Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Thanasis στις Νοεμβρίου 16, 2019, 07:37:23 μμ

Τίτλος: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Thanasis στις Νοεμβρίου 16, 2019, 07:37:23 μμ
Μία ερώτηση για τους ειδικούς...
Τι στόχους προσδιορίζουν τα Victory marks στο Beaufighter της φωτογραφίας?
Δυστυχώς δεν έχω μεγαλύτερη ανάλυση.
Ευχαριστώ
Thx

(http://www.mchost.gr/v/43066)
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Peter75 στις Νοεμβρίου 16, 2019, 07:54:27 μμ
Κατά πάσα πιθανότητα αριθμό αποστολών δες κάτι αντίστοιχο εδώ...
https://history.delaware.gov/2015/09/03/world-war-ii-mission-symbols/

(http://www.mchost.gr/v/43067)
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 17, 2019, 01:50:24 πμ
Σαν ρουκέτες μοιάζουν. Μήπως είναι αριθμός αποστολών με βολή ρουκετών;
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Thanasis στις Νοεμβρίου 17, 2019, 08:26:40 πμ
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Την έχω δεί την σελίδα με τα σύμβολα αποστολών και απο τα λίγα που γνωρίζω, σε Βομβαρδιστικά οι επισημάνσεις βομβών στο πλάϊ του cockpit, ναι θα συμβόλιζαν αποστολές-κτυπήματα σε εδαφικές περιοχές.
Εδώ όμως πρόκειται για Beaufighter  με χρήση όπλων (ως βαρύ καταδιωκτικού- τορπιλοπλάνου) που αντιμετωπίζe συγκεκριμμένους στόχους, αεροπλάνα, πλοία, οχυρώσεις. Μάλλον θα πρέπει  να συμβολίζει κάτι άλλο απο μόνο αριθμό αποστολών.
Αν είναι πάλι μόνο αριθμός αποστολών με βολή ρουκετών, θα μπορούσε να τις έχεις ρίξει και άστοχα...8)  Μάλλον θα εννοείς με επιτυχημένη βολή Κώστα, οπότε και συμφωνώ...:D
Κι αν αναρωτιέστε γιατί εγώ...κάνω αυτήν την ερώτηση, απαντώ ότι αν οι μισές αυτών των επισημάνσεων δείχνουν επιτυχίες-προσβολές σε σκάφη, τότε αυτές αφορούν καταστροφή Ελ. παραδοσιακών σκαφών...
Ακολουθήστε το link.
http://fritzjohl.yolasite.com/raf-227-sqdn-strike-photographs-1943-1944.php
Thx
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 17, 2019, 09:29:23 πμ
Κι αν αναρωτιέστε γιατί εγώ...κάνω αυτήν την ερώτηση, απαντώ ότι αν οι μισές αυτών των επισημάνσεων δείχνουν επιτυχίες-προσβολές σε σκάφη, τότε αυτές αφορούν καταστροφή Ελ. παραδοσιακών σκαφών...
Ακολουθήστε το link.
http://fritzjohl.yolasite.com/raf-227-sqdn-strike-photographs-1943-1944.php (http://fritzjohl.yolasite.com/raf-227-sqdn-strike-photographs-1943-1944.php)
Χαχα δεν είχα τολμήσει να κάνω την ερώτηση αλλά πραγματικά απορούσα. Λύθηκε το μυστήριο. Εντυπωσιακές οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες: κόλαση στον παράδεισο. Πραγματικά απορώ τι νόημα είχαν αυτές οι αποστολές... Δηλαδή το αεροσκάφος που έδειξες στο αρχικό post είναι από το 227;
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 17, 2019, 10:05:12 πμ
Πάντως φαντάζομαι ότι αν είναι ρουκέτα δηλώνει αποστολή. Προσβολή στόχου θα δηλωνόταν με το αντίστοιχο σύμβολο (π.χ. βάρκα, πλοίο).
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Thanasis στις Νοεμβρίου 17, 2019, 11:13:14 πμ
Η φωτο βρίσκεται στην θέση
https://biltongbru.wixsite.com/ww2-saaf-heritage/16-sqdn-strike-photographs
που αναφέρεται στην 16η και 19η πρώην 227.

Στην περιγραφή για την SAAF No. 16 BEAUFIGHTER SQUADRON γράφει:
"Targets were attacked in the Mediterranean area mostly in and around Greece."
Υπάρχουν κι άλλες φωτο στην δράση της 16ης αλλά εγώ διάλεξα αυτές της 19ης (πρώην 227) γιατί είναι περισσότερο αντιπροσωπευτικές...
Θεωρώ πως η επισήμανση της ρουκέτας κι επειδή πρόκειται όπως έγραψα σε Beaufighter, μάλλον δηλώνει αποστολή  με επιτυχημένη προσβολή στόχου.
Δεν μπορώ να φανταστώ με ποιό σύμβολο θα σημείωναν την βύθιση καϊκιών κι αν θα εντυπωσίαζε ... 8) Επιπλέον με δυσκολία χωράνε οι επισημάνσεις των ρουκετών...

Τι νόημα είχε αυτή η καταστροφή...
Θεωρούσαν πως οι Γερμανοί, υποστήριζαν τις δυνάμεις τους με μεταφορές με αυτά τα σκάφη.
Όμως στις φωτο βλέπουμε στόχους-σκάφη σε φτωχούς οικισμούς (ψαράδικα)- κρυμένα σε μικρούς όρμους χωρίς πρόσβαση δρόμων, ακριβώς για να μη τα επιτάξουν οι Γερμανοί, και σκάφη κινούμενα με πανιά δηλαδή αργοκίνητα-ακατάλληλα για υποστήριξη.
Τέλος εγώ προσέχω πως απο τα πλέοντα προσβαλλόμενα σκάφη, δεν απομακρύνεται καμμία βάρκα, γιατί η προσβολή θα ήταν αιφνιδιαστική-χωρίς προειδοποίηση, κι αυτό δηλώνει πολύ "δυσάρεστο" αποτέλεσμα για το Ελληνικό πλήρωμα...Και βέβαια δεν άκουσα ποτέ για αποζημιώσεις.
Αυτά τα λίγα...
Thx
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Peter75 στις Νοεμβρίου 17, 2019, 11:36:55 πμ
Δεν αποκλείεται να είναι αυτό που λες, πάντως επειδή δεν υπήρχε κάποιο στάνταρ στα σχέδια ή στην ερμηνεία τους όλες οι υποθέσεις μπορούν να είναι σωστές... ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Kostis Pap στις Νοεμβρίου 17, 2019, 12:25:15 μμ
Αν το σύμβολο σημαίνει βύθιση καϊκιού τότε αυτό το αεροσκάφος έκανε μεγαλύτερη ζημιά στα ξύλιινα σκάφη ακόμη και από το πρόγραμμα απόσυρσης αλιευτικών της ΕΕ.
Τίτλος: Απ: Αναγνώριση victory marks σε Beaufighter
Αποστολή από: Thanasis στις Νοεμβρίου 17, 2019, 01:43:09 μμ
Peter75 Ευχαριστώ για την συμμετοχή...
Κώστα υπάρχει ήδη παραλληλισμός, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτά που καταστάφηκαν-καταστρέφονται σήμερα δεν ήταν-είναι και πολύ παραδοσιακά...
Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση σε άλλο forum... :wink:
Thx