Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: stef51 στις Ιουλίου 04, 2018, 10:41:23 μμ

Τίτλος: Pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 04, 2018, 10:41:23 μμ
Απο εδω θελω να αγορασω ενα πιλοτο...
https://www.pj-production.be/en/8-figures-1-32-

Για το α-7 κανουν οι κωδικοι ?
321102
321106
321101 αυτος με ενδιαφερει περισσοτερο ?

Ευχαριστω!
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: VAGELIS στις Ιουλίου 04, 2018, 11:03:50 μμ
Αν είναι για Έλληνα τότε τον: 321106.
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 05, 2018, 05:55:17 μμ
Nαι ελληνικοτατο  :mrgreen: , ευχαριστω .
Δηλαδη τον 321101 καθολου (?) επειδη με ενδιαφερει να μην καθεται ο πιλοτος , εκτος και εαν δεν γινετα τοτε οκ!
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: VAGELIS στις Ιουλίου 05, 2018, 08:05:09 μμ
Ο πιλότος (321101) δε φέρει το χαρακτηριστικό harness του Αμερ. Ναυτικού στον κορμό του.
Καλή συνέχεια.
::salut::
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 05, 2018, 09:16:14 μμ
 ::salut:: EYXAΡΙΣΤΩ  8)
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: VAGELIS στις Ιουλίου 06, 2018, 12:01:32 πμ
Να είσαι καλά.
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 06, 2018, 03:48:57 μμ
Επειδη τωρα το κοιταω για να τον αγορασω συμβαινει το εξης σπαστικο.Για να παρω ενα πιλοτο θελουν να κανεις αγορα 16ευρω χωρις φπα ωστε να προχωρησει η παραγγελια , οποτε και ενα ακομα να βαλω τυχαια δυστυχως επειδη δεν εχω κατι στα σκαρια θα παει η παραγγελια πες 30ευρω χοντρα-χοντρα.ΕΕΕεε μετα θα φαω και με τα νεα μετρα ενα εκτελωνισμο 15ευρω min , που σημαινει οτι δεν αξιζει να δωσω 50ευρω για ενα πιλοτο.Ελεος δηλαδη. Εδω δε βρισκω , στην Ελλαδα δε βρισκω , στην Ευρωπη δε βρισκω...ανεκαθεν θυμαμαι οι πιλοτοι να ηταν παντα στο μοντελισμο ενα θεμα και συνεχιζει ακομα να ειναι .Η ευρεση τους ειναι εξαιρετικα δυσκολη αλλα τοσο σημαντικη για τα αεροπλανα για εμενα. :? :(
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: darios65 στις Ιουλίου 07, 2018, 12:23:09 πμ
Γιατί λες ότι θα φας εκτελωνισμό; Αφού το μαγαζί είναι στο Βέλγιο άρα Ευρωπαϊκή Ένωση συνεπώς δεν έχει τελωνείο :)
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 07, 2018, 11:30:13 πμ
Γιατι το ειδα Αμερικη εγω  :roll: :?: :?
Τίτλος: Απ: pilot 1/32
Αποστολή από: stef51 στις Ιουλίου 10, 2018, 03:21:12 μμ
Δε σωζεται με τιποτα δυστυχως.Εν τελει απο τη μια θελουν ελαχιστη παραγγελια 16ευρω χωρις ΦΠΑ + οτι σε χρεωνουν 20,64 EUR μεταφορικα.Δηλαδη αν παρω 2 πιλοτους (για να σταλει η παραγγελια) + εξοδα+φπα = 43ευρω.
Καλες πωλησεις!! Δε γινεται ετσι ομως...1000 φορες να παρω ενα κιτ παρα για ενα πιλοτο ή εστω δυο να δωσω 43ευρω , τι ειναι ????