Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Modelclub.GR Yearbook => 2017 MC Yearbook => Μήνυμα ξεκίνησε από: Veteran_Sailor στις Σεπτεμβρίου 19, 2018, 12:07:24 μμ
-
Eδω δυο αγαπημενα Ιαπωνικα το υποβρυχιο Ι-400 & το θωρηκτο Υamato (το μεγαλυτερο υποβρυχιο και θωρηκτο αντιστοιχα του ΒΠΠ)
Μοντελιστικα το Υamato ειναι η πρωτη μου δουλεια και αγαπημενη διοτι ειναι βαμενο στο χερι! (μετα απο τοσα χρονια το κοιταω και ακομα απορω πως καταφερα να πετυχω τοσο στρωτο βαψιμο με το χερι! ισως η τυχη του πρωταρη... 8),)4 χρονια και ακομα μπαινοβγαινει για εργασιες και ειναι στο 90% ελπιζω να το καταφερω καποτε...! 8)
(http://www.mchost.gr/v/29441)
(http://www.mchost.gr/v/29442)
(http://www.mchost.gr/v/29443)