Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Sci-Fi/Space => Μήνυμα ξεκίνησε από: KWSTAS στις Μαΐου 18, 2020, 02:57:13 μμ
-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να βάζω οτιδήποτε SciFI- Fantasy
έχω σε διαδικασία κατασκευής, περισσότερο για να ξελαμπικάρω
από την KOMATSU που περιμένει υπομονετικά μέσα στο κουτί
της αλλά και μήπως εμπνεύσω κάποιον συνάδελφο ν' ασχοληθεί
με το χαλαρωτικό άθλημα του Kit bashing - Scratchbuilding -
Cannibalizing beautiful kits :mrgreen:.
Landing shuttle - Scale 1/144
Πάνω σε βάση από το κάτω μέρος της ατράκτου ενός F18 1/72 της
Revell , τοποθετήθηκε μια ράχη από Tornado revell 1/144, πυροβόλα
από κιτ πλοίων, Evergreen διαφόρων σχημάτων, κομμάτια από
διάφορα κιτ κλπ. Θα λάβει εξαγωγή κινητήρα από καπάκι ανταλλακτικού
αρωματικού χώρου ( πρώτα ο Θεός ).
(https://postimg.cc/Y4R2M06R)
(https://postimg.cc/DmDDJh5c)
(https://postimg.cc/YvBsRx5G)
(https://postimg.cc/5X5kRCJP)
Pod Racer Star Wars universe 1/144
Εδώ μεταχειρίστκα κάποια τμήματα από την ατμομηχανή της
Hobbyboss 1/72 , ρουκέτες από το ημιερπυστριφόρο της Revell
στην 1/72 για τους κώνους και κυρίως λεπτά τμήματα διαφόρων
διατομών Evergreen, μαζί με λεπτομέρειες από κιτ πλοίων σε 1/700.
Η καμπίνα βασίστηκε σε τμήματα από ένα Mirage F1 Esci 1/72 και
η φιγούρα μετατροπή από Bandai.
(https://postimg.cc/XGt8Jj3G)
(https://postimg.cc/bd2g5tHQ)
(https://postimg.cc/Wqr7qBb9)
Deep space patrol craft 1/100 Scale
Η άτρακτος του Mirage που αναφέρθηκε παραπάνω έγινε
το κυρίως σκάφος για το διαστημόπλοιο, ενώ 2 τμήματα από
μοντέλο της Bandai θα μπουν εκαυέρωθεν αυτής, φιλοξενώντας
συστήματα ώσης και οπλισμό. Αυτά χαράκτηκαν κι απόκτησαν
λεπτομέρειες με τους γνωστούς τρόπους.
(https://postimg.cc/p5YFHRdt)
(https://postimg.cc/kRdbzBqc)
(https://postimg.cc/GHdDj8M3)
(https://postimg.cc/F1jccgVn)
Το εύλογο ερώτημα είναι "γιατί καταστρέφεις τα κιτ για μερικά κομμάτια;".
Η απάντηση είναι ότι τα κιτ αυτά τα μεταχειρίζομαι γενικώς σε αντίστοιχα
projects κι έτσι σπάνια πάνε χαμένα. Ότι δεν ταιριάζει εδώ θα ταιριάξει αλλού.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Εύχομαι καλή υγεία πρωτίστως και καλές κατασκευές.
-
Και καλλιτέχνης και χασάπης ταυτόχρονα..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!! Καλά τελειώματα Κώστα ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Είναι όλα φανταστικά.
Εμένα πάντως δεν μου φαίνεται και πολύ χαλαρωτικό το kitbashing. Πρέπει να είσαι πολύ οργανωμένος, με κάποιο σχέδιο στο μυαλό σου και κρατάς σημειώσεις για το κάθε τι, αλλιώς τα ξεχνάς και ξαναρχίζεις. (τουλάχιστόν αυτό συμβαίνει με μένα που δεν κάθομαι κάθε μέρα) Αλλά είναι ωραία φάση ::keep_mod::
-
Πολύ εμπνευστικό thread, ευχαριστούμε!
Βλέπω φέρεσαι με το γάντι στα μοντέλα που σφάζεις.
Ότι δεν ταιριάζει εδώ θα ταιριάξει αλλού.
Εξαιρετική φιλοσοφική φράση που εκφράζει το πνεύμα του kitbashing αλλά, κυρίως, πέρα από αυτό.
-
Σκεφτηκες ποτε το landing.....να το κανεις καθετο διοραμα κατι σαν τρισδιαστατο πινακα?
::salut::
-
Βασικά είναι όλα για διοράματα. ::salut::
-
πόσο μου αρέσουν αυτα τα project me spare parts....
στα σχεδια μου να σε ακολουθησω.
-
Προχώρα Δημήτρη.
-
Κάτι που δουλεύω τον τελευταίο καιρό.
Θα γίνει διόραμα ( εύχομαι :mrgreen: ).
Τα τετράγωνα έχουν πλευρά 1.25 cm.
(https://postimg.cc/TpVzgqWm)
(https://postimg.cc/k2Mp8rC3)
(https://postimg.cc/sv4Lvjt4)
(https://postimg.cc/3k9zb81x)
(https://postimg.cc/3yJ3gmcN)
-
Μάλιστα. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται. Και εμπνευστικό.
-
Έχει πολύ δουλειά ακόμη Κωστή.
Ελπίζω να μην χάσω το mojo λόγω
του ότι είναι πολύ απαιτητικά τέτοια
projects.
-
Αν κρίνω από το πρώτο δείγμα που ειναι εξαιρετικό ..... θα δούμε ένα ακόμη έργο τέχνης από τα χέρια σου κωστα !!!!! ::salut:: ::salut::
-
Φίλε Kwstas είσαι μοντελιστικό case study!
Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο οι κατασκευές σου δίνουν την εντύπωση του superdetailed ως προσπάθεια προσέγγισης κάποιου πραγματικού θέματος. Αυτή η παραδοξότητα είναι καλλιτεχνικά εξόχως γοητευτική!!
Και βέβαια στο τέλος αυτά τα μοντέλα πρέπει να είναι η χαρά του weathering, ε; :wink:
-
Όλες οι δουλειές σου είναι για σεμινάριο, οπότε δεν γίνετε απο το να παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον ::thumbleft::
-
Ευχαριστώ για τα σχόλια φίλοι. Θεωρώ ότι
εδώ μέσα υπάρχουν πολύ καλύτεροι από
εμένα στο θέμα των κατασκευών και της
σκρατσιάς γενικότερα.
-
Αυτό το ποστ θα μπορούσε να μετατραπεί σε quiz.
Ο Κώστας θα ανεβάζει μια κατασκευή και οι υπόλοιποι θα μαντεύουμε σε ποια κιτ έχει γίνει η σφαγή :lol:
Κώστα εύχομαι να μη χάσεις το mojo σου ποτέ ::thumbleft:: ::thumbleft::
::salut::