Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Zark στις Απριλίου 17, 2018, 06:55:03 μμ

Τίτλος: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Απριλίου 17, 2018, 06:55:03 μμ
Η φωτογραφία ...γνωστή σε ολους τους "πειραγμένους"...

(http://www.mchost.gr/v/22823)


Ιδεα για διόραμα...τι άλλο...


Πάμε λοιπόν...το κιτ απο το χαιτεκ καλούπι της ΕSCI του 1983 παρακαλώ...νο προμπλεμ...άγω μισή και κάτι λιγότερο μερίδα θέλω!


Βελτιώσεις/ιδιοκατασκευες ...άνοιξα το πανελ του αλεξίπτωτου...

(http://www.mchost.gr/v/22824) (http://www.mchost.gr/v/22827) (http://www.mchost.gr/v/22828)


...και επισης το ακροφυσιο του κινητηρα, δοθηκε βαθοσ και εμπλουτιστηκε με φωτοετσι και ρητινες...

(http://www.mchost.gr/v/22829)


..."σφαξιμο" και κατεβασμένα φλαπς...εδω να προσθέσω τη δυσκολία του "κοψίματος" στη γεωμετρία της στάσης του μοντέλου...(πωπω τι είπα ο άνθρωπος!)


(http://www.mchost.gr/v/22830)


Το "τρακτερακι" το γνωστό της ESCI/Italeri με πολλές μετατροπές...

(http://www.mchost.gr/v/22832) (http://www.mchost.gr/v/22833) (http://www.mchost.gr/v/22834)


Η δημιουργια της βασης ...και για νερο...οτι φθηνοτερο...χρωματισμενη ατλακολ(ασπρη κολλα)...(δραμα...)

(http://www.mchost.gr/v/22831)


και τώρα είμαι εδώ...

(http://www.mchost.gr/v/22835) (http://www.mchost.gr/v/22836)

...μενουν κάποιες μικρές, αλλά σημαντικές λεπτομέρειες...

I'll be back... ::glossa::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Gilan στις Απριλίου 17, 2018, 10:44:38 μμ
Καλή συνέχεια φίλος! ::salut::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Kostis Pap στις Απριλίου 18, 2018, 12:43:45 πμ
Πολύ καλό! Πες μας λίγο και την ιστορία μια που δεν είμαστε πειραγμένοι για να την ξέρουμε! :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Απριλίου 18, 2018, 12:40:40 μμ
Και η ιστορία για τους αγγλομαθείς...

F-104G DC+231 JaboG 33 ditched into the water at Kerkira AB, Greece 1967

F-104G, construction number 683D-8328, model 683-10-19, built by Fokker
manufactured by North Group (ARGE-Nord); first flight November 18, 1964 coded KG+428
camouflage scheme "Norm 62" according tech order "TA-196"
acceptance date by BABwFokker (RNAF-MTA) in Fighterbomber version on December 8, 1964
DB+242 JaboG 32 at Lechfeld AB delivery date on March 10, 1965
DC+231 JaboG 33 on March 29, 1966 (shadow serial number 2541)
IRAN at SABCA on February 9, 1967 with 287 flight hours, back to JaboG 33 on April 28, 1967
crashed coded DC+231 on September 19, 1967 at Kerkira (Corfu), Greece after take-off from Tanagra, Greece during a squadron-exchange
aircraft lost engine oil and got an open nozzle, it made an emergency landing at Kerkira (Corfu) on Rwy 17,
the aircraft overrun the runway-end and ditched into the sea about 40 degrees nose down, cockpit was about 3 meter under water and 2 meters in the mud
pilot unstrapped and activated his life vest and tried to jettison the canopy which lifted just a few centimeter,
in total darkness the pilot strapped into the seat again and ejected from about 3 meter under water and was serious injured
instructional airframe (GIA) with TSLw 3 on October 23, 1967; tail used for construction number 8044 in January 1968
struck off charge order (AVA) October 14, 1968; scrapped.

...για τους μη αγγλομαθείς, ευχαρίστως να σας το μεταφράσω ...απλα ζητήστε το μου ! ::salut::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Voroshilov στις Απριλίου 18, 2018, 01:45:23 μμ
Η μόνη μου ένσταση -αν μου επιτρέπεις- είναι η θάλασσα...
Έχεις κάνει τόσο καλή δουλειά, σε ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα, που είναι κρίμα να την χαντακώσεις έτσι...
Νομίζω ότι το έχεις άνετα (και) με την θάλασσα και πιστεύω ότι θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο!!
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Απριλίου 18, 2018, 02:16:53 μμ
Φίλτατε...ειναι η "πρώτη" μου θάλασσα...για "αεροπλανας" που είμαι...δε ξερω αν θα μπορούσε να βγει χειρότερη...τουλάχιστον μαθαίνω απο τα λάθη μου!!! ::salut::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Voroshilov στις Απριλίου 18, 2018, 02:55:31 μμ
Φίλτατε...ειναι η "πρώτη" μου θάλασσα...για "αεροπλανας" που είμαι...δε ξερω αν θα μπορούσε να βγει χειρότερη...τουλάχιστον μαθαίνω απο τα λάθη μου!!! ::salut::
Δες εδώ (https://www.modelclub.gr/new/index.php/articles/39-techniques/634-how-to-make-sea-for-models) (ενδεικτικά) και νομίζω ότι το έχεις απόλυτα!!!
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Απριλίου 18, 2018, 03:03:58 μμ
Ευχαριστω πολυ φιλε...με το επομενο!!!...θα ειμαι ποιο καλος "μαθητης"!!!
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: KWSTAS στις Απριλίου 22, 2018, 07:53:44 πμ
Πρωτότυπο διόραμα γι αεροπλάνο. Συμφωνώ με το συνάδελφο για τη θάλασσα.
Επίσης θεωρώ ότι η κορνίζα που διάλεξες είναι τραγική με αυτό το ανάγλυφο
γύρω γύρω καθώς οι βάσεις πρέπει να είναι ουδέτερες για να μην τραβάνε το μάτι.
Τέτοιου είδους συνήθως μπαίνουν σε μοντέλα ιστιοφόρων και όχι διοραμάτων.
Ρίξτη της ένα μαύρο χρώμα και θα είναι κομπλέ.
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Απριλίου 22, 2018, 03:07:40 μμ
Οκ μπος!!!...
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Μαΐου 15, 2018, 09:59:18 μμ
Παει και αυτοοοοοοοο!!! ::glossa::

1. Γενικη εικονα...χχχμμ...καλη
2. Θαλασσα...χαλια...
3. Ιδιοκατασκευες σε τρακτερ, ακροφυσιο κινητηρα, θυριδα αλεξιπτωτου...οχι και ασχημες...

αντε ...να περασει ο επομενος...

(http://www.mchost.gr/v/24512) (http://www.mchost.gr/v/24513) (http://www.mchost.gr/v/24514) (http://www.mchost.gr/v/24515) (http://www.mchost.gr/v/24516)

(http://www.mchost.gr/v/24517) (http://www.mchost.gr/v/24518) (http://www.mchost.gr/v/24519) (http://www.mchost.gr/v/24520) (http://www.mchost.gr/v/24521)

...αυταααααααα!!!! ::salut:: :wink: :mrgreen: :twisted: ::glossa::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαΐου 15, 2018, 11:13:48 μμ
Είναι πολύ όμορφο και πρωτότυπο. Για το υγρό στοιχείο
2-3 συμβουλές και έαν θες τις ακολουθείς:
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Μαΐου 16, 2018, 04:14:25 μμ
KWSTAS σε ευχαριστω παρα πολυ για το κοπο που μπηκες να μου εξηγησεις πως να "φτιαχνω" θαλασσα...το κανω κοπι/πεηστ και το κραταω...ευχαριστω και παλι!!!
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαΐου 16, 2018, 06:45:48 μμ
Σίγουρα δεν γίνεται να πετύχεις την ψευδαίσθηση βάθους της ρητίνης
και το ελεγχόμενο ανάγλυφο ένος medium gel , αλλά δημιουργείς ένα
αληθοφανές αποτέλεσμα με πολύ απλά υλικά. Η τεχνική κυρίως συνίσταται
για ελαφρύ κυματισμό και σχετικά μικρές κλίμακες. ::salut::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: pink_panzer στις Ιουνίου 21, 2018, 03:07:46 πμ
Συγχαρητηρια φιλε μου,πανεμορφο και πρωτοτυπο!
 ::salut::
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Wild Bill στις Ιουνίου 23, 2018, 11:58:25 πμ
ΜαστροΤάκη είχες δεν είχες κέντησες πάλι  ::thumbleft::

Να σε κρίνω από τέχνικης άποψης δεν μπορώ.
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι οτι το διόραμα θα τραβήξει τα βλέμματα στους πάγκους των εκθέσεων!
Τίτλος: Απ: F-104G 1/48 Esci Διοραμα "Ραντεβου στη Κερκυρα"
Αποστολή από: Zark στις Ιουνίου 23, 2018, 12:35:55 μμ
Για ακόμα μια φορά σας ευχαριστώ για τα καλά σας λογια...ελπιζω...εεεε...νομίζω οτι σημαντικό είναι να μαθαίνουμε απο τα λαθη μας, και εγω πια  με τοσα πολλά κατεχω πανεπιστημιακή γνωση...χαχαχα...να ειστε ολοι καλά!