Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: KonstantinF στις Αυγούστου 31, 2019, 07:00:07 μμ
-
Περίπου τέτοια εποχή πριν ένα χρόνο έγραφα ότι η BMW R60 είναι το αρτιότερο κιτ της Heller σ' αυτόν τον τομέα. Λοιπόν: Ή είχα την τύχη να καταπιαστώ με τις μηχανές της Heller στη σωστή σειρά ή η ενασχόληση με το είδος βελτίωσε την προσέγγισή μου σ' αυτά τα κιτ. Όπως και να 'χει, τα πρωτεία περνάνε (προς το παρόν - μου μένει η Kawasaki 1000GG στό ράφι για του χρόνου) στην Honda CB750 Four. Καθαρά καλούπια, προσεγμένα χρώμια, εύκολη και ακριβής συναρμολόγηση - ό,τι πρέπει για μια ευχάριστη και χαλαρή καλοκαιρινή κατασκευή. Μόνο μελανό σημείο οι ατελείς οδηγίες και κάποια περισσευούμενα κομμάτια στα sprues - υποθέτω ότι ανήκουν σε κάποια άλλη εκδοχή του μοντέλου, αν και οι Scalemates δεν δείχνουν κάτι τέτοιο... ʼνευ ετέρου λοιπόν ιδού μερικές απόψεις του τελειωμένου μοντέλου:
(http://www.mchost.gr/v/40782)
(http://www.mchost.gr/v/40783)
(http://www.mchost.gr/v/40784)
(http://www.mchost.gr/v/40785)
(http://www.mchost.gr/v/40786)
(http://www.mchost.gr/v/40787)
(http://www.mchost.gr/v/40788)
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον τους όσους παρακολούθησαν το WIP παρόλες τις καλοκαιρινές διακοπές!
ΥΓ. Μόλις διαπίστωσα ότι ξέφυγε ένα καλωδιάκι στα αριστερά - θα διορθωθεί πριν μπει στο κουτί της!
-
Εξαιρετική δουλειά, ωραία χρώματα και ωραία σέλα!
Πολύ όμορφη Κωνσταντίνε! ::salut::
-
Να 'σαι καλά Αλέξανδρε, ευχαριστώ πολύ!