουκετοβόλο πιστεύω ότι γίνεται να το κολλήσεις όλο, εκτός τα βλήματα, και να ξεκινάς μινιάρισμα η βαφή επάνω από το μίνιο με dunkelgelb.

Ετσι θα γινει ,  ευχαριστω και παλι ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: sluff στις Μαΐου 22, 2020, 05:36:40 μμ
Καλή αρχή και απο έμενα,το LeFH18 το εχω ξεκινήσει κι εγώ,το έχω φτάσει αρκετά μακριά,απλά περιμένω απο Πολωνία άλλες ερπύστριες και το άφησα προσωρινά,δες μπορεί και να σε βοηθήσει κάπου.
https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,35520.0.html
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 23, 2020, 06:22:29 πμ
πολυ υλικο και θα το κοιταξω επισταμενα, οταν φτασω εκει
 ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 04, 2025, 05:57:03 πμ
5 Χρόνια μετά......

(https://postimg.cc/w7fQm7br)

(https://postimg.cc/6yjfvymN)

(https://postimg.cc/VJJBBm3p)

(https://postimg.cc/QFFkkh2r)

(https://postimg.cc/688LLtkW)

(https://postimg.cc/14SBhxqM)

(https://postimg.cc/G9jQbMPt)

(https://postimg.cc/pyBZP0QT)

(https://postimg.cc/8sbHTydN)

(https://postimg.cc/Hjt2TS0Y)

(https://postimg.cc/56Nmywp4)

(https://postimg.cc/zVXkvnpp)

(https://postimg.cc/gnkKjv4k)

(https://postimg.cc/F7WVL7nT)

(https://postimg.cc/CzL45jJG)

(https://postimg.cc/JG65kGdQ)

(https://postimg.cc/VdGWCdHg)

Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 04, 2025, 08:09:51 πμ
Πολύ ωραία δουλειά και επικών διαστάσεων. Φανταστική όλη αυτή η λεπτομέρεια του εργοστασίου. Μας άφησες σε αναμονή πέντε χρόνια αλλά άξιζε! Τι διαστάσεις έχει η βάση;
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: KWSTAS στις Νοεμβρίου 04, 2025, 10:29:25 πμ
Πολύς όγκος δουλειάς. Καλή επάνοδο.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 04, 2025, 12:09:41 μμ
Πολύ ωραία δουλειά και επικών διαστάσεων. Φανταστική όλη αυτή η λεπτομέρεια του εργοστασίου. Μας άφησες σε αναμονή πέντε χρόνια αλλά άξιζε! Τι διαστάσεις έχει η βάση;
Ευχαριστω Κωστή,εμπλεξα με κάποιες κατασκευές steampunk (εν καιρω θα τις ανεβάσω) και κάποια ξύλινα καράβια σκρατς του μέτρου
Α..η βαση ειναι 60χ40cm
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 04, 2025, 12:11:08 μμ
Ευχαριστω Κωστή,εμπλεξα με κάποιες κατασκευές steampunk (εν καιρω θα τις ανεβάσω) και κάποια ξύλινα καράβια σκρατς του μέτρου
Α..η βαση ειναι 60χ40cm
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 04, 2025, 12:13:41 μμ
Πολύς όγκος δουλειάς. Καλή επάνοδο.
 ::salut::
Να εισαι καλά Κώστα
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 04, 2025, 01:19:06 μμ
Steampunk!!! Αναμενω με ανυπομονησια
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: sluff στις Νοεμβρίου 06, 2025, 08:23:16 μμ
Καλη επανοδο,τι ογκος δουλειας ειναι αυτος,δεν ξερεις τι να πρωτοκοιταξεις!!Ελειψες απο το φορουμ.. ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Periklis74 στις Νοεμβρίου 07, 2025, 08:00:11 μμ
Καλη επάνοδο και απο εμένα  !!!! Όντως τεράστιος  ο όγκος της δουλειάς σου !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Wild Bill στις Νοεμβρίου 08, 2025, 03:31:15 μμ
Εντυπωσιακή δουλειά.
Συγχαρητήρια  ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 08, 2025, 07:48:45 μμ
Καλη επανοδο,τι ογκος δουλειας ειναι αυτος,δεν ξερεις τι να πρωτοκοιταξεις!!Ελειψες απο το φορουμ.. ::salut::
Ευχαριστω, τωρα κατι θα φτιάξουμε πάλι και θα τα λέμε ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 08, 2025, 07:51:31 μμ
Εντυπωσιακή δουλειά.
Συγχαρητήρια  ::thumbleft::
::salut::ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 08, 2025, 07:52:25 μμ
Καλη επάνοδο και απο εμένα  !!!! Όντως τεράστιος  ο όγκος της δουλειάς σου !!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Να εισαι καλά περικλή  ::salut::
Τίτλος: Απ: Capture and paint
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 08, 2025, 08:08:34 μμ
Ευχαριστω, τωρα κατι θα φτιάξουμε πάλι και θα τα λέμε ::salut::
Πολύ ωραία είδηση αυτή!