Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: ramfighter στις Ιανουαρίου 11, 2018, 09:47:08 μμ
-
Φέτος συμπληρώνουμε 75 χρόνια από την ίδρυση της εταιρίας που μετεξελίχθηκε στην Revell USA. Όμως το 2018 δεν τους μπήκε με το καλό, καθώς η μητρική εταιρία hobbico κατέθεσε αίτηση χρεωκοπίας. Κάτι μου θυμίζει...
-
Αμαν, φαντάζεστε να κλείσει η Revell?
-
Αμαν, φαντάζεστε να κλείσει η Revell?
δεν νομίζω να είναι και τόσο πιθανό. η Revell germany τουλάχιστον μέχρι το 2012 ήταν ανεξάρτητη και σίγουρα θα μπορούσε να βρει επενδυτικό σχήμα και να συνεχίσει μόνη της
-
H Revell Γερμανίας δεν έχει θέμα όπως εχει εξαρχής διευκρινηστεί στην φατσοσελίδα της. Η Revell USA είναι αυτή έχει αλλάξει 3 φορές "καπέλο" και ξανά προς την δόξα τραβά.
-
Αα ωραία, έχουν πολύ ωραία κιτ και φτηνα!
Όσο για την Revell USA τι να πω. Είναι κρίμα για κάθε εταιρία να κλείνει. Πόσο μάλλον του χώρου μας.
Έχει άλλα κιτ σε σχέση με τη Revell Gemany? Η απλά παράγει τα ιδια κιτ εκει;
-
Revell-Germany Reaffirms Continuity and Solidity of Overall Business Operations (https://thekitbox.wordpress.com/2018/01/13/revell-germany-reaffirms-continuity-and-solidity-of-overall-business-operations/)
-
Revell-Germany Reaffirms Continuity and Solidity of Overall Business Operations (https://thekitbox.wordpress.com/2018/01/13/revell-germany-reaffirms-continuity-and-solidity-of-overall-business-operations/)
Μάλιστα. ::salut::